• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2022 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2022 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2022 11:25

Detail zákazky Z20221796

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 14:37
  •    Predkladanie ponúk
    24.03.2022 10:36
  •    Ukončenie zákazky
    24.03.2022 11:14
  •    Zazmluvnenie zákazky
    24.03.2022 11:25

Základné údaje

Z20221796

OF-250803

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6288406

Objednávateľ

00606979

Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Banskej Bystrici

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97556, SVK

Dodávateľ

35874791

GeneTiCA s.r.o.

Boženy Němcovej 8, Bratislava, 81104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Spotrebný materiál na sekvenáciu vzoriek Covid 19 na rok 2022

kit, sekvenácia, covid 19

  • 33141624-0 - Aplikačné sady
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 1. COVIDSeq reagencie pre prípravu sekvenačných knižníc Covidu (3072 vzoriek )
Funkcia
Test na detekciu mutácií a charakterizáciu RNA z vírusu SARS-CoV-2 založený na NGS technológii, využívajúci upravenú verziu validovaného, verejne dostupného protokolu ARTIC multiplex PCR s 98 amplikónmi určenými na amplifikáciu špecifických sekvencií vírusu SARS-CoV-2 v kombinácii s osvedčenou technológiou sekvenovania Illumina. Súčasťou testu je interná kontrola pozostávajúca z ľudských 11 mRNA targetov. Test umožňujúci detekciu až 3072 vzoriek.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kit 3072 vzoriek ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Interná kontrola 11 mRNA ľudských targetov
 2. 2. Index set UD PCR (384 vzoriek)
Funkcia
Sety PCR indexov nevyhnutných pre prípravu sekvenačnej knižnice. Balenie obsahuje sety 1-4 po 96 indexov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Set ks 8
 3. 3. MiniSeq High Output Reagent Kit (150-cycles)
Funkcia
Reagencie na sekvenovanie kompatibilné s nízkokapacitným sekvenátorom MiniSeq s maximálnou dĺžkou čítaní 150 bp a výstupom 3,75 Gb. Balenie obsahuje cartridge s reagenciami, buffer cartridge a flow cell.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kit ks 35
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Obstarávateľ si vyhradzuje právo neobjednať celý počet kitov resp. setov, ktoré sú predmetom tejto zákazky.
Zákazka bude čerpaná čiastkovými objednávkami obstarávateľa do plného vyčerpania obstarávaného množstva tovarov.
Zmluvné strany sa dohodli, že akékoľvek pohľadávky, ktoré eviduje poskytovateľ voči objednávateľovi nie je možné v zmysle § 525 ods. 2 zákona č. 40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka postúpiť na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa
Dodávateľ tovarov je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby do 14 pracovných dní od poskytnutia služby, avšak najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni poskytnutia služby
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako„nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ užpreukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdielmedzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy,
zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejtoskutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšoucenou

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

31.03.2022 10:37 — 31.12.2022 10:37

1,00 Komplet zákazka v zmysle špecifikácie

113 421,00

103 110,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Rozpis položiek a cien tovarov s vyčíslením DPH

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.03.2022 14:37

24.03.2022 10:36

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

24.03.2022 10:51

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 378
 8
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 14:09 - Vstupná ponuka 113 000,80 € Cena s DPH
21.03.2022 14:09 - Najvýhodnejšia ponuka 113 000,80 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS