• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2022 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2022 14:54
  •    Zrušenie zákazky
    10.03.2022 14:57

Detail zákazky Z20221403

  •    Vyhlásenie zákazky
    25.02.2022 14:05
  •    Predkladanie ponúk
    10.03.2022 14:54
  •    Zrušenie zákazky
    10.03.2022 14:57

Základné údaje

Z20221403

OF-250378

zrušená

Objednávateľ

30794323

Pôdohospodárska platobná agentúra

Hraničná 12, Bratislava, 81526, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

10ks terénnych automobilov 4x4

Motorové vozidlo.

  • 34113000-2 - Vozidlá s náhonom štyroch kolies
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)
  • 34100000-8 - Motorové vozidlá

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. 10 ks terénnych automobilov 4x4
Funkcia
Vozidlá projektované a konštruované na prepravu tovaru. Nové motorové vozidlá, kategória N1.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Výkon kW 85
Zdvihový objem valcov cm3 1300 1750
Pohon pohon 4x4
Palivo druh benzín 95
Kombinovaná spotreba l/100km 10,1
Počet miest na sedenie ks 2
Počet dverí ks 3
Svetlá výška mm 210
Pohon druh 4x4
Emisie norma EURO6
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Interiér štandard
Karoséria bezpríplatková farba ( tmavozelená, biela )
Prevodovka mechanická, päťstupňová
Klimatizácia áno
Gumové rohože áno
Povinná výbava ( lekárnička, výstražný trojuholník, podložky na upevnenie tabuliek s evidenčným číslom, rezervné koleso alebo dojazdové  ) áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Verejný obstarávateľ požaduje dodanie nového alebo skladového osobného motorového vozidla.
Dodávateľ sa zaväzuje dodať predmet zákazky do 8 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvného vzťahu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť do 7 dní od účinnosti Zmluvy typ ponúkaného vozidla spolu s podrobnou technickou špecifikáciou (vrátane technického listu vozidla) a cenovou kalkuláciou (cena bez DPH, vyčíslenie DPH a cena s DPH - zaokrúhlenie na 2 desatinné miesta). Rovnaký rozpis ceny je Dodávateľ povinný uviesť aj v preberacom protokole, ak sa s Objednávateľom nedohodne inak. Ceny sú stanovené v súlade so zákonom č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov a vyhlášky MF SR č. 87/1996 Z. z. v znení neskorších predpisov.
Dodávateľovi vznikne právo fakturovať kúpnu cenu dňom podpisu preberacieho protokolu oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán.
V kúpnej cene sú započítané všetky náklady spojené s dodaním a dopravou predmetu zmluvy na miesto plnenia.
Záväzok dodania predmetu zmluvy je splnený odovzdaním a prevzatím predmetu zmluvy.
Prevzatie predmetu zmluvy bude vykonané na mieste plnenia.
Objednávateľ si vyhradzuje právo neprevziať osobné motorové vozidlo poškodené alebo inak nekompletné a ktoré nespĺňa určené technické vlastnosti.
Objednávateľ sa zaväzuje prevziať predmet zmluvy v lehote najneskôr do 5 pracovných dní odo dňa, kedy bol na prevzatie dodávateľom vyzvaný a uhradiť kúpnu cenu za predmet zmluvy po jeho riadnom dodaní.
Nevyhnutnou súčasťou predmetu zákazky bude: potvrdený preberací protokol, návod na obsluhu vozidla v slovenskom jazyku, platný doklad o záručných podmienkach, COC - vyhlásenie o zhode s typovým schválením ES, 2 kľúče, technický preukaz k vozidlu, servisná knižka, výbava a príslušenstvo v rozsahu podľa technickej špecifikácie , povinná výbava v zmysle § 25 Vyhlášky 134/2018 Z. z. a všetky ostatné potrebné dokumenty poskytované výrobcom k predmetu zákazky. Objednávateľ požaduje dodať všetku potrebnú dokumentáciu k prevádzke vozidla  a k jeho registrácii.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok zo strany dodávateľa  a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z.
Predmet zmluvy (vrátane všetkých súčastí) musí byť originál, nový, nepoužívaný, nevystavovaný, neopravovaný.
Dodávateľovi nevznikne nárok na úhradu akýchkoľvek dodatočných nákladov, ktoré si nezapočítal do celkovej ceny predmetu zmluvy. Celková cena predložená Dodávateľom zohľadňuje primerané, preukázateľné náklady a primeraný zisk
Preddavok sa neposkytuje. Predmet zmluvy bude uhrádzaný bezhotovostným prevodom na základe faktúry a potvrdeným preberacím protokolom.
Lehota splatnosti faktúr je 60 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Zmluvné strany výslovne uvádzajú, že vzhľadom na skutočnosť, že predmet tejto zmluvy je financovaný zo zdrojov Európskeho poľnohospodárskeho fondu pre rozvoj vidieka v rámci opatrenia Technická pomoc PRV SR 2014-2020 a štátneho rozpočtu SR, je lehota splatnosti faktúr v súlade s ustanovením § 340b Obchodného zákonníka a nie je v hrubom nepomere k právam a povinnostiam zhotoviteľa podľa ustanovenia § 369d Obchodného zákonníka.
Všetka dokumentácia súvisiaca s predmetom zmluvy a výstupy tejto zmluvy budú viditeľne označené nasledovne: symbol Únie v súlade s grafickými normami podľa prezentácie na adrese: http://europa.eu/about-eu/basic-information/symbols/flag/index_sk.htm, spolu s vysvetlením úlohy Únie prostredníctvom tohto znenia: Európsky poľnohospodársky fond pre rozvoj vidieka: Európa investuje do vidieckych oblastí, logo objednávateľa a logo Programu rozvoja vidieka podľa Manuálu pre informovanie a komunikáciu v rámci Programu rozvoja vidieka SR 2014 - 2020.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

14.03.2022 14:55 — 14.11.2022 14:57

10,00 kus

132 583,33

132 583,33

Zákazka je financovaná z finančných zdrojov EÚ

Požaduje sa taký návrh vlastného plnenia, ktorý je v zmysle špecifikácie uvedenej v objednávkovom formulári.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

25.02.2022 14:05

10.03.2022 14:54

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

10.03.2022 15:09

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

Ponuky

 294
 0
 0
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
Na zákazku nebola predložená žiadna ponuka

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS