• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 12:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 12:50

Detail zákazky Z20221745

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 10:03
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 12:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 12:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 12:50

Základné údaje

Z20221745

OF-250791

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6279289

Objednávateľ

31305784

SLUŽBA m.p. Stropkov

Hviezdoslavova 17/26, Stropkov, 09101, SVK

Dodávateľ

48136689

SARO Slovakia s.r.o.

Ventúrska 7, Bratislava, 81101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zneškodňovanie komunálneho odpadu skládkovaním

skládka , zneškodňovanie , komunálny odpad

  • 90513000-6 - Služby na spracovanie a likvidáciu nie nebezpečného odpadu

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zneškodňovanie komunálneho odpadu skládkovaním
Funkcia
Predmetom zákazky je poskytnutie služieb v oblasti zneškodňovania komunálneho odpadu skládkovaním pre objednávateľa : SLUŽBA , mestský podnik Stropkov , v zmysle zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch na obdobie 12 kalendárnych mesiacov . Predpokladané množstvo za 12 kalendárnych mesiacov podľa druhu odpadu v zmysle Vyhlášky č. 365/2015 Z. z. , ktorou sa stanovuje Katalóg odpadov a podľa Prílohy č. 1 k Vyhláške č. 365/2015 Z. z.  je stanovené v technických vlastnostiach . Odovzdanie /prevzatie odpadu bude na skládke odpadov .
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladané množstvo odpadu "200301" Komunálny odpad . tona 2600
Predpokladané množstvo odpadu " 200307" Objemový odpad tona 500
Predpokladané množstvo odpadu " 190801" Zhrabky z hrablíc tona 90
Predpokladané množstvo odpadu "191212"          Iné odpady vrátane zmiešaných materiálov z mechanického spracovania odpadu a iné ako uvedené v 191211 tona 110
Predpokladané množstvo odpadu "170904"           Zmiešané odpady zo stavieb a demolácií iné ako v 170901 , 170902 , 170903 . tona 100
Ročný zákonný poplatok za odpad EUR 69034,7
Náklady na dopravu na skládkovanie - odpad ( 200301 + 190801 ) = 517 jázd x 1,233 EUR / km = 637,46 EUR / km x vzdialenosť v km na skládku a späť EUR/km 637,46
Náklady na dopravu na skládkovanie - odpad ( 200307 + 191212 + 170904 ) = 497 jázd x 1,290 EUR / km = 641,13 EUR / km x vzdialenosť v km na skládku a späť EUR/km 641,13
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Preprava komunálneho odpadu na miesto skládky zabezpečí : SLUŽBA , mestský podnik Stropkov
Odovzdanie / prevzatie odpadu na mieste skládky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Celková cena musí obsahovať všetky náklady dodávateľa : cenu za zneškodnenie predpokladaného množstva uvedeného v časti " technické vlastnosti" počas trvania zmluvy. V cene sú zahrnuté poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330 /2018 Z. z. , ktorým sa ustanovuje výška sadzieb poplatkov za uloženie odpadov a podrobnosti súvisiace s prerozdelením príjmov z poplatkov za uloženie odpadov v znení neskorších predpisov. Zákonný poplatok za predpokladané množstvo KO za 12 kalendárnych mesiacov : 69034,70 EUR ) .
Poskytovateľ služby započíta do ceny predmetu zákazky resp. ceny za 1 tonu všetky náklady spojené s jeho plnením ( vrátane nepredvídateľných nákladov ) .
Dohodnutá cena môže byť zmenená len v prípade vzájomnej dohody zmluvných strán formou písomného dodatku v prípadoch vyplývajúcich zo zmien všeobecne záväzných právnych predpisov.
Poskytovateľ služby je povinný najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na služby predložiť objednávateľovi platný súhlas príslušného úradu životného prostredia na zneškodňovanie odpadov na základe zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení neskorších predpisov ( ďalej len "zákon o odpadoch" ) .
Poskytovateľ služby je povinný do 5 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy na poskytnutie objednávateľovi podrobný rozpočet vyčíslenia jednotkových cien za zneškodňovanie odpadu uvedeného v časti "technické vlastnosti". Uvedené jednotkové ceny musia byť matematicky vyčíslené na uvedené množstva .
Objednávateľ požaduje dostupnosť koncového zariadenia pre nákladné vozidlá . Koncovým zariadením je miesto , kde poskytovateľ služby prevezme odpad t. j. skládka odpadov . Vzdialenosť skládky od sídla objednávateľa sa rozumie vzdialenosť od vonkajšej hranice mesta Stropkov na komunikácií v smere jazdy ku koncovému zariadeniu. Objednávateľ si preverí vzdialenosť z verejne dostupných zdrojov.
Množstvo špecifikovaného odpadu je len orientačné - odhadované . Poskytovateľ služby je povinný akceptovať požiadavku objednávateľa na zníženie/zvýšenie rozsahu plnenia . Zvýšenie objemu je do maximálnej hodnoty 214.999,99 EUR bez DPH.
Poskytovateľ berie na vedomie , že objednávateľ nebude poskytovať zálohové platby.
Povinnými prílohami k protokolu sú doklady potvrdzujúce zneškodnenie odpadu ( vážne lístky ) .
Faktúra bude vykonaná na základe skutočných množstiev odpadu s použitím zmluvne dohodnutej jednotkovej ceny a bude vykonaná po spracovaní ( uložení ) odpadu na skládke poskytovateľa služby.
Poplatky za uloženie odpadov podľa zákona č. 329/2018 Z. z. o poplatkoch za uloženie odpadov a nariadenia vlády č. 330/2018 Z. z. budú účtované samostatne v aktuálnej platnej výške poplatkov.
Faktúra musí mať všetky náležitosti daňového dokladu , v opačnom prípade bude vrátená poskytovateľovi služby a lehota na jej úhradu neplynie a začína plynúť od od nasledujúceho dňa po doručení faktúry bez vád.
Faktúra je splatná do 14 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Objednávateľ zabezpečuje zber a prepravu komunálnych odpadov do zariadenia vlastnými dopravnými prostriedkami. Náklady na dopravu sú v réžií objednávateľa a predstavujú : 1. Pre odpad ( 200301 + 190801) 517 jázd x 1,1233 EUR / km x  vzdialenosť v km na skládku a späť . 2. Pre odpad (200307 + 191212 + 170904)  497 jázd x 1,290 EUR/km x vzdialenosť v km na skládku a späť.
Zmluva sa uzatvára na 12 kalendárnych mesiacov.
Zmluvu možno ukončiť pred uplynutím zmluvného vzťahu dohodou zmluvných strán.
Pokiaľ nie je stanovené inak , riadi sa táto zmluva , právami a povinnosťami zmluvných strán v nej neupravených , ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov.
Kritériom je celková najnižšia cena za skládkovanie a dopravu na skládku. Objednávateľ zaplatí cenu za skládkovanie.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Hviezdoslavova 17/26 , 091 01 Stropkov, Stropkov, Stropkov, Prešovský, Slovenská republika

24.03.2022 00:00 — 23.03.2023 00:00

3 400,00 tona

242 062,40

203 704,70

Kritériom na plnenie zákazky je najnižšia cena za realizáciu zneškodnenia odpadu : Náklady na skládkovanie + Ročný zákonný poplatok za odpad + Náklady na dopravu ( Doprava v réžií objednávateľa v závislosti na vzdialenosti skládky od mesta Stropkov ). Objednávateľ bude hradiť : Náklady na skládkovanie + Ročný zákonný poplatok za odpad , čo je Predpokladaná hodnota zákazky. Náklady na dopravu odpadu na skládku zabezpečí Objednávateľ. Poskytovateľ skládky uvedie vzdialenosť na skládku a späť , vyplní Príloha č. 1 : Zneškodňovanie komunálneho odpadu skládkovaním.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

09.03.2022 10:03

21.03.2022 12:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2022 12:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 224
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 09:53 - Vstupná ponuka 228 509,34 € Cena bez DPH
21.03.2022 09:53 - Najvýhodnejšia ponuka 228 509,34 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS