• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 10:50

Detail zákazky Z20221690

  •    Vyhlásenie zákazky
    09.03.2022 08:12
  •    Predkladanie ponúk
    21.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.03.2022 10:50

Základné údaje

Z20221690

OF-250783

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6279283

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

35873647

Hedin Automotive Bratislava s. r. o.

Tuhovská 7, Bratislava, 83107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup elektromobilov /3 ks

elektrické vozidlá, doprava na miesto plnenia, zaškolenie

  • 34100000-8 - Motorové vozidlá
  • 34110000-1 - Osobné automobily
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup elektromobilov
Funkcia
Zabezpečenie bežných prevádzkových potrieb vozového parku Objednávateľa zabezpečením nákupu nového osobného elektromobilu, celkovo v počte 3 ks na prepravu 5 osôb v elektromobile s požadovanou výbavou a príslušenstvom.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Typ karosérie .. 5 dverová
Počet miest na sedenie osôb 5
Batožinový priestor (VDA) - po kryt batožinového priestoru l 394
Výkon motora kW 150
Pohon ... predné kolesá
Typ energie ... elektrina
Prevodovka .. automatická
Kapacita batérie kWh 62
Spotreba Wh/km 185
Farba karosérie .. biela
Dojazd na jedno nabitie ( podľa kombinovaného cyklu WLTP) km 385
Environmentálne vlastnosti : Množstvo emisií CO2 - priame g/km 0
Environmentálne vlastnosti : Pohon na 100% elektrickú energiu .. ÁNO
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa  : Elektromobil s možnosťou rýchleho nabíjania min. 22 kW
Minimálna požadovaná výbava: Nabíjací kábel pre nabíjanie cez Wallbox a verejné nabíjanie
Minimálna požadovaná výbava: Nabíjací kábel na domáce nabíjanie zo zásuvky so striedavým prúdom 220 - 240 V
Minimálna požadovaná výbava: ESP, ABS, EBD, protiprekĺzový systém
Minimálna požadovaná výbava: Min. 16“ disky kolies z ľahkých zliatin
Minimálna požadovaná výbava: Multimediálny systém s  dotykovou obrazovkou s navigáciou, palubný počítač
Minimálna požadovaná výbava: Smartfón konektivitou, Apple CarPlay/Android Auto
Minimálna požadovaná výbava: Zadná parkovacia kamera, parkovacie senzory v predu a v zadu
Minimálna požadovaná výbava: Tempomat
Minimálna požadovaná výbava: Hmlové svetlá
Minimálna požadovaná výbava: Sada na opravu defektu (kompresor+bombička
Minimálna požadovaná výbava: Vonkajšie spätné zrkadlá: vyhrievané, elektricky sklápateľné
Minimálna požadovaná výbava: Predný a zadný nárazník vo farbe karosérie
Minimálna požadovaná výbava: Poťah sedadiel tmavý
Minimálna požadovaná výbava: Lakťová opierka pre predný rad sedadiel
Minimálna požadovaná výbava: Automatická klimatizácia
Minimálna požadovaná výbava: Automatické stierače s dažďovým senzorom
Minimálna požadovaná výbava: Systém rekuperatívneho brzdenia
Minimálna požadovaná výbava: ECO mód
Minimálna požadovaná výbava: Multifunkčný volant
Minimálna požadovaná výbava: 4x elektricky ovládané okná (vodičove okno s jednodotykovým ovládaním)
Minimálna požadovaná výbava: Rádio s reproduktormi (AM/FM, USB)
Minimálna požadovaná výbava: min. 6 airbagov (vodiča, spolujazdca, bočné a hlavové)
Minimálna požadovaná výbava: Inteligentné núdzové brzdenie so systémom rozoznávania chodcov
Minimálna požadovaná výbava: Halogénové svetlomety s LED svetlami na denné svietenie
Minimálna požadovaná výbava: Gumové rohože  predné, zadné
Minimálna požadovaná výbava: Taška povinnej výbavy
Minimálna požadovaná výbava: Lekárnička
Minimálna požadovaná výbava: Vrátane zaškolenia
Minimálna požadovaná výbava: Diaľkové centrálne uzamykanie, imobilizér
Minimálna požadovaná výbava: Signalizácia nezapnutých bezpečnostných pásov
Minimálna požadovaná výbava: Svetlá pre denné svietenie
Záruka na elektromobil minimálne 36 mesiacov / 100 000 km
Záruka na pohonné ústrojenstvo a elektrický systém vrátane batérie 96 mesiacov/ 160 000 km a 70% kapacity
Celková cena predmetu zmluvy zahŕňa  : Vozidlo musí spĺňať všetky požiadavky v zmysle vyhlášky Ministerstva dopravy a výstavby Slovenskej republiky 134/2018 Z. z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o prevádzke vozidiel v cestnej premávke so všetkým vybavením v deklarovanom rozsahu podľa daného predpisu. Súčasťou dodania je aj povinná výbava podľa § 25 cit. vyhlášky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia.
Objednávateľ požaduje, aby Dodávateľ mal oprávnenie podnikať v danej oblasti, ktorá zodpovedá predmetu zmluvy.
Ak v Momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ alebo jeho Subdodávateľ, za splnenia podmienok uvedených v zákone č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „ZRPVS“), zapísaných v registri partnerov verejného sektora konečných užívateľov výhod, v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ZRPVS, zmluva nadobudne účinnosť najskôr v deň zápisu Dodávateľa a/alebo jeho Subdodávateľa do tohto registra; ostatné podmienky pre účinnosť zmluvy podľa Obchodných podmienok EKS tým nie sú dotknuté.
Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť ak v momente uzavretia zmluvy nemá Dodávateľ v registri partnerov verejného sektora zapísaných konečných užívateľov výhod v súlade s príslušnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní a ZRPVS a k zápisu do tohto registra nedôjde ani do 30 dní od Momentu uzavretia zmluvy. Partner verejného sektora musí byť zapísaný v registri aspoň po dobu trvania zmluvy.
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ do 5 pracovných dní uviedol zoznam Subdodávateľov (ak ich Dodávateľ využíva) s údajmi o všetkých známych Subdodávateľoch v rozsahu názov/sídlo resp. miesto podnikania, IČO, predmet subdodávky a jej % podiel na celkovom plnení, údaje o osobe oprávnenej konať za Subdodávateľa v rozsahu meno a priezvisko, adresu pobytu, dátum narodenia.
Predmet zmluvy musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými technickými vlastnosťami. V opačnom prípade si Objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu.
Dodávateľ predloží Objednávateľovi najneskôr do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy e-mailový a telefonický kontakt osoby zodpovednej za plnenie zmluvy.
Zmeny v kontaktných osobách je každá zmluvná strana povinná bezodkladne písomne /e-mailom oznámiť druhej strane, najneskôr však do 3 dní odo dňa uskutočnenia zmeny.
Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS doklady, ktorými preukazuje a deklaruje splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného  tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný  predmet zmluvy spĺňa technické parametre a požiadavky Objednávateľa v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto zmluvy odstúpiť.
V prípade, že Dodávateľ nedodrží všeobecnú špecifikáciu predmetu zmluvy, funkčnú a  technickú špecifikáciu  predmetu zmluvy  a osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy je Objednávateľ oprávnený od zmluvy odstúpiť. Ak počas realizácie zmluvy Dodavateľ nedodrží technickú špecifikáciu a požiadavky Objednávateľa na predmet zákazky a zmluvných podmienok, toto  je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy a udelenie negatívnej referencie.
Presný dátum a čas dodania predmetu zmluvy si dohodne Dodávateľ s Objednávateľom najmenej 1 týždeň vopred, vrátane zaškolenia v rozsahu max. 1 hodiny.
Odovzdanie predmetu zmluvy sa uskutoční v mieste plnenia/sídla Objednávateľa na základe preberacieho protokolu, ktorý vyhotoví Dodávateľ samostatne na každé vozidlo. Protokol podpíšu obidve zmluvné strany prostredníctvom svojich oprávnených zástupcov.
Dodávateľ súčasne s dodaním tovaru odovzdá Objednávateľovi: osobné vozidlo (elektromobil) v súlade s technickou a funkčnou špecifikáciu a s požadovaným vybavením uvedeným v zmluve a súčasťou dodania bude aj dodanie: -2 kľúče s DO,- osvedčenie o evidencii časť II./technický preukaz,- návod na údržbu v slovenskom jazyku, -servisná knižka,- výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie,- povinná výbava vozidla v zmysle §16 vyhlášky č. 464/2009 Z. z. so všetkým vybavením v deklarovanom rozsahu podľa daného predpisu a podľa tejto zmluvy.
Objednávateľ má právo odmietnuť prevziať predmet zmluvy, ak predmet zmluvy nezodpovedá a nezhoduje sa s technickou špecifikáciou, alebo ak sa pri odskúšaní prevádzkyschopnosti vozidla zistí vada.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi.
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a Objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Ak sa Dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade s vysúťaženou cenou  t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci EKS zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady Dodávateľa spojené s dodaním celého predmetu zmluvy na miesto plnenia.
Cena vozidla (elektromobilu) je stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z.z. o cenách v znení neskorších predpisov. Cena je stanovená vrátane DPH (v prípade, že zhotoviteľ nie je platca DPH, jeho cena je konečná).
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Zmluvu je možné meniť a dopĺňať v písomnej forme na základe vzájomnej dohody obidvoch zmluvných strán. Ostatné právne vzťahy výslovne touto zmluvou neupravené sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a platných všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky.
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len "Občiansky zákonník") bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky Dodávateľa v rozpore s dohodou Objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas Objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas štatutárneho orgánu Objednávateľa.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neakceptovať plnenie, ktoré nebude spĺňať všetky stanovené  podmienky.
V prípade, ak nespĺňanie týchto podmienok bude Objednávateľovi známe po uzavretí Zmluvy avšak pred uplynutím lehoty na odovzdanie plnenia, zaväzuje sa dodávateľ zaplatiť Objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 1000€. Právo Objednávateľa na jednostranné odstúpenie od zmluvy, z dôvodu nespĺňania podmienok zo strany Dodávateľa podľa tejto zmluvy tým nie je dotknuté.
Lehota na odovzdanie predmetu zákazky je do 180 dní odo dňa účinnosti zmluvy. V prípade nedodania plnenia v rámci uvedenej lehoty sa dodávateľ zaväzuje zaplatiť Objednávateľovi za každý deň omeškania zmluvnú pokutu vo výške 500€. Právo Objednávateľa na odstúpenie od zmluvy v prípade omeškania Dodávateľa tým nie je dotknuté.
Dodanie plnenia v rámci lehoty určenej na dodanie plnenia sa považuje za podstatnú podmienku Zmluvy.
Ak sa vyskytne situácia v súvislosti s dodržiavaním  opatrení pandémie COVID-19 a Dodávateľ nebude schopný  dodať predmet zmluvy v termíne, podľa § 18 ods.1 písm. a) Objednávateľ dodatkom k zmluve predĺži lehotu dodania.
V  prípade,  ak  počas  platnosti  a účinnosti  tejto zmluvy  bude  ukončená  výroba niektorého vozidla, ktoré Dodávateľ ponúkol vo svojej ponuke a nie je schopný dodať plnenie zmluvy v lehote, môže Dodávateľ  poskytnúť Objednávateľovi alternatívne vozidlo, ktoré  bude  najlepšie  spĺňať  technické  parametre a vlastnosti uvedené  v tejto zmluve, ktoré plne nahradí pôvodné vozidlo, najviac však po dobu 30 dní. Vozidlo musí byť spôsobilé na premávku na pozemných komunikáciách a musí obsahovať povinnú výbavu v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi.
Objednávateľ môže jednostranne odstúpiť od zmluvy v prípade, ak:  - dôjde k omeškaniu plnenia zo strany Dodávateľa o viac ako 30 dní - Dodávateľom predložené plnenie nespĺňa všetky podmienky vyplývajúce z tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

19.09.2022 00:00

3,00 ks

125 490,00

104 575,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač predloží vlastný návrh plnenia vo forme uvedenia obchodnej značky a typu vozidla, ktorými deklaruje splnenie podmienok Objednávateľa uvedených vo "Funkčnej a technickej špecifikácii predmetu" zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

09.03.2022 08:12

21.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 291
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.03.2022 09:28 - Vstupná ponuka 125 490,00 € Cena s DPH
21.03.2022 09:57 - Najvýhodnejšia ponuka 122 400,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS