• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2022 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2022 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2022 15:55

Detail zákazky Z20221668

  •    Vyhlásenie zákazky
    04.03.2022 11:19
  •    Predkladanie ponúk
    18.03.2022 15:05
  •    Ukončenie zákazky
    18.03.2022 15:44
  •    Zazmluvnenie zákazky
    18.03.2022 15:55

Základné údaje

Z20221668

OF-250713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6271842

Objednávateľ

00603481

Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava

Primaciálne námestie 1, Bratislava-Staré Mesto, 81499, SVK

Dodávateľ

36415685

MERKUR SLOVAKIA,s.r.o.

Kamenné pole 4554/6, Liptovský Mikuláš, 03101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Ručná benzínová kosačka s variabilným mulčovacím systémom

kosačka, kosenie, mulčovanie

  • 16310000-1 - Kosačky
  • 16311100-9 - Kosačky trávnikov, parkov alebo športovísk
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Ručná benzínová kosačka s variabilným mulčovacím systémom
Funkcia
Ručná benzínová kosačka s variabilným mulčovacím systémom pre potreby verejného obstarávateľa na celoročnú údržbu a správu zverených plôch.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Pracovný stroj nový ks 2
Výkon motora kW/k 3,7/5,0
Hlučnosť dB (A) 110
Záber žacieho noža cm 48
Výška najnižšieho stupňa kosenia mm 19
Zberný kôš l 75
Hmotnosť  (suchý stav) kg 60
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ motora 4-taktný OHC áno
Štartovanie ručné áno
Typ prevodovky - hydrostatická áno
Brzda spojky noža áno
Pojazd áno
Nastavenie výšky kosenia min. 7 pozícií manuál áno
Telo - odolný polypropylénový plast áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 3 hodiny vrátane odovzdania manuálu na obsluhu stroja v slovenskom jazyku.
3. Vrátane uvedenia stroja do prevádzky a odskúšania jeho funkčnosti.
4. Vrátane poskytnutia bezplatného záručného servisu počas 2 rokov. Servis realizovaný max. do 48 hod. od doručenia písomnej požiadavky.
5. Zmluvná cena je stanovená ako pevná a zahŕňa: (i) cenu stroja, (ii) náklady na dopravenie stroja do miesta plnenia vrátane vykládky, (iii) náklady na inštaláciu, uvedenie stroja do prevádzky a jeho odskúšanie, (iv) zaškolenie max. 3 osôb a (v) poskytnutie bezplatného servisu v súlade s bodom 4 týchto osobitných požiadaviek na plnenie.
6. Termín dodania tovaru je max. do 3 mesiacov, pričom presný termín dodania oznámi dodávateľ e-mailom najmenej 3 dni vopred kontaktnej osobe objednávateľa.
7. Kupujúci je oprávnený odmietnuť prevzatie tovaru v prípade, ak dodávaný tovar nespĺňa kvalitatívne požiadavky a nie je dodaný v súlade s podmienkami tejto zmluvy, právnymi predpismi a technickými normami.
8. Predpokladom na vystavenie faktúry je zmluvnými stranami podpísaný dodací list/preberací protokol, ktorý obsahuje najmä súpis položiek dodaného tovaru, jeho množstvo, jeho celkovú cenu bez DPH a s DPH, sadzbu DPH a číslo zmluvy.
9. Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej vystavenia dodávateľom.
10. V prípade omeškania s dodaním tovaru (stroja) je dodávateľ povinný zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,1% z celkovej ceny predmetu zmluvy vrátane DPH za každý deň omeškania.
11. Požiadavka na záručný bezplatný servis a pozáručný servis autorizovaným servisom podľa platného aktuálneho cenníka autorizovaného servisu. Doručenie do servisu a vrátenie na náklady dodávateľa, v prípade, že servis nebude vykonaný v mieste dodania predmetu zákazky.
12. Nedodržanie ktorejkoľvek povinnosti uvedenej v osobitných požiadavkách na plnenie sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok podstatným spôsobom.
13. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
14. Predložením ponuky uchádzač vyhlasuje, že si je vedomý, že sa na konanie v tomto verejnom obstarávaní vzťahuje etický kódex záujemcu/uchádzača vydaný UVO.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bazova č. 6, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.06.2022 10:00

2,00 ks

3 500,00

2 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Technický / produktový list ponúkaného tovaru v súlade s opisom predmetu vrátane obrazového znázornenia tovaru.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

04.03.2022 11:19

18.03.2022 15:05

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

18.03.2022 15:20

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 161
 3
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2022 11:41 - Vstupná ponuka 3 499,98 € Cena s DPH
04.03.2022 14:50 - Najvýhodnejšia ponuka 2 760,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS