00312037
Mesto Trenčín
Mierové námestie 2, Trenčín, 91164, SVK
50840550
Lighthouse Media Solutions s. r. o.
Karpatské námestie 10/A, Bratislava, 83106, SVK
Nákup licencií platformy Microsoft Office 365 a CC
Softvér, server, Microsoft 365, licencia, Creative Cloud
Služba
1. Nákup licencií Microsoft 365 na 1 rok
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií Microsoft 365 na 1 rok pre zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Microsoft 365 Business Standard | ks | 170 | ||
Microsoft 365 Business Basic | ks | 120 | ||
Microsoft 365 Exchange Online P1 | ks | 10 | ||
Microsoft 365 Visio Plan 2 | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Microsoft 365 Business Standard | Aktuálny počet používaných licencií je 105 |
2. Microsoft 365 Business Basic | Aktuálny počet používaných licencií je 115 |
3. Microsoft 365 Exchange Online P1 | Aktuálny počet používaných licencií je 6 |
2. Nákup licencií CreativeCloud na 1 rok
|
|
---|---|
Funkcia |
Nákup licencií CreativeCloud na 1 rok pre zamestnancov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
CREATIVE CLOUD PRE TÍMY – Malé a stredné podniky a oddelenia - predĺženie licencie o jeden rok ( expirácia 4.4.2021) | ks | 2 | ||
CREATIVE CLOUD PRE TÍMY – Malé a stredné podniky a oddelenia - licencia na 1 rok (od 4.4.2021) | ks | 1 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
Cena zahŕňa náklady na všetky tovary, služby a práce súvisiace s dodaním predmetu zmluvy. To znamená, že Dodávateľ nie je oprávnený požadovať od Verejného obstarávateľa (Objednávateľa) v súvislosti s plnením podľa tejto zmluvy žiadnu ďalšiu odplatu nad rámec zmluvnej ceny. |
V rámci ponuky žiadame naceniť maximálne množstvá licencií k produktom Microsoft 365, aktuálny počet používaných licencií je uvádzaný len ako orientačne |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje nový, doposiaľ nepoužitý originál licenčný softvér. |
Požiadavky na kompetencie dodávateľa: Microsoft Gold Cloud Productivity, min. Microsoft Silver Collaboration and Content |
Ponuka musí zohľadňovať všetky náklady na aktualizáciu licencií užívateľského prostredia pre užívateľov služieb a administrátorského prostredia na správu služieb. Verejný obstarávateľ požaduje aktualizáciu licencií bez negatívneho dopadu na plynulosť funkčnej služby. |
Dodávateľ spracuje kalkuláciu ceny podľa zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov. Kalkulácia bude vyjadrená v eurách a predloží ju verejnému obstarávateľovi do 2 pracovných dní od informácie o uzavretí zmluvného vzťahu, bez výzvy na kontaktnú adresu. |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje do 2 pracovných dní od vygenerovania zmluvy na EKS predložiť kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená vo veciach plnenia zmluvy. |
Zmluva sa k položke č.1 Microsoft 365 uzatvára na dobu určitú - 12 mesiacov od uzavretia zmluvy, počet jednotlivých licencií uvedený v technickej špecifikácii je maximálny a skutočne odobraté počty budú závisieť od potrieb verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) nie je povinný vyčerpať celkový zazmluvnený počet licencií. Dodávateľ nemá nárok na náhradu škody a/alebo akúkoľvek sankciu za nevyčerpanie celkového počtu zazmluvnených licencií. Aktualne sú licencie k príslušnému tenantu platné do 31.3.2022 |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje aktiváciu služieb do 24 hodín. |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) si vyhradzuje právo prostredníctvom e-mailu aktivovať licencie. Z tohto dôvodu je dodávateľ povinný bezodkladne po uzavretí zmluvy oznámiť e-mailovú adresu k zasielaniu požiadaviek verejnému obstarávateľovi na aktiváciu jednotlivých licencií. |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) požaduje fakturovať licencie na ročnom základe s ročným resp. priebežným vyučtovaním podľa skutočne aktivovaných licencií a zmluvných jednotkových cien licencií. |
Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) neposkytuje preddavky ani zálohy. Dodávateľ je oprávnený fakturovať len tovar, ktorý bol Objednávateľom podľa dodacieho listu skutočne prevzatý. Dodací list podpísaný oprávneným zástupcom Objednávateľa bude prílohou faktúry. Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
V prípade neskoršieho zistenia vád dodaného tovaru , bude verejný obstarávateľ (Objednávateľ) tieto vady reklamovať bezprostredne po ich zistení a požadovať náhradné plnenie do 5 prac. dní. Nevybavenie oprávnenej reklamácie v stanovenom termíne je považované za podstatné porušenie zmluvy. |
Reklamácia bude prebiehať prostredníctvom mailovej komunikácie poverenými osobami zo strany dodávateľa a verejného obstarávateľa (Objednávateľa). V prípade reklamácie vyzdvihnutie a tiež bezplatné doručenie na miesto plnenia. |
Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo Zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V prípade ak verejný obstarávateľ (Objednávateľ) odstúpi od zmluvy z dôvodov podľa čl. XVIII. bod 18. 2 písm. a), b), c), d), e), f), g), i), j), k), l), p), q), t), u), w), VZP má verejný obstarávateľ (Objednávateľ) nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100,- € za každý takýto dôvod odstúpenia objednávateľa od zmluvy. |
Objednávateľ má nárok na zmluvnú pokutu vo výške 100 €za každé aj opakované takéto porušenie tejto zmluvy. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Verejný obstarávateľ (Objednávateľ) nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa týkajúcej sa technickej špecifikácie alebo osobitných požiadaviek na plnenie uvedených v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ je oprávnený v tomto prípade v zmysle obchodných podmienok EKS od zmluvy odstúpiť a vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu. |
Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
17.03.2022 13:39 — 29.03.2022 13:42
1,00 celok v zmysle vyššie uvedených požiadaviek
33 492,72
27 910,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
09.03.2022 14:26
15.03.2022 15:30
15.03.2022 15:45
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
12.03.2022 22:26 - Vstupná ponuka | 33 492,72 | € | Cena s DPH |
14.03.2022 09:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 32 828,40 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: