30845572
Ministerstvo obrany Slovenskej republiky
Námestie generála Viesta 11694/2, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83247, SVK
51893452
ESPIK s.r.o.
Gogoľova 18, Bratislava, 85101, SVK
Odvoz a likvidácia kuchynského odpadu
odlučovač tukov, lapač tukov, odvoz, likvidácia, kuchynský odpad
Služba
1. odvoz a likvidácia odpadu z lapačov tukov a kal zo septikov
|
|
---|---|
Funkcia |
nakladanie (zber, odvoz a likvidácia) s odpadmi v objektoch pôvodcu odpadu: zber odpadu cisternou z lapačov tukov, odvoz kuchynského odpadu a preprava odpadu z miesta vzniku u pôvodcu odpadu do miesta ich likvidácie a zabezpečenie zneškodnenia alebo zhodnotenia u autorizovaného likvidátora |
jedná sa o odpad uvedený pod katalógovým číslom 19 08 09 -zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky (odpad z lapačov tukov) a biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad (katalógové číslo - 200108) podľa vyhlášky MŽP SR č. 365/2015 Z. z., ktorou sa ustanovuje katalóg odpadov |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
položka č.1 - biologicky rozložiteľný kuchynský a reštauračný odpad kat.č.200108 | t/rok | 7,2 | ||
položka č.2 - zmesi tukov a olejov z odlučovačov oleja z vody obsahujúce jedlé oleje a tuky kat. č. 19 08 09 | t/rok | 6,0 | ||
položka č.1 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve cca 100 kg / týždeň | týždeň | 1 | 2 | |
položka č. 2 frekvencia odberu pri predpokladanom množstve | ročne | 2 | 4 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
lapač tukov | tvar kvádra o objeme 2x3000l |
kuchynský odpad | plastový sud á 100 l |
Názov |
Zber kuchynských odpadov a čistenie lapačov vykonávať v pracovných dňoch v čase od 7,30 h. do 14.00 h. |
Objednávateľ požaduje plnenie predmetu zákazky pri likvidácii odpadu kat. č. 19 08 09 na základe telefonickej alebo písomnej objednávky (e-mail) minimálne týždeň vopred, pri likvidácii odpadu kat.č.200108 periodicky podľa dohodnutej frekvencie vývozu po dobu platnosti rámcovej dohody. |
V celkovej cene musí byť zahrnuté: odčerpanie odpadov v mieste vzniku, odvoz (preprava), spracovanie, uskladnenie alebo likvidácia |
Do 5 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy požadujeme predložiť jednotkovú cenu bez DPH za jednu tonu a jednotkovú cenu s DPH za jednu tonu pre každý druh odpadu samostatne |
Vyžaduje sa doklad o oprávnení podnikať v oblasti nakladania s odpadmi, platná registrácia na obvodnom úrade životného prostredia na prepravu odpadov a na nakladanie s odpadmi podľa zákona č. 79/2015 Z. z. o odpadoch a o zmene a doplnení niektorých zákonov |
Súčasťou faktúry musí byť doklad o zhodnotení, zlikvidovaní odpadu oprávnenou osobou spolu s vážnym lístkom (fotokópia oprávnenia na nakladanie s uvedenými druhmi odpadov) |
Fakturácia bude realizovaná periodicky raz mesačne za predchádzajúci mesiac podľa reálneho množstva zlikvidovaného odpadu. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní od doručenia faktúry |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením dodávateľa od zmluvy z iných ako dohodnutých alebo zákonom stanovených dôvodov, môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Ak dôjde k zrušeniu zmluvy odstúpením objednávateľa od zmluvy z dôvodu, že dodávateľ riadne nesplní svoju povinnosť vyplývajúcu zo zmluvy (t.j. nedodá, neposkytne alebo nevykoná plnenie), môže si objednávateľ voči dodávateľovi uplatniť zmluvnú pokutu vo výške dohodnutej hodnoty plnenia. |
Objednávateľ požaduje od dodávateľa zabezpečenie vhodných nádob na zhromažďovanie kuchynského odpadu pred jeho vývozom zabezpečené uzáverom proti úniku zápachu. |
Rajecká cesta 18, Žilina, Žilina, Žilinský, Slovenská republika
10.03.2022 16:09 — 30.12.2022 16:09
1,00 Celá zákazka
2 300,00
2 200,00
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2022 16:35
09.03.2022 10:00
09.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
03.03.2022 09:08 - Vstupná ponuka | 2 299,99 | € | Cena s DPH |
04.03.2022 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 298,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: