31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
31710549
STAPRO SLOVENSKO s.r.o.
Hroncova 3, Košice, 04001, SVK
Služby podpory a rozvoja k predmetu Kúpnej zmluvy č. Z20184582_Z. Implementácia pripojenia nemocničných informačných systémov Stapro MEDEA do eZdravie a klasifikačného systému s výstupom výkazov zdravotnej starostlivosti do zdravotných poisťovní.
supervízia, podpora, rozvoj, nemocničný informačný systém Stapro MEDEA, eZdraive, klasifikačný systém zdravotných poisťovní, NIS
Služba, Tovar
1. Služby podpory a rozvoja k predmetu Kúpnej zmluvy č. Z20184582_Z. Implementácia pripojenia nemocničných informačných systémov Stapro MEDEA do eZdravie a klasifikačného systému s výstupom výkazov zdravotnej starostlivosti do zdravotných poisťovní.
|
|
---|---|
Funkcia |
Požadované služby pre poskytovanie podpory v rozsahu modulov a licencií : eZdravie |
1. Garancia funkčnosti - Dodávateľ sa zaviaže po dobu platnosti tejto podpory zabezpečovať opravu zistených chýb v programovom kóde softvérového modulu formou aktuálne vydávaných softwarových opravných kódov (ozn. ako hot-fix alebo patch). |
2. Garancia rozvoja - Dodávateľ sa zaviaže po dobu platnosti tejto podpory rozvíjať softvérový modul a poskytovať objednávateľovi updaty, upgrady či vyššie verzie tohto softvérového modulu, ktoré boli uvoľnené na trh a ktoré zahŕňajú: - opravené funkcie a moduly, - vylepšené funkcie a moduly, - nové funkcie a moduly, ktoré nie sú samostatne dodávané na trh. |
3. Garancia legislatívnych update - Dodávateľ sa zaviaže vykonávať úpravy kódu softvérového modulu tak, aby tento pracoval v súlade s platnými predpismi a zákonmi. Úprava softvérového modulu bude vykonaná pri každej zmene právnych predpisov, ktorá sa bude dotýkať funkcií softvérového modulu. Lehota k vykonaniu úprav je 30 dní od vydania príslušného právneho predpisu v zbierke zákonov. V prípade zverejnenia inou formou pred termínom vyhlásenia v zbierke zákonov nastane plnenie po dohode medzi oboma zmluvnými stranami tak, aby nebolo narušené bezchybné spracovanie dát pre potreby objednávateľa. |
Zabezpečenie legislatívnych update garantuje dodávateľ iba pre poslednú, na trh uvoľnenú verziu softvérového modulu. |
4. Garancia dostupnosti úprav - Dodávateľ sa zaviaže umožniť objednávateľovi prístup k poslednej verzii softvérového modulu podľa bodov 1, 2 a 3 formou možnosti prístupu k úložisku dodávateľa na webovom sídle. |
5. Servisné garancie – Dodávateľ sa zaviaže garantovať objednávateľovi dostupnosť služieb servisná pohotovosť, telefonická pohotovosť HotLine a služby HelpDesk Centra podpory zákazníkov v rozsahu podľa dohodnutého programu podpory technických prostriedkov IS. |
6. Garancia podpory databázových prostriedkov - Dodávateľ sa zaviaže po doby platnosti tejto podpory zabezpečiť podporu databázového prostredia a ďalších systémových softwarových prostriedkov, ktoré sú inštalované u objednávateľa ako nutná súčasť prevádzkového prostredia softvérového modulu v rozsahu stanovenom popisom služby Podpora databázového prostredia. |
7. Garancia služieb - Dodávateľ sa zaviaže po dobu platnosti tejto podpory zabezpečiť pre objednávateľa nasledujúce služby: - služby migrácie – prevod aplikácie na vyššiu verziu databázového prostredia - služby inštalácie opráv (hot-fix služby) - inštalácie opravných kódov (hot-fix, patch,) softvérového modulu poskytovaných v rámci tejto podpory. - služby zaškolenia správcov softvérového pri implementácii nových verzií na mieste u objednávateľa. |
8. Garancia informovanosti - Dodávateľ sa zaviaže bez omeškania informovať objednávateľa o všetkých softwarových produktoch, alebo ich častiach, uvoľňovaných v rámci tejto podpory a takisto o všetkých nových, samostatne dodávaných funkciách a moduloch softvéru. |
Požadované služby pre poskytovanie podpory v rozsahu modulov a licencií : Klasifikačný systém s výstupom výkazov zdravotnej starostlivosti do zdravotných poisťovní. |
1. Garancia odstraňovanie chýb - Dodávateľ sa zaviaže poskytnúť odstarňovsanie chýb softvérového modulu, vrátane konfiguračných chýb. Pod chybou sa chápe také správanie, ktoré nezodpovedá aktuálnej verzii Definičnej príručky a dokumentácie Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou, dokumentácii k softvérovému modulu alebo inej dokumentácii odovzdanej dodávateľom. Dodávateľ je povinný takúto chybu odstrániť najneskôr do 30 (tridsiatich) dní od prijatia chybového hlásenia. |
2. Garancia poskytovanie nových verzií - Dodávateľ sa zaviaže poskytnúť nové verzie softvérového modulu (legislatívny update) s funkčným rozsahom, za účelom dosiahnutia legislatívnej kompatibility softvérového modulu v zmysle aktuálne platných zákonov, nariadení vlády a vyhlášok, Metodických usmernení úradu a Definičnej príručky úradu. Legislatívny update dodávateľ poskytne najneskôr do 30 (tridsiatich) dní od prijatia podnetu od objednávateľa. |
3. Garancia legislatívneho update – Dodávateľ sa zaviaže poskytnúť legislatívny update na softvérový modul pod ktorý spadá každá zmena, potrebná pre zosúladenie softvérového modulu s Definičnou príručkou Úradu aktuálnej v čase zadania požiadavky na legislatívny update (alebo iným dokumentom s podobným významom), okrem prípadu, ak sa zmení tak zásadne, že nebude vôbec vychádzať z tzv. nemeckého modelu. |
4. Garancia poskytovania nových verzií - Dodávateľ sa zaviaže poskytnúť nové verzie softvérových modulov s nezmeneným funkčným rozsahom (update), vyvinutých z podnetu dodávateľa, za účelom zvýšenia jeho kvality (rýchlosť spracovania, stabilita, úspora zdrojov). |
5. Servisná garancie – Dodávateľ sa zaviaže garantovať objednávateľovi dostupnosť služieb servisná pohotovosť, telefonická pohotovosť HotLine a služby HelpDesk Centra podpory zákazníkov v rozsahu podľa dohodnutého programu podpory technických prostriedkov IS. |
Opis funkcionality modulu pre integráciu Nemocničného informačného systému MEDEA na služby Národného zdravotníckeho informačného systému „eZdravie“ a klasifikačného systému s výstupom výkazov zdravotnej starostlivosti do zdravotných poisťovní. |
Modul pre integráciu Nemocničného informačného systému MEDEA ďalej len „NIS“ na služby Národného zdravotníckeho informačného systému „eZdravie“ ... |
Integračný modul je riešený takým spôsobom, aby užívateľ nemusel opustiť aplikáciu NIS. |
Integračný modul je riešený takým spôsobom, aby užívateľ nemusel informácie zapisovať duplicitne, najmä ambulantný nález, prepúšťaciu správu a pacientsky sumár. |
Integračný modul umožní prácu v NIS aj v prípade nedostupnosti služieb NZIS “eZdravie”, t.j. užívateľ môže plnohodnotne pracovať v NIS, ošetrovať pacientov a tlačiť zdravotnú dokumentáciu pre pacienta, či využiť archívne údaje. |
Integračný modul umožní prácu v NIS aj v prípade, že lekár nevloží kartu zdravotníckeho pracovníka do čítačky, t.j. užívateľ môže plnohodnotne pracovať v NIS, ošetrovať pacientov a tlačiť zdravotnú dokumentáciu pre pacienta, či využiť archívne údaje. |
Integračný modul umožní spätné odoslanie nálezov, ktoré do NZIS “eZdravie” neboli odoslané z rôznych dôvodov (napr.nedostupnosť služieb, nevložená karta, nefunkčná čítačka). |
Integračný modul poskytuje prehľad, ktoré správy boli odoslané do NZIS “eZdravie” a ktoré zostali uložené len v lokálnej databáze NIS. |
Služby pre preskripciu v doméne eRecept sú s napojením na riešenie eRecept VšZP, Dôvera, Union. |
Modul pre integráciu NIS do klasifikačného systému a reporting ... |
Integračný modul je riešený takým spôsobom, aby užívateľ nemusel opustiť aplikáciu NIS. |
Integračný modul na základe údajov o priebehu hospitalizačného prípadu umožní klasifikovať jednotlivé hospitalizačné prípady do konkrétnej DRG skupiny v zmysle pravidiel definovaných v „Definičnej príručke“, vydanej správcom klasifikačného systému a platnej v dobe poskytnutia zdravotnej starostlivosti. Hlavnou časťou modulu je klasifikačné jadro vykonávajúce samotnú klasifikáciu na základe Vstupných údajov podľa zložitej matice zodpovedajúcej Definičnej príručke. Klasifikačné jadro komunikuje s nemocničným informačným systémom a pracuje v jeho grafickom rozhraní. Dôležitou súčasťou ... |
... modulu je jeho vlastná Grafická nadstavba - pre zrozumiteľnejší grafický výstup, komfortnú možnosť vykonávania požadovaných zmien Vstupných údajov a sledovania Výstupných parametrov a pre ďalšie nadstavbové štatistické, finančné, analytické a iné požadované funkcie. Grafická nadstavba funguje ako samostatný program alebo cez webový formulár. |
Integračný modul umožňuje pomocou integrácie s NIS v reálnom čase upozorniť užívateľov na prípadné chyby a nedostatky pri kódovaní tak, aby výstup čo najviac zodpovedal skutočnému priebehu hospitalizačného prípadu. Integračný modul umožňuje informovať užívateľa o nedostatkoch vo vykazovaní, zaradení do skupiny, výške platby od ZP - zdravotnej poisťovne aj o dovtedajších nákladoch na pacienta. |
Integračný modul je plne integrovaný s nemocničným informačným systémom (NIS), kedy sa údaje z NIS priamo odosielajú do klasifikačného systému a výsledky budú automaticky ukladané späť do NISu. |
Integračný modul umožňuje klasifikovať údaje následným spôsobom: priamym zadaním údajov o hospitalizácii pacienta cez grafické užívateľské rozhranie, formou dávkového súboru nahraného cez grafické užívateľské rozhranie, vstupom budú riadky dávky 274a podľa MU č. 5/1/2015, príloha č.7. |
Integračný modul spĺňa nasledujúce požiadavky: pri spracovaní údajov vykoná validáciu vstupných údajov a poskytne informácie o prípadných chybách, v priebehu zmluvného vzťahu umožniť funkciu zlúčenia hospitalizačných prípadov pri rehospitalizácií alebo spätnom preklade v súlade s pravidlami vytvárania hospitalizačných prípadov v Slovenskej republike. |
Integračný modul poskytuje následné výstupné údaje: klasifikovaná skupina, efektívna relatívna váha, počet dní, ktoré sa zohľadnili pri výpočte efektívnej relatívnej váhy, platba za prípad (vypočítaná na základe na vstupe zadanej základnej sadzby), MDC (základná diagnostická kategória) segment, informácia o priebehu alebo chybách spracovania hospitalizačného prípadu, chyby, ktoré sa vyskytli pri validácii a klasifikácii, alternatívy kódovania, upozornenie na možnosť pridania kódu diagnózy alebo kódu výkonu, ktoré sa štatisticky často v príslušnej skupine nachádzajú. |
Reportingový modu voliteľne poskytuje následné analytické, reportingové a kontrolingové výstupy: štruktúru produkcie v systéme DRG (zobrazenie a vývoj kľúčových ukazovateľov), kvalitu vykazovania nemocnice (napr. nízke PCCL -stupeň klinickej obtiažnosti pacienta, málo operácií, chybové skupiny a iné), výstupy budú poskytované vo formáte *.txt eventuálne *.csv súboroch. |
Aktualizácia: dodávateľ zabezpečí upgrade integračného modulu podľa platnej legislatívy. |
Dokumentácia: dodávateľ zabezpečí všetku potrebnú dokumentáciu pre potreby využívania integračného modulu užívateľmi, správcami ako aj pre potrebnú integráciu na iné systémy. |
Ochrana osobných údajov: Systém zabezpečí, aby nemocnica pri spracúvaní osobných údajov pacientov dodržala požiadavky v zmysle aktuálne platnej legislatívy o ochrane osobných údajov. |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Implementácia pripojenia nemocničných informačných systémov do eZdravie a klasifikačného systému s výstupom výkazov zdravotnej starostlivosti do zdravotných poisťovní. | |
Podľa aktuálnej dokumentácie NCZI z 03.101.2017 sú to ďalej uvedené služby a procesy: | |
Typ IS PZS / Úkon | Procesný scenár služieb // Názov služby |
Ambulantný systém | |
Predpis lieku/ liečiva | Predpis konkretného lieku // UlozPreskripcnyZaznam |
Predpis lieku/ liečiva | Predpis konkretného liečiva // UlozPreskripcnyZaznam |
Predpis lieku na odporúčanie iného lekára | Predpis lieku na odporúčanie iného lekára // UlozPreskripcnyZaznam |
Predpis zdravotnej pomôcky | Predpis zdravotnej pomôcky // UlozPreskripcnyZaznam |
Predpis zdravotnej pomôcky na odporúčanie iného lekára | Predpis zdravotnej pomôcky na odporúčanie iného lekára // UlozPreskripcnyZaznam |
Storno preskripčného záznamu | Storno preskripčného záznamu s identifikátorom receptu // DajPreskripcnyZaznam |
Storno preskripčného záznamu | Storno preskripčného záznamu s identifikátorom receptu // StornujPreskripcnyZaznam |
Získanie šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) | Získanie šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) zadaním RČ // DajJRUZIdentifikator_GW_v2 |
Získanie šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) | Získanie RČ + šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) vložením eID do čítačky // DajRodneCisloPrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie príslušnosti k ZP | Vyhľadanie príslušnosti k ZP prostredníctvom vloženia eID do čítačky // DajZP_PrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie príslušnosti k ZP | Vyhľadanie príslušnosti k ZP zadaním RČ // DajZP_PrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie odborného útvaru PZS zo šifrovaného JRÚZ | Vyhľadanie odborného útvaru PZS na základe JRÚZ Identifikátora // DajOUPZS_v1 |
Vyhľadanie RČ pacienta zo šifrovaného JRÚZ | Vyhľadanie RČ pacienta na základe JRÚZ ID pacienta //DajRodneCisloPrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie Zdravotníckeho pracovníka zo šifrovaného JRÚZ | Vyhľadanie Zdravotníckeho pracovníka na základe JRÚZ Identifikátora // DajZPr_v1 |
Získanie PPT tokenu pre prístup k detailným záznamom | Získanie PPT tokenu pre prístup k detailným záznamom // GetPatientIdentifier |
Zapísanie záznamu z vyšetrenia bez odporúčania/ s odporúčaním lekára | Zapísanie záznamu z odborného vyšetrenia – VAS/ŠAS // ZapisZaznamOVysetreni_v4 |
Zapísanie záznamu z vyšetrenia bez odporúčania/ s odporúčaním lekára | Zapísanie záznamu z odborného vyšetrenia – LSPP/ CP // ZapisZaznamOVysetreni_v4 |
Zapísanie záznamu z vyšetrenia bez odporúčania/ s odporúčaním lekára | Zapísanie záznamu z odborného vyšetrenia s vytvorením odporúčania na vyšetrenie – VAS/ ŠAS // ZapisZaznamOVysetreni_v4 |
Zapísanie záznamu z vyšetrenia bez odporúčania/ s odporúčaním lekára | Zapísanie záznamu z odborného vyšetrenia s vytvorením odporúčania na vyšetrenie – LSPP/ CP // ZapisZaznamOVysetreni_v4 |
Zapísanie záznamu z vyšetrenia bez odporúčania/ s odporúčaním lekára | Zapísanie záznamu zo zobrazovacieho vyšetrenia // ZapisZaznamOVysetreni_v4 |
Zápis záznamu z vyšetrenia na základe odporúčania lekára / Kontrola na základe zapísaného vyšetrenia k odporúčaniu lekára | Vyhľadanie „odporúčaného vyšetrenia“ pacienta // VyhladajZaznamyOVysetreniach_PreZiadatela_v4 |
Zápis záznamu z vyšetrenia na základe odporúčania lekára / Kontrola na základe zapísaného vyšetrenia k odporúčaniu lekára | Kontrola na základe vykonaných záznamov z vyšetrení k „odporúčanému vyšetreniu“ // VyhladajZaznamyOVysetreniach_PreZiadatela_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou textu v popisoch ≤2000 znakov - kapitačný lekár //VyhladajZaznamyOVysetreniach_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou textu v popisoch ≤ 2000 znakov - iný zdravotnícky pracovník // ZapisSuhlasOsobyPrePZS |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou textu v popisoch ≤ 2000 znakov - iný zdravotnícky pracovník // VyhladajZaznamyOVysetreniach_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - kapitačný lekár // VyhladajZaznamyOVysetreniach_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - kapitačný lekár // DajZaznamOVysetreni_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - iný Zdravotnícky pracovník // ZapisSuhlasOsobyPrePZS |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - iný Zdravotnícky pracovník // VyhladajZaznamyOVysetreniach_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - iný Zdravotnícky pracovník // DajZaznamOVysetreni_v4 |
Čítanie záznamu z laboratórneho vyšetrenia | Daj laboratórny výsledok prostredníctvom implicitného súhlasu // DajLaboratornyVysledok_v2 |
Čítanie záznamu z laboratórneho vyšetrenia | Daj laboratórny výsledok prostredníctvom eID // ZapisSuhlasOsobyPrePZS |
Čítanie záznamu z laboratórneho vyšetrenia | Daj laboratórny výsledok prostredníctvom eID // DajLaboratornyVysledok_v2 |
Nemocničný (lôžkové oddelenie) | |
Získanie šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) | Získanie šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) zadaním RČ // DajJRUZIdentifikator_GW_v2 |
Získanie šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) | Získanie RČ + šifrovacieho JRÚZ identifikátora pacienta (ESID) vložením eID do čítačky // DajRodneCisloPrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie príslušnosti k ZP | Vyhľadanie príslušnosti k ZP prostredníctvom vloženia eID do čítačky // DajZP_PrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie príslušnosti k ZP | Vyhľadanie príslušnosti k ZP zadaním RČ //DajZP_PrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie odborného útvaru PZS zo šifrovaného JRÚZ | Vyhľadanie odborného útvaru PZS na základe JRÚZ Identifikátora // DajOUPZS_v1 |
Vyhľadanie RČ pacienta zo šifrovaného JRÚZ | Vyhľadanie RČ pacienta na základe JRÚZ ID pacienta //DajRodneCisloPrZS_GW_v2 |
Vyhľadanie Zdravotníckeho pracovníka zo šifrovaného JRÚZ | Vyhľadanie Zdravotníckeho pracovníka na základe JRÚZ Identifikátora // DajZPr_v1 |
Získanie PPT tokenu pre prístup k detailným záznamom | Získanie PPT tokenu pre prístup k detailným záznamom // GetPatientIdentifier |
Zapísanie záznamu z vyšetrenia bez odporúčania/ s odporúčaním lekára | Zapísanie záznamu z prepúšťacej správy // ZapisZaznamOVysetreni_v4 |
Zápis záznamu z vyšetrenia na základe odporúčania lekára / Kontrola na základe zapísaného vyšetrenia k odporúčaniu lekára | Vyhľadanie „odporúčaného vyšetrenia“ pacienta // VyhladajZaznamyOVysetreniach_PreZiadatela_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou textu v popisoch ≤2000 znakov - iný zdravotnícky pracovník // ZapisSuhlasOsobyPrePZS |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou textu v popisoch ≤2000 znakov - iný zdravotnícky pracovník // VyhladajZaznamyOVysetreniach_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - iný Zdravotnícky pracovník // ZapisSuhlasOsobyPrePZS |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - iný Zdravotnícky pracovník // VyhladajZaznamyOVysetreniach_v4 |
Vyhľadanie vyšetrení na základe prehľadu vyšetrení | Vyhľadanie záznamov z vyšetrenia s dĺžkou popisu nad 2000 znakov - iný Zdravotnícky pracovník / DajZaznamOVysetreni_v4 |
Čítanie záznamu z laboratórneho vyšetrenia | Daj laboratórny výsledok prostredníctvom implicitného súhlasu // DajLaboratornyVysledok_v2 |
Čítanie záznamu z laboratórneho vyšetrenia | Daj laboratórny výsledok prostredníctvom eID // ZapisSuhlasOsobyPrePZS |
Čítanie záznamu z laboratórneho vyšetrenia | Daj laboratórny výsledok prostredníctvom eID // DajLaboratornyVysledok_v2 |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práv a povinností zmluvných strán pri poskytovaní služieb, ktoré sú predmetom Plnenia a záväzok dodávateľa dodať pre objednávateľa služby, ktoré sú predmetom Plnenia za podmienok stanovených touto zmluvou a záväzok objednávateľa dodané služby prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. |
Predmetom Plnenia sú Služby podpory a rozvoja k predmetu Kúpnej zmluvy č. Z20184582_Z. Implementácia pripojenia nemocničných informačných systémov Stapro MEDEA do eZdravie a klasifikačného systému s výstupom výkazov zdravotnej starostlivosti do zdravotných poisťovní. |
Dodávka musí obsahovať všetky potrebné položky, softwarové produkty, služby, softwarové nástroje, softwarové licencie, inštalácie, konfigurácie, projektové riadenia, aktualizácia, zaškolenie zamestnancov objednávateľa v potrebnom rozsahu, dodanie úplnej potrebnej dokumentácie pre potreby objednávateľa, pre účely využívania integračného modulu užívateľmi, správcami, ako aj pre potrebnú integráciu na iné systémy. |
Neoddeliteľnou súčasťou dodávky je vykonávanie upgrade integračného modulu podľa platnej legislatívy, najmenej po dobu poskytovanej služby. |
Zmluva sa uzaviera na dobu určitú na 12 mesiacov odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
Cena za Plnenie je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
V dohodnutej cene za predmet Plnenia sú zahrnuté všetky náklady súvisiace s plnením predmetu zmluvy (doprava do miesta Plnenia, inštalácia, projektové riadenie, softwarové licencie, uvedenie do prevádzky, poučenie a zaškolenie obsluhy v požadovanom rozsahu, podpora, rozvoj a pod.). Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Cena je uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať Plnenie neúplné alebo vadné. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady Plnenia, resp. jeho nesúlad so zmluvou, Plnenie neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. |
Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, v pravidelných mesačných splátkach vo výške 1/12 dohodnutej ceny, vždy po ukončení mesiaca v ktorom boli služby poskytnuté, na faktúru, ktorej splatnosť je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru najneskoršie do piateho dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po zdaniteľnom plnení. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Uhrada predmetu plnenia bude realizovaná z účelovo vyčlenených finančných prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa MZ SR. V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, objednávateľ si vyhradzuje právo od zmluvy odstúpiť. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Dodávateľ najneskoršie do 5 pracovných dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a) podrobný štruktúrovaný rozpočet s vlastným návrhom Plnenia, |
b) vyhlásenie dodávateľa, že počas plnenia aj po ukončení plnenia neopustia žiadne dáta sídlo objednávateľa. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo záväzky vyplývajúce z tejto Zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
Nedodržiavanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa predmetu zákazky uvedenej v Opisnom formulári sa bude považovať na podstatné porušenie zmluvných podmienok. Objednávateľ predmetu zákazky si vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy a vyhotovenie negatívnej referencie dodávateľovi predmetu zákazky. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémo EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
Zmluvné strany prehlasujú, že si túto zmluvu prečítali, jej obsahu porozumeli a súhlasia s celým jej znením. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Pažítková 4, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
15.03.2022 00:01 — 14.03.2023 23:59
1,00 súbor
39 423,60
39 423,60
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
28.02.2022 09:36
07.03.2022 09:00
07.03.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
02.03.2022 17:06 - Vstupná ponuka | 39 423,60 | € | Cena bez DPH |
04.03.2022 14:00 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 422,90 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: