37870475
Prešovský samosprávny kraj
Námestie mieru 2, Prešov, 08001, SVK
36396222
Aricoma Systems s.r.o.
Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK
Výstupné zariadenie na tlač, softvér (prenájom na 4 roky + kúpa)
Farebné multifunkčné zariadenie - prenájom, Veľkoformátová farebná atramentová tlačiareň - prenájom, USB čítačka kariet - kúpa, softvér/licencie - kúpa
Služba, Tovar
1. Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom
|
|
---|---|
Funkcia |
Multifunkčné A3 zariadenie pre veľkokapacitnú tlač, kopírovanie a skenovanie |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Laserové zariadenie A3 | ks | 5 | ||
Doba prenájmu | mesiac | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcia | Tlač |
Technológia tlače | Laser Color |
Farba tlače | Farebná |
Formát papiera | A3, A4, A5, A6 |
Rýchlosť tlače | minimálne: 30 stránok A4/min., 17 stránok A3/min. |
Rozlíšenie tlače | 1200 x 1200 DPI |
Procesor | ARM A53 1.6GHz |
Pamäť | min. 4 GB RAM |
Pripojenie | LAN (TCP/IP), USB 3.0, SD slot pre pamäťové karty, |
Podporované OS | Windows 7/8.1/10, Server 2008/2008 R2/2012/2012 R2/2016/2019 |
Pracovná záťaž | min. 50000 str./mesiac |
Vstupný zásobník | 1 x 500 listov A4, 1 x 500 listov A3, 1 x 150 listov A6R-A4 |
Displej | Grafický, dotykový |
Funkcie | Duplexná (automatická obojstranná tlač ), Priama tlač do PDF/XPSm, NFC, TPM |
Certifkácia | CE |
Funkcia | Kopírovanie |
Formát papiera | A3, A4, A5, A6 |
Farba kopírovania | Farebná |
Rýchlosť kopírovania | minimálne: 30 stránok A4/min.; 15 stránok A3/min. |
Rozlíšenie kopírovania | 600 x 600 DPI |
Funkcia | Skenovanie |
Formát | A3, A4, A5, A6 |
Farba | Farebné |
Rýchlosť skenovania | 80 stránok/min. |
Rozlíšenie skenovania | 200, 300, 400, 600 DPI |
Súborové formáty | TIFF, PDF, PDF/A, High compression PDF, Encrypted PDF, JPEG, XPS, Open XPS |
Sieťový protokol | TCP/IP |
Funkcie | Skenovanie do SMB, e-mailu, FTP/USB, TWAIN/WIA skenovanie, SMTP autentifikácia, LDAP |
Iné požiadavky na tovar | Dodávaný tovar musí byť nový v originálnom balení bez známok porušenia obalu, napr. TA Color 3508ci alebo vyšší ekvivalent. |
Požiadavky na pripojiteľnosť | Pri dodaní sa vyžaduje uvedenie do prevádzky s konfiguráciou a pripojením na existujúci tlačový systém pod jednotnú správu nájomcu (MyQ) a s prihlasovaním pomocou čítačiek kariet. |
Príslušenstvo | Automatický podávač dokumentov na 140 listov, kovová úložná platforma alebo stolík na kolieskach pod zariadenie na jeho jednoduchý presun, návod na obsluhu v slovenskom jazyku |
Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ sa zaväzuje riadne vykonávať údržbu a servis predmetu nájmu do dosiahnutia počtu 700 tis. výtlačkov, alebo dosiahnutia doby prenájmu (podľa toho čo nastane skôr) |
Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ zabezpečí odstránenie poruchy a závady vzniknuté pri prevádzke predmetu nájmu na základe ich nahlásenia nájomcom, robiť opravy predmetu nájmu |
Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ zaistí opravu predmetu nájmu na základe nahlásenia závady nájomcom do 72 hodín najneskôr však do 7 kalendárnych dní |
Požiadavky na služby prenájmu | Ak servisná oprava, resp. predmet nájmu bude nefunkčný viac ako 7 kalendárnych dní, nájomca má právo krátiť z paušálnej sumy nájomného alikvotnú časť, počas ktorej je zariadenie nefunkčné |
2. Veľkoformátová atramentová tlačiareň (Ploter) - prenájom
|
|
---|---|
Funkcia |
Farebná tlačiareň pre tlač dokumentov a grafických materiálov v minimálnych rozmeroch formátu A0 |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet | ks | 1 | ||
Doba prenájmu | mesiac | 48 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Funkcia | Tlač |
Farba tlače | Farebná |
Atramentová technológia | Pigmentový atrament |
Formáty papiera | A0, A1, A2, A3, A4 |
Formáty obálok a iné | 36'' |
Rozlíšenie tlače | 2880x1440 DPI |
Počet farieb | 5 |
Displej | Farebný |
Pripojenie | USB, LAN |
Pamäť | 1GB |
Vhodná hrúbka papiera | 0,08 mm - 1,5 mm |
Príslušenstvo | Automatická rezačka, Napájací kábel, štartovacie atramentové kazety, Stojan 36", návod na obsluhu v slovenskom jazyku |
Iné požiadavky na tovar | Dodávaný tovar musí byť nový v originálnom balení bez známok porušenia obalu, napr. Epson SureColor SC-T5200 36'' alebo vyšší ekvivalent. |
Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ sa zaväzuje riadne vykonávať údržbu a servis predmetu nájmu do dosiahnutia počtu minimálne 20 tis. výtlačkov, alebo dosiahnutia doby prenájmu (podľa toho čo nastane skôr) |
Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ zabezpečí odstránenie poruchy a závady vzniknuté pri prevádzke predmetu nájmu na základe ich nahlásenia nájomcom, robiť opravy predmetu nájmu |
Požiadavky na služby prenájmu | Dodávateľ zaistí opravu predmetu nájmu na základe nahlásenia závady nájomcom do 72 hodín najneskôr však do 7 kalendárnych dní |
Požiadavky na služby prenájmu | Ak servisná oprava, resp. predmet nájmu bude nefunkčný viac ako 7 kalendárnych dní, nájomca má právo krátiť z paušálnej sumy nájomného alikvotnú časť, počas ktorej je zariadenie nefunkčné |
3. USB čítačka RFID kariet - kúpa
|
|
---|---|
Funkcia |
USB čítačka RFID kariet pre identifikáciu užívateľa v rámci systému MyQ. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
USB čítačka RFID kariet | ks | 15 | ||
Záruka | mesiac | 24 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Konektivita | USB |
Technológia | Plug and play |
Inidikátory | LED indikácia alebo zvuková signalizácia |
Kompatibilita | Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i, a za použitia 125kHz RFID kariet. |
Podporované OS | Windows 7/8/10, Linux |
Iné požiadavky na tovar | Dodávaný tovar musí byť nový v originálnom balení bez známok porušenia obalu napr. EM410, HITAG 1, HITAG 2, HITAG S, EM4150, T5567... |
Požiadavky na pripojiteľnosť | Pri dodaní sa vyžaduje inštalácia čítačiek na existujúce zariadenia, ich licenčnú aktiváciu (CAK) na zariadeniach, konfiguráciu integrovaného terminálu MyQ a pridanie a spárovanie užívateľa s kartou. |
4. Licencia "Card Authentication Kit (B)" - kúpa
|
|
---|---|
Funkcia |
Upgrade na zariadeniach Triumph-Adler o licenciu pre použitie a aktiváciu RFID čítačiek |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií (CAK) pre aktiváciu čítačiek na zariadeniach Triumph-Adler | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i. |
5. Licencia "MyQ X Government License" - kúpa
|
|
---|---|
Funkcia |
Update licencií pre zariadenia Triumph-Adler pre zaradenie do systému MyQ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií pre zariadenia Triumph-Adler pre zaradenie do systému MyQ | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i a systémom MyQ pracujúcim pod jednotným ovládačom (spoločný) |
6. Licencia "MyQ X Government Assurance" - kúpa
|
|
---|---|
Funkcia |
Update licencií softvérovej podpory pre zariadenia Triumph-Adler v rámci systému MyQ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Počet licencií softvérovej podpory pre zariadenia Triumph-Adler v rámci systému MyQ | ks | 15 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | Kompatibilné so zariadeniami Triumph-Adler 4006ci, Triumph-Adler 3508ci, Triumph-Adler 8055i a systémom MyQ pracujúcim pod jednotným ovládačom (spoločný) |
7. Licencia operačného systému pre server MyQ - kúpa
|
|
---|---|
Funkcia |
Update súčasného operačného systému Windows Server 2012 na tlačovom serveri MyQ |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Update operačného systému na tlačovom serveri MyQ | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kompatibilita | Kompatibilné so systémom MyQ a správou užívateľov a zariadení cez systém Active Directory |
Iné požiadavky na tovar | Dodávaný tovar by mal byť kompatibilný s jednoduchým updatom súčasného softwarového riešenia, napr. Windows Server Standard 2021 per Core 16 Licence alebo vyšší ekvivalent |
Názov |
Dodávateľ sa zaväzuje dať do užívania 5 kusov "Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3" a 1 kus "Veľkoformátové atramentové zariadenie" Objednávateľovi formou prenájmu a to po dobu 48 mesiacov. |
Dodávateľ sa zaväzuje počas doby prenájmu udržiavať zariadenie plne funkčné, s údržbou na vlastné náklady, vrátane servisu a náhradných dielov. |
Dodávateľ sa zaväzuje poskytnúť servisné práce v celkovom objeme minimálne 24 hodín za dobu prenájmu. |
Nájomca sa zaväzuje užívať predmet nájmu v súlade s podmienkami a na účel podľa tejto Zmluvy a uhradiť Prenajímateľovi nájomné. |
Nájomca sa zaväzuje v prenajatých zariadeniach používať len originálny spotrebný materiál, nevykonávať neoprávnené servisné zásahy a zabezpečiť možnosť pravidelnej kontroly prenajatého zariadenia. |
Nájomné za užívanie predmetu nájmu, ktoré sa nájomca zaväzuje uhrádzať, pozostáva z paušálnej sumy nájomného, v ktorej je zahrnutá aj údržba a servis predmetu nájmu. |
Po ukončení doby prenájmu zariadení umožní Dodávateľ Objednávateľovi predkupné právo na kúpu týchto zariadení za dohodnutú zostatkovú cenu. |
Dodávateľ sa zaväzuje zároveň dodať USB čítačku kariet; Licencia "Card Authentication Kit (B)"; Licencia "MyQ X Government License"; Licencia "MyQ X Government Assurance"; Licencia operačného systému pre server MyQ v požadovanom množstve a kvalite. |
Dodávateľ je povinný odovzdať tovar v mieste plnenia len kontaktnej osobe Objednávateľa - prípadne ňou poverenej osobe, ktorá vykoná obhliadku tovaru a skontroluje doklady dodávané spolu s tovarom. |
Dodávateľ zabezpečí dodanie tovaru vrátane dopravy a vynesenia na miesto plnenia a odvozu obalov v ktorých bude predmet zákazky dopravený, vrátane inštalácie na mieste plnenia. |
Dodávateľ sa zaväzuje po inštalácii a uvedení prenajatých zariadení do prevádzky na nich zaškoliť min. 2 osoby za Objednávateľa a to v potrebnom rozsahu pre individuálne zvládnutie a obsluhu týchto zariadení. |
Dodávateľ do 2 dní od uzavretia Zmluvy oznámi svoju kontaktnú osobu, ktorá následne bude oprávnená jednať s kontaktnou osobou za Objednávateľa. |
Dodávateľ do 2 pracovných dní od účinnosti Zmluvy, predloží (mailom) technickú špecifikáciu, vrátane technických listov s obrazovou ukážkou každého ponúkaného tovaru, preukazujúcich splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky s uvedením presných názvov (obchodných značiek) a nacenením. Ďalej uvedie ceny bez DPH a ceny s DPH jednotlivých položiek predmetu plnenia zákazky ako aj jasné zadefinovanie doby záruky pre každý dodávaný tovar, ktoré budú podkladom pre fakturáciu. |
Dodávateľ je povinný do 2 pracovných dní od účinnosti zmluvy zaslať podrobnú cenovú kalkuláciu jednotlivých položiek 1. až 7. Opisného formulára |
Kontaktná osoba Objednávateľa je vedúci Oddelenia informatiky Odboru IKT a je určená za účelom vykonania obhliadky tovaru a skontrolovania dokladov dodávaných spolu s tovarom ako aj komunikácie s kontaktnou osobou Dodávateľa. |
Požaduje sa dodanie celého predmetu Zmluvy do 10 kalendárnych dní od účinnosti Zmluvy v čase pracovného dňa od 8:00 do 15:00 hod. Doručenie Dodávateľ vopred avizuje kontaktnej osobe Objednávateľa. Dodávaný tovar je nový v originálnom nepoškodenom balení, pokiaľ nie je špecifikované pre jednotlivé položky inak. |
Tovar musí byť odovzdaný funkčný, so servisnou dokumentáciou, ktorá musí obsahovať minimálne návod na obsluhu v slovenskom/českom jazyku, preberací protokol s označením tovaru, jeho výrobným (sériovým) číslom ako aj udanie doby poskytnutej záruky. |
Požadované technické vlastnosti sú uvedené v technickej špecifikácii predmetu zákazky ako minimálne, ak nie je priamo v popise opisovaného parametra uvedené inak. V prípade ak budú zistené, že tovar nezodpovedá minimálnej požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, alebo je nefunkčný - Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar NEODOBRAŤ a dožadovať dodanie s adekvátnymi parametrami a funkčnosťou. |
V prípade rozporu či pochybností splnenia požadovanej technickej špecifikácii predmetu zákazky, má Objednávateľ právo vyžiadať si od Dodávateľa vzorový kus tovaru za účelom odsúhlasenia požadovaných parametrov, alebo odkontrolovania nainštalovaných programov. |
Odstúpenie od Zmluvy je možné v prípade podstatného porušenia zmluvných podmienok v zmysle OPET. Za podstatné porušenie zmluvných podmienok sa považuje nedodržanie záväzku splniť predmet Zmluvy v rozsahu, kvalite a požadovanej technickej špecifikácii stanovenej Objednávateľom a ak Dodávateľ mešká so splnením predmetu zmluvy o 10 a viac dní. |
Až po odsúhlasení ponuky Objednávateľom je odsúhlasená ďalšia možnosť (ak to produkty neobsahujú štandardne) vykonania prác na inštalácii či konfigurácii obstaraných softvérových produktov v zmysle zadania. |
Objednávateľ neposkytne Dodávateľovi žiaden preddavok. Predmet zákazky bude financovaný formou bezhotovostného platobného styku bez zálohovej platby a to až po kompletnej dodávke predmetu obstarania. |
Dodanie tovaru spolu s faktúrou a dodacím listom, ktoré obsahujú všetky náležitosti v súlade so všeobecne záväznými právnymi predpismi platnými v SR a v súlade s platnými obchodnými podmienkami elektronického trhoviska. |
Dodávateľ je povinný uviesť na faktúre cenu bez DPH, výšku DPH a cenu s DPH celkom a aj k jednotlivým položkám. Cenou sa rozumie cena vrátane dopravy na miesto plnenia určené Objednávateľom (adresa sídla Objednávateľa uvedenej v zmluve). Cena je maximálna vrátane všetkých nákladov predávajúceho spojených s dodaním tovaru do miesta plnenia. |
V zmysle obchodných podmienok elektronického trhoviska (OPET) je splatnosť faktúry 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
Dodávateľ dodaním predmetu Zmluvy súhlasí s vybavovaním reklamácie tovaru po dobu trvania záruky v sídle Objednávateľa a v lehote do 30 kalendárnych dní, ak nie je určené inak. Na náklady Objednávateľa, vie Dodávateľ poskytovať aj pozáručný servis pre dodaný tovar. |
Prajem dobry den, chceme Vas tymto poziadat odstáranenie rozporu: povodný text: 1. Laserové farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom Technológia tlače Laser Color nami navrhovany text: 1. farebné multifunkčné zariadenie A3 - prenájom Technológia tlače Laser Color alebo iná odôvodnenie podania rozporu: tlač sa dá dnes dosiahnúť aj inými technológiami ale len laserovou tlačou nevidíme dôvod prečo limitovať súťaž a výber len jednou technológiou
V existujúcom systéme máme tlačiarne s technológiou tlače Laser Color. Chceme zachovať jednotnosť systému. Z našej predchádzajúcej skúsenosti aj s inými technológiami tlače, technológia Laser Color vyhovuje potrebám našej organizácie viac ako iné technológie. Z uvedených dôvodov sme sa rozhodli zaobstarať tlačiarne s technológiu Laser Color.
Námestie mieru 2, Prešov, Prešov, Prešovský, Slovenská republika
15.03.2022 00:00 — 14.03.2026 00:00
1,00 súbor
47 872,80
39 894,00
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s jednotkovými cenami bez DPH a s DPH zaokrúhlené max na 2 desatinné miesta do 3 dní od uzavretia zmluvy; na faktúre požadujeme uviesť jednotkovú cenu vrátane DPH.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
23.02.2022 09:21
01.03.2022 10:00
01.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
28.02.2022 16:02 - Vstupná ponuka | 47 870,40 | € | Cena s DPH |
28.02.2022 17:21 - Najvýhodnejšia ponuka | 47 868,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: