• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2022 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2022 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2022 13:05

Detail zákazky Z20221453

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 12:04
  •    Predkladanie ponúk
    11.03.2022 12:15
  •    Ukončenie zákazky
    11.03.2022 12:54
  •    Zazmluvnenie zákazky
    11.03.2022 13:05

Základné údaje

Z20221453

OF-250222

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6259593

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Optimalizácia zálohovej stratégie v dátových centrách

dodávka tovaru pre systém zálohovania a obnovy, doplnenie licencií pre systém zálohovania a obnovy, technická a prevádzková podpora,

  • 48822000-6 - Počítačové servery
  • 51610000-1 - Inštalácia počítačov a zariadení na spracovanie informácií
  • 51611100-9 - Inštalácia technického vybavenia (hardvér) počítačov
  • 72910000-2 - Zálohovanie počítačov
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 72611000-6 - Technické počítačové podporné služby
  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Optimalizácia zálohovej stratégie v dátových centrách
Funkcia
Dodávka tovaru pre systém zálohovania a obnovy
Doplnenie licencií pre systém zálohovania a obnovy
Technická a prevádzková podpora dodávaného tovaru
Včlenenie dodávaného tovaru a licencií do existujúcej platformy informačného systému zálohovania a obnovy vrátane montáže, inštalácie, konfigurácie a migrácie s dôrazom na zabezpečenie súladu s existujúcou produkčnou konfiguráciou prevádzkovanej fyzickej, virtuálnej, monitorovacej, bezpečnostnej a zálohovacej infraštruktúry objednávateľa
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obstarávateľ požaduje:
• dodanie plánu dodávky fyzických a softvérových komponentov a poskytnutia služieb aktualizácie systému zálohovania a obnovy včlenením dodávaného tovaru do existujúcej platformy systému zálohovania a obnovy
• vrátane montáže, inštalácie, konfigurácie a migrácie s dôrazom na zabezpečenie súladu s existujúcou produkčnou konfiguráciou prevádzkovanej fyzickej, virtuálnej, monitorovacej a zálohovacej
• infraštruktúry s povinnosťou koexistencie existujúcich a nových komponentov do konca podpory existujúcich komponentov platformy informačného systému,
• pri zabezpečení nepretržitej prevádzky produkčného prostredia vrátane spracovania harmonogramu činností a harmonogramu fakturácie a jeho predloženie na schválenie obstarávateľovi.
• po schválení plánu obstarávateľom realizovať dodávku tovaru, licencií a poskytnutie služieb v oblasti v nasledovnom rozsahu
• Požaduje sa dodávka fyzických zariadení spĺňajúcich minimálne nasledovné požadované parametre: 2ks zariadení typu server: vyhotovenie hardvéru ako celok vrátane vstupno-výstupných kariet, z toho
• každý server max 1RU, podpora AC napájania, redundantné zdroje, hot swap vymeniteľné zdroje, povinnosť kompatibility s x86 platformou pre kompatibilitu s existujúcim katalógom backup riešenia, zariadenie musí obsahovať
• minimálne dve centrálne procesorové jednotky so základňou x64, pričom tieto nesmú mať, z dôvodu dodržania licenčných podmienok pre aplikácie viazané na počet jadier, viac ako osem jadier, a zároveň
• musia spĺňať výkonnostné parametre minimálne na úrovni Intel Xeon Gold 6334 3 alebo ekvivalent, t.j. minimálna hodnota Average CPU Mark 22 160 bodov, musí obsahovať minimálne: 128GB RAM, minimálne 4x16Gbps FC porty aj s SW SFP
• 4x 25Gbps LAN porty aj s SFP28 , musí obsahovať licenciu pre vzdialený prístup na konzolu servera (IMM, ILO, iDRAC, a pod.), musí obsahovať minimálne 2x interný disk pre boot operačného systému s hardware radičom s možnosťou minimálne RAID1 a kapacitou min. 480 GB.
• dodanie 20 kusov modulov typu SFP-10/25G-CSR-S na pripojenie do dátovej siete
• dodanie 8 ks modulov (1x 8pack) BRCD LBL,SFP+,SWL,16G,8-PK, SECURE na pripojenie do optickej siete SAN
• dodanie doplňujúcich licencií Veritas Netbackup na rozšírenie celkovej frontend zálohovateľnej kapacity dát o 6TB (6 x NetBackup Platform Base Complete Ed with flexible licensing xplat 1 front end TB Plus on premise std perpetual license) vrátane softvérovej podpory výrobcu na obdobie 36 mesiacov
• dodanie licencií Windows Standard Licencie na oba dodávané servery v súlade s licenčnými podmienkami výrobcu
• Všetky dodávané komponenty musia byť originálne nové nepoškodené nevystavované nepoužívané nerepasované v prvej akostnej triede s možnosťou potvrdenia týchto skutočností zo strany výrobcu na základe vyžiadania obstarávateľa.
• Súčasťou dodávky musí byť technická podpora výrobcu v trvaní minimálne 3 roky vrátane výmeny zariadenia v prípade poruchy v režime 8x5xNBD na všetky dodané fyzické komponenty v mieste inštalácie.
• Súčasťou dodávky musí byť poskytnutie služieb minimálne v nasledovnom rozsahu: doprava, inštalácia všetkých dodávaných zariadení do dátových rozvádzačov vrátane ich označenia, oživenie zariadení a zapojenie do sietí
• realizácia patchovania firmware, adaptérov, bios, Inštalácia OS ESX serverov v rovnakej verzii ako je v produkčnom prostredí, aplikácia patchov
• Inštalácia Veritas Master Server vo verzii indentickej s aktuálnym produkčným backup systémom
• Migrácia master servera vrátane katalógov dát, media servera, dát z deduplikačných poolov pri zachovaní celkovej funkcionality backup riešenia
• Realizácia všetkých činností v dvoch geograficky nezávislých lokalitách v rámci Bratislavského kraja
• Inštalácia nových licencií
• doplnenie dodaných komponentov do existujúceho monitorovacieho systému obstarávateľa, zachytenie zmien nastavení
• existujúcich komponentov a nastavenia nových komponentov sa požaduje zrealizovať aktualizáciou technickej dokumentácie, dodanie aktualizácie administrátorskej príručky – manuálu pre administrátorov.
• Dodávané riešenie musí byť po inštalácii do existujúceho prostredia schopné centrálnej konfigurácie z jedného miesta so zabezpečením vysokej dostupnosti.
• Požaduje sa konfigurácia upozornenia na termín ukončenia podpory dodaných komponentov v časovom intervale podľa požiadaviek obstarávateľa v existujúcom monitorovacom systéme v produkčnom prostredí.
Dokončenie dodávky:
• Dodávka bude považovaná za dokončenú po dodaní, inštalácii a konfigurácii všetkých komponentov a ich sprevádzkovaní v produkčnom prostredí.
Termíny:
• Odovzdanie dokladov podľa osobitných požiadaviek na plnenie do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. • Odovzdanie harmonogramu a plánu dodávky fyzických komponentov a poskytnutia služieb aktualizácie existujúcej platformy do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých požadovaných dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály alebo overené kópie. Všetky dokumenty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je dokument vyžadovaný, resp. uznanými autoritami.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať dodávku, inštaláciu a konfiguráciu pre jednotlivé ponúkané technológie, čo uchádzač preukáže predložením potvrdení vydaných originálnymi výrobcami ponúkanej technológie. Úspešný uchádzač predloží Obstarávateľovi potvrdenie vystavené výrobcom ponúkanej technológie.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať podporu pre jednotlivé ponúkané technológie, čo uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia o prevádzkovaní centra podpory (helpdesk) s možnosťou nahlásenia incidentu prostredníctvom elektronickej pošty, telefonicky, alebo prostredníctvom webového rozhrania v časovom intervale 24x7x365 vrátane uvedenia príslušných kontaktných údajov pre všetky požadované formy komunikácie.
Realizácia predmetu zmluvy musí byť vykonaná špecialistom na operačné systémy Microsoft Windows na úrovni Expert so špecializáciou Serverovú infraštruktúru (napr.: MSCE Server Infrastructure alebo ekvivalent), čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia.
Realizácia predmetu zmluvy musí byť vykonaná špecialistom na existujúcu prevádzkovanú technológiu NetBackup na úrovni professional (napr.: Veritas certified professional alebo ekvivalent), čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia.
Dodávateľ preukáže schopnosť realizovať zákazku zoznamom dodávok tovaru a služieb podobného alebo rovnakého charakteru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom dokladom je referencia potvrdená odberateľom, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ.
Uchádzač musí preukázať, že za rozhodné obdobie poskytol dodávku rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, pričom minimálne dve dodávky z uvedeného zoznamu musia byť realizované na zálohovacej technológii, ktorá je predmetom špecifikácie predmetu tejto zákazky (Netbackup).
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla alebo názvy. Ak je rovnaké poradové číslo alebo názov vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia.
V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia ponuky.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie.
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

31.07.2022 00:00 — 31.07.2025 00:00

2,00 ks

155 141,26

129 284,38

nevyžaduje

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2022 12:04

11.03.2022 12:15

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

11.03.2022 12:30

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 891
 2
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2022 15:57 - Vstupná ponuka 155 141,26 € Cena s DPH
11.03.2022 12:07 - Najvýhodnejšia ponuka 152 256,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS