• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2022 11:05

Detail zákazky Z20221483

  •    Vyhlásenie zákazky
    23.02.2022 09:21
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2022 10:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2022 11:05

Základné údaje

Z20221483

OF-249709

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6239835

Objednávateľ

37870475

Prešovský samosprávny kraj

Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výstupné zariadenie na tlač, softvér (prenájom na 4 roky + kúpa)

Farebné multifunkčné zariadenie - prenájom, Veľkoformátová farebná atramentová tlačiareň - prenájom, USB čítačka kariet - kúpa, softvér/licencie - kúpa

  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 30232110-8 - Laserové tlačiarne
  • 30232130-4 - Farebné grafické tlačiarne
  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 48773000-7 - Obslužné programy na tlač
  • 48822000-6 - Počítačové servery
  • 48824000-0 - Tlačové servery
  • 30233000-1 - Archivačné a čítacie zariadenia
  • 79820000-8 - Služby súvisiace s tlačou
  • 72263000-6 - Implementácia softvéru
  • 72261000-2 - Softvérové podporné služby
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 50323000-5 - Údržba a opravy periférnych zariadení počítačov

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom
Funkcia
Multifunkčné A3 zariadenie pre veľkokapacitnú tlač, kopírovanie a skenovanie
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Laserové zariadenie A3 ks 5
Doba prenájmu mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia Tlač
Technológia tlače Laser Color
Farba tlače Farebná
Formát papiera A3, A4, A5, A6
Rýchlosť tlače minimálne: 30 stránok A4/min., 17 stránok A3/min.
Rozlíšenie tlače 1200 x 1200 DPI
Procesor ARM A53 1.6GHz
Pamäť min. 4 GB RAM
Pripojenie LAN (TCP/IP), USB 3.0, SD slot pre pamäťové karty,
Podporované OS Windows 7/8.1/10, Server 2008/2008 R2/2012/2012 R2/2016/2019
Pracovná záťaž min. 50000 str./mesiac
Vstupný zásobník 1 x 500 listov A4, 1 x 500 listov A3, 1 x 150 listov A6R-A4
Displej Grafický, dotykový
Funkcie Duplexná (automatická obojstranná tlač ), Priama tlač do PDF/XPSm, NFC, TPM
Certifkácia CE
Funkcia Kopírovanie
Formát papiera A3, A4, A5, A6
Farba kopírovania Farebná
Rýchlosť kopírovania minimálne: 30 stránok A4/min.; 15 stránok A3/min.
Rozlíšenie kopírovania 600 x 600 DPI
Funkcia Skenovanie
Formát A3, A4, A5, A6
Farba Farebné
Rýchlosť skenovania 80 stránok/min.
Rozlíšenie skenovania 200, 300, 400, 600 DPI
Súborové formáty TIFF, PDF, PDF/A, High compression PDF, Encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS
Sieťový protokol TCP/IP
Funkcie Skenovanie do SMB, e-mailu,  FTP/USB, TWAIN/WIA skenovanie, SMTP autentifikácia, LDAP
Iné požiadavky na tovar Dodávaný tovar musí byť nový v originálnom balení bez známok porušenia obalu, napr. TA Color 3508ci alebo vyšší ekvivalent.
Požiadavky na pripojiteľnosť Pri dodaní sa vyžaduje uvedenie do prevádzky s konfiguráciou a pripojením na existujúci tlačový systém  pod jednotnú správu nájomcu (MyQ) a s prihlasovaním pomocou čítačiek kariet.
Príslušenstvo Automatický podávač dokumentov na 140 listov, kovová úložná platforma alebo stolík na kolieskach pod zariadenie na jeho jednoduchý presun, návod na obsluhu v slovenskom jazyku
Požiadavky na služby prenájmu Dodávateľ sa zaväzuje riadne vykonávať  údržbu a servis predmetu nájmu do dosiahnutia počtu 700 tis. výtlačkov, alebo dosiahnutia doby prenájmu (podľa toho čo nastane skôr)
Požiadavky na služby prenájmu Dodávateľ zabezpečí odstránenie poruchy a závady vzniknuté pri prevádzke predmetu nájmu na základe ich nahlásenia nájomcom, robiť opravy predmetu nájmu
Požiadavky na služby prenájmu Dodávateľ zaistí opravu predmetu nájmu na základe nahlásenia závady nájomcom do 72 hodín najneskôr však do 7 kalendárnych dní
Požiadavky na služby prenájmu Ak servisná oprava, resp. predmet nájmu bude nefunkčný viac ako 7 kalendárnych dní, nájomca má právo krátiť  z paušálnej sumy nájomného alikvotnú časť, počas ktorej je zariadenie nefunkčné
 2. Veľkoformátová atramentová tlačiareň (Ploter) - prenájom
Funkcia
Farebná tlačiareň pre tlač dokumentov a grafických materiálov v minimálnych rozmeroch formátu A0
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet ks 1
Doba prenájmu mesiac 48
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Funkcia Tlač
Farba tlače Farebná
Atramentová technológia Pigmentový atrament
Formáty papiera A0, A1, A2, A3, A4
Formáty obálok a iné 36''
Rozlíšenie tlače 2880x1440 DPI
Počet farieb 5
Displej Farebný
Pripojenie USB, LAN
Pamäť 1GB
Vhodná hrúbka papiera 0,08 mm - 1,5 mm
Príslušenstvo Automatická rezačka, Napájací kábel, štartovacie atramentové kazety, Stojan 36", návod na obsluhu v slovenskom jazyku
Iné požiadavky na tovar Dodávaný tovar musí byť nový v originálnom balení bez známok porušenia obalu, napr. Epson SureColor SC-T5200 36'' alebo vyšší ekvivalent.
Požiadavky na služby prenájmu Dodávateľ sa zaväzuje riadne vykonávať  údržbu a servis predmetu nájmu do dosiahnutia počtu minimálne 20 tis. výtlačkov, alebo dosiahnutia doby prenájmu (podľa toho čo nastane skôr)
Požiadavky na služby prenájmu Dodávateľ zabezpečí odstránenie poruchy a závady vzniknuté pri prevádzke predmetu nájmu na základe ich nahlásenia nájomcom, robiť opravy predmetu nájmu
Požiadavky na služby prenájmu Dodávateľ zaistí opravu predmetu nájmu na základe nahlásenia závady nájomcom do 72 hodín najneskôr však do 7 kalendárnych dní
Požiadavky na služby prenájmu Ak servisná oprava, resp. predmet nájmu bude nefunkčný viac ako 7 kalendárnych dní, nájomca má právo krátiť  z paušálnej sumy nájomného alikvotnú časť, počas ktorej je zariadenie nefunkčné
 3. USB čítačka RFID kariet - kúpa
Funkcia
USB čítačka RFID kariet pre identifikáciu užívateľa v rámci systému MyQ.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
USB čítačka RFID kariet ks 15
Záruka mesiac 24
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Konektivita USB
Technológia Plug and play
Inidikátory LED indikácia alebo zvuková signalizácia
Kompatibilita Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i, a za použitia 125kHz RFID kariet.
Podporované OS Windows 7/8/10, Linux
Iné požiadavky na tovar Dodávaný tovar musí byť nový v originálnom balení bez známok porušenia obalu napr. EM410, HITAG 1, HITAG 2, HITAG S, EM4150, T5567...
Požiadavky na pripojiteľnosť Pri dodaní sa vyžaduje inštalácia čítačiek na existujúce zariadenia, ich licenčnú aktiváciu (CAK) na zariadeniach, konfiguráciu integrovaného terminálu MyQ a pridanie a spárovanie užívateľa s kartou.
 4. Licencia "Card Authentication Kit (B)" - kúpa
Funkcia
Upgrade na zariadeniach Triumph-Adler o licenciu pre použitie a aktiváciu RFID čítačiek
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií (CAK) pre aktiváciu čítačiek na zariadeniach Triumph-Adler ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i.
 5. Licencia "MyQ X Government License" - kúpa
Funkcia
Update licencií pre zariadenia Triumph-Adler pre zaradenie do systému MyQ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií pre zariadenia Triumph-Adler pre zaradenie do systému MyQ ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i a systémom MyQ pracujúcim pod jednotným ovládačom (spoločný)
 6. Licencia "MyQ X Government Assurance" - kúpa
Funkcia
Update licencií softvérovej podpory pre zariadenia Triumph-Adler v rámci systému MyQ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Počet licencií softvérovej podpory pre zariadenia Triumph-Adler v rámci systému MyQ ks 15
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i a systémom MyQ pracujúcim pod jednotným ovládačom (spoločný)
 7. Licencia operačného systému pre server MyQ - kúpa
Funkcia
Update súčasného operačného systému Windows Server 2012 na tlačovom serveri MyQ
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Update operačného systému na tlačovom serveri MyQ ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kompatibilita Kompatibilné so systémom MyQ a správou užívateľov a zariadení cez systém Active Directory
Iné požiadavky na tovar Dodávaný tovar by mal byť kompatibilný s jednoduchým updatom súčasného softwarového riešenia, napr. Windows Server Standard 2021 per Core 16 Licence alebo vyšší ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ sa zaväzuje dať do užívania 5 kusov "Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3" a 1 kus "Veľkoformátové atramentové zariadenie" Objednávateľovi formou prenájmu a to po dobu 48 mesiacov.
Dodávateľ sa zaväzuje počas doby prenájmu udržiavať zariadenie plne funkčné, s údržbou na vlastné náklady, vrátane servisu a náhradných dielov.
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť servisné práce v celkovom objeme minimálne 24 hodín za dobu prenájmu.
Nájomca sa zaväzuje užívať predmet nájmu v súlade s podmienkami a na účel podľa tejto Zmluvy a uhradiť Prenajímateľovi nájomné.
Nájomca sa zaväzuje v prenajatých zariadeniach používať len originálny spotrebný materiál, nevykonávať neoprávnené servisné zásahy a zabezpečiť možnosť pravidelnej kontroly prenajatého zariadenia.
Nájomné za užívanie predmetu nájmu, ktoré sa nájomca zaväzuje uhrádzať, pozostáva z paušálnej sumy nájomného, v ktorej je zahrnutá aj údržba a servis predmetu nájmu.
Po ukončení doby prenájmu zariadení umožní Dodávateľ Objednávateľovi predkupné právo na kúpu týchto zariadení za dohodnutú zostatkovú cenu.
Dodávateľ sa zaväzuje zároveň dodať USB čítačku kariet; Licencia "Card Authentication Kit (B)"; Licencia "MyQ X Government License"; Licencia "MyQ X Government Assurance"; Licencia operačného systému pre server MyQ  v požadovanom množstve a kvalite.
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom.
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia a odvozu obalov v ktorých bude predmet zákazky dopravený, vrátane inštalácie na mieste plnenia.
Dodávateľ sa zaväzuje po inštalácii a uvedení prenajatých zariadení do prevádzky na nich zaškoliť min. 2 osoby za Objednávateľa a to v potrebnom rozsahu pre individuálne zvládnutie a obsluhu týchto zariadení.
Dodávateľ do 2 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (mailom) technickú špecifikáciu, vrátane technických listov s obrazovou ukážkou každého ponúkaného tovaru, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky ako aj jasné zadefinovanie doby záruky pre každý dodávaný tovar, ktoré budú podkladom pre fakturáciu.
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslať podrobnú cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek 1. až 7. Opisného formulára
Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky Odboru IKT a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa.
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 10 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak.
Tovar musí byť odovzdaný funkčný, so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať minimálne návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ako aj udanie doby poskytnutej záruky.
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne, ak nie je priamo v popise opisovaného parametra uvedené inak. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou.
V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania nainštalovaných programov.
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní.
Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je odsúhlasená ďalšia možnosť (ak to produkty neobsahujú štandardne) vykonania prác na inštalácii či konfigurácii obstaraných softvérových produktov v zmysle zadania.
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania.
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska.
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa uvedenej v zmluve). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia.
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi.
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 kalendárnych dní, ak nie je určené inak.  Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručný servis pre dodaný tovar.

Rozpory k zákazke ?

Prajem dobry den, chceme Vas tymto poziadat odstáranenie rozporu: povodný text: 1. Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom Technológia tlače Laser Color nami navrhovany text: 1. farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom Technológia tlače Laser Color alebo iná odôvodnenie podania rozporu: tlač sa dá dnes dosiahnúť aj inými technológiami ale len laserovou tlačou nevidíme dôvod prečo limitovať súťaž a výber len jednou technológiou

V existujúcom systéme máme tlačiarne s technológiou tlače Laser Color. Chceme zachovať jednotnosť systému. Z našej predchádzajúcej skúsenosti aj s inými technológiami tlače, technológia Laser Color vyhovuje potrebám našej organizácie viac ako iné technológie. Z uvedených dôvodov sme sa rozhodli zaobstarať tlačiarne s technológiu Laser Color.


Zmluvná špecifikácia

Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika

15.03.2022 00:00 — 14.03.2026 00:00

1,00 súbor

47 872,80

39 894,00

Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH zaokrúhlené max na 2 desatinné miesta do 3 dní od uzavretia zmluvy; na faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu vrátane DPH.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

23.02.2022 09:21

01.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 1278
 24
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2022 16:02 - Vstupná ponuka 47 870,40 € Cena s DPH
28.02.2022 17:21 - Najvýhodnejšia ponuka 47 868,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS