• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 10:30

Detail zákazky Z20221410

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 08:01
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 10:18
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 10:30

Základné údaje

Z20221410

OF-249777

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6226298

Objednávateľ

52439585

Spojená škola, I. Krasku 491, Púchov

I. Krasku 491, Púchov, 02032, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Počítač

počítač

  • 30213300-8 - Stolový počítač
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Počítač -
Funkcia
Počítače do učebne  pre výučbu predmetov IKT typu AiO
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ All-in-One PC
Procesor minimálne I3 alebo Ryzen 3
Pamäť RAM minimálne 8 GB
Disk minimálne SSD 256 GB
Display uhlopriečka minimálne 23,8" IPS Full HD
Klávesnica USB
Myš USB
OS bez OS alebo free DOS
Pripojenie sieťová karta Ethernet RJ45 + wiffi
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ dodá tovar nový, nepoužitý, nepoškodený, s požadovanými parametrami.
Objednávateľ je oprávnený pri dodávke skontrolovať predmet zákazky a v prípade dodávky iného tovaru tento tovar neprevziať.
Požaduje sa minimálne 2 dni vopred nahlásiť kontaktnej osobe presný termín dodávky.
Doručenie je možné len v pracovných dňoch od 07.00 - 14.00 h.
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša dodávateľ.
Záručná doba minimálne 24 mesiacov.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok a objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení).
Požaduje sa dodanie tovaru najneskôr 25.03.2022.
Platba sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku po dodaní celej zákazky na základe  dodacieho listu a faktúry so splatňosťou 30 dní
V prípade nedostatku finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo súťaž zrušiť.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

I. Krasku 491, Púchov, Púchov, Trenčiansky, Slovenská republika

14.03.2022 07:00 — 25.03.2022 14:00

12,00 ks

5 748,00

4 790,00

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Požaduje sa predložiť vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy, ktorý musí spĺňať všetky požadované parametre a technickú špecifikáciu uvedenú v opisnom formulári, vrátane uvedenia značky a modelu.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.02.2022 08:01

22.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2022 08:00

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 385
 227
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2022 19:03 - Vstupná ponuka 5 748,00 € Cena s DPH
22.02.2022 08:31 - Najvýhodnejšia ponuka 5 746,99 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS