• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2022 10:50

Detail zákazky Z20221730

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 11:31
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2022 10:50

Základné údaje

Z20221730

OF-249926

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6246781

Objednávateľ

30845572

Ministerstvo obrany Slovenskej republiky

Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK

Dodávateľ

31435076

GASTRO-HAAL, s.r.o.

Považská 16, Nové Zámky, 94067, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov

Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov

  • 50883000-8 - Opravy a údržba zariadenia pre verejné stravovanie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže originálnych náhradných dielov
Funkcia
Servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže k tomu potrebných výrobcom odporúčaných originálnych náhradných dielov
Objednávateľ požaduje vykonať servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov nasledovných veľkokuchynských strojov a zariadení
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
BOX CHLADIACI STAVEBNICOVÝ KALTING, 2100X1200X2400/r. výroby 2002, KALTING/Taliansko ks 3
DRÁHA VODIACA NA PODNOSY CELOANTIKOROVÁ, 18000X270 MM/r. výroby 2002, VOMZ GASTRO/SR ks 1
DRVIČ KUCHYNSKÉHO ODPADU, EM DELUXE, DESTILA/ČR ks 1
DRVIČE KUCHYNSKÝCH ODPADKOV, P 50/2006,, DESTILA/ČR ks 1
FRITÉZA ELEKTRICKÁ, ks 1
JEDNOTKA CHLADIACA, KHO 9,8, DIAMOND/Taliansko ks 1
KÁVOVAR ELEKTRICKÝ,EPOCA RANCILIO CD 2/r. v. 2003, EPOCA/Taliansko ks 1
KONVEKTOMAT, RETIGO B 2021 B, RETIGO/Taliansko ks 1
KONVEKTOMAT, RETIGO B 2021 I, RETIGO/Taliansko ks 1
KONVEKTOMAT PLYNOVÝ, LAINOX VG 210 X/2001, LANOIX/Taliansko ks 1
KOTOL VARNÝ PLYNOVÝ, 150 L PVK 150 ks 1
KOTOL VARNÝ PLYNOVÝ, 150 L KG 150 0/2014, GASTROHALL/SR ks 4
KOTOL VARNÝ PLYNOVÝ, 150 L SILKO CPI91150/P/2002, SILKO/Taliansko ks 3
KOTOL VARNÝ PLYNOVÝ, 200 L KG 200/2014, GASTROHALL/SR ks 1
KOTOL VARNÝ PLYNOVÝ 300 L KG 300/2014 GASTROHALL/SR ks 1
KUTER ELEKTR NA MÄSO CELOANTIK DITO SAMA 416X680X609MM KOTLIK 17,5L K180/2005 AUBUSON/Francúzsko ks 1
KUTER ELEKTRICKÝ ROBOT COUPE R 5 PLUS/2002 MONCEAOU/Francúzsko ks 1
MRAZNIČKA KOMPRESOROVÁ ZANUSSI ZANUSSI/Taliansko ks 1
NAKLEPÁVAČ MÄSA 450X200X510 MM CELOANTIK INT 90/2006 AUBUSON/Francúzko ks 1
NAKLEPÁVAČ MÄSA 450X200X510 MM CELOANTIK INT 90/2007 AUBUSON/Francúzsko ks 1
ODSÁVAČ PÁR CELOANTIKOROVÝ 1100X1100X450 ALBA/ČR ks 2
ODSÁVAČ PÁR CELOANTIKOROVÝ 4500X400X450/2002 ALBA/ČR ks 1
ODSÁVAČ PÁR CELOANTIKOROVÝ 4100X1900X450/2002 ALBA/ČR ks 1
ODSÁVAČ PÁR CELOANTIKOROVÝ 1600X900X450 MM ALBA/ČR ks 1
ODSÁVAČ PÁR CELOANTIKOROVÝ 2100X800X450 MM ALBA/ČR ks 1
ODSÁVAČ PÁR PRE DOMÁCNOSŤ ks 1
ODŠŤAVOVAČ MOULINEX JUNIOR MOULINEX/Francúzsko ks 1
OHRIEVAČ TANIEROV DME 2.1/2002 VOMZ GASTRO/SR ks 8
PANVICA SMAŽIACA PLYNOVÁ DEXION D99GBRVI8 DEXION/Taliansko ks 2
PLATŇA ELEKTRICKÁ OPEKACIA SILKO CGE 7241 LR/2002 SILKO/Taliansko ks 1
PLATŇA VARNÁ SKLOKERAMICKÁ ks 1
PLATO VÝDAJNÉ CELOANTIKOROVÉ SO STOJKAMI 12000X40X30/2002 VOMZ GASTRO/SR ks 2
53 PULT MRAZIACI AB 506/2002 CALEX/SR ks 1
PULT MRAZIACI AB 506/2003 CALEX/SR ks 1
PULT MRAZIACI AB 506/2014 GaAVIOTA/Taliansko ks 1
PULT MRAZIACI AB 506/1994 SCANDILUXE/Taliansko ks 1
PULT MRAZIACI TYP CH LIEB HERR/2006 LIEB HERR/Nemecko ks 3
ROBOT UMÝVACÍ HD 650 KARCHER/2002 KARCHER/Nemecko ks 1
SKRIŇA CHLADIACA 1400L GN2/1 TYP 881400 STALGAST/Poľsko ks 1
SKRIŇA CHLADIACA CD 350-1 PRESKLENA ks 1
SKRIŇA CHLADIACA GORENIE/Slovinsko ks 1
SKRIŇA CHLADIACA BDERBY EXPO 48 C 4181 ks 1
SKRIŇA CHLADIACA 700 L/2002 DIAMOND/Taliansko ks 3
SKRIŇA CHLADIACA 700 L/2014 DIAMOND/Taliansko ks 2
SKRIŇA CHLADIACA R6191DW ks 1
SKRIŇA CHLADIACA ELEKTRICKÁ DO 185 L ks 3
SKRIŇA CHLADIACA ELEKTRICKÁ VENUS RM 210 A NORD LINE/ČR ks 1
SKRIŇA CHLADIACA S MRAZNIČKOU WHIRPOOL ART 666 WHIRPOOL/SR ks 2
SKRIŇA CHLADIACA S MRAZNIČKOU SYMPHONY S 26 SYMPHONY/Taliansko ks 1
SKRIŇA MRAZIACA DERBY EXPO 48 BF 418 L CALEX/SR ks 1
SKRIŇA MRAZIACA 700 L/2002 DIAMOND/Taliansko ks 1
SKRIŇA MRAZIACA 700 L/2014 DIAMOND/Taliansko ks 1
SPORÁK VK PLYNOVÝ CCG 7241/2002 SILKO/Taliansko ks 2
SPORÁK VK PLYNOVÝ CCG 9141/2002 SILKO/Taliansko ks 2
STÔL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ VOV II-T 2X1/1GN/2002 ALBA/ČR ks 1
STÔL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ VOV II-T 3X1/1GN/2002 ALBA/ČR ks 4
STÔL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ SME 3.1/1994 ks 2
STÔL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ EKG-3 ABNER/ČR ks 2
STROJ HNETACÍ HSD 180/2002 DESTILA/ČR ks 1
STROJ NA KRÁJANIE CHLEBA ELEKTRICKÝ KSZA 15/215/2002 LABERT/Francúzsko ks 1
STROJ NA KRÁJANIE ZELENINY CL 50 ROBOT COUPE/Francúzsko ks 1
STROJ NA KRÁJANIE ZELENINY CL 60/2002 SIRMAN/Taliansko ks 1
STROJ NA REZANIE MÄSA SIRMAN TC 12 E/2000 SIRMAN/Taliansko ks 1
STROJ NA REZANIE MÄSA OMAS TS 32/2002 OGGIONA/Taliansko ks 1
STROJ NA UMÝVANIE RIADU HT 11 ALISEO/Taliansko ks 2
STROJ NÁREZOVÝ VS 250 DIAM/Taliansko ks 1
STROJ NÁREZOVÝ GL MATIC 300/2002 DIAM/Taliansko ks 1
STROJ UNIVERZÁLNY ŠĽAHACÍ A MIEŠACÍ RE 22 N/2002 ALBA/ČR ks 1
STROJ UNIVERZÁLNY ŠĽAHACÍ A MIEŠACÍ RE 22 N/2003 ALBA/ČR ks 1
SUŠIČ A LEŠTIČ PRÍBOROV ALISEO/2003 ALISEO/Taliansko ks 1
ŠKRABKA NA ZEMIAKY KB 325/1995 MACHINE WERK/Francúzsko ks 1
ŠKRABKA NA ZEMIAKY KB 325/1996 MACHINE WERK/Francúzsko ks 1
UMÝVAČKA RIADU 150 L ELEKTROLUX ESF65010 ELEKTROLUX/SR ks 3
UMÝVAČKA RIADU FAGOR KLP301FG FAGOR/Francúzsko ks 1
UMÝVAČKA RIADU VEĽKOKAPACITNÁ FAGOR ECO 4000D FAGOR/Francúzsko ks 1
VÁHA AUTOMATICKÁ DO 100 KG SMS/A-100 DO 100 KG SMS/A-100/2003 GASTROHAAL/SR ks 1
VÁHA AUTOMATICKÁ DO 100 KG SMS/A-100 DO 100 KG SMS/A-100/2004 GASTROHAAL/SR ks 1
VÁHA DIGITÁLNA CAS MORGAN DO 10 KG ks 1
ZÁSOBNÍK NA KÁVU ELEKTRICKÝ 12 L ks 1
ZÁSOBNÍK TANIEROV OHRIEVACÍ EPT-2 ABNER/ČR ks 5
BOX MRAZIACI, KLASIK MB 16,09M3 ks 1
BOX MRAZIACI ZANUSSI, ZFC51400WA, ZANUSSI/Taliansko ks 2
KONVEKTOMAT PLYNOVÝ RETIGO B2021 IG RETIGO/Taliansko ks 1
KUTER VERTIKÁLNY ROBOT COUPE R 23 ROBOT COUPE/ Francúzsko ks 1
MLYNČEK NA MASO ELEKTRICKÝ TS-32TS400V RM Gastro/EU ks 1
MIESIČ ŠPIRÁLOVÝ SIGMA VE1 20 SIGMA/Taliansko ks 1
PANVICA SMAŽIACA PLYNOVÁ BR80-98G ks 2
ROBOT UNIVERZÁLNY B10 C784100 ROBOMIX/ Nemecko ks 1
RÚRA MULTIFUNKČNÁ VSTAVANÁ MORA VT538BX MORA/SR ks 1
SKRIŇA CHLADIACA ZRA25600WA ks 1
STOL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ AVV-2L 3GN ks 3
STOL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ AVV-1Z 3GN ks 1
STÔL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ BMPK 3120 ECO RM Gastro/Česko ks 1
STÔL VÝDAJNÝ ELEKTRICKÝ POJAZDNÝ PVV 3Z INOX PROFI/Slovensko ks 4
STROJ NÁREZOVÝ AFH37023050M ks 1
STROJ NA UMÝVANIE RIADU M 1201 ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Kritériom je najnižšia cena ( v EUR s DPH) za normohodinu práce.
Maximálny finančný limit na servis a pozáručné opravy veľkokuchynských strojov a zariadení, vrátane dodávky a montáže náhradných dielov je 12 000,- EUR s DPH.
Cena hodinovej sadzby (normohodina) musí zahŕňat všetky náklady spojené s činnosťami súvisiacimi s predmetom zákazky, okrem cien za náhradné diely, prípadne za iný tovar súvisiaci servisom, údržbou a opravou strojov a zariadení.
Objednávateľ požaduje od dodávateľa v lehote do 5 dní odo dňa uzavretia zmluvy/dohody doručiť kontaktnej osobe objednávateľa potvrdenie, certifikát alebo iný doklad výrobcu alebo výrobcom autorizovaného dovozcu / distribútora pre SR, že dodávateľ je spoločnosťou /firmou/ oprávnenou /autorizovanou vykonávať údržbu, záručný a mimozáručný servis veľkokuchynských strojov a zariadení uvedených značiek. Potvrdenie musí byť platné počas celej doby platnosti zmluvy/dohody. Objednávateľ si vyhradzuje právo posúdiť relevantnosť predloženého potvrdenia na základe vlastného zisťovania.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet zmluvy/dohody ako prednostnú a komplexnú službu poskytovanú zmluvnému partnerovi s poukazom a zreteľom na nasledovné ukazovatele:
kvalitné a rýchle vykonanie opravy, údržby, servisu a služieb s tým spojených
operatívnosť a komplexnosť poskytovaných služieb
účtovanie ceny výkonov a služieb za opravu, údržbu a servis podľa podrobného rozpočtu, ktorý je dodávateľ povinný preložiť objednávateľovi najneskôr do 2 dní od obdržania objednávky, rozpočet vykoná na celkovú cenu predmetu zmluvy položkovite
účtovanie cien originálnych náhradných dielov bude v súlade s platnými cenníkmi výrobcu alebo podľa preukázateľnej nadobúdacej ceny originálneho náhradného dielu, ktoré je dodávateľ povinný objednávateľovi pri fakturácii zdokladovať
prítomnosť zamestnanca objednávateľa pri stroji alebo zariadení počas vykonávania jeho údržby a opravy,
zabezpečenie odvozu stroja alebo zariadenia v prípade jeho dielenskej opravy v servisnom stredisku zhotoviteľa
Dodávateľ sa zaväzuje nastúpiť na vykonanie predmetu plnenia t.j. opravy alebo servisu do 2 dní od dátumu doručenia objednávky. Lehota plynie len v pracovných dňoch v čase od 7,00 do 15,00 hod.
Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať predmet plnenia - t.j. realizovať jednotlivé objednávky objednávateľa podľa druhu a rozsahu objednanej a potrebnej opravy resp. údržby v nasledovných termínoch, ktorých dĺžka je určená od okamihu prevzatia stroja alebo zariadení: malé a stredné opravy do 2 dní, v prípade dostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, max. do 4 dní v prípade nedostupnosti náhradných dielov na sklade dodávateľa, veľké, tzv. generálne dopravy maximálne do 10 dní.
Preberanie a odovzdávanie strojov a zariadení medzi zmluvnými stranami pred ako i po vykonanej údržbe alebo oprave sa bude vykonávať písomnou formou. V protokoloch bude uvedený okrem iného dátum prevzatia stroja alebo zariadenia servisom dodávateľa a dátum prevzatia opraveného stroja alebo zariadenia.
Dodávateľ prehlasuje, že v jednotlivých cenách uvedených v rozpočte, ktorý predloží dodávateľ objednávateľovi najneskôr do 2 dní od uzavretia zmluvy/dohody sú zahrnuté všetky ekonomicky oprávnené náklady a primeraný zisk zhotoviteľa v súlade s §2 a §3 zákona č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov, súvisiace s vykonaním tej - ktorej služby,
Celková fakturovaná cena za opravu strojového zariadenia predstavuje násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy v hodinách zaokrúhlenej na jednu desatinu hodiny a ceny náhradných dielov, spotrebného materiálu použitého pri oprave.
V prípade, ak sa oprava strojového zariadenia bude vykonávať v mieste plnenia, stanoví zhotoviteľ celkovú cenu za opravu strojového zariadenia , ktorú odsúhlasí objednávateľ na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia.
V takomto prípade bude konečná celková cena za opravu pozostávať z:- ceny za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ktorá bude predstavovať násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky.
V prípade, ak sa zhotoviteľ a objednávateľ nedohodnú na celkovej cene za opravu strojového zariadenia alebo táto oprava bude nerentabilná alebo strojové zariadenie bude neopraviteľné, zhotoviteľ je to povinný uviesť na zápise o odovzdaní a prevzatí strojového zariadenia. V tom prípade zhotoviteľovi náleží odplata vo výške násobku jednotkovej ceny práce a skutočnej doby opravy strojového zariadenia zaokrúhlenej na desatinu hodiny.
Za dobu opravy strojového zariadenia sa v tomto prípade považuje identifikácia poruchy, návrh celkovej ceny za opravu strojového zariadenia resp. odôvodnenie nerentabilnosti alebo neopraviteľnosti strojového zariadenia.
Pred vykonaním opravy objednávateľ zašle (alebo telefonicky oznámi) zhotoviteľovi požiadavku na požadované opravy, na základe ktorej zhotoviteľ vypracuje predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Následne zhotoviteľ zašle objednávateľovi na odsúhlasenie predbežnú cenovú a časovú kalkuláciu. Opravy podľa tejto dohody bude možné realizovať len na základe objednávateľom písomne odsúhlasenej predbežnej cenovej a časovej kalkulácie po zaslaní objednávky.
Opravy podľa tejto dohody budú vykonávané na základe písomných objednávok vystavených oprávnenou osobou objednávateľa až po odsúhlasení predbežnej cenovej a časovej kalkulácie.
V písomnej objednávke musí byť uvedené: - miesto plnenia, - požadovaný (predpokladaný) termín vykonania opráv, - identifikácia strojového zariadenia, na ktorých sa vykoná oprava, - identifikácia činnosti – rozsah prác, - meno osoby objednávateľa oprávnenej na prevzatie strojových zariadení po oprave.
Kalkulácia náhradných dielov musí byť vopred schválená oprávnenou osobou objednávateľa. Pred začatím opravy zhotoviteľ predloží oprávnenej osobe objednávateľa na odsúhlasenie predbežnú kalkuláciu opravy, ktorá bude pozostávať z ceny náhradných dielov a ceny za jednu hodinu práce resp. iných nevyhnutných nákladov spojených s vykonaním opravy. Cena za náhradné diely a spotrebný materiál použitého na opravu strojového zariadenia bude vyúčtovaná na základe zhotoviteľom predloženej ponuky, ktorú odsúhlasí oprávnená osoba objednávateľa, vrátane cenovej kalkulácie.
Všetky zmeny opráv nad rámec príslušnej objednávky sa môžu uskutočniť len s predchádzajúcim písomným súhlasom objednávateľa.
Zhotoviteľ sa zaväzuje vykonať objednaný rozsah opravy v termínoch, ktoré budú uvedené v príslušnej objednávke objednávateľa.
Objednávateľ sa zaväzuje umožniť zhotoviteľovi vykonanie opráv a poskytnúť mu potrebnú súčinnosť. Objednávateľ je oprávnený vykonať kontrolu opráv, a to v ktorejkoľvek fáze.
V prípade, ak opravu strojového zariadenia bude možné vykonať výhradne len v sídle zhotoviteľa, konečná celková cena za opravu strojového zariadenia vrátane demontáže strojového zariadenia, ceny náhradných dielov a použitého spotrebného materiálu, inštalácie a odskúšania opraveného strojového zariadenia a vykonania odbornej prehliadky a odbornej skúšky bude písomne dohodnutá objednávateľom a zhotoviteľom.
V takomto prípade bude konečná celková cena za opravu pozostávať z: - ceny za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky, ktorá bude predstavovať násobok jednotkovej ceny práce a skutočnej doby za montáž, demontáž strojového zariadenia, inštaláciu, odskúšanie a vykonanie odbornej prehliadky a odbornej skúšky. - ceny za práce v dielenských priestoroch zhotoviteľa, ktorá bude predstavovať násobok jednotkovej ceny prác a skutočnej doby prác v dielenských priestoroch zhotoviteľa,- ceny za prepravné náklady náhradných dielov.
Na predmet tejto zmluvy/dohody objednávateľ neposkytuje zálohové platby.
Dodávateľovi vzniká právo fakturovať poskytnuté plnenie dňom jeho prevzatia povereným pracovníkom objednávateľa a odsúhlasením a podpísaním montážneho listu vystaveného dodávateľom obidvoma stranami. Montážny list bude prílohou faktúry. Montážny list musí obsahovať údaje o skutočnej dobe vykonania opráv a údržby podľa jednotlivých činností, ktorých vykonanie je predmetom tejto zmluvy/dohody, v hodinách a použitých náhradných dieloch. Dodávateľ je oprávnený fakturovať cenu za vykonanie jednotlivých činností, ktorých poskytnutie je predmetom tejto zmluvy, len podľa skutočne vynaložených hodín
potrebných na vykonanie opravy a údržby a použité náhradné diely.
Splatnosť faktúry ja 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Na faktúre žiadame uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky bez DPH, jednotkové ceny za jednotlivé položky s DPH, celkovú cenu v EUR s DPH, a taktiež evidenčné čísla opravovaných zariadení. Súčasťou faktúry je montážny list. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z.z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov.
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov. V prípade, že faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle platných predpisov a príslušné prílohy dohodnuté touto zmluvou/dohodou, objednávateľ faktúru dodávateľovi vráti na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až dňom jej ďalšieho doručenia. K faktúre priloží zhotoviteľ montážny list, v ktorom bude uvedený minimálne rozpis prác a materiálových nákladov, skutočnú dobu vykonania opráv a údržby.
Dodávateľ nesie zodpovednosť za škody spôsobené na majetku objednávateľa, vzniknuté v dôsledku ním vykonávaných činností pri zabezpečovaní plnenia predmetu zmluvy. Spôsobené škody nahradí objednávateľovi v plnom rozsahu.
Na vykonané opravy a údržbu poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku minimálne 12 mesiacov.
Na originálne náhradné diely poskytne dodávateľ objednávateľovi záruku 24 mesiacov.
Dodávateľ je povinný pri poskytovaní služby dodržiavať platné technické normy, predpisy požiarnej ochrany, bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci a hygienické predpisy.
Dodávateľ je povinný vzniknuté vady týkajúce sa poskytnutej služby a dodaného náhradného diela, na ktoré sa poskytnutá záruka vzťahuje, odstrániť na svoje náklady /bezplatná je v tomto prípade aj doprava na miesto vykonania záručnej opravy/ v rámci záruky primeranom čase s prihliadnutím k povahe vady.
Na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia, sa Dodávateľ zaväzuje oznámiť Objednávateľovi EČV každého vozidla, ktorým bude zabezpečené dodanie plnenia, typ vozidla, meno, priezvisko, a to najneskôr 1 pracovný deň pred dodaním plnenia v súlade s touto zmluvou.
Dodávateľ sa zaväzuje strpieť a/alebo zaviazať každú osobu, prostredníctvom ktorej bude dodanie plnenia zabezpečované, aby strpela bezpečnostné kontroly svojej osoby a vozidla pri vjazde a výjazde do/z areálu miesta dodania plnenia.
Dodávateľ berie na vedomie, že Objednávateľ je oprávnený neumožniť vstup osobám do areálu miesta dodania plnenia v prípade, ak Dodávateľ nesplní povinnosti, ktorých splnenie je potrebné na účely povolenia vjazdu vozidla a vstupu osôb do areálu miesta dodania plnenia.
Nesplnenie akejkoľvek požiadavky a podmienky uvedenej v predmete zmluvy/dohody sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy/dohody.
Zmluvné strany sa dohodli, že za porušenie podstatných povinností zmluvy/dohody sa okrem iného označuje aj a/ ak dodávateľ bude vykonávať služby v rozpore s podmienkami dohodnutými v tejto zmluve/dohode alebo technologickými postupmi určenými platnými normami, b/ ak dodávateľ opakovane nedodrží dohodnuté termíny vykonania opráv a údržby predmetu zmluvy/dohody, c/ ak v rámci záručnej doby bude z dôvodov nekvalitných služieb dochádzať k častým oprávneným reklamáciám zo strany objednávateľa.
V prípade porušenia podstatných povinností Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený od zmluvy/dohody odstúpiť. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva/dohoda považovaná za ukončenú.
Celkové počty opravovaných strojov a zariadení, ktoré sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky sú predpokladané a nezáväzné. Objednávateľ si vyhradzuje právo objednať servis a opravy strojov a zariadení v závislosti od svojich potrieb. Zmluva sa uzatvára na dobu do 31.12.2022, alebo do vyčerpania zazmluvneného finančného limitu zmluvy/dohody, podľa toho, čo nastane skôr.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Za kasárňou 3; Kutuzovova 8;, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, Bratislava III, Bratislavský, Slovenská republika

10.03.2022 08:00 — 30.12.2022 12:00

1,00 normohodina

32,67

32,67

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2022 11:31

04.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 370
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2022 13:00 - Vstupná ponuka 27,00 € Cena bez DPH
28.02.2022 13:00 - Najvýhodnejšia ponuka 27,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS