• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2022 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2022 12:10

Detail zákazky Z20221430

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 10:38
  •    Predkladanie ponúk
    01.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2022 11:56
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2022 12:10

Základné údaje

Z20221430

OF-250347

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6239807

Objednávateľ

00160458

Gymnázium Ľudovíta Štúra, 1. mája 2, Trenčín

1. mája 2, Trenčín, 91135, SVK

Dodávateľ

36556050

ITSK, s.r.o.

Zelená 29, Nitra, 94905, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Napájacie skrinky na tablety

napájacie skrinky

  • 30237280-5 - Napájacie príslušenstvo
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Napájacia skrinka na tablet
Funkcia
Požadujeme dodať  napájacie skrinky na tablety do učební
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Napájacia skrinka na tablet ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Úložná kapacita 20 tabletov v puzdre
Vlastnosti Mobilná skriňa na kolieskach s možnosťou uzamykania, pripojením do elektrickej siete s LED indikáciou nabíjania a nabitia, ochranou proti prepätiu a vlastným chladením
Napájanie skrinky Vstupné napätie s parametrami: AC 110-240 V, 50/60 Hz
Nabíjanie Minimálne parametre pre nabíjanie 1 tabletu: DC 5V / 2.1A s koncovkou na USB 2.0 port
Príslušenstvo Prívodná šnúra, kľúče
Mobilita Kolieska sa môžu otáčať všesmerovo, vybavené brzdením aspoň na dvoch kolieskach
Doplnková výbava UV Lampa na dezinfekciu vnútorného priestoru
Maximálne rozmery tabletu 21,9 x 2,65 x 29 cm (výška x hrúbka x šírka)
Rozmery skrine (šírka x výška x hĺbka Maximálne 50,45 x 73,4 x 33,7 cm
Hmotnosť skrine do 30,5 Kg
Záruka min.3 roky
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia a osobného odovzdania zamestnancom dodávateľskej firmy objednávateľovi. Dokladom o osobnom odovzdaní bude potvrdený dodací list objednávateľom. Takto potvrdený dodací list bude súčasťou faktúry, inak nebude môcť byť faktúra uhradená.Konečná cena zahŕňa dovoz nepoškodeného tovaru.
Požadujeme dodať nový nepoužívaný tovar. Záručná lehota je minimálne 36 mesiacov. Dodávateľ zabezpečí záručný a pozáručný servis.
Požadujeme v termíne do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy EKS doručenie dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných špecifikácií, z ktorých bude zrejmá značka a typ s presným číselným označením tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. Až po odsúhlasení predmetu zákazky, môže dodávateľ pristúpiť k plneniu zákazky.
Pokiaľ nebude objednávateľovi preukázané, že tovar spĺňa požadované špecifikácie, bude sa to považovať za porušenie zmluvných podmienok s následkom vypovedania zmluvy.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke tovaru si všetko skontrolovať a v prípade dodania tovaru, ktorý nespĺňa požadované špecifikácie alebo nekompletnej zásielky neprevziať zásielku.
Objednávateľ požaduje dodanie tovaru do 15 pracovných dní od vygenerovania zmluvy EKS, Požadujeme dodanie v pracovných dňoch od 7.00 hod.do 14.00 hod., dodávateľ je povinný najneskôr 1 deň pred plánovaným dodaním vyzvať telefonicky dodávateľa k prevzatiu tovaru.
Požadujeme vystavenie faktúry s 30 dňovou lehotou splatnosti od dodania tovaru. Vo faktúre je potrebné uviesť jednotkové ceny za jednotlivé položky zákazky. Jednotková cena bude uvedená v postupnosti cena bez DPH, suma DPH a cena s DPH. Ak objednávateľ vráti faktúru na prepracovanie, počas tejto doby neplynie lehota jej splatnosti. Objednávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky.
Uchádzač dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. vrámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári na plnenie sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok, ktoré oprávňujú objednávateľa odstúpiť od zmluvy. Následne objednávateľ vystaví negatívnu referenciu.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

1.mája 2, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

07.03.2022 07:00 — 22.03.2022 14:00

2,00 ks

2 038,00

2 038,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požadujeme v termíne do 3 pracovných dní od vygenerovania zmluvy EKS doručenie dokladov preukazujúcich splnenie požadovaných špecifikácií, z ktorých bude zrejmá značka a typ s presným číselným označením tovaru, inak si objednávateľ vyhradzuje právo na odstúpenie od zmluvy. Až po odsúhlasení predmetu zákazky, môže dodávateľ pristúpiť k plneniu zákazky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.02.2022 10:38

01.03.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 382
 29
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2022 11:00 - Vstupná ponuka 2 037,60 € Cena s DPH
01.03.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka 2 036,94 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS