• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2022 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2022 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2022 13:50

Detail zákazky Z20221688

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2022 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2022 13:37
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2022 13:50

Základné údaje

Z20221688

OF-250762

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6259611

Objednávateľ

30810787

Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky

Švermova 43, Banská Bystrica, 97404, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup a dodanie firewallového riešenia

firewall, sieťové komponenty, sieťová bezpečnosť

  • 32422000-7 - Sieťové komponenty
  • 72253200-5 - Systémové podporné služby

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Nákup a dodanie firewallového riešenia
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Firewall ks 2
Veľkosť jednotky racku U (RU) 1
Integrované porty RJ-45 ks 8
Serial port RJ-45 pre konzolu ks 1
Sieťový port RJ-45  10M/100M/1GBASE-T pre manažment ks 1
USB 3.0 Type-A (500mA) ks 1
Kapacita úložného priestoru GB 200
Vstupné striedavé napätie 100 to 240V AC V 100 240
Maximálny AC výkon W 100
Frekvencia striedavého prúdu Hz 50 60
Účinnosť zdroja pri 50% zaťažení % >85
Vstavaný ventilátor zdroja ks 1
Prevádzková teplota °C 0 40
Neprevádzková teplota °C -25 70
Priepustnosť FW Gbps 2,3
Priepustnosť: FW +  IPS Gbps 2,3
Maximálny počet súbežných relácií (concurrent sessions) s AVC ks 200000
Maximálny počet nových pripojení za sekundu s AVC ks 15000
Protokol TLS Mbps 850
Priepustnosť IPS (1024B) Gbps 2,6
Priepustnosť PSec VPN (1024B TCP w/Fastpath) Gbps 1,2
Stateful inspection firewall Gbps 4,5
Stateful inspection firewall throughput (multiprotocol) Gbps 2,5
Concurrent firewall connections ks 200000
New connections per second ks 75000
IPsec VPN throughput (450B UDP L2L test) Gbps 1
VPN Peer ks 150
Počet trvalých licencií pre SSL pripojenie ks 50
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Možnosť montáže do racku vrátane 2 montážnych konzol áno
Maximálny vstupný prúd 2A pri 100V a 1A pri 240V áno
Maximálny počet VPN pripojení 150
Centralizované riadenie: centralized configuration, logging, monitoring, and reporting are performed by the Threat Defense Manager (FMC) or, alternatively, from the cloud áno
AVC Štandardné, podporujúce viac ako 4000 aplikácií, ako aj geolokácie, používateľov a webových stránok áno
AVC: OpenAppID support for custom, open-source application detectors standart
Security Intelligence: Standard, with IP, URL, and DNS threat intelligence áno
IPS: passively detect endpoints and infrastructure for threat correlation and Indicators of Compromise (IoC) intelligence áno
Malware Defense for Networks: enables detection, blocking, tracking, analysis, and containment of targeted and persistent malware, addressing the attack continuum both during and after attacks. Integrated threat correlation with AMP for Endpoints. áno
Malware Analytics sandboxing áno
URL filtering áno
URL filtering: number of URLs categorized more than 280 million áno
Automated threat feed and IPS signature updates áno
Third-party + open- source ecosystem: Open API pre integráciu s tretími stranami áno
High availability and clustering: Active/Standby áno
High availability: Active/active and Active/standby áno
Centralized management: Centralized configuration, logging, monitoring, and reporting are performed by  Security Manager or alternatively in the cloud with Defense Orchestrator áno
Adaptive Security Device Manager Web-based, local management for small-scale deployments áno
Súlad s predpismy:  Products comply with CE markings per directives 2004/108/EC and 2006/108/EC áno
Bezpečnosť: UL 60950-1, CAN/CSA-C22.2 No. 60950-1, EN 60950-1, IEC 60950-1, AS/NZS 60950-1, GB4943 áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovné dni od 8:00 - 16.00.
Požaduje sa dodanie nových, nepoužitých zariadení v originálnom balení.
Požadujú sa všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác.
Požaduje sa kompletná implementácia systémov v mieste plnenia, osadenie do racku, zapojenie, prepojenie so súčasnou infraštruktúrou.
Požaduje sa konfigurácia zariadení pre prostredie obstarávateľa.
Požaduje sa migrácia konfigurácie z existujúcich zariadení do nových.
Požaduje sa zabezpečiť implementáciu bez výpadku produkčného prostredia.
Požaduje sa 60 mesačný servis na HW a SW  – vrátane dostupnosti softvérových aktualizácií s 24/7/365 NBD vyriešenia príp. poruchy od nahlásenia prípadu.
Dodávka musí obsahovať všetky potrebné komponenty (rackmount kit, iný materiál) pre zapojenie do infraštruktúry.
Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení. Požadovaná záruka musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu.
Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb do 6 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa.
Dodávateľ predloží doklad preukazujúci, je registrovaným partnerom výrobcu dodávaného HW.
Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy.
Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, obsahujúci podrobný technický opis predmetu zmluvy (obchodný názov, typ, údaje o parametroch ponúkaného predmetu zákazky). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných vzťahov.
Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán.
Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy.
Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi.
Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Švermova 43, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

14.03.2022 08:24 — 25.04.2022 08:25

2,00 ks

13 341,36

11 117,80

Vrátane dopravy na miesto plnenia v pracovné dni od 8:00 - 16.00. Požaduje sa dodanie nových, nepoužitých zariadení v originálnom balení. Požadujú sa všetky potrebné licencie na prevádzku celého systému vrátane softvérovej podpory a implementačných prác. Požaduje sa kompletná implementácia systémov v mieste plnenia, osadenie do racku, zapojenie, prepojenie so súčasnou infraštruktúrou. Požaduje sa konfigurácia zariadení pre prostredie obstarávateľa. Požaduje sa migrácia konfigurácie z existujúcich zariadení do nových. Požaduje sa zabezpečiť implementáciu bez výpadku produkčného prostredia. Požaduje sa 60 mesačný servis na HW a SW – vrátane dostupnosti softvérových aktualizácií s 24/7/365 NBD vyriešenia príp. poruchy od nahlásenia prípadu. Dodávka musí obsahovať všetky potrebné komponenty (rackmount kit, iný materiál) pre zapojenie do infraštruktúry. Objednávateľ požaduje dodávku výlučne nových nepoužívaných zariadení. Požadovaná záruka musí byť overiteľná na webovej stránke výrobcu. Požaduje sa dodanie tovaru a súvisiacich služieb do 6 týždňov odo dňa účinnosti zmluvy na dohodnuté miesto plnenia, ktorým je sídlo objednávateľa. Dodávateľ predloží doklad preukazujúci, je registrovaným partnerom výrobcu dodávaného HW. Požaduje sa poskytnutie plnenia jednorázovo na základe kúpnej zmluvy. Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy, do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy, obsahujúci podrobný technický opis predmetu zmluvy (obchodný názov, typ, údaje o parametroch ponúkaného predmetu zákazky). Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných vzťahov. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny bude faktúra vystavená dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zmluvy po podpise Preberacieho protokolu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. Splatnosť faktúry: do 30 dní odo dňa ich doručenia objednávateľovi. Ak dodávateľ nedodá predmet zmluvy v opísanom rozsahu a včas podľa zmluvy za cenu ním uvedenú, objednávateľ je oprávnený požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 % z ceny predmetu zmluvy. Dodávateľ sa zaväzuje zaplatiť zmluvnú pokutu účtovanú v súlade s predchádzajúcim bodom týchto podmienok objednávateľovi na jeho bankový účet uvedený v zmluve, a to najneskôr do 15 dní po doručení výzvy na jej úhradu dodávateľovi. Objednávateľ je oprávnený odstúpiť od zmluvy ak je dodávateľ v čase plnenia zmluvy zaradený do Zoznamu s kvalifikovanými negatívnymi referenciami (black-list) trhoviska. Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu, že dodávateľ podstatne porušil svoje povinnosti, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS, 3. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu pre úrad pre verejné obstarávanie, v ktorej objednávateľ úradu pre verejné obstarávanie oznámi, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2022 12:23

11.03.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 563
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
09.03.2022 11:46 - Vstupná ponuka 13 338,00 € Cena s DPH
09.03.2022 11:46 - Najvýhodnejšia ponuka 13 338,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS