00212008
Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže
Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK
48286621
airo, s. r. o.
Ivanská cesta 30/B, Bratislava, 82104, SVK
FortiMail
bezpečnostný prvok, email, ochrana
Tovar, Služba
1. FortiMail-VM02 virtual appliance for all supported platforms. 2x vCPU cores
|
|
---|---|
Funkcia |
FortiMail-VM02 virtual appliance for all supported platforms. 2x vCPU cores |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Technical Specifications - Maximum Virtial CPUs Supported | 2 |
Technical Specifications - Virtual NICs Required | 1/4 |
Technical Specifications - Virtual Machine Storage Required | 250GB / 2TB |
Technical Specifications - Virtual Machine Memory Required | 2GB / 8GB |
Performance - FortiGuard Antispam | 54K |
Performance - Email Routing | 67K |
Performance - FortiGuard Antispam + Antivirus | 52K |
System specifications - Protected Email Domains | 100 |
System specifications - Recipient-Based Policies (Incoming or Outgoing) | 400/1500 |
System specifications - Server Mode Mailboxes | 400 |
System specifications - Antispam, Antivirus, Authentication, and Content Profiles (per Domain/ per System) | 50/200 |
System specifications - Data Loss Prevention | Yes |
System specifications - Centralized Quarantine | Yes |
System specifications - Microsoft 365 API Integration | Optional |
2. 24x7 FortiCare and FortiGuard Base Bundle Contract 1y
|
|
---|---|
Funkcia |
24x7 FortiCare and FortiGuard Base Bundle Contract 1y |
Názov |
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z. |
2. Za účelom preukázania všetkých kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne poskytnutie plnenia podľa bodu 6.1.3 OPET je dodávateľ povinný predložiť objednávateľovi do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať oprávnenie dodávateľa na plnenie predmetu zmluvy na území SR (napr. certifikát výrobcu alebo distribútora softvéru). |
3. Úhrada plnenia bude uskutočnená na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní, s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta. Faktúru je potrebné doručiť objednávateľovi do 30 dní od obnovy supportu. |
4. Nedodržanie požadovaných vlastností a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom. |
5. Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa podľa tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
6. Dodávateľ je povinný predložiť objednávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy kópiu dokumentu, z ktorého bude vyplývať, že dodávateľ má platnú certifikáciu NSE4. |
7. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží oskenovaný certifikát o zavedení systému riadenia kvality v zmysle požiadaviek normy ISO 9001 a normy ISO 27000. Objednávateľ prijme aj iné dôkazy o rovnocenných opatreniach na zabezpečenie kvality predložené dodávateľom, pokiaľ preukáže, že ním navrhované opatrenia na zabezpečenie kvality sú v súlade s požadovanými normami zabezpečenia kvality. |
8. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže, že je certifikovaným obchodným partnerom výrobcu zariadení FortiMail formou predloženia certifikátu, alebo potvrdením zodpovedného zástupcu výrobcu pre územie Slovenskej republiky. |
9. Dodávateľ do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy preukáže minimálne 3 referencie na dodanie a inštaláciu/licencovanie FortiMail. |
10. Objednávateľ požaduje predložiť všetky požadované doklady v elektronickej podobe. Objednávateľ je oprávnený vyžiadať si aj originál alebo úradne osvedčenú kópiu z uvedených certifikátov v papierovej podobe. Dodávateľ je povinný tieto certifikáty predložiť do 7 dní od doručenia výzvy Objednávateľa. |
11. Vzhľadom na používané HW a SW vybavenie nie je možné predložiť variantné riešenie. |
Názov | Upresnenie |
12. V cene sú zahrnuté všetky služby na zariadeniach typu Networking / Security. | Inštalácia a konfigurácia zariadení, Konfigurácia HA, Migrácia pravidiel, Testovanie, Post-implementačné úpravy a dolaďovanie |
Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika
21.03.2022 07:00 — 08.04.2022 15:00
1,00 celý rozsah
14 280,00
11 900,00
Dodanie v súlade s opisným formulárom.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
05.03.2022 14:40
14.03.2022 12:00
14.03.2022 12:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
09.03.2022 10:50 - Vstupná ponuka | 14 280,00 | € | Cena s DPH |
10.03.2022 09:44 - Najvýhodnejšia ponuka | 14 278,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: