• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2022 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2022 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2022 12:20

Detail zákazky Z20221513

  •    Vyhlásenie zákazky
    24.02.2022 10:10
  •    Predkladanie ponúk
    02.03.2022 11:30
  •    Ukončenie zákazky
    02.03.2022 12:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    02.03.2022 12:20

Základné údaje

Z20221513

OF-250332

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6242159

Objednávateľ

00738255

Ústav na výkon väzby a Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Chorvátska 5, Bratislava, 81229, SVK

Dodávateľ

47060476

KOLAS s. r. o.

Seberíniho 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, 82103, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Audit kybernetickej bezpečnosti

audit, bezpečnosť, kybernetický zákon, kybernetická bezpečnosť

  • 79212000-3 - Audítorské služby
  • 72810000-1 - Služby pri audite počítačov
  • 72800000-8 - Služby týkajúce sa auditu a skúšania počítačov
  • 79212300-6 - Zákonom predpísané audítorské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Audit kybernetickej bezpečnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Audit podľa Zákona o kybernetickej bezpečnosti č. 69/2018 Z.z. MD (man-day) 12
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Audit kybernetickej bezpečnosti realizovaný v zmysle podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v súlade s vyhláškou NBÚ č. 436/2019 Z. z. o audite kybernetickej bezpečnosti a znalostnom štandarde audítora s vyhláškou NBÚ č. 362/2018 Z. z., ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení prevádzkovateľa základnej služby.
Audit kybernetickej bezpečnosti vykonáva orgán posudzovania zhody podľa osobitného predpisu nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (ES) č. 765/2008, zákona č. 69/2018 Z. z., ktorý je akreditovaný ako orgán príslušný na posudzovanie zhody v oblasti kybernetickej bezpečnosti.
Výsledkom auditu bude správa pre objednávateľa, ktorej súčasťou budú pri zistení nedostatkov aj odporúčané nápravné opatrenia .
Celková vysúťažená cena predmetu Zmluvy vrátene DPH zahŕňa všetky náklady poskytovateľa spojené s poskytnutím služby (doprava na miesto plnenia, ubytovacie náklady, strava ...).
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 3 dní od uzavretia zmluvy. Požadujeme uvádzať na faktúre jednotkové ceny vrátane DPH. Ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta.
Audit musí byť vykonaný certifikovaným audítorom kybernetickej bezpečnosti
Poskytovateľ služby do 2 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámi obstarávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky.
Úhrada plnenia bude uskutočnená po kompletnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry s uvedením jednotkových cien s DPH a celkovej ceny s DPH. Obstarávateľ si vyhradzuje právo vrátiť faktúru, ak táto nemá náležitosti daňového dokladu
Faktúra je splatná do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Fakturácia bude zrealizovaná po vykonaní riadneho plnenia predmetu zmluvy poskytovateľom služby
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky obstarávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za porušenie zmluvných podmienok a môže mať za následok odstúpenie od zmluvy
Názov Upresnenie
Identifikácia základných služieb podporených auditovanými informačnými systémami a sieťami. Základná služba: informačné systémy verejnej správy.
Počet zamestnancov prevádzkovateľa základnej služby. 299
Počet informačných systémov s väzbou na základné služby. 3 informačné systémy.
Verejný obstarávateľ je prevádzkovateľ základnej služby zo zákona Áno
Počet informačných systémov s väzbou na základné služby 3 informačné systémy
Zaregistrovaný informačný systém kategórie III. 1
Zaregistrovaný informačný systém kategórie II. 2
Počet pracovníkov zúčastňujúcich na prevádzke IS 6 interných a 15 externých
Počet lokalít 1
Odhadovaný počet externých zaregistrovaných používateľov základných služieb. Neznámy.
Verejný obstarávateľ je zapojený do siete Govnet. Nie, verejný obstarávateľ nie je zapojený do siete Govnet
Verejný obstarávateľ nevlastní certifikát ISMS. Verejný obstarávateľ nevlastní platný certifikát ISMS
Nevyskytol sa u objednávateľa za posledné 2 roky závažný kybernetický bezpečnostný incident. Nevyskytol sa žiadny závažný kybernetický bezpečnostný incident.
U obstarávateľa nebol vykonaný audit kybernetickej bezpečnosti ani nebola uložená pokuta za porušenie povinnosti podľa zákona č. 69/2018 Z. z. Zatiaľ nebol vykonaný audit a nebola uložená žiadna pokuta za porušenie stanovených povinností.

Podané rozpory na opisný formulár

Podané rozpory na osobitné požiadavky

Osobitné požiadavky na plnenie

Názov
Pôvodná hodnota Audit kybernetickej bezpečnosti realizovaný v zmysle podľa zákona č. 69/2018 Z. z. o kybernetickej bezpečnosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v súlade s vyhláškou NBÚ č. 436/2019 Z. z. o audite kybernetickej bezpečnosti a znalostnom štandarde audítora s vyhláškou NBÚ č. 362/2018 Z. z., ktorou sa ustanovuje obsah bezpečnostných opatrení, obsah a štruktúra bezpečnostnej dokumentácie a rozsah všeobecných bezpečnostných opatrení prevádzkovateľa základnej služby.
Navrhnutá hodnota Funkčné špecifikácie položky

Audítor kybernetickej bezpečnosti musí postupovať v súlade s vyhláškou NBÚ č. 436/2019 Z. z. o audite kybernetickej bezpečnosti (ďalej len „vyhláška NBÚ“). Audítor v zmysle ods. 6) §1 vyhlášky NBÚ určuje časový rozsah trvania auditu tak, že tento rozsah musí byť dostatočný na posúdenie plnenia povinností podľa zákona a účinnosti prijatých bezpečnostných opatrení. Na základe určenia trvania auditu je možné následne stanoviť aj výslednú cenu auditu. Na to, aby audítor vedel určiť tento časový rozsah auditu je potrebné zo strany obstarávateľa poskytnúť audítorovi žiadosť o vykonanie auditu, ktorá musí obsahovať náležitosti uvedené v prílohe č. 2 vyhlášky NBÚ. Vystavenie tejto žiadosti zo strany obstarávateľa je jeho legislatívnou povinnosťou. Z uvedených dôvodov navrhujeme zadanie súťaže doplniť o jednoznačnú identitu obstarávateľa, identitu subjektov, ktoré budú predmetom auditu v súlade s prílohou č. 2 vyhlášky NBÚ.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Chorvátska 5, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

07.03.2022 07:00 — 22.03.2022 15:00

1,00 celok

7 200,00

6 000,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

24.02.2022 10:10

02.03.2022 11:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

02.03.2022 11:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 524
 51
 9
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
24.02.2022 11:14 - Vstupná ponuka 7 080,00 € Cena s DPH
02.03.2022 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 6 420,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS