• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2022 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 08:50

Detail zákazky Z20221409

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2022 11:43
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 08:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 08:50

Základné údaje

Z20221409

OF-250359

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6237689

Objednávateľ

00738328

Ústav na výkon trestu odňatia slobody

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK

Dodávateľ

31571697

GLOBUS spol. s r.o.

Lieskovská cesta 472, Zvolen, 96001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zemiakové výrobky

zemiaková kaša, zemiakové cesto

  • 15312100-9 - Instantná zemiaková kaša
  • 15312000-8 - Zemiakové výrobky
  • 15310000-4 - Zemiaky a zemiakové výrobky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zemiakové výrobky
Funkcia
Potraviny na prípravu jedál.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Instantná zemiaková kaša - dehydrovaný výrobok na prípravu hotového pokrmu, s obsahom mlieka, sypkej konzistencie, bez vlhkých hrudiek. Zloženie: zemiaky – najmenej 84 %, mlieko – najmenej 6%, rastlinný tuk, soľ, vlhkosť najviac 13%. Spotrebitel'ské balenie: 4 -15 kg. kg 1500
Zemiakové cesto - dehydrovaný výrobok na prípravu hotového pokrmu. Zloženie: pšeničná múka, sušená zemiaková kaša min. 31 %. Balenie cca 5 kg. kg 350
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Zemiakové výrobky musia spĺňat' požiadavky Vyhlášky Ministerstva pôdohospodárstva a rozvoja vidieka SR č. 132/2014 o spracovanom ovocí a zelenine, zemiakoch a výrobkoch z nich. áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Dodávateľ predloží do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy kupujúcemu položkovitý cenový rozpočet predmetu zmluvy potvrdený oprávnenou osobou.
Dodávateľ do 2 pracovných dní od uzatvorenia kúpnej zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na zasielanie konkrétnych objednávok
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená vozidlom spĺňajúcim požiadavky na prepravu potravín
Dodávku predmetu obstarávania realizovať počas pracovných dní v čase od 7:00 do 14.30 hod.
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín, ktorý uhradí dodávateľ. V prípade preukázania nedostatkov bude objednávateľ požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok.
V prípade dodania tovaru v kvalitatívnom alebo kvantitatívnom rozpore s objednávkou , je dodávateľ povinný do 24 hodín zabezpečiť výmenu tovaru na vlastné náklady. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie zmluvy, ktoré bude mať za následok vypovedanie zmluvy zo strany objednávateľa.
Tovar uvedený v technickej špecifikácii sa bude dodávať priebežne počas trvania rámcovej dohody podľa potrieb a počtu stravníkov objednávateľa. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii. Množstvá v technickej špecifikácii sú predpokladané, nie záväzné. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať objednaný tovar za jednotkové ceny uvedené v položkovitom rozpočte predmetu zmluvy potvrdenom oprávnenou osobou.
Dodanie sa bude realizovať na 2 odberné miesta. V sídle objednávateľa a v stredisku vzdialenom maximálne 15 km. Každé odberné miesto si bude zabezpečovať objednávky a odber tovaru. Fakturácia bude samostatne na každé odberné miesto. Splatnosť faktúry 30 dní.
„Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 12 mesiacov."
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Nedodanie objednaného druhu tovaru, alebo jeho množstva bude považované za hrubé porušenie zmluvných podmienok a bude viesť k ukončeniu zmluvného vzťahu.
Cena je dohodnutá ako maximálna a konečná a jej platnosť je stanovená po celú dobu platnosti zmluvy. Verejný obstarávateľ nepripúšťa v priebehu trvania rámcovej dohody navýšenie cien. Dodávateľ je povinný pri súťaži brať do úvahy aktuálne podmienky na trhu rovnako ako aj jeho ďalší vývoj.
Odberateľ požaduje dodávať tovar vo veľkosti balenia, ktoré je definovaný vyššie. V prípade, ak dodávateľ nevie z objektívnych dôvodov dodať tovar v požadovanej veľkosti balenia, je možné po predchádzajúcom súhlase verejného obstarávateľa dodať predmetný tovar aj v inom veľkostnom balení za podmienok, že sa dodrží zazmluvnená jednotková cena.
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania !
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.3.2022 do 28.2.2023.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

1,00 kg - viď. technická špecifikácia vyššie

6 240,00

5 200,00

uviesť presný názov a zloženie ponúkaných výrobkov

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.02.2022 11:43

28.02.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 134
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
25.02.2022 09:09 - Vstupná ponuka 6 240,00 € Cena s DPH
25.02.2022 09:09 - Najvýhodnejšia ponuka 6 240,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS