00610968
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Trenčíne
Nemocničná 4, Trenčín, 91101, SVK
53294912
Tom Tech SK s. r. o.
Nižná Voľa 46, Nižná Voľa, 08621, SVK
Výpočtová technika
osobný počítač, monitor
Tovar, Služba
1. Osobný počítač
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie činnosti zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Osobný počítač | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Model | min. Dell Optiplex 9020 SFF Core i5 4590 3.2GHz/8GB RAM/256GB SSD New DVD-RW-slim/Intel HD Graphics/Win 10 Pro 64-bit/Bit |
Formát skrine | SFF (Small Form Factor) |
Pamäť | min. 8GB RAM DDR4, min. 1 voľný slot na základnej doske |
Pevný disk | min. 256 GB SSD |
Procesor | IntelCore i5-10505 alebo ekvivalent, Passmark V10 skóre: min. 11800, single thread: min. 2800, min. 6 jadier, max 65W TDP |
USB | min. 4x USB 3.2 Typ-A, min. 4x USB 2.0 Typ-A |
Grafické výstupy | min. 2x DisplayPort, alebo 2x HDMI, prípadne súčasne 1x HDMI a 1x DisplayPort (2 digitálne výstupy) |
Grafická karta | integrovaná na základnej doske PC alebo do CPU |
Ďalšie rozhrania | min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet zabudovaný, 1x slúchadlá/mikrofón |
Optická mechanika | DVD-RW |
Príslušenstvo | USB klávesnica, USB myš |
Bezpečnosť | vstavaný TPM 2.0 čip |
Operačný systém | Windows 10 PRO 64-bit, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný. HW kompatibilný s Windows 11 |
Záruka | 3r (3r) On-Site NBD poskytovaná výrobcom |
2. Monitor
|
|
---|---|
Funkcia |
Zabezpečenie činnosti zamestnancov. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Monitor | ks | 3 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
LCD monitor | |
Technológia panela | IPS; LCD |
Uhlopriečka displeja | 22" |
Rozlíšenie | 1920×1080 (Full HD) |
Povrchová úprava displeja | matný |
Formát obrazovky | 16:9 |
Výbava | reproduktory, VESA, nastaviteľná výška |
Rozhranie | HDMI, VGA prípadne DisplayPort |
Záruka | 3r (3r) On-Site NBD poskytovaná výrobcom |
Názov |
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy. |
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná. |
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať. |
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie. |
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal alebo odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru. |
Záručná doba je 36 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi. |
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nepostúpi pohľadávku z tohto zmluvného vzťahu inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Písomná zmluva o postúpení pohľadávky dodávateľa inému subjektu bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je podľa § 39 Občianskeho zákonníka neplatná. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.. |
Objednávateľ zaplatí dodávateľovi cenu za predmet plnenia na základe faktúry, ktorú dodávateľ vystaví najskôr po dodaní tovaru a najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci nasledujúcom po dni dodania tovaru. |
Objednávateľ požaduje faktúru zaslať osobitne na adresu objednávateľa, kde požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba. |
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi. |
Nemocničná 4, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
28.02.2022 08:00 — 04.03.2022 12:00
1,00 sada
1 260,00
1 050,00
Podľa požiadaviek v opisnom formulári.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2022 08:10
24.02.2022 09:00
24.02.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2022 00:54 - Vstupná ponuka | 1 260,00 | € | Cena s DPH |
24.02.2022 01:40 - Najvýhodnejšia ponuka | 1 250,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: