• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2022 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2022 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2022 13:15

Detail zákazky Z20221766

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2022 08:55
  •    Predkladanie ponúk
    17.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    17.03.2022 13:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    17.03.2022 13:15

Základné údaje

Z20221766

OF-250799

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6269601

Objednávateľ

00165565

Ministerstvo zdravotníctva Slovenskej republiky

Limbová 2, Bratislava, 83752, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

HW a spotrebný materiál – monitory, hdd, pamäte, kamerky s mic, káble

monitory, pevné disky, pamäte, káble

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. HW a spotrebný materiál – monitory, hdd, pamäte, kamerky s mic, káble
Funkcia
Monitory 24“ 50 ks - min. požadované špecifikácie LCD monitor Full HD 1920×1080, displej IPS, 16:9, odozva 4ms, obnovovacia frekvencia 75Hz, FreeSync, farebná hĺbka 8bit, jas 250cd/m2, kontrast 1000:1, HDMI 1.4, VGA, VESA, Power Delivery až 23,5 W
Monitory 27“ 50 ks - min. požadované špecifikácie LCD monitor Full HD 1920×1080, displej IPS, 16:9, odozva 5ms, obnovovacia frekvencia 75Hz, farebná hĺbka 8bit, jas 250cd/m2, kontrast 1000:1, HDMI 1.4, VGA, slúchadlový výstup, repro, VESA
SSD Disky typu 2,5 SATA do PC / NB - 50 ks - SSD disk 2.5", SATA III, MLC (Multi-Level Cell), rýchlosť čítania 560MB/s, rýchlosť zápisu 530MB/s, životnosť 300TBW. Disk musí byť typu 2,5 SATA.
Pamäte 16 GB DD4 30 ks - 16 GB KIT DDR4 3200 MHz CL16, musia byť moduly 2*8 GB
Kamera + mic - 50 ks - maximálne rozlíšenie videa VGA (640 × 480 px), rozlíšenie fotografií až 1,3 Mpx. Vlastnosti: vstavaný mikrofón, prisvietenie, zorný uhol: 57 °clona: 1,8
Káble:
Ethernetový kábel CAT6 dĺžka 10 m - 20 ks
Ethernetový kábel CAT6 dĺžka 7 m – 20 ks
Ethernetový Kábel CAT6 dĺžka 5 m - 20 ks
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitory 24“ ks 50
Monitory 27“ ks 50
SSD Disky typu 2,5“ ks 50
Pamäte 16 GB DD4 ks 30
Kamera + mic ks 50
Ethernetový kábel CAT6 dĺžka 10 m ks 20
Ethernetový kábel CAT6 dĺžka 7 m ks 20
Ethernetový Kábel CAT6 dĺžka 5 m ks 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy - podrobnú špecifikáciu cien jednotlivých položiek bez DPH, sadzbu DPH, ako aj cien s DPH, zaokrúhlených na 2 desatinné miesta za každú položku v prehľadnej tabuľke.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Požaduje sa predložiť meno oprávneného zástupcu dodávateľa, jeho telefonický a elektronický kontakt do 3 dní od uzavretia zmluvy.
Objednávateľ neposkytuje dodávateľovi finančný preddavok.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Nepredloženie ktoréhokoľvek dokladu a/alebo nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa, pričom objednávateľ môže ukončiť s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti.
Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi
Objednávateľ je oprávnený faktúru do dátumu jej splatnosti vrátiť dodávateľovi v prípade, že neobsahuje všetky uvedené náležitosti daňového dokladu za účelom doplnenia alebo opravy. V takom prípade nová lehota splatnosti faktúry začne plynúť doručením opravenej faktúry objednávateľovi.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zákazky spĺňa požadované technické, kapacitné a kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zákazky poskytuje záruku 24 mesiacov.
Požadovaný termín dodávky tovaru je do 30 dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy
Názov Upresnenie
Miesto plnenia: Bratislava

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Limbová 2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

19.03.2022 09:00 — 26.04.2022 09:00

1,00 celok

30 000,00

25 000,00

Uchádzač je povinný predložiť vlastný návrh na plnenie zákazky pri dodržaní osobitných požiadaviek na plnenie, ktoré sú uvedené v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2022 08:55

17.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

17.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 349
 317
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
15.03.2022 12:38 - Vstupná ponuka 29 988,00 € Cena s DPH
15.03.2022 12:38 - Najvýhodnejšia ponuka 29 988,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS