• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2022 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2022 14:55

Detail zákazky Z20221695

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    09.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    09.03.2022 14:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    09.03.2022 14:55

Základné údaje

Z20221695

OF-250732

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6255502

Objednávateľ

36022047 02

SLOVENSKÝ VODOHOSPODÁRSKY PODNIK, štátny podnik, Povodie dolného Váhu, odštepný závod

Nábrežie Ivana Krasku 3/834, Piešťany, 92180, SVK

Dodávateľ

35945249

TeamPrevent Santé s.r.o.

Ružinovská 10, Bratislava, 82007, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Pracovná zdravotná služba - lekárske rizikové prehliadky

zdravotná služba

  • 85147000-1 - Podnikové zdravotné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie pracovnej zdravotnej služby na rok 2022
Funkcia
Zabezpečenie posudzovania zdravotnej spôsobilosti na prácu zamestnancov zaradených na rizikové práce v rozsahu Zákona č 355/2007 Z.z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších zmien a doplnkov. Predmetom zákazky sú lekárske preventívne prehliadky pre zamestnancov zaradených do 3. a 4. kategórie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovná zdravotná služba počet zamestnancov 220 240
Cena rizikové prehliadky  faktor HLUK (komplexné vyšetrenie + audiometria) zamestnanec 3
Cena rizikové prehliadky faktor VIBRÁCIE (komplexné vyšetrenie + pletyzmografia) zamestnanec 3
Cena rizikové prehliadky faktor HLUK + VIBRÁCIE (komplexné vyšetrenie + audiometria + pletyzmografia) zamestnanec 234
Doba trvania zmluvy mesiac 12
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pracovná zdravotná služba: posudzovanie zdravotnej starostlivosti vo vzťahu k práci zamestnancov Objednávateľa
Lekárske prehliadky 3. a 4. kategórie faktor  HLUK a VIBRÁCIE spolu
Komplexné lekárske vyšetrenie vrátane audiometrie a pletyzmografie
lekárske výkony sú oslobodené od DPH. poradenská činnosť podľa potreby objednávateľa, spracovanie dokumentácie v elektronickej  písomnej podobe
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Posudzovanie zdravotnej spôsobilosti na prácu sa vykonáva na základe hodnotenia zdravotného rizika z expozície faktorom práce a pracovného prostredia a výsledkov lekárskej preventívnej prehliadky vo vzťahu k práci u zamestnanca, ktorý vykonáva prácu zaradenú do tretej kategórie alebo štvrtej kategórie
Lekárske preventívne prehliadky budú vykonávané podľa platných všeobecne záväzných právnych predpisov v zmysle zákona č. 355/2007 Z. z. v nadväznosti na Odborné usmernenie Ministerstva zdravotníctva SR o náplni lekárskych preventívnych prehliadok vo vzťahu k práci v súvislosti s výkonom práce.
Dodávateľ /Poskytovateľ zabezpečí lekárske preventívne prehliadky zamestnancov na základe predloženého zoznamu zamestnancov, ktorý vyhotoví zodpovedný zamestnanec Objednávateľa
Dodávateľ/Poskytovateľ je v súvislosti s plnením tejto zmluvy povinný doručiť Objednávateľovi výzvu na vyslanie zamestnancov na preventívne lekárske prehliadky minimálne 14 kalendárnych dní pred jej uskutočnením. Výzvu je potrebné doručiť e-mailom, prípadne oznámiť vopred aj telefonicky.
Na lekárskom posudku zamestnanca bude označený záver posudku v zmysle zákona 355/2007 Z. z. a bude doručený na sídlo adresy Objednávateľa
Splatnosť faktúr do 30 dní od ich doručenia objednávateľovi
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu v zmysle zákona č. 222/2004 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ musí byť oprávnený na vykonávanie činnosti pracovnej zdravotnej služby v súlade s ustanovením § 30b ods. 5 zákona č. 355/2007 Z. z. o ochrane, podpore a rozvoji verejného zdravia a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Dodávateľ bude povinný odovzdať  vypracované záznamy a dokumentáciu v listinnej podobe a v textovom elektronickom súbore vo formáte PDF v tom období, keď vypracoval alebo aktualizoval príslušnú dokumentáciu, resp. správy/záznamy.
V cene musia byť zahrnuté všetky náklady na riadne plnenie predmetu zákazky, vrátane administratívnych úkonov, spracovania  dokumentácie a lekárskych posudkov
Miesto plnenia: Trenčín,  Prievidza, Topoľčany, Piešťany, Šaľa, Nitra, Nové Zámky. Miesto vykonania prehliadky je v meste, v ktorom zamestnanec vykonáva prácu pre objednávateľa
Povinnosť viesť zdravotnú dokumentáciu ukladá Dodávateľovi/Poskytovateľovi Zákon č. 576/2004 Z. z. o zdravotnej starostlivosti, službách súvisiacich s poskytovaním zdravotnej starostlivosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy podľa prílohy v exceli, ktorá je súčasťou tohto formulára
Poskytovateľ/dodávateľ je povinný predložiť do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy objednávateľovi kópiu platného oprávnenia na výkon pracovnej zdravotnej služby vydaného Úradom verejného zdravotníctva Slovenskej republiky a zoznam osôb zodpovedných za poskytnutie služby, ktorým poskytovateľ preukazuje splnenie minimálnych požiadaviek kladených na odborníkov pracovnej zdravotnej služby uvedených v § 7 vyhlášky č. 208/2014 Z. z.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trenčín, Prievidza, Piešťany, Šaľa, Nitra, Nové Zámky, Topoľčany, Slovenská republika

12

240,00 počet prehliadok

25 920,00

25 920,00

Príloha excel s údajmi o počte prehliadok a jednotkovej cene za príslušný typ prehliadky v ponuke je súčasťou tohto objednávkového formulára

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.03.2022 08:03

09.03.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

09.03.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 78
 219
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
07.03.2022 10:46 - Vstupná ponuka 25 230,00 € Cena bez DPH
09.03.2022 08:27 - Najvýhodnejšia ponuka 25 224,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS