• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2022 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2022 10:05

Detail zákazky Z20221744

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 08:14
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2022 08:50
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2022 09:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2022 10:05

Základné údaje

Z20221744

OF-250833

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6255504

Objednávateľ

00397482

Slovenská poľnohospodárska univerzita v Nitre

Trieda Andreja Hlinku 2, Nitra, 94976, SVK

Dodávateľ

36740870

ALEZA INTERIER, s.r.o.

Na Grunte 5A, Bratislava, 83152, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárska otočná stolička

Kancelárska otočná stolička, kancelárske kreslo, kancelársky nábytok

  • 39112000-0 - Stoličky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárska otočná stolička
Funkcia
Vybavenie kancelárskych priestorov
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Kancelárska otočná stolička ks 2
počet koliesok/1 stolička ks 5
výška sedadla cm 44 54
výška operadla cm 54
šírka sedadla cm 48
hĺbka sedadla cm 47
celková výška cm 95 105
výška opierky rúk nad sedadlom cm 19
nosnosť kg 130
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. Kancelárska stolička Nosná konštrukcia t. j. 5 - ramenný kríž z vysoko odolného plastu a plynový piest pre nastavenie požadovanej výšky stoličky, sieťované operadlo s vysokou priedušnosťou, tvrdé plastové kolieska
1. Kancelárska stolička pre mäkké podlahy, hojdací mechanizmus umožňujúci aretáciu v základnej polohe, tuhosť (silu) hojdania je možné regulovať v závislosti na váhe užívateľa – veľká plastová skrutka umiestnená pod sedadlom
1. Kancelárska stolička čalúnenie sedadla–z odolnej látky, výplň tvorí pena s vysokou hustotou, pevné plastové opierky rúk, integrovaná bedrová opierka zaisťujúca optimálnu podporu bedrovej chrbtice,
1. Kancelárska stolička farba - čierna
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa dodanie v pracovných dňoch a v pracovnom čase od 7.30 do 15.30 hodiny. Oznámenie o termíne dodania minimálne 1 deň vopred.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Dodanie tovaru sa uskutoční na základe jednej objednávky vystavených objednávateľom.  Objednávateľ požaduje vystavenie jednej faktúry na základe objednávok s uvedením jednotkových cien  bez DPH a s DPH.
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
V prípade nedodržania akejkoľvek podmienky uvedenej v zmluve bude takéto porušenie Objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom so všetkými dôsledky s tým spojenými
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Porušenie akejkoľvek povinnosti Dodávateľa vyplývajúcej z tejto zmluvy bude Objednávateľ považovať za porušenie tejto zmluvy podstatným spôsobom
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Dodávateľ uvedie kontaktné údaje pre zasielanie reklamácií
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Tr. A. Hlinku 2, 949 76 Nitra, Nitra, Nitra, Nitriansky, Slovenská republika

21.03.2022 08:56 — 25.03.2022 13:00

2,00 ks

350,40

292,00

viď opisný formulár

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

03.03.2022 08:14

09.03.2022 08:50

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2022 09:05

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 240
 42
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2022 11:06 - Vstupná ponuka 349,20 € Cena s DPH
09.03.2022 08:43 - Najvýhodnejšia ponuka 348,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS