• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2022 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2022 11:35

Detail zákazky Z20221449

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2022 10:16
  •    Predkladanie ponúk
    03.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    03.03.2022 11:24
  •    Zazmluvnenie zákazky
    03.03.2022 11:35

Základné údaje

Z20221449

OF-245232

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6244728

Objednávateľ

35581000

Psychiatrická nemocnica Michalovce, n.o.

Andreja Hrehovčíka 185/1, Michalovce, 07101, SVK

Dodávateľ

36019208

INMEDIA, spol. s r.o.

Námestie SNP 11, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup potravín: oblátky, tyčinky, cukríky

potraviny

  • 15610000-7 - Mlynské výrobky
  • 15612500-6 - Pekárske výrobky
  • 15613300-1 - Obilninové výrobky
  • 15820000-2 - Sucháre a piškóty; trvanlivé pečivo a cukrovinky
  • 15840000-8 - Kakao; čokoláda a cukrovinky
  • 15842300-5 - Cukrovinky
  • 15842310-8 - Tvrdé cukríky
  • 15842220-0 - Čokoládové tyčinky
  • 15821200-1 - Sladké piškóty
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. keksy, cukríky
Funkcia
príprava pokrmov pre potreby stravovania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
keks horalky 50g ks 500
keks delisa 33g ks 1500
keks kavenky 50g ks 1000
keks BeBe Dobré Ráno sušienky orieškové s medom 50 g ks 2000
keks vesna oblátky s mliečno-citrónovou krémovou náplňou 50 g ks 2000
keks fidorka mliečna s orieškovou náplňou, kokosovou, zelená 30 g ks 2000
keks laguna Indián kakaový  100 g ks 1000
tyčinka Nestlé Lion  42 g ks 2000
piškotový rez kakao Trancetto 28g ks 6000
perník s náplňou so slivkami 60g ks 4600
koko tyčinka 40g ks 3000
margot tyčinka s kokosom 90g ks 3000
cukríky doxy 90g ks 100
cukríky jojo medvediky 80g ks 100
brumik 30g ks 200
muffiny s kúskami čokolády kg 250
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávka tovaru vrátane dopravy a vyloženia na miesto dodania na základe potrieb objednávateľa
Doba trvania rámcovej dohody je 12 mesiacov, prípadne do vyčerpania sumy alebo množstva podľa tejto zmluvy.
Predmet obstarávania nebude dodaný jednorazovo, ale objednávateľ požaduje dodávanie predmetu zákazky priebežne, 3x do týždňa (utorok, streda, piatok), na základe "Čiastkovej výzvy" (objednávky).
Celkové množstvá jednotlivých druhov tovaru je nutné brať ako predpokladaný počet. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neodobrať celkové množstvá tovaru ak nastane nepredpokladaná situácia z dôvodu zmeny počtu stravníkov. Konkrétne množstvá tovaru objednávateľ bližšie špecifikuje v jednotlivých objednávkach.
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr do 24 hodín po akceptovaní telefonickej, emailovej alebo písomnej objednávky.
Dodávateľ potvrdí doručenie objednávky odoslaním potvrdzujúceho e-mailu objednávateľovi najneskôr do 13.00 h v dni, v ktorom bola objednávka odoslaná objednávateľom.
Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade, že nie je schopný splniť dodávku objednaného množstva a druhu v termíne, oboznámi o tom objednávateľa telefonicky aj e-mailom do 12.00 h v deň prijatia objednávky.
Dodávka tovaru musí byť v pracovné dni od 6.00 h do 11.00 h ráno, ak nie je v objednávke (čiastkovej výzve) vyslovene uvedené inak. Súčasťou každej dodávky tovaru je dodací list. Na dodacích listoch musí byť uvedená jednotková cena bez DPH, DPH% a celková cena bez DPH.
Ak dodávateľ nebude schopný z dôvodu závažných okolností na jeho strane dodať tovar podľa čiastkovej výzvy, objednávateľ si vyhradzuje právo zabezpečiť tovar od iného dodávateľa.
Objednávateľ bude realizovať platbu za prevzatý tovar prevodným príkazom na základe faktúry, ktorú dodávateľ vyhotoví 2x mesačne. Splatnosť faktúry je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Ak dodávateľ ponúka komodity, ktoré sú predmetom tejto zmluvy v akciových letákoch, na internete alebo inou viditeľnou formou lacnejšie ako sú ceny v tejto zmluve, je dodávateľ povinný predávať objednávateľovi počas trvania zľavy predmetný tovar za akciové ceny.
Na účely zisťovania cien v zmysle čl. XVI bodu 16.1.8. VZP OPET verzia 3.0 si zmluvné strany dojednali nasledovný postup:
- ktorákoľvek zo zmluvných strán tejto dohody je oprávnená druhej zmluvnej strane predložiť tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary, ktoré musia obsahovať označenie výrobcu tovarov, jeho sídlo, IČO a cenu za ktorú tovar ponúka,
- pokiaľ všetky tri cenové ponuky na identické alebo zastupiteľné tovary sú nižšie ako ceny tovaru dojednané touto dohodou je dodávateľ povinný znížiť kúpnu cenu tovaru a dorovnať ju s cenovou úrovňou rovnajúcou sa priemeru medzi tromi najnižšími cenami zistenými na trhu,
- zisťovanie cien podľa tejto dohody bude vykonávať objednávateľ v rozsahu najmenej 1-krát za 6 mesiacov počas platnosti tejto dohody.
- objednávateľ na základe zisťovania cien tovaru oznámi dodávateľovi skutočnosti preukazujúce opodstatnenosť zníženia kúpnej ceny za tovar.
- v prípade, že dodávateľ nezníži cenu za tovar, objednávateľ si vyhradzuje právo objednať a odoberať tovar od iného dodávateľa a takéto konanie objednávateľa sa nepovažuje za porušenie tejto rámcovej dohody.
- v prípade, že dodávateľ nie je schopný dodať, alebo nedodá plnenie za cenu určenú na základe zisťovania cien, objednávateľ je oprávnený zmluvu vypovedať podľa čl. XVI bodu 16.1.10 VZP v lehote troch mesiacov od doručenia výpovede.
Preprava musí byť zabezpečená vozidlom, ktoré je v závislosti od druhu dodávaného tovaru izotermické a strojovo chladené a je hygienicky spôsobilé na prepravu potravín a surovín živočíšneho pôvodu.
Dodávateľ preberá záväzok, že dodaný predmet zákazky bude od dátumu dodania po dobu vyznačenú na tovare, resp. na dodacom liste ako minimálna doba trvanlivosti spôsobilý na obvyklý účel. Dodávateľ sa zaväzuje na predmet zákazky vyznačiť jeho minimálnu trvanlivosť (ďalej len ,,záručná doba“) na viditeľnom mieste alebo ju vyznačiť v dodacích listoch.
Ak sa v priebehu záručnej doby prejaví hygienická alebo zdravotná závadnosť, je dodávateľ povinný tovar bezodplatne vymeniť za rovnaký druh a množstvo do 24 h od doručenia výzvy.
Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vznikli na základe tejto zmluvy, nie je možné postúpiť na tretiu osobu bez súhlasu druhej zmluvnej strany.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy oznámiť objednávateľovi svoju kontaktnú osobu zodpovednú za plnenie predmetu zmluvy a to v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, telefónny kontakt.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o oprávnení dodávať tovar podľa § 32 ods. 1 písm. e) v zmysle ods. 2 písm. e) zákona NR SR č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, resp. umožňuje sa predložiť registračné číslo, pod ktorým je Dodávateľ zapísaný v zozname hospodárskych subjektov, ktorého súčasťou je aj požadovaný doklad o oprávnení dodávať tovar.
Dodávateľ sa zaväzuje do 5 pracovných dní po uzavretí zmluvy doručiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien predmetu zmluvy v tvare: cena bez DPH, DPH, cena s DPH a bude neoddeliteľnou súčasťou zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Andreja Hrehovčíka 1, Michalovce, Michalovce, Košický, Slovenská republika

12

1,00 balík

11 500,00

11 500,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Uchádzač môže navrhnúť ďalšie podmienky plnenia, ktoré budú v súlade s podmienkami stanovenými obstarávateľom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.02.2022 10:16

03.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

03.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 150
 68
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
01.03.2022 13:13 - Vstupná ponuka 11 500,00 € Cena bez DPH
02.03.2022 11:16 - Najvýhodnejšia ponuka 11 499,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS