31813861
Univerzitná nemocnica Bratislava
Pažítková 4, Bratislava, 82101, SVK
28111290
INDUBIA s.r.o.
Milady Horákové 42/127, Praha, 16000, CZE
Vyšetrovacie transportné lehátko, 21 ks
trasnportné lehátka, lôžka
Tovar, Služba
1. Vyšetrovacie transportné lehátko, 21 ks
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Transportné urgentné lehátko | ks | 21 | ||
Priemer kolies | mm | 150 | ||
Dvojdielná ložná plocha, chrbtová časť polohovateľná pomocou plynovej piestnice | stupňov | 70 | ||
Ložná plocha šírka | cm | 60 | 80 | |
Ložná plocha dĺžka | cm | 190 | 210 | |
Vonkajšie rozmery: max. šírka | cm | 88 | ||
Vonkajší rozmer, dĺžka max. | cm | 210 | ||
Výška ložnej plochy | cm | 47 | 100 | |
Nosnosť min . | kg | 180 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konštrukcia z akostnej ocele s povrchovou úpravou práškovými farbami. | áno |
Podvozok hydraulický s výškovým nastavením nadstavby pomocou hydraulického motora ( nožný pedál) | áno |
Úložný priestor v podvozku na osobné veci | áno |
Bočné sklopné zábrany 2x | áno |
4 x kolesá , 2x s centrálnou brzdou | áno |
Pevná nadstavba, pevne prichytená k podvozku | áno |
Ložná plocha je čalúnená zdravotníckou koženkou | áno |
Držiak role papiera hygienického papieru – možnosťou obojstranného uchytenia v hlavovej alebo nožnej časti | áno |
Lehátka majú v každom rohu bezpečnostné nárazové koliesko | áno |
Tlačné ovládacie madlo | áno |
Názov |
Predmetom zmluvy je úprava práva povinností zmluvných strán pri predaji a kupe tovaru a záväzok dodávateľa dodať a predať objednávateľovi tovar za podmienok stanovených zmluvou a záväzok objednávateľa dodaný tovar prevziať a zaplatiť dodávateľovi dohodnutú cenu. Tovarom, ktorý je predmetom predaja a kúpy je Vyšetrovacie transportné lehátko, 21 ks podľa uvedenej technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
Predmet zákazky musí byť dodaný nový, nepoužívaný a nerepasovaný, v originálnom balení výrobcu. |
Objednávateľ požaduje dodať predpísaný tovar, alebo ekvivalent v tom prípade, ak bude mať zhodné alebo lepšie parametre v porovnaní s prepísaným tovarom |
Súčasťou dodávky musia byť všetky platné certifikáty k tovaru v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v Slovenskej republike, ak sa uplatňujú (zvlášť CE certifikát, vyhlásenie o zhode, doklad o pridelení ŠUKL kódu /výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie/a pod.), návod na obsluhu a údržbu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list, preberací protokol. |
Cena vrátane dopravy, inštalácie na mieste plnenia a uvedenia zariadenia do prevádzky. Odskúšanie funkčnosti a prevádzkyschopnosti a vrátane zaškolenia požadovaného počtu zamestnancov objednávateľa v nevyhnutnom rozsahu. |
V prípade poruchy zariadenia servisná odozva maximálne do 12 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne 24 hodín v rámci pracovných dní. |
Záručná doba na zariadenie, vrátane príslušenstva je min. 24 mesiacov odo dňa inštalácie v mieste plnenia a uvedenie zariadenia do prevádzky. |
Cena za tovar je stanovená v súlade s § 3 zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách a jeho vykonávacej vyhlášky č. 87/1996 Z. z. dohodou zmluvných strán. |
Cenou za tovar sa rozumie cena, vrátane obalu, DPH a dopravy do miesta plnenia určeného objednávateľom a vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou, uvádzaná v mene Slovenskej republiky v EUR. Dohodnutá cena je maximálna a konečná. |
Cena tovaru zahŕňa aj inštalácie, uvedenie do prevádzky, zaškolenie personálu a záručný servis vrátane pravidelných bezpečnostno-technických prehliadok podľa odporúčaní výrobcu. |
Miestom plnenia sú zdravotnícke zariadenia objednávateľa ( 4 miesta plnenia v Bratislave) |
Tovar sa bude považovať za dodaný, potvrdením dodacieho listu oprávneným zástupcom objednávateľa. Objednávateľ po vykonaní fyzickej kontroly tovaru, overení nepoškodenia obalu tovaru, záručnej doby tovaru, označenia tovaru, súladu sortimentu dodaného tovaru so zmluvou, množstva tovaru, vzhľadových vlastností tovaru, potvrdí prevzatie tovaru na dodacom liste. |
Súčasťou preberacieho protokolu o uvedení predmetu zákazky do prevádzky je: typ lehátka, výrobca, krajina pôvodu, výrobné číslo, dátum a zaškolenie vrátane menného zoznamu zaškolených pracovníkov. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať tovar neúplný alebo vadný. V prípade, keď na základe fyzickej kontroly tovaru zistí nezrovnalosti – zrejmé chyby a vady tovaru, resp. jeho nesúlad s objednávkou, tovar neprevezme a vystaví protokol nezrovnalostí. Dodávateľ je povinný na vlastné náklady zrejmé vady dodávok tovaru odstrániť a to najneskôr do 24 hodín hodín od uplatnenej reklamácie. |
Predmet zákazky bude financovaný z účelovo vyčlenených prostriedkov pridelených na tento účel zo strany poskytovateľa (Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky). V prípade neakceptovania procesu obstarania zo strany poskytovateľa finančných prostriedkov, resp. ak finančné prostriedky zo strany poskytovateľa nebudú pridelené, verejný obstarávateľ (ďalej aj „objednávateľ“) si vyhradzuje právo zmluvy neuzatvoriť. Preddavok sa nebude poskytovať. |
Zálohové platby ani platba vopred sa neumožňuje. Platby budú realizované formou bezhotovostného platobného styku prostredníctvom finančných úradov zmluvných strán, po dodaní a prevzatí tovaru a podpísaní preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami objednávateľa a dodávateľa na faktúru, ktorej splatnosť je stanovená na 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu. Ak faktúra nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu, alebo ak nebude po stránke vecnej alebo formálnej správne vystavená, objednávateľ ju vráti dodávateľovi na doplnenie alebo prepracovanie a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom doručenia správne vyplnenej alebo prepracovanej faktúry objednávateľovi. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ vystaví faktúru za dodávku tovaru do 3 pracovných dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa mesiaca, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol tovar dodaný. |
Dodávateľ do 3 dní odo dňa uzavretia zmluvy (vygenerovaním zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi: |
a.) typové označenie tovaru, výrobcu, zoznam predmetov v súprave u v slovenskom jazyku, resp. českom jazyku, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky, |
b) aktualizovaný rozpočet s uvedením jednotkových cien (ceny za jeden kus lehátka) v € bez DPH, sadzby DPH , cenu s DPH a cenu celkom bez DPH a s DPH. |
Predložené doklady musia byť vyhotovené v slovenskom jazyku, alebo spolu s prekladom, ak sú doklady predkladané v cudzom jazyku. |
Ak daná špecifikácia nie je v súlade s požiadavkami objednávateľa, objednávateľ si vyhradzuje právo tovar neodobrať a od zmluvy odstúpiť. |
Pokiaľ objednávateľ nepotvrdí schválenie predložených dokladov, nebude možné dôjsť k plneniu zmluvy. |
Ak sa v rámci funkčnej a technickej špecifikácie predmetu kúpnej zmluvy vyskytujú technické požiadavky určujúce výrobný postup, značku, patent, typ, krajinu pôvodu alebo výroby, môže Dodávateľ v ponuke predložiť aj ekvivalentný tovar pri dodržaní stanovených parametrov v rovnakej alebo vyššej kvalite, ktorý bude pri dodržaní minimálnych technických požiadaviek Objednávateľa slúžiť rovnakému účelu. |
V prípade, že Dodávateľ v ním ponúkanej funkčnej a technickej špecifikácii použije „ekvivalent“, musí Dodávateľ pri predložení vlastného návrhu plnenia prostredníctvom ním predložených dokumentov preukázať, že ním ponúkaný ekvivalent spĺňa stanovené parametre, je rovnakej alebo vyššej kvality a slúži rovnakému účelu ako funkčná a technická špecifikácia predmetu zákazky/zmluvy Objednávateľa. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo ponúkaný ekvivalent z dôvodu nesplnenia minimálnych požadovaných kvalitatívnych a technických požiadaviek odmietnuť a predávajúci ho musí nahradiť pôvodným požadovaným alebo iným tovarom splňajúcim minimálne technické a kvalitatívne požiadavky, pri dodržaní zmluvnej ceny za predmet zákazky. |
Nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej požiadavky na plnenie bude objednávateľ považovať za nesplnenie kvalifikačných, odborných, technických a iných predpokladov pre riadne plnenie predmetu zákazky a za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa a následné vypovedanie platnosti zmluvy, pričom objednávateľ: 1. ukončí s dodávateľom zmluvný vzťah v súlade s článkom 18.2 písm. a) OPET z dôvodu, že dodávateľ porušil svoju povinnosť podľa Zmluvy alebo týchto VZP podstatným spôsobom, 2. vystaví dodávateľovi negatívnu referenciu v EKS. |
Dodávateľ je povinný v prípade omeškania s dodaním tovaru z dôvodov mimoriadnych udalostí písomne požiadať Objednávateľa o predĺženie termínu dodania tovaru a uviesť dôvody požadovanej zmeny termínu dodania tovaru. Objednávateľ je povinný bez zbytočného odkladu písomne oznámiť Dodávateľovi svoj súhlas/nesúhlas s predĺženým termínom dodania. |
Zmluvné strany sa v súlade s § 525 ods. 2 zákona č.40/1964 Zb. Občianskeho zákonníka v platnom znení dohodli, že pohľadávku, ktorá vznikne z tohto zmluvného vzťahu dodávateľovi ako veriteľovi, dodávateľ nepostúpi tretej osobe bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa ako dlžníka. Písomný súhlas za objednávateľa je oprávnený vydať len jeho štatutárny orgán. Postúpenie pohľadávky dodávateľom bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa je neplatné. |
Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
Zmluva môže zaniknúť okrem riadneho splnenia všetkých práv a povinností zmluvných strán z nej vyplývajúcich, na základe dohody zmluvných strán alebo spôsobmi uvedenými v zákone a v aktuálne účinných obchodných podmienkach Elektronického trhoviska, výpoveďou s výpovednou lehotou 14 dní. Výpovedná lehota plynie odo dňa nasledujúceho po dni doručenia výpovede druhej zmluvnej strane. |
Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom nasledujúcom po dni jej zverejnenia v Centrálnom registri zmlúv. |
Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné kontaktovať objednávateľ najmenej 3 dni vopred, ktorý zabezpečí proces preberania. |
Ružinovská 6, Antolská 11, Limbová 5, Mickiewziczova 13, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
07.03.2022 08:26 — 27.05.2022 08:26
21,00 ks
44 081,52
44 081,52
Dodávateľ vo vlastnom návrhu plnenia zákazky uvedie: názov, typové označenie tovaru/ výrobcu, ktorý musí obsahovať popis technických vlastnosti, parametrov a hodnôt tovaru v slovenskom, alebo českom jazyku tak, aby na ich základe mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých technických parametrov a požiadaviek kladených na predmet zákazky,
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
24.02.2022 10:12
03.03.2022 08:25
03.03.2022 08:40
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2022 14:41 - Vstupná ponuka | 44 070,00 | € | Cena bez DPH |
03.03.2022 07:43 - Najvýhodnejšia ponuka | 39 000,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: