36332500
MŠK Púchov s.r.o.
1. mája 834/29, Púchov, 02001, SVK
53528654
Up Déjeuner, s. r. o.
Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK
Stravné poukážky
Stravné poukážky, dodanie stravných poukážok, stravné lístky, dodanie stravných lístkov
Tovar, Služba
|
1. Stravné poukážky
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| Zabezpečenie stravovania pre zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok v stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať. |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| Nominálna hodnota jednej stravnej poukážky | € | 4,50 | ||
| Predpokladané množstvo odobratých stravných poukážok | ks | 5400 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| Stravná poukážka obsahuje | Názov a logo dodávateľa |
| Stravná poukážka obsahuje | Ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenín |
| Stravná poukážka obsahuje | Rok platnosti stravnej poukážky |
| Stravná poukážka obsahuje | zreteľne vyznačenú nominálnu hodnotu stravnej poukážky |
| Forma stravnej poukážky | papierová forma |
| Knižná väzba | viazané po 20 ks |
| Názov |
| Dodávateľ je povinný v lehote do 3 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis zmluvnej ceny. Rozpis zmluvnej ceny je neoddeliteľnou prílohou zmluvy a je podkladom pre fakturáciu. |
| Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednané množstvo stravných poukážok (stravných poukážok v papierovej forme - nie stravovacie karty) riadne a včas na miesto určené v objednávke (na adresu objednávateľa), a to v čase a kontaktnej osobe určenej v objednávke. |
| Dodanie stravných poukážok zabezpečí dodávateľ do 2 pracovných dní od doručenia čiastkovej objednávky. Sprievodným dokladom dodávky stravných poukážok bude dodací list. |
| Podanie objednávky na dodanie stravných poukážok môže objednávateľ zadať telefonicky, poštou, e-mailom alebo prostredníctvom internetu (vzájomne odsúhlaseným spôsobom). |
| Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, balenie, poistenie, poplatky spojené s vyhotovením, dodaním predmetu zákazky, vrátením alebo výmenou a všetky ostatné náklady. |
| Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti rámcovej dohody je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. |
| Výška provízie sa vyjadruje percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a je nemenná po celú dobu platnosti zmluvného vzťahu. |
| Celková cena za stravné poukážky je tvorená súčtom nominálnej hodnoty stravných poukážok v EUR a výškou provízie v EUR vrátane všetkých poplatkov súvisiacich s dodaním stravných poukážok a DPH, ak je dodávateľ platcom DPH. Takto vypočítaná suma v EUR bude zaokrúhlená na 2 desatinné miesta. |
| Dodávateľ nebude účtovať žiadne poplatky iné ako tie, s ktorými ráta zadávanie tejto zákazky. |
| Provízia pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania objednávateľovi (napr. obstarávacie náklady dodávateľa, náklady na tlač stravných poukážok, poistenie zásielok, balné a pod.) vrátane nákladov spojených s dopravou a doručením stravných poukážok objednávateľovi. |
| Fakturácia sa bude uskutočňovať priebežne za dodané množstvo stravných poukážok podľa čiastkových objednávok, po dodaní stravných poukážok. |
| Stravné poukážky sú platné pre obdobie vyznačené na každej stravnej poukážke. Doba platnosti stravných poukážok je minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané. |
| Objednávateľ neposkytne dodávateľovi žiadne preddavky ani zálohové platby. |
| Objednávateľ uhradí dodávateľovi cenu za odobraté stravné poukážky na základe mesačne predložených faktúr a to bezhotovostným prevodom z účtu objednávateľa na účet dodávateľa. Splatnosť faktúry je 60 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
| V prípade poškodenia stravných poukážok pri dodávke zo strany dodávateľa, má objednávateľ právo na bezplatnú výmenu stravných poukážok za nové stravné poukážky. |
| Nepoužité stravné poukážky je objednávateľ oprávnený vrátiť dodávateľovi najneskôr do 31. dňa po ukončení platnosti týchto stravných poukážok. |
| Nahradenie vrátených nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky rovnajúcej sa nominálnej hodnote vrátených stravných poukážok alebo dodaním stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote bez ďalšieho poplatku. |
| Vrátenie finančných prostriedkov za nepoužité stravné poukážky, resp. dodanie stravných poukážok na nové emisné obdobie objednávateľovi v rovnakej nominálnej hodnote uskutoční dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní od prevzatia nepoužitých stravných poukážok. |
| Dodávateľ musí mať uzatvorené zmluvy s minimálne 15 partnermi poskytujúcimi stravovacie služby v okolí 500 m od sídla obstarávateľa - Spišského divadla a má minimálne ďalších 10 akceptačných miest v každom okresnom meste na území Slovenskej republiky. Na vyžiadanie objednávateľa, dodávateľ predloží zoznam zmluvných partnerov a akceptačných miest do 3 dní od vyžiadania. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo nevyčerpať celkový zmluvný počet stravných poukážok. |
| Dodávateľ je povinný v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka dodať stravné poukážky, ktoré sú platné v ďalšom kalendárnom roku. |
| Objednávateľ si vyhradzuje právo meniť počet stravných poukážok počas platnosti zmluvy podľa jeho potrieb (v závislosti od počtu zamestnancov, počtu odpracovaných dní a pod.). |
| Uvedené podmienky dodania majú prednosť pred obchodnými podmienkami a cenníkmi dodávateľa. |
| Zmluva zanikne uplynutím času, aj keby objednávateľ neodobral pravdepodobné požadované množstvo. |
| V prípade zmeny legislatívy - zrušenie povinnosti zabezpečovať stravovanie zamestnancov formou stravných poukážok, objednávateľ si vyhradzuje právo ukončiť zmluvu ku dňu skončenia tejto povinnosti. |
| Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
| Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy |
| Názov | Upresnenie |
| Zmluva sa uzatvára na obdobie | 12 mesiacov |
| Interval objednávania stravných poukážok | podľa prevádzkových potrieb objednávateľa |
| Doba platnosti stravných poukážok | pre obdobie uvedené na každej stravnej poukážke |
| Vrátenie nepoužitých stravných poukážok | najneskôr do 31 dní po ukončení ich platnosti |
1.Mája 834/29, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika
01.04.2022 13:28 — 31.03.2023 13:28
5 400,00 ks
24 300,00
24 300,00
Rozpis dodania lístkov
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
22.03.2022 08:59
31.03.2022 13:29
31.03.2022 13:44
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 22.03.2022 09:41 - Vstupná ponuka | 24 299,99 | € | Cena bez DPH |
| 23.03.2022 21:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 24 299,95 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: