• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2022 16:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2022 08:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2022 08:35

Detail zákazky Z20221425

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2022 16:22
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 17:30
  •    Ukončenie zákazky
    01.03.2022 08:23
  •    Zazmluvnenie zákazky
    01.03.2022 08:35

Základné údaje

Z20221425

OF-250252

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6239825

Objednávateľ

36038351

LESY Slovenskej republiky, štátny podnik

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, 97566, SVK

Dodávateľ

36396222

Aricoma Systems s.r.o.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Upgrade Veeam licencií na ENT Plus na obdobie 12 mesiacov

Veeam Backup and Replication Universal License, Upgrade Veeam licencií

  • 48421000-5 - Softvérový balík na správu zariadení
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Upgrade Veeam licencií na ENT Plus na obdobie 12 mesiacov
Funkcia
Predmetom zákazky je upgrade licencie Veeam pre servery a replikačný server na obdobie 12 mesiacov
Číslo "product SKU"; Služba: V-VBRPLS-VS-P0000-U4; Veeam Product Description: Upgrade from Veeam Backup & Replication Enterprise to Veeam Backup & Replication Enterprise Plus
Číslo "product SKU"; Služba: V-VBRPLS-VS-P024Y-00; Veeam Product Description: (24/7) Maintenance Uplift, Veeam Backup & Replication Enterprise Plus, 1 rok
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Číslo "product SKU"; Služba: V-VBRPLS-VS-P0000-U4 počet 20
Číslo "product SKU"; Služba: V-VBRPLS-VS-P024Y-00 počet 20
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
V súlade s čl. VIII bod 8.2,  2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky" platných Obchodných podmienok elektronického trhoviska môže dodávateľ zaslať licenčný súbor spolu s prihlasovacími údajmi na e-mailovú adresu objednávateľa aj pred termínom vyplývajúcim zo zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy.
Dodávateľ je povinný do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi doklad o tom, že uchádzač (dodávateľ) je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky.
Nesplnenie ktorejkoľvek podmienky môže byť dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Podkladom pre fakturáciu bude podpísaný protokol o odovzdaní a prevzatí tovaru objednávateľom a dodávateľom.
Adresa na dodanie elektronickej licencie bude oznámená úspešnému dodávateľovi
Dodávateľ je oprávnený písomne požiadať o vykonanie úhrady faktúry pred uplynutím lehoty splatnosti. V prípade, že je žiadosť schválená, vykoná objednávateľ úhradu, pričom dodávateľ zároveň súhlasí s poskytnutím skonta vo výške: a) za úhradu od 5 do 30 dní pred uplynutím lehoty splatnosti - skonto vo výške 1% z fakturovanej ceny bez DPH. Dodávateľ zároveň súhlasí, že zo strany objednávateľa bude už úhrada ponížená o alikvotnú výšku skonta, t.j. bude vykonaný zápočet. Dodávateľ sa zároveň zaväzuje bezodkladne vystaviť a poslať objednávateľovi doklad o vyčíslení skonta - finančného bonusu ...
.... Pri poskytnutí zľavy z pôvodnej ceny po vzniku daňovej povinnosti formou finančného bonusu, tzv. skonta, obidve zmluvné strany súhlasia s postupom v zmysle § 25, ods. 6 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty , t.j. dodávateľ vyhotoví v súvislosti s DPH len nedaňový doklad - tzv. finančný dobropis, za účelom finančného vyrovnania uplatnenej zľavy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Námestie SNP 8, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

01.03.2022 10:30 — 28.02.2023 23:59

40,00 počet

18 309,00

18 309,00

Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť kontaktné údaje osoby oprávnenej rokovať vo veciach plnenia zmluvy. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzača do 3 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť doklad o tom, že dodávateľ je autorizovaným partnerom spoločnosti Veeam pre územie Slovenskej republiky.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

22.02.2022 16:22

28.02.2022 17:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

01.03.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 402
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
28.02.2022 16:32 - Vstupná ponuka 18 309,00 € Cena bez DPH
28.02.2022 16:32 - Najvýhodnejšia ponuka 18 309,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS