• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 15:10

Detail zákazky Z20221618

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 12:17
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 14:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 14:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 15:10

Základné údaje

Z20221618

OF-250464

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6249489

Objednávateľ

00165182

Ministerstvo kultúry Slovenskej republiky

Nám. SNP 33, Bratislava, 81331, SVK

Dodávateľ

35891866

CLEAN TONERY, s.r.o.

Za Hradbami 27, Pezinok, 90201, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tonery

Tonery

  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
Tonery
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
toner do HP zariadenia   HP 700 HPCE 340AC čierna ks 22
toner do HP zariadenia  HP 700 HPCE 342AC žltá ks 1
toner do HP zariadenia  HP 800 HPCF 300AC čierna ks 8
toner do HP zariadenia  HP 800 valec HP CF358A čierna ks 12
toner do HP zariadenia   HP 800valec HP CF359A modrá ks 6
HP zariadenia HP 800 valec HP CF364A žltá ks 7
HP zariadenia HP 800 valec HP CF365A červená ks 6
HP zariadenia HP LJ476dw HP CF380X čierna ks 1
toner do HP zariadenia HP LJ476dw HP CF381A modrá ks 7
toner do HP zariadenia HP LJ476dw HP CF382A žltá ks 5
toner do HP zariadenia HP LJ476dw HP CF383A červená ks 9
toner do HP zariadenia HP LJ476dw HP CF280A čierna ks 25
toner do  zariadenia KYOCERA Ecosys M6235cidn  TK-5280K čierna ks 8
toner do  zariadenia KYOCERA Ecosys M6235cidn TK-5280C modrá ks 5
toner do  zariadenia KYOCERA Ecosys M6235cidn TK-5280M červená ks 5
toner do  zariadenia KYOCERA Ecosys M6235cidn TK-5280Y žltá ks 5
toner do HP zariadenia HP Color LaserJet Pro M283fdw HP W2210A čierna ks 2
toner do HP zariadenia HP Color LaserJet Pro M283fdw HP W2211A modrá ks 2
toner do HP zariadenia HP Color LaserJet Pro M283fdw HP W2212A žltá ks 2
toner do HP zariadenia HP Color LaserJet Pro M283fdw HP W2213A červená ks 2
XEROX zariadenie XEROX Phaser 5550DT valec XEROX 113R00670 ks 1
toner do RICOCH zariadenia RICOH MP C306 Ricoh 842095 MP C406 čierny ks 3
toner do RICOCH zariadenia RICOH MP C306  Ricoh 842096 MP C406 modrá ks 1
toner do RICOCH zariadenia RICOH MP C306 Ricoh 842097 MP C406 červená ks 1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Originálny toner zabalený v originálnych obaloch od výrobcov zariadení požadovaných značiek, spĺňajúci všetky znaky originálneho balenia daného výrobcu. Tonerové náplne a spotrebné materiály musia byť vyrobené priamo výrobcom originálnych zariadení príslušnej značky, v originálnych baleniach, neporušené, nepoškodené.
Tonery musia byť vyrobené v súlade s normami garantujúcimi enviromentálny systém menežovania ISO 14001, alebo ekvivalent vyťažiteľnosti a garancie archivovateľnosti ISO/IEC 19752, 19798, 24711 a 1179 a ich použitie nemá vplyv na záruku zariadení používaných obstarávateľom.
Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery z miest určených objednávateľom. Prázdne tonery dodávateľ preberie od objednávateľa pri dodávke tonerov. Prevzatie pri odbere potvrdí podpísaním sprievodného listu nebezpečného odpadu podľa vyhlášky Ministerstva ŽP SR.
Dodávateľ je povinný informovať Objednávateľa bez zbytočného odkladu o skutočnosti, že bude v omeškaní s poskytnutím Plnenia.
Skryté vady a zrejmé vady nezistené objednávateľom pri prevzatí predmetu zmluvy je objednávateľ povinný písomne oznámiť dodávateľovi, najneskôr do konca dohodnutej záručnej doby. Oznámenie o vadách predmetu zmluvy musí obsahovať číslo kúpnej zmluvy/objednávky a dôkladný popis vady.
Dodávateľ je povinný sa písomne vyjadriť k reklamácii najneskôr do 7 dní po jej doručení. Ak sa v tejto lehote nevyjadrí, objednávateľ má za to, že s opodstatnenosťou reklamácie dodávateľ súhlasí.
Dodávateľ zodpovedá za to, že predmet zmluvy spĺňa kvalitatívne parametre podľa platných noriem a na dodaný predmet zmluvy poskytuje záruku pri dodržaní podmienok s jeho nakladaním a uskladnením.
Dodávateľ nie je oprávnený požadovať akúkoľvek inú úhradu za prípadné dodatočné náklady, ktoré mu v súvislosti s plnením jeho povinností podľa tejto zmluvy vznikli a ktoré opomenul zahrnúť do ceny.
V prípade neodstrániteľnej vady Plnenia je Dodávateľ povinný dodať Objednávateľovi do 30 dní odo dňa oznámenia vád nové Plnenie bez vád, ktoré je kvalitatívne a kvantitatívne zhodné s Plnením podľa tejto zmluvy.
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy.
Dodacia lehota na dodanie tovaru nesmie prekročiť 60 dní od uzavretia zmluvy vrátane dopravy na miesto plnenia. Nedodržanie lehoty dodania bude považované za podstatné porušenie zmluvy.
Je možná čiastočná dodávka podľa dostupnosti jednotlivých položiek tovaru.
Čiastočná dodávka sa dokladuje objednávateľom potvrdenými dodacími listami.
Pri prekročení dodacej lehoty sa uplatní penále z hodnoty nedodaného tovaru vo výške 5% za každý pracovný deň omeškania.
Dodávateľ má nárok na vystavenie čiastočnej faktúry za čiastočnú dodávku.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Nám. SNP č.33, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

14.03.2022 00:00 — 16.05.2022 00:00

146,00 ks

22 132,00

18 443,00

Dodávateľ najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa uzatvorenia zmluvy predloží záväznú ponuku s presnou funkčnou a technickou špecifikáciou, ktorou preukáže splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) nacenených výrobkov, vrátane jednotkových cien uvedenej kontaktnej osobe,

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2022 12:17

07.03.2022 14:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2022 14:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 69
 6
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
02.03.2022 08:17 - Vstupná ponuka 22 131,60 € Cena s DPH
07.03.2022 13:24 - Najvýhodnejšia ponuka 21 600,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS