17335795
Nemocnica s poliklinikou Prievidza so sídlom v Bojniciach
Nemocničná 2, Bojnice, 97201, SVK
34109188
MEDIXRAY, s.r.o.
Hollého 23, Piešťany , 92101, SVK
Digitálny skiagrafický RTG prístroj
RTG, digitálne spracovanie obrazu, ochranné pomôcky
Tovar, Služba
1. Digitálny skiagrafický RTG prístroj
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Digitálny skiagrafický RTG prístroj | ks | 1 | ||
Počet detektorov | ks | 2 (jeden mobilný v stole a jeden pevný vo vertigrafe) | ||
Pevný detektor - rozmer aktívnej plochy dektora (výška x šírka) | cm | 42x 42 cm | ||
Rozlíšenie - počet bodov | pixelov | 2800 x 2800 | ||
Rozlíšenie - veľkosť bodu | μm | 150 | ||
Rozlíšenie – rozsah šedi | bit | 16 | ||
Čas cyklu – možnosť snímkovať ďalšiu expozíciu | sekúnd | 12 | ||
Čas zobrazenia snímky po expozícii | sekúnd | 8 | ||
Výstupný výkon generátora | kW | 50 | ||
Rozsah kV | kV | od 40 do 150 | ||
v prípade použitia žiariča s integrovaným VN transformátorom rozsah | kV | od 40 do 130 | ||
Rozsah nastavenia mAs | mAs | 0,5 - 500 | ||
Veľkosť malého ohniska | mm | 0,6 | ||
Veľkosť veľkého ohniska | mm | 1,3 | ||
Tepelná kapacita anódy | kHU | 300 | ||
Rozmer stola (dĺžka x šírka) | cm | 200 x 75 | ||
Rozsah motorického nastavenia výšky stola | cm | 20 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Typ prístroja | na zemi montovaný |
Detektor s CSI scintilátorom | áno |
Pripojenie detektora | mobilný bezdrótové pripojenie (wifi), pevný kábel |
Automatiké nabíjanie akumulátora detektoru alebo nábjíčka s min. 2 akumulátormi pre detektor | áno |
Vertigraf s AEC | áno |
RTG žiarič nad stolom s minimálnym maximálnym výkonom zodpovedajúci výkonu RTG generátora | áno |
Mobilný bezdrótový detektor s rozmerom aktívnej plochy detektora minimálne 32 x 42 cm s držiakom a ochranným krytom pre detektor | áno |
Bucky clona vo vertigrafe aj v stole | áno |
Pacientsky stôl s nosnosťou min. 200 kg | fixný elevačný |
Pacientský rádiotransparentný stôl s plávajúcou doskou alebo plavajúcim detektrom (priečne aj pozdĺžne) | áno |
Davkový parameter so zápisom k aktívnemu obrazu s automatickým prenosom do PACS-u (DAP) | áno |
Zabudované laserové zameriavanie a kolimačné svetlo | áno |
Expozičná automatika | áno |
DAP meter | áno |
CE certifikát vydaný výrobcom na ponúkaný prístroj | áno |
Platný ŠUKL kód prístroja | áno |
Súlad s ustanovením § 115 ods. 5 a ods. 11 zákona 87/2018 Z.z. o radiačnej ochrane a o zmene a doplnení niektorých zákonov ako aj vykonávacej vyhlášky § 3 ods.4 vyhlášky MZ SR 101/2018 Z.z | áno |
Povolenie na dovoz, vývoz, predaj a distribúciu zdrojov ionizujúceho žiarenia. Rovnako ako aj povolenie na inštaláciu a servis zdrojov ionizujúceho žiarenia, vydané Úradom verejného zdravotníctva SR - zákon č. 87/2018 Z.z. | áno |
2. Akvizičná stanica pre RTG prístroje
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hard disk / alebo pamäť na min. 10 000 obrazov v DICOM formáte | GB | 250 | ||
Pamäť RAM | GB | 4 | ||
v prípade operačného systému Linux | GB | 2 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Operačný systém | Windows alebo Linux resp. ekvivalentný |
Zabudované CD/DVD a USB rozhranie | áno |
Minimálne DICOM verzia 3 alebo novšia, Dicom Worklist, Dicom Send, Dicom MPPS, Dicom Storage Commitment, DICOM zasielanie snímiek na PACS | áno |
Užívateľské rozhranie alebo manuál v slovenskom alebo českom jazyku | áno |
Monitor akvizičnej stanice s rozmerom minimálne 19 palcov, s rozlíšením minimálne 1280x1024 | áno |
3. Doplnková výbava pre RTG prístroje
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Záložný zdroj minimálne pre akvizičnú stanicu | W | 150 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Dorozumievacie zariadenie | áno |
4. Špecifikácie záručného a pozáručného servisu
|
|
---|---|
Funkcia |
Záručná doba |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Komplexný záručný servis (záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí Odberateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu a tiež sa nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu) , v rámci ktorého sa Predávajúci zaväzuje dodržať nasledovné lehoty: | Po dobu minimálne 24 mesiacov od doby inštalácie RTG prístroja |
- kontrola čistoty a vyčistenie krytov na nedostupných plochách ; - kontrola celistvosti signálnych a elektrických káblov ; - kontrola konektorových spojení ;- kontrola všetkých ovládacích prvkov a indikácie ; - kontrola mechanických pohybov a posuvov; - kontrola a premazanie mechanických komponentov; - dopnutie reťazí a laniek; - nastavenie koncových spínačov; - kontrola ochranných vodičov; - kontrola vysokonapäťových obvodov a VN koncoviek; - nastavenie skiagrafických parametrov; - údržba software a potrebné kalibrácie; - odstránenie zistených nedostatkov. | áno |
Profylaktická kontrola bude vykonávaná v dohodnutých dňoch v mesiaci v prípade poruchy v deň odstraňovania poruchy. Elektrické revízie budú vykonávané ročne o vykonanom meraní bude vykonaný záznam. Dodávateľ sa zaväzuje vykonávať službu minimálne raz štvrťročne. V prípade poruchy zariadenia servisná odozva maximálne do 12 hodín od nahlásenia poruchy v rámci pracovných dní a servisný zásah do maximálne 48 hodín v rámci pracovných dní. | áno |
5. Ochranné pomôcky
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
OCHRANNÉ POMÔCKY : | ks | 6 | ||
protiradiačná zástera | ks | 2 | ||
protiradiačný nákrčník | ks | 2 | ||
krytie gonád pre ženu | ks | 1 | ||
krytie gonád pre muža | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Pripojenie do PACS a WORKLIST v cene inštalácie (spoluprácu s prevádzkovateľom PACSu a NIS, zakúpenie prístupov pre modalitu zabezpečí verejný obstarávateľ) | áno |
Spracovanie technologického projektu | áno |
Názov |
A. OSOBITNÉ ZMLUVNÉ POŽIADAVKY NA PREDMET ZÁKAZKY - nesplnenie ktorejkoľvek osobitnej zmluvnej požiadavky na predmet zákazky bude objednávateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných povinností dodávateľa. |
1. Predmetom tejto zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi tovar podľa všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie uvedenej v tejto zmluve, previesť na objednávateľa vlastnícke právo k tovaru a záväzok objednávateľa riadne dodaný tovar prevziať a zaplatiť za neho dodávateľovi dohodnutú kúpnu cenu, a to za podmienok podľa tejto zmluvy. |
2. Požaduje sa jednorázové dodanie nového, nepoužívaného a nerepasovaného prístroja: |
2.1 v lehote do 12 týždňov od účinnosti zmluvy. |
2.2 v pracovných dňoch, v čase od 08:00 hod. do 14:30 hod., |
2.3 na vlastné náklady tak, aby bola zabezpečená dostatočná ochrana pred poškodením, pričom konkrétne miesto dodania - pracovisko objednávateľa a zodpovedná osoba objednávateľa budú dodávateľovi písomne upresnené po uzavretí zmluvného vzťahu, |
2.4 po predchádzajúcom preukázateľnom upovedomení objednávateľa min. 3 pracovné dní vopred tak, aby objednávateľ mohol poskytnúť potrebnú súčinnosť pri dodaní, |
2.5 s dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo objednávky (ak bola vystavená), číslo kúpnej zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, ŠUKL (ak je to relevantné). |
V prípade, ak je dodávaný tovar z krajiny EU (okrem SR), je dodávateľ povinný uviesť v dodacom liste, okrem náležitostí uvedených v predchádzajúcej vete, aj: |
- kód tovaru podľa aktuálne platného colného sadzobníka, |
- údaj o krajine pôvodu tovaru (t.j. krajina kde bol tovar vyrobený). |
2.6 Súčasťou dodania prístroja a/alebo služieb je povinnosť dodávateľa odovzdať objednávateľovi aj: |
- zoznam a kontaktné údaje servisných stredísk dodávateľa pre potreby plnenia zmluvy, |
- kontaktné údaje na Klientske pracovisko dodávateľa - tzv. "Hotline", "Helpdesk", "Call centrum..." pre potreby plnenia zmluvy. |
3. Objednávateľ zabezpečí za účelom prevzatia prístroja prístup pre osoby poverené dodávateľom na čas nevyhnutný na vyloženie, kompletizáciu a inštaláciu prístroja. |
4. Prevzatie dodaného prístroja je objednávateľ povinný dodávateľovi písomne potvrdiť na dodacom liste alebo preberacom protokole. Jedna kópia dodacieho listu alebo preberacieho protokolu ostáva objednávateľovi. V prípade uplatnenia oprávnenej výhrady objednávateľom pri dodaní prístroja, ostáva prístroj vo vlastníctve dodávateľa až do doby, kým dodávateľ neodstráni prekážku, ktorá bráni objednávateľovi prístroj riadne prevziať. |
5. Súčasťou záväzku dodávateľa podľa bodu 2. je zároveň poskytnutie písomných dokladov potrebných pre riadne a bezchybné použitie prístroja na stanovený účel, a to najmä, no nie len: |
5.1 návod na použitie prístroja v slovenskom jazyku |
5.2 záručný list, |
5.3 preberací (akceptačný) protokol, |
5.4 inštalačný protokol, |
5.5 protokol o zaškolení zamestnancov objednávateľa s obsluhou prístroja. |
6. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru v súlade s ustanovením §73 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty, dodávateľ je rovnako povinný k faktúre priložiť kópiu dodacieho listu ako jej povinnú prílohu. |
6.1 Požaduje sa v zmysle § 340b ods. 5 zákona č. 513/1991 Z.z. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov splatnosť faktúry v lehote 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. |
6.2 Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na základe preberacieho protokolu. |
6.3, V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na jej opravu alebo doplnenie. V takom prípade začne plynúť nová lehota splatnosti doručením faktúry so všetkými náležitosťami. |
6.4.Požaduje sa akceptovať, že platba za plnenie sa realizuje výlučne bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľom, a to vždy za riadne a včas poskytnuté plnenie. |
6.5 Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie. |
7. Kúpna cena prístroja zahŕňa aj služby spojené s jeho dodaním, t.j. zabezpečenie dopravy do dohodnutého miesta dodania, dopravu dodávateľa do miesta poskytnutia služby a späť, ako aj všetky ostatné náklady dodávateľa vynaložené v súvislosti s dodaním objednaného prístroja a/alebo poskytnutím služieb objednávateľovi, uvedením prístroja do prevádzky (inštaláciou), zaškolením obsluhy, poskytnutím užívateľskej dokumentácie, prevodom vlastníctva k prístroju na objednávateľa, ako aj poskytovanie záručného servisu v mieste inštalácie. |
8. Dodávateľ poskytuje na predmet zákazky a všetky jeho súčasti (ďalej len "zariadenie") komplexnú záruku po dobu minimálne 24 mesiacov odo dňa, kedy je zariadenie uvedené do prevádzky. Uvedenie zariadenia do prevádzky a začiatok plynutia záručnej doby sa potvrdí na dodacom liste (preberací protokol), ktorý podpíšu obe zmluvné strany, t. j. dodávateľ a objednávateľ, resp. ich oprávnení zástupcovia. Uvedená záručná doba sa automaticky predlžuje o dobu, po ktorú nemohlo byť zariadenie využívané na účel, na ktorý je určený a to z dôvodov na ktoré sa vzťahuje záruka. |
9. Komplexný záručný servis predstavuje súbor opatrení, ktoré bude v rámci ceny zariadenia vykonávať dodávateľ autorizovaným servisom po dobu trvania záručnej doby na zariadení za účelom bezporuchovej prevádzky predmetu zmluvy a za účelom udržania všetkých parametrov uvedených v technickej špecifikácií zariadenia. Objednávateľ si vyhradzuje právo, v prípade potreby vyžiadať od dodávateľa predloženie dokladu, prostredníctvom ktorého preukáže oprávnenosť vykonávať autorizovaný servis. Opatreniami sa rozumie najmä, nie však výlučne: |
9.1 oprava vád a porúch zariadenia, t. j. uvedenie zariadenia do stavu plnej využiteľnosti vzhľadom k jeho technickým parametrom, |
9.2 dodávka a výmena všetkých potrebných náhradných dielov a súčiastok v prípade ich poruchy, |
9.3 v prípadoch, ak je to relevantné, vykonanie štandardných vylepšení zariadenia odporúčaných a predpísaných výrobcom zariadenia podľa rozhodnutia dodávateľa, zároveň sa vyžaduje k splneniu uvedenej povinnosti poskytnutie súčinnosti objednávateľa, |
9.4 dodávky a zabudovanie náhradných dielov, ktoré sú potrebné k riadnej a bezporuchovej prevádzke zariadenia, vrátane demontáže, odvozu a likvidácie použitého a nepotrebného spotrebného materiálu a náhradných dielov, |
9.5 Vykonanie pravidelných technických kontrol a prehliadok , ktoré sú stanovené právnymi predpismi a výrobcom v predpísanom rozsahu a intervale. |
9.6 Vykonanie ďalších servisných úkonov a činností predpísaných príslušnou právnou úpravou a aplikovateľnými normami, |
9.7 práce (servisné hodiny) a dojazdy servisných technikov dodávateľa z a do miesta inštalácie zariadenia v rámci zabezpečenia záručného servisu, |
9.8 vykonanie akýchkoľvek neplánovaných opráv a údržby, ktoré nevyplývajú zo servisného plánu výrobcu zariadenia, ak takáto oprava je nevyhnutná za účelom zabezpečenia prevádzky zariadenia, vrátane generálnej opravy, |
10. Objednávateľ je oprávnený vadu, ktorú zistí na zariadení počas záručnej doby, nahlásiť dodávateľovi na kontaktné adresy a osoby pre zmluvné úkony tejto zmluvy . V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je emailová komunikácia, za moment nahlásenia vady sa považuje moment prijatia emailovej správy dodávateľom. V prípade ak komunikačným kanálom klientského pracoviska dodávateľa je telefónna linka, za moment nahlásenia vady sa považuje moment spätného telefonického alebo emailového potvrdenia objednávateľa. |
11. V prípade použitia email. správy kvôli nedostupnosti telefónnej linky, objednávateľa, je dodávateľ povinný preukázať, že telefónna linka bola dostupná, pokiaľ nebude súhlasiť s tvrdením objednávateľa o nedostupnosti tejto linky. Dodávateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť telefónnej linky v prípade, ak dôjde k výpadku poskytovaných telekomunikačných služieb a dodávateľ túto skutočnosť preukáže objednávateľovi. |
12. Servisný technik dodávateľa je povinný nastúpiť na odstránenie vady v mieste inštalácie zariadenia do 48 hodín od nahlásenia Pod nástupom technika na opravu sa rozumie osobná návšteva technika na pracovisku, pričom dni pracovného voľna, pokoja a sviatky sa nevzťahujú na stanovený časový interval. |
13. Dodávateľ je povinný počas trvania záručnej doby odstrániť vady v nasledujúcich lehotách od nástupu na opravu: |
13.1 oprava vady, pri ktorej nie je potrebná dodávka náhradného dielu najneskôr do 48 hodín, |
13.2 oprava vady s dodávkou náhradného dielu najneskôr do 72 hodín, resp. v závažných prípadoch v termíne určenom po dohode s dodávateľom. |
14. Dodávateľ je povinný nastúpiť na odstránenie vady a túto vadu odstrániť a uviesť zariadenie do bežnej prevádzky v lehotách vyššie uvedených. V prípade nedodržania niektorej z uvedených lehôt, má objednávateľ právo požadovať od dodávateľa za každé jedno porušenie zmluvnú pokutu za nedodržanie lehôt spojených so zárukou v nasledujúcej výške: |
14.1. nedodržanie lehoty príchodu servisného technika: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa, |
14.2 nedodržanie lehoty na odstránenie vady: 100 eur za každú začatú hodinu omeškania, najviac však do výšky 10 % kúpnej ceny prístroja a to pre každý jednotlivý prípad omeškania dodávateľa. |
15. Záruka sa nevzťahuje na vady, ktoré spôsobí objednávateľ neodbornou manipuláciou resp. používaním v rozpore s návodom na obsluhu. Záruka sa tiež nevzťahuje na vady, ktoré vzniknú v dôsledku živelnej pohromy, vyššej moci alebo vandalizmu. |
16. Dodávateľ nesie zodpovednosť za to, že služby servisu a údržby zariadenia budú poskytované v najvyššej dostupnej kvalite tak, aby vyhovovali potrebám objednávateľa. Služby budú poskytované s náležitou odbornou starostlivosťou a prostredníctvom osôb, ktoré majú potrebnú kvalifikáciu a skúsenosti nevyhnutné na plnenie svojich povinností. |
17.Požaduje sa, aby dodávateľ v čase predloženia ponuky a zároveň počas trvania zmluvy bol oprávnený na poskytnutie plnenia predmetu zákazky. |
18. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, predávajúci nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu Objednávateľa je neplatné. Súhlas objednávateľa je platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
19.Osobné údaje dotknutých osôb, ktoré sú súčasťou tohto procesu verejného obstarávania, sú spracúvané verejným obstarávateľom na vopred vymedzený účel v súlade s Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. |
20. Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa uchádzačom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. |
21. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentnom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
22. Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. |
23. Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzavretím tejto Zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zákazky a Osobitými podmienkami pre plnenie predmetu zákazky. |
24. Ostatné právne vzťahy, výslovne touto dohodou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a všeobecne záväznými právnymi predpismi Slovenskej republiky |
B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY: |
1. Dodávateľ za účelom preukázania splnenia predmetu zákazky predloží dokumenty: |
a) elektronicky, t.j. prostredníctvom e-mailu, |
Dodávateľ zašle nižšie uvedené dokumenty na e-mailovú adresu uvedenú v notifikačnej e-mailovej správe "Výsledok výberového konania", ktorým systém EKS informuje dodávateľa o výsledku výberového konania. |
b) s predmetom e-mailovej správy " Digitálny skiagrafický RTG prístroj “ |
c) vo forme naskenovaného originálu, vo formáte pdf., |
d) najneskôr do 5 pracovných dní od doručenia e-mailovej správy objednávateľom podľa písm. a). |
Na preukázanie splnenia objednávateľom stanoveného predmetu zákazky sa požaduje predložiť: |
1.1Špecifikáciu ponúknutého predmetu zákazky z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. |
1.2 Originál prospektu výrobcu spolu s overením všetkých požadovaných funkcií podľa technickej špecifikácie výrobcu. Prospekt musí obsahovať popis všetkých funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt. |
1.3 kópiu certifikátu alebo vyhlásenia o zhode |
1.4 kópia dokladu o pridelení ŠUKL kódu ponúkaného prístroja |
1.5 Podpísanú kalkuláciu ceny |
1.6 Kontaktné adresy pre zmluvné úkony tejto zmluvy v rozsahu: |
1.6.1 Kontakt pre veci administratívne, Zodpovedná osoba/ e-mail a telefón |
1.6.2 Kontakt pre veci technické, Zodpovedná osoba/e-mail a telefón |
1.6.3 Zoznam a adresy servisných stredísk |
C. VYHODNOTENIE DOKUMENTOV a ZASLANIE OZNÁMENIA O VÝSLEDKU VYHODNOTENIA SPLNENIA POŽIADAVIEK NA PREDMET ZÁKAZKY: |
1. Objednávateľ vyhodnotí dokumenty z hľadiska splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) splnenie požiadaviek objednávateľa na predmet zákazky sa bude posudzovať v súlade s týmto opisným formulárom a z dokumentov predložených podľa požiadaviek objednávateľa uvedených v časti B. PREUKÁZANIE SPLNENIA PREDMETU ZÁKAZKY, |
b) objednávateľ môže elektronicky požiadať dodávateľa o vysvetlenie predložených dokumentov, a ak je to potrebné aj o predloženie dôkazov. |
2. Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky: |
a) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ splnil požiadavky na predmet zákazky, elektronicky zašle dodávateľovi Oznámenie o výsledku vyhodnotenia splnenia požiadaviek na predmet zákazky, v ktorom mu oznámi, že splnil požiadavky na predmet zákazky a je povinný plniť predmet zákazky v súlade so zmluvou, |
b) ak objednávateľ na základe dodávateľom predložených dokumentov vyhodnotí, že dodávateľ nesplnil požiadavky na predmet zákazky, ukončí s ním zmluvný vzťah v súlade s OPET z dôvodu podstatného porušenia povinností dodávateľa. |
D. Ukončenie zmluvy |
1. Zmluvu možno ukončiť písomnou dohodou oboch zmluvných strán |
2. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy dodávateľom za: |
a) nedodržanie termínu dodania tovaru dohodnutého v zmluve, |
b) dodanie predmetu zmluvy, ktorý nezodpovedá vlastnostiam, akosti, množstve dohodnutých v zmluve, |
c) neodovzdá doklady, ktoré sú potrebné na prevzatie a na užívanie tovaru a ostatné podstatné porušenia zmluvy , ktoré upravujú ustanovenia Obchodného zákonníka, |
d) Podľa ustanovení Obchodného zákonníka môže predávajúci odstúpiť od zmluvy pre podstatné porušenie zmluvy upravené v tejto zmluve a ustanoveniach Obchodného zákonníka, |
e) odstúpením od zmluvy z dôvodov a za podmienok uvedených v aktuálnych Všeobecných zmluvných podmienkach OPET-u apod. |
E. Informačná povinnosť: |
Dodávateľ je povinný poučiť všetky fyzické osoby, ktoré sa budú podieľať v jeho mene a na jeho zodpovednosť pri plnení zmluvy. |
Poučená osoba potvrdzuje svojím podpisom, že bola informovaná o zásadách ochrany osobných údajov v zmysle článku 13 a príslušných recitálov Nariadenia Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov a zákona NR SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, dostupné na webových stránkach objednávateľa v sekcii „Ochrana osobných údajov, GDPR“. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Matice Slovenskej 960, Nováky, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika
01.04.2022 08:00 — 30.06.2022 15:00
1,00 ks
82 500,00
82 500,00
-Špecifikácia ponúknutého predmetu zákazky, z ktorej musí jednoznačne vyplynúť, že všetky ponúkané produkty k príslušnej položke predmetu zákazky spĺňajú objednávateľom požadované minimálne technické vlastnosti, parametre a hodnoty príslušnej položky predmetu zákazky. -Prospektový materiál obsahujúci popis funkcií a technických parametrov ponúkaného produktu tak, aby na základe nich mohol objednávateľ jednoznačne posúdiť splnenie všetkých požadovaných minimálnych technických vlastností, parametrov a hodnôt.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
02.03.2022 08:11
14.03.2022 10:00
14.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
11.03.2022 12:37 - Vstupná ponuka | 82 499,00 | € | Cena bez DPH |
14.03.2022 07:32 - Najvýhodnejšia ponuka | 82 299,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: