00738328
Ústav na výkon trestu odňatia slobody
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, 97405, SVK
50909142
POZANA MEAT s.r.o
Pribinova 176, Zvolen, 96001, SVK
Hydinové výrobky
Výrobky z hydinového mäsa - kuracieho alebo morčacieho, prípadne zmes
Tovar, Služba
1. Hydinové výrobky
|
|
---|---|
Funkcia |
Potraviny |
Na priamu spotrebu a prípravu pokrmov teplej a studenej kuchyne |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Hydinová saláma jemná, minimálny podiel mäsovej zložky 40 % | kg | 1060 | ||
Hydinová sekaná čerstvá, podiel mäsovej zložky min. 51 % | kg | 510 | ||
Hydinové párky- mäkký mäsový výrobok, min. podiel mäsa 35 % | kg | 480 | ||
Hydinový pečeňový syr | kg | 330 | ||
Hydinová šunková saláma,porciovaná, min. podiel mäsovej zložky 54 %, vákuovo balená - 80 g | ks | 5600 | ||
Hydinová tlačenka - varený hydinový výrobok, min. podiel mäsovej zložky 51%, vákuovo balená - 100 g | ks | 6560 | ||
Hydinová tlačenka - varený hydinový výrobok, min. podiel mäsovej zložky 51% | kg | 20 | ||
Hydinová šunka, minimálny podiel mäsovej zložky 96 %. Varený mäsový výrobok | kg | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Ochucovadlá použité vo všetkých výrobkoch | zmes prírodných korenín |
Mäsová zložka | do mäsovej zložky sa nezapočitávajú kože, slanina |
Dodanie | postupné poskytnutie plnenia - opakované dodania |
Periodicita čiastkových dodávok | spravidla týždenne |
Upresnenie množstva | telefonicky alebo e-mailom min. 2 pracovné dni pred dodaním |
Fakturácia | po každom čiastkovom dodaní |
Dátum minimálnej trvanlivosti pri dodaní | minimálne 14 dní |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia a vyloženia tovaru |
Cena zahŕňa dodanie tovaru v I. triede kvality, v požadovanom rozsahu, so štandardnou záručnou dobou (nie skrátenou) |
Objednávateľ si vyhradzuje právo úpravy množstiev jednotlivých položiek pri dodržaní jednotkových cien |
Dodanie predmetu obstarávania sa budú realizovať počas pracovných dní v čase od 7:30 do 13:00 hod. |
Dodávateľ do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na zaslanie konkrétnych objednávok. |
Výrobky musia spĺňať požiadavky Potravinového kódexu SR upravujúceho požiadavky na mäsové výrobky |
Doprava na miesto určenia musí byť zabezpečená izotermickým chladiarenským vozidlom spĺňajúcim požiadavky Potravinového kódexu SR na prepravu chladených výrobkov |
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy |
V prípade pochybností o kvalite dodaného tovaru je objednávateľ oprávnený dať urobiť laboratórny rozbor dodaných potravín. V prípade preukázania nedostatkov bude dodávateľ znášať náklady na laboratórny rozbor. Dodávateľ bude požadovať náhradu vzniknutej škody a bude sa to považovať za hrubé porušenie zmluvných podmienok. |
Zmluvné strany sa dohodli, že na účely vyhotovovania referencií podľa § 12 ods. 3 písm. a) zák. č. 343/2015 Z. z. sa funkčným celkom rozumie celé trvanie rámcovej dohody tzn. 6 mesiacov." |
Rámcová dohoda je uzatvorená na 6 mesiacov, nie je podstatné či bol predmet zmluvy vyčerpaný resp. prečerpaný. Predmet zmluvy bude dodávaný v súlade s podmienkami určenými v tejto rámcovej dohode a platnými obchodnými podmienkami ET a za jednotkové ceny určené v položkovitom rozpočte predloženom dodávateľom po uzatvorení rámcovej dohody. Množstvá skutočne dodaného tovaru sa môžu odlišovať od množstiev uvedených v technickej špecifikácii a sú závislé od počtu stravníkov objednávateľa. |
Predmet zmluvy bude dodávaný na 2 odberné miesta vzdialené od seba maximálne 15 kilometrov. Jedno odberné miesto je uvedené v rámcovej dohode ako miesto plnenia zmluvy a druhé bude oznámené dodávateľovi po uzatvorení zmluvy. Každé odberné miesto bude zadávať samostatné objednávky a fakturácia bude samostatná pre každé odberné miesto. Splatnosť faktúry je 30 dní. |
V prípade nezrovnalostí pri dodávke je dodávateľ povinný do 24 hodín odstrániť nedostatky. Dodávané výrobky musia spĺňať všetky požiadavky určené v technickej špecifikácii a v celej rámcovej dohode. V opačnom prípade sa to bude považovať za podstatné porušenie povinností dodávateľa, čo bude mať za následok ukončenie rámcovej dohody a vystavenie negatívnej referencie. |
Periodicita čiastkových dodávok - spravidla raz týždenne. Každé odberné miesto samostatne. |
Objednávky zadávané telefonicky prípadne mailom min. 2 pracovné dní pred požadovaným dodaním. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
Jednotkové ceny tovarov s DPH musia byť po prepočte ceny bez DPH uvedené na 2 desatinné miesta bez zaokrúhľovania ! |
Predmet plnenia bude realizovaný od 1.3.2022 do 31.8.2022. |
Sládkovičova 80, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika
6
1,00 ks, kg - viď. vyššie
9 780,00
8 150,00
uviesť rozpis ponúkaných položiek a ich zloženie
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2022 09:59
28.02.2022 09:00
28.02.2022 09:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
22.02.2022 09:31 - Vstupná ponuka | 9 780,00 | € | Cena s DPH |
22.02.2022 09:31 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 780,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: