• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 16:05

Detail zákazky Z20221644

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 12:23
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 15:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 16:05

Základné údaje

Z20221644

OF-250626

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6249491

Objednávateľ

42141443

Stredná odborná škola remesiel, Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, 01701, SVK

Dodávateľ

53103092

Mário Drahoš

Titváň 39/14, Veľké Zálužie, 95135, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kuchynské potreby, obalový materiál

nástroje pre kuchárov, fólie, nádoby na jedlo, servítky

  • 39221180-2 - Kuchárske potreby
  • 39221000-7 - Kuchynské vybavenie
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kuchynské potreby, obalový materiál
Funkcia
Predmetom zákazky je dodávanie jedálenských potrieb, nástrojov, obalových fólií, nádob na jedlo a ďalších materiálov, dopravy a vykládky do miesta dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Fólia potravinárska 300 ks 150
Fólia potravinárska 450 ks 300
Kôš odpadkový 50L na kuchynský odpad ks 3
Kôš na prádlo otvorený/67x47x26/cm ks 3
Krájač na vajcia ks 3
Krájač varených zemiakov ks 5
WPS lyžica 17 cm/100 ks bl 2
WPS lyžička kávová 12,5 cm/100 ks bl 15
Nôž WPS plastový 17 cm/100 ks bl 15
Naberačka 10 cm, 0,25 l Toner ks 4
Naberačka na ryžu ks 4
Naberačka polievková Hotel ks 1
Naberačka 6 cm. 0,05 l ks 3
Nôž kuchynský 1036 č.3 ks 10
Nôž kuchynský 1437 ks 2
Nôž kuchynský 1056 č.5 ks 2
Nôž kuchynský 1066 ks 2
Odkvapkávač na riad 49x39x9 cm ks 2
Pohár plastový priehľadný 2,4 cl/50ks bl 6
Pohár plastový biely 2 dl/100 ks bl 5
Pohár plastový, biely 3 dl/100ks bl 1
Servítky 33x33/500, 1 vr-biele ks 200
Servítky 40x40 - PREMIUM /Dekor ks 30
Servítky 40x40/250 3vrst. - farebné ks 10
Strúhadlo na zeleninu ploché ks 1
Sviečka kónická 245 mm, biela ks 40
Škrabka nerez pravá/drevo ks 10
Špajdle ostré 20 cm/200 ks ks 10
Špajdle ostré 25 cm/200 ks ks 10
špáratká hygienické /1000 ks/ hygienicky balené bl 5
Tácka papierová, 13x20 cm, č.4/100 ks bal 30
Tanier plytký PVC, 22 cm/100 ks bal 20
Taška HDPE 5kg/170 ks rolo 6my rol 20
Taška LDPE 40x45, 45x50 color ks 10
Termoska FAMILY 1,0 l na potraviny ks 2
Vanička 1000-1200 ml/transparentná 190x142x65 ks 6 000
Vanička 250 EURO ks 16 500
Vanička 500 EURO ks 20 000
Vanička 700/31 transparentná 142x118x65 ks 15 000
Vanička 500/31 transparentná 142x118x45 ks 15 000
Varecha 20 cm okrúhla ks 1
Varecha 40 cm okrúhla ks 1
Varecha 80cm ks 1
Viečko 1000ml, 1200ml transparentné 193x145 ks 6 000
Viečko 250, 500 EURO ks 36 500
Viečko 500, 700 transparentné 146x122 ks 30 000
Vanička + viečko Perla 450 - 500 ml na polievku/50 ks (15 000 ks) bal 300
Menu box delený ks 8 000
Menu box nedelený ks 7 000
Vrecká HDPE 20x30/500 ks rolo rol 1
Vrecká HDPE 30x40/500 ks = rolo rol 1
Vrecká mikrotén 16x24/50ks=blok 8my bl 200
Vrecká mikrotén 20x30/50ks=blok 8my bl 120
Vrecká mikrotén 25x35/500ks=rolo rol 20
Vrecká mikrotén 25x35/50ks=blok 8my bl 98
Vrecko kupecké 2kg xdno kg 4
Vrecko kúpecke 3kg xdno kg 1
Rukavice bavlnené modré terčíky /Plover/ ks 10
Stierka na podlahu Vero 55 cm čierna ks 10
HDPE zástery biele 81x125 cm/50 ks bal. bal 20
LDPE taška 30x48+18 cm/30my košieľková ks 1000
HDPE prírez 70x50/1 kg/10my kg 30
Pohárik na alkohol na stopke 30 ml ks 60
Pohár Durit 225 ml ks 50
Tanier plytký ks 120
Tanier polievkový ks 60
Tanier dezertný ks 60
Nôž príborový ks 60
Vidlička príborová ks 60
Lyžica polievková ks 60
Sitko nerezové priemer 14 - 25 cm ks 10
hamburgerový box papierový 115x115x70 ks 1000
papierové vrecko na hamburger hnedé 17,5x17 cm ks 1000
tĺčik na mäso drevený s kovovým zakončením na jednej strane ks 3
miska plastová hranatá 3-3,5 l , cca24x24x10,5 cm ks 3
miska plastová okrúhla 5 l ks 2
miska plastová okrúhla 3 l ks 2
naberačka knedlí, rýb /obracačka/ hranatá, nerezová šírka 17+ ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Hodnotiace kritérium - Jediným kritériom na hodnotenie ponúk je najnižšia cena za celý predmet zákazky
Podmienky: Vyhlasovateľ si vyhradzuje právo odmietnuť všetky predložené ponuky, prípadne súťaž zrušiť
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy
Vrátane dopravy a vyloženia tovaru na miesto plnenia osobne, na určené miesto do skladu
Cena zahŕňa dodanie predmetu zákazky v požadovanom rozsahu, množstve a kvalite v opakovaných dodávkach, kvality triedy A
Predmet obstarávania bude dodávaný rámcovo
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú zaplnenie predmetu zákazky
Požaduje sa predložiť podrobný rozpočet na celý predmet zákazky do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy doručí objednávateľovi jednotkové ceny predmetu obstarávania
Požaduje sa fakturácia skutočne dodaného množstva tovaru na základe "Čiastkovej výzvy"/objednávky/ a dodacieho listu
Predmet obstarávania bude dodávaný na základe čiastkových výziev (objednávok) telefonicky alebo elektronickou poštou. Objednávanie bude uskutočňované od 6:00 do 14:00 hodiny. V čiastkových výzvach (objednávkach) bude upresnený rozsah a množstvo tovaru
Objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky na základe čiastkových výziev (objednávok) do 48 hodín od objednania telefonicky alebo mailom
Zmeny cien tovaru je možné meniť len na základe zmien DPH, daňových odvodov a to formou dodatku odsúhlaseného oboma zmluvnými stranami, takto zmenená kúpna cena sa upravuje prvým dňom účinnosti zmien DPH, daňových odvodov
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami
Odberateľ si vyhradzuje právo zmeniť zazmluvnené množstvo tovaru pri jednotlivých položkách pri zachovaní jednotkových cien a celkovej ceny predmetu zákazky aj kvôli prebiehajúcej pandémie COVID-19
Verejný obstarávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platba sa bude realizovať na základe doručenej faktúry
Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku
Kúpnu cenu uhradí objednávateľ dodávateľovi na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví a doručí objednávateľovi. Splatnosť faktúry do 30 dní po dodaní predmetu zákazky
Požaduje sa, aby bol dodávateľ v deň uzatvorenia zmluvy zapísaný v zozname hospodárskych subjektov na UVO.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. Dodanie tovaru skôr, ako je zmluvne stanovená lehota dodania sa nepovažuje za porušenie zmluvných podmienok

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Ul. slovenských partizánov 1129/49, Považská Bystrica, Považská Bystrica, Trenčiansky, Slovenská republika

12

1,00 zákazka

17 208,22

17 208,22

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Objednávateľ požaduje už pri predložení ponuky predložiť vlastný návrh plnenia zákazky, a to ako vlastný návrh plnenia podľa položiek predmetu zákazky v zmysle čl. XII. bod 8 OPET. Požadovaný obsah vlastného návrhu plnenia zákazky objednávateľ bližšie špecifikuje v objednávkovom formulári. - Pre daný predmet zákazky uvedie dodávateľ: jednotkovú cenu bez DPH, jednotkovú cenu s DPH, cenu celkom bez DPH, cenu celkom s DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

28.02.2022 12:23

07.03.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 253
 217
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
06.03.2022 17:26 - Vstupná ponuka 17 208,00 € Cena bez DPH
07.03.2022 13:37 - Najvýhodnejšia ponuka 17 000,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS