• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2022 09:50

Detail zákazky Z20221600

  •    Vyhlásenie zákazky
    03.03.2022 08:18
  •    Predkladanie ponúk
    15.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    15.03.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    15.03.2022 09:50

Základné údaje

Z20221600

OF-250536

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6264942

Objednávateľ

31701914

Dopravný podnik mesta Košice, akciová spoločnosť

Bardejovská 6, Košice, 04329, SVK

Dodávateľ

31357237

MIKO - MAT spol. s r.o.

Furdekova 2, Bratislava, 85103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Modernizácia tarifného systému v DPMK, a.s. – Predajné automaty

Automaty na výber cestovného

  • 30144400-4 - Automaty na výber cestovného
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Samoobslužné automaty na predaj tlačených papierových cestovných lístkov.
Funkcia
Samoobslužné automaty na predaj tlačených papierových cestovných lístkov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1.Samoobslužný automat na predaj tlačených papierových cestovných lístkov ks 5
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Všeobecné funkčné požiadavky na automat:
2. Samoobslužný automat pre rozšírenie služieb pre cestujúcich, a to formou automatických samoobslužných predpredajných miest vo funkčnej a technickej špecifikácii s požiadavkami na zber, vyhodnocovanie a prenos
(pokračovanie bodu 2.) dát do centrálneho systému dopravcu v nepretržitom režime (24 hodín/ 7 dní v týždni)
3. Predaj papierových cestovných lístkov (v zmysle platnej tarify minimálne 15 druhov
4. zapisovanie uskutočnených udalostí (predaj cestovných lístkov podľa kusov, typu lístka a času zakúpenia) Áno
5. umožnenie platby mincami Áno
6. umožnenie vydávania preplatku v minciach Áno
7. umožnenie bezkontaktnej platby bankovou kartou Áno
8. tlač papierových cestovných lístkov Áno
9. príprava a prenos vstupných dát pre automat, ktoré obsahujú: tarify a ceny
10. príprava a prenos vstupných dát pre automat, ktoré obsahujú: prenos dát o realizovaných transakciách do centrálnej databázy dopravcu pomocou GPRS alebo iného elektronického médiá
11. príprava a prenos vstupných dát pre automat, ktoré obsahujú: servisný režim
12. príprava a prenos vstupných dát pre automat, ktoré obsahujú servisný režim a zaznamenávajú a monitorujú monitorovanie stavu všetkých automatov,  v prípade potreby nahlásiť servisnému stredisku stav automatu, ktorý si vyžaduje servisný zásah a to hlavne v prípadoch ako je nedostatok papiera,
(pokračovanie bodu 12) porucha automatu, plnej pokladne, nedostatku mincí na výdaj, útoku na zariadenie – oznam z otrasových čidiel, útoku na zariadenie – neautorizované otvorenie dverí a iných identifikovateľných stavov.
Požiadavky na automat z hľadiska cestujúceho:
13. automat musí umožňovať prácu v automatickom režime, t.j. po spustení sa automaticky nastaví do pracovného režimu tzn., že sa vykoná autodetekcia a v prípade ak je automat pripravený a vyhovuje parametrom funkcionality pre cestujúcich tak túto funkcionalitu spustí, v opačnom prípade oznámi detekovaný problém servisnému stredisku Áno
14. jednoduché ovládanie automatu Áno
15. automat musí umožniť kúpu všetkých typov cestovných lístkov v zmysle platnej tarify Áno
16. platbu za cestovný lístok umožniť mincami EUR v hodnote 5, 10, 20, 50 centov a 1, 2 EURO
17. platbu za cestovný lístok umožniť priložením bankovej karty k čítačke bankových kariet bezkontaktne
18. tlač papierových cestovných lístkov na papier s ochrannými prvkami Áno
Požiadavky na automat z hľadiska obsluhy:
19. komplexná súhrnná štatistika predaja z jednotlivých automatov musí byť zhrávaná  do existujúcej centrálnej databázy dopravcu a musí byť kompatibilná s existujúcim softvérovým systémom, ktorý verejný obstarávateľ používa pri existujúcich automatoch na predaj lístkov Áno
20. mincovník s  min. 4 zásobníkmi – v prípade storna objednávky vrátiť cestujúcemu, ak už vložil príslušnú sumu, mince v rovnakej hodnote ako ním vložené mince. Áno
21. vstup do servisného alebo výberového režimu je povolený iba oprávneným osobám. Vstupy do automatu je nutné zapisovať do štatistiky vstupov do automatu (dátum, čas, osoba, operácia). Áno
22. automat musí vykonávať zálohu štatistiky pre prípad poškodenia pamäťového média prípadne iných častí riadiaceho počítača alebo systému, pričom musí poskytovať svojim konštrukčným vyhotovením priestor na ukladanie dát. Áno
23. každý automat bude dodaný s 2 pokladňami na mince t.j. s náhradnými pokladňami na výmenu.  Ich cena musí byť zahrnutá do ceny ponuky. Áno
24. všetky vyvolané náklady, na zabezpečenie kompatibility s predajným systémom dopravcu musia byť zahrnuté v cene ponuky a nesmú predstavovať pre verejného obstarávateľa (dopravcu) žiadne dodatočné náklady pri jeho implementácii do existujúceho tarifného systému. Zaškolenie a manuál v písomnej a elektronickej podobe musí byť taktiež zahrnuté v cene ponuky. Áno
25. záruku na automat po dobu 24 mesiacov, spolu s poskytnutím záručného servisu a garancia dostupnosti náhradných dielov na minimálne 10 rokov. Áno
Technické (výkonnostné a funkčné požiadavky):
26. On – line bezdrôtová dátová komunikácia pomocou GSM alebo GPRS alebo EDGE alebo3G Áno
27. komunikačný port pre možnosť pripojenia servisného PC Áno
28. modul tlačiarne na cestovné lístky s ochrannými prvkami Áno
29. technológia tlače – ihličková tlačiareň Áno
30. šírka papieru – 76 mm Áno
31. jasná a svetelná indikácia funkčnosti na viditeľnom mieste na čelnej ploche automatu (zelená a červená) Áno
32. uzamykateľný trezor na mince opatrený bezpečnostným zámkom (voľne nekopírovateľný). Objem trezoru na mince musí umožniť dostatočnú kapacitu. Systém výberu trezora musí zaistiť pri vytiahnutí trezoru jeho uzatvorenie (osoby oprávnené na výber trezorov nesmú mať prístup k obsahu trezoru) Áno
33. kľúč pre obsluhu automatov musí byť univerzálny – t.j. rovnaký do všetkých dodaných automatov. Počet dodaných kľúčov je minimálne 2 Áno
34. vnútro automatu bez ostrých hrán a ukončení – kvalitné spracovanie Áno
35. kryt výdajných okienok musí byť priehľadný a priestor misky osvetlený. Priestor misky musí byť zabezpečený proti prípadnému upchávaniu alebo pokusom o vniknutie do vnútorného priestoru automatu. Áno
36. napájanie: prevádzkové napätie 230 VAC +/- 10% 50 Hz. Áno
37. vstup mincí musí byť odolný proti vandalizmu a musí v neaktívnom stave neumožniť vhadzovanie mincí (otvorí sa iba pri navolení lístkov). Áno
38. miesta umiestnenia automatov budú dodatočne dohodnuté s úspešným uchádzačom Áno
39. objednávateľ zabezpečí montáž elektrických prípojok na vlastné náklady Áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia v intraviláne mesta Košice, ktoré bude presnejšie špecifikované do 5 dní od uzavretia zmluvy.
2. Vrátane inštalácie na mieste plnenia a vrátane stojanov na automaty.
3. Súčasťou dodávky je aj  uvedenie automatov do prevádzky.
4. Vrátane návodu na použitie v slovenskom jazyku a základné predvedenie jeho funkčnosti (na užívateľskej úrovni) zodpovedným osobám kupujúceho.
5. Požaduje sa  do 3 dní od uzavretia zmluvy elektronicky predložiť  podrobný aktualizovaný rozpočet zákazky a to na emailovú adresu objednávateľa (ktorú mu objednávateľ oznámi po ukončení aukcie a zverejnení výsledku na EKS) .
6. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť po kumulatívnom splnení následujúcich podmienok:  a.) Schválením procesu verejného obstarávania na predmet zákazky príslušným riadiacim orgánom/ sprostredkovateľským orgánom, ktorý poskytuje objednávateľovi na základe zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku nenávratný finančný príspevok na spolufinancovanie predmetu zákazky podľa tejto zmluvy,   b.) a dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia spôsobom stanoveným všeobecne záväznými právnymi predpismi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Intravilán mesta Košice,presná špecifikácia podľa bodu 1. Osobitných požiadaviek na plnenie zmluvy, Košice - mestská časť Západ, Košice II, Košický, Slovenská republika

16.05.2022 08:00 — 16.08.2022 16:00

5,00 ks

58 516,67

58 516,67

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

a) Objednávateľ požaduje pri predložení ponuky predložiť elektronicky pre ponúkaný tovar: presný obchodný názov, továrenskú značku a typové označenie a zároveň aj prospektový materiál - leták, brožúra, alebo link na web stránku, kde si vie objednávateľ overiť splnenie technických požiadaviek na predmet zákazky. Vo vlastnom návrhu neuvádzajte ceny ani rozpočet zákazky (iba technické informácie). b) Nie je prípustné vo vlastnom návrhu plnenia zákazky pridávať ani uvádzať iné informácie ako požaduje Objednávateľ v bode a) návrh plnenia zákazky. V prípade, že Dodávateľ uvedie vo vlastnom návrhu plnenia zákazky informácie iné ako požadoval Objednávateľ, tieto nebudú v zmluve akceptované a bude sa to považovať za vážne porušenie zmluvných povinností a dôvod na možné okamžité odstúpenie od zmluvy.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

03.03.2022 08:18

15.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

15.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 312
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
03.03.2022 09:15 - Vstupná ponuka 55 950,00 € Cena bez DPH
03.03.2022 09:15 - Najvýhodnejšia ponuka 55 950,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS