• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2022 10:59
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2022 12:15

Detail zákazky Z20221725

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 11:03
  •    Predkladanie ponúk
    04.03.2022 10:59
  •    Ukončenie zákazky
    04.03.2022 12:04
  •    Zazmluvnenie zákazky
    04.03.2022 12:15

Základné údaje

Z20221725

OF-250737

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6246773

Objednávateľ

37922467

Stredná priemyselná škola stavebná Emila Belluša, Staničná 4, Trenčín

Staničná 4, Trenčín, 91105, SVK

Dodávateľ

36880574

Ing. Peter Gerši - GC Tech.

Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelársky a plotrový papier

kancelárske potreby

  • 30197642-8 - Papier na fotokopírovanie a xerografický papier
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
predmetom zákazky je nákup papiera do tlačiarní a kopírovacích zariadení, plotrový papier
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Xerogr.papier biely A3, vhodný na čb a far.tlač a kopírovanie (bal/500listov), 80g/m2, opacita 90%, belosť CIE 153 bal 15
Kancelársky papier A4 80 g/m2, opacita 90%, belosť CIE od 153 do 161 bal 250
Plotrovací papier š.610 mm 50 m/5cm ks 30
Plorovací papier š. 1067 mm 50 m/5 cm ks 5
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena zahŕňa dovoz a naskladnenie tovaru u objednávateľa na 2. poschodie.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy doručil(e-mailom) objednávateľovi informáciu o kontaktnej osobe dodávateľa: meno a priezvisko, mailová adresa, telefon.kontakt.
Požaduje sa, aby dodávateľ do 3 prac.dní od uzavretia zmluvy predložil rozpis cien na každú položku nasledovne: názov položky, množstvo, jednotková cena bez DPH, s DPH, cena celkom za položku(za požadované množstvo) v eur s DPH.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku. Splatnosť  30 dní.
Dodanie tovaru prebehne v pracovných dňoch v čase od 8.00 - 13.00 hod., dovoz tovaru dodávateľ nahlási deň vopred.
Objednávateľ je oprávnený neprevziať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie alebo nebude v súlade s predloženou požadovanou dokumentáciou.
Dodávateľ sa zaväzuje v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu v termíne, oboznámi o tom objednávateľa bez odkladu telefonicky a následne potvrdí e-mailom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Staničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

14.03.2022 11:01 — 25.03.2022 11:01

1,00 celok

1 690,00

1 408,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Termín dodania záväzný.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2022 11:03

04.03.2022 10:59

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

04.03.2022 11:14

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 336
 32
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2022 12:28 - Vstupná ponuka 1 690,00 € Cena s DPH
04.03.2022 10:44 - Najvýhodnejšia ponuka 1 689,98 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS