30801397
Psychiatrická nemocnica Philippa Pinela Pezinok
Malacká cesta 63, Pezinok, 90218, SVK
44798695
COMFORTA TEXTIL SERVIS, s.r.o.
Clementisova 5119/16, Martin, 03601, SVK
Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
pranie, chemické čistenie, bielizeň, prádlo
Služba
1. Pranie a chemické čistenie nemocničnej bielizne
|
|
---|---|
Funkcia |
Pranie a chemické čistenie rovnej a tvarovanej nemocničnej bielizne, osobnej bielizne zamestnancov a ostatnej bielizne v rozsahu, kvalite, podmienkach a v dohodnutých lehotách |
Poskytovanie služieb súlade s vyhláškou MZ SR č. 553/2007 Z. z. v platnom znení, vyhláškou MZ SR č. 192/2015 Z.z. a podľa schváleného procesu prania zdravotníckej bielizne príslušným RÚVZ. |
Komplexné zabezpečenie všetkých služieb uvedených v opise predmetu zákazky pranie, chemické čistenie, dezinfekcia, žehlenie, skladanie, triedenie a balenie nemocničnej a osobnej bielizne, vrátane odvozu znečistenej bielizne a dovozu čistej bielizne v určených časoch do určených priestorov objednávateľa a podľa potrieb a požiadaviek objednávateľa. |
Sortiment nemocničnej bielizne je uvedený v technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
Pranie s profesionálnymi pracími a pomocnými prostriedkami schválenými pre pranie nemocničnej bielizne. |
Čistenie a dezinfekcia (termodezinfekčný a chemodezinfekčný proces prania) nemocničnej bielizne. |
Pranie osobnej bielizne pre zamestnancov a ostatnej bielizne s tým, že bude dosiahnuté optimálne pH ( nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne |
Osobitné pranie a dodržiavanie hygienicko-epidemiologického režimu infekčnej a biologicky znečistenej bielizne. |
Žehlenie, sušenie, triedenie, drobné opravy, skladanie, balenie a expedovanie bielizne. |
Kompletná manipulácia s bielizňou, t.j. fyzické prevzatie použitej bielizne z miest plnenia a fyzické odovzdanie vypranej bielizne zodpovedným pracovníkom na miesta plnenia. |
Triedenie bielizne podľa sortimentu v prepravných vozíkoch. |
Odvoz a dovoz bielizne prepravnými kontajnermi a dopravnými prostriedkami poskytovateľa v dohodnutej frekvencii a harmonograme plnenia. |
Odvoz použitej bielizne a dovoz vyčistenej bielizne, v určených časoch, do určených priestorov objednávateľa, V PREPRAVNÝCH VOZÍKOCH POSKYTOVATEĽA, dekontaminovaných a opatrených obalom, ktorý celý obsah prepravovaného materiálu prekrýva. |
Počas dní štátom uznaných sviatkov a dní pracovného voľna, bude dodávka poskytovaných služieb vykonávaná v súlade s dohodou obidvoch zmluvných strán. |
Biologicky znečistená bielizeň a infekčná bielizeň pre individuálne pranie balená osobitne v červených PVC vreciach s označením charakteru znečistenia musí byť praná osobitne s dodržaním hygienicko- epidemiologického režimu a čistá osobitne balená a odovzdaná objednávateľovi. |
Dodávateľ zodpovedá za bielizeň od prevzatia použitej bielizne na pranie na základe "súpisu nemocničnej bielizne" v kusoch až do odovzdania vyčistenej bielizne, čo je potvrdené podpisom na Súpise nemocničnej bielizne zástupcom obidvoch zmluvných strán. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Pranie, dezinfekciu nemocničnej bielizne – vrátane infekčnej, znečistenej, osobnej bielizne a chemické čistenie cca | kg / mesiac | 9.000,00kg |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Čiapka, šál, šatka | 0,05 kg |
Deka | 1,34 kg |
Dekuba | 1,00 kg |
Handra, mop | 0,10 kg |
Košeľa anjel | 0,35 kg |
Košeľa biela | 0,25 kg |
Košeľa nočná | 0,35 kg |
Košeľa pánska | 0,25 kg |
Nohavice | 0,40 kg |
Nohavice biele | 0,40 kg |
Nohavice džínsové | 1,00 kg |
Nohavice krátke | 0,30 kg |
Nohavičky | 0,15 kg |
Obliečka na paplón | 0,98 kg |
Obliečka na vankúš | 0,34 kg |
Obrus | 0,55 kg |
Obrúsok | 0,10 kg |
Osuška froté | 0,45 kg |
Paplón | 3,36 kg |
Plachta | 0,82 kg |
Plášť | 0,60 kg |
Podsedák | 0,50 kg |
Ponožky | 0,07 kg |
Poťah na matrac | 1,00 kg |
Pyžamo blúza, nohavice | 0,45 kg |
Rúško | 0,16 kg |
Spodky, pančuchy | 0,10 kg |
Sveter, pulóver, vesta | 1,00 kg |
Šaty, šatová zástera | 0,40 kg |
Tepláková bunda | 0,50 kg |
Teplákové nohavice | 0,50 kg |
Tieľko | 0,20 kg |
Trenírky, slipy | 0,20 kg |
Tričko kr. rukáv | 0,23 kg |
Uterák | 0,19 kg |
Uterák froté | 0,25 kg |
Utierka | 0,09 kg |
Vankúš | 1,00kg |
Vetrovka | 1,50 kg |
Vrece na bielizeň | 0,78 kg |
Vreckovka | 0,05 kg |
Zástera | 0,30 kg |
Záves, záclona | 0,60 kg |
Župan | 0,80 kg |
Názov |
1. Vrátane odvozu a dovozu bielizne na určené miesto objednávateľa špecifikované v zmluvných podmienkach. |
2. Dodávateľ musí byť držiteľom rozhodnutia vydaného regionálnym úradom verejného zdravotníctva, ktorým RÚVZ rozhodol o uvedení priestorov práčovne do prevádzky a schválil prevádzkový poriadok ako aj dezinfekčný program prevádzky práčovne v zmysle zákona NR SR č. 355/2007 Z.z. a vyhlášky MZ SR č. 553/2007 Z.z.. |
3. Dodávateľ musí mať schválený prevádzkový poriadok s harmonogramom striedania dezinfekčných prostriedkov a rozhodnutie o schválení prevádzkového poriadku. |
4. Podmienkou dodávky je certifikát z oblasti odborného ošetrenia bielizne v zmysle ISO noriem. |
5. Služby prania, dezinfekcie a žehlenia bielizne poskytované v zmysle vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z.. |
6. Autá, ktoré budú zabezpečovať odvoz a dovoz nemocničnej bielizne musia spĺňať parametre vyplývajúce z požiadavky § 8 Vyhlášky MZ SR 553/2007 Z.z., ktorou sa ustanovujú podrobnosti o požiadavkách na prevádzku zdravotníckych zariadení z hľadiska ochrany zdravia. |
7. V procese poskytovania služby je možné používať len hygienicky vyhovujúce materiály a dezinfekčné prostriedky, ktoré nepoškodzujú životné prostredie a ktoré sú schválené príslušným orgánom na ochranu zdravia. |
8. Zmluvné strany sa dohodli na čiastkovom plnení zmluvy podľa potrieb objednávateľa, na základe čiastkových písomných objednávok s následnou fakturáciou po dodaní služby. |
9. Dodávateľ doručí 48hodín vopred pred prvým odobratím špinavej bielizne prepravné vozíky na jednotlivé pracoviská objednávateľa. |
10. Termín čiastkových plnení služieb (pranie a súvisiace služby), ktoré sú predmetom zmluvy je vyžadovaný v lehote do 48 hodín od prevzatia bielizne na pranie, najneskoršie však do 72 hod. |
11. Periodicita čiastkových plnení – 3 krát v týždni (pondelok, streda, piatok). |
12. Plnenie služby pre nezaradené položky resp. za iné služby , v čase uzavierania tejto zmluvy neznáme platí, že budú účtované podľa vysúťaženej ceny za 1kg. |
13. Dodanie vyčistenej bielizne počas víkendov a sviatkov v lehote maximálne do 72 hod. od prevzatia bielizne alebo podľa dohody s objednávateľom. |
14. Bielizeň na pranie bude odovzdávať dodávateľ samostatne zabalenú a uloženú v samostatných prepravných vozíkoch tak, ako bola prevzatá od objednávateľa na základe samostatného súpisu. |
15. Bielizeň na chemické čistenie určí objednávateľ na samostatnom súpise podľa charakteru bielizne. |
16. Osobná bielizeň – bude odovzdávaná a uložená na pranie SAMOSTATNE NA VRCHU v prepravných vozíkoch a preberaná od dodávateľa rovnako podľa pokynov objednávateľa. |
17. Miestom plnenia pre odovzdanie použitej bielizne, ako aj miestom preberania vyčistenej bielizne budú určené miesta objednávateľom. Na týchto určených miestach objednávateľ zabezpečí a pripraví poskytovateľovi použitú bielizeň na prevzatia za celé príslušné pracovisko objednávateľa a zároveň prevezme vyčistenú bielizeň pre príslušné pracovisko. |
18. Dodávateľ sa zaväzuje dodržiavať lehoty na preberanie použitej bielizne a odovzdanie vyčistenej bielizne v súlade s časovým harmonogramom plnenia určeným pre jednotlivé pracoviská objednávateľa (spravidla od 6:30 hod. do 9:30 hod.). |
19. Dodávateľ sa zaväzuje, že v prípade mimoriadnej potreby bude poskytovať služby prania a chemického čistenia aj v iných ako zmluvne dohodnutých termínoch, podľa požiadaviek objednávateľa. |
20. V prípade, ak dodávateľ nebude môcť z preukázateľných technických dôvodov na svojej strane dodržať dohodnutú kvalitu a lehoty na dodanie poskytovaných služieb, zabezpečí v plnom rozsahu dodávku služieb prostredníctvom tretích osôb. |
21. Zamestnanec objednávateľa bude odovzdávať zamestnancovi dodávateľa na príslušnom pracovisku objednávateľa použitú bielizeň triedenú podľa sortimentu a uloženú v prepravných vozíkoch označených názvom objednávateľa a miestom plnenia spolu s dokladom - Súpis nemocničnej bielizne (ďalej len „súpis“), na ktorom bude presne uvedený počet kusov odovzdanej znečistenej bielizne podľa druhu bielizne, v mieste a v čase podľa príslušného miesta plnenia - pracoviska. |
22. Vyčistenú bielizeň bude odovzdávať dodávateľ v príslušnom mieste plnenia, v prepravných vozíkoch (pojazdných kontajneroch) označených objednávateľom, triedená podľa sortimentu a zabalená do obalov tak, ako bola prebraná od objednávateľa, na základe samostatného súpisu. |
23. Dodávateľ zabezpečí dekontamináciu samostatných prepravných vozíkov (pojazdných kontajnerov) objednávateľa, v ktorých je dodávaná použitá bielizeň určená na pranie a v ktorých bude dodaná čistá bielizeň objednávateľovi. |
24. Dodávateľ sa zaväzuje použitú bielizeň (osobná bielizeň zamestnancov) prať individuálne tak, že bude dosiahnuté optimálne pH (nealergizujúce pokožku) vypratej bielizne. |
25. Objednávateľ si vyhradzuje právo uplatniť reklamáciu na nekvalitne vypratú/vyčistenú a poškodenú bielizeň. Pre posudzovanie reklamácie bude rozhodujúci stav zistený pracovníkmi objednávateľa na klinike/oddelení príslušnej nemocnice. V prípade nekvalitne vypratej/vyčistenej bielizne bude dodávateľ povinný bielizeň opätovne vyprať/vyčistiť na svoje náklady. V prípade poškodenej bielizne ju dodávateľ na vlastné náklady opraví, resp. dodá nový kus bielizne rovnakého druhu. |
26. Predmetom reklamácií bude nekvalitne vypraná bielizeň, praním poškodená bielizeň, zamenená, zafarbená a chýbajúca bielizeň alebo dodaná vlhká, resp. mokrá bielizeň. Reklamácie bude objednávateľ uplatňovať prostredníctvom poverených kontaktných osôb, vyhotovením reklamačného protokolu (reklamačného listu), doručenému dodávateľovi elektronickou poštou. |
27. Objednávateľ reklamuje zrejmé vady tovaru a služby (nekvalitne vypranú bielizeň, poškodenú bielizeň, chýbajúcu bielizeň, zamenenú a zafarbenú, vlhkú alebo mokrú bielizeň) bezodkladne ako vadu zistil, najneskoršie však v lehote do 24 hodín od prevzatia tovaru alebo služby od dodávateľa; v reklamácii uvedie všetky vady, ktoré boli zistené. |
28. Dodávateľ je povinný oprávnenú reklamáciu riešiť na vlastné náklady do 24 hod. od prijatia oprávnenej reklamácie. |
29. Dodávateľ je povinný reklamáciu bezodkladne riešiť a oprávnenú reklamáciu na vlastné náklady vybaviť do 72 hodín od jej prijatia. V prípade nekvalitne vypratej bielizne je dodávateľ povinný bielizeň opätovne vyprať na vlastné náklady, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. |
30. V prípade poškodenej bielizne ju dodávateľ na vlastné náklady opraví, resp. nahradí novými kusmi bielizne rovnakého druhu a počtov, v lehote najneskoršie do 72 hodín od uplatnenia oprávnenej reklamácie. V prípade opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu. |
31. Za reklamácie z titulu pomiešania bielizne medzi jednotlivými pracoviskami objednávateľa, bude v prípade náležite označenej bielizne zodpovedný dodávateľ, v opačnom prípade za takýto typ reklamácie (nemožnosť identifikovať pracovisko objednávateľa na bielizni) bude zodpovedný objednávateľ. |
32. Povinnosť objednávateľa: mať identifikovateľnú (označenú) bielizeň a odevy, špecifický sortiment, odovzdávané na pranie (skratka názvu zariadenia, príp. pracoviska, u osobných odevov aj meno nositeľa. Dodávateľ nenesie zodpovednosť v prípade straty alebo zámeny z dôvodu neoznačenej, resp. neidentifikovateľnej bielizne dodávateľa. |
33. Ceny za pranie a chemické čistenie sú dohodnuté v EUR bez DPH a s DPH za jednotku množstva a sú dohodnuté ako konečné a maximálne. |
34. V prípade. ak sa po uzatvorení zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej len „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je dohodnuté v tejto zmluve a predávajúci preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa predávajúci poskytnúť kupujúcemu pre takéto plnenie dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou. |
35. Objednávateľ neposkytuje preddavky na cenu ani zálohové platby. Dodávateľ bude skutočne realizované plnenie predmetu zmluvy účtovať daňovým dokladom - faktúrou. Lehota splatnosti faktúry je 30 dní odo dňa doručenia faktúry objednávateľovi. |
36. Právo na vystavenie faktúry vznikne dodávateľovi po dodaní služby, k prvému dňu nasledujúceho mesiaca, v ktorom boli služby dodané a odsúhlasené objednávateľom. |
37. Dodávateľ je povinný vystaviť faktúru za poskytnutie služby najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúcom po dni poskytnutia služby. |
38. Faktúra musí mať náležitosti daňového dokladu a musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona č.222/2004 Z.z. o DPH v znení neskorších predpisov. Musí byť vystavená prehľadne a jej súčasťou musí byť súpis a hmotnosť objednávateľom prevzatej vyčistenej bielizne, s vyznačením jednotlivých pracovísk, potvrdený obidvoma zmluvnými stranami. |
39. V prípade omeškania dodávateľa s plnením služby, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,01 % z ceny nedodaných služieb, za každý aj začatý deň omeškania. |
40. V prípade omeškania objednávateľa s úhradou faktúry, je dodávateľ oprávnený účtovať objednávateľovi úrok z omeškania vo výške 0,01 % z neuhradenej čiastky za každý aj začatý deň omeškania. |
41. V prípade porušenia dodávateľa akejkoľvek z povinností vyplývajúcich z tejto zmluvy, môže objednávateľ požadovať od dodávateľa zaplatenie zmluvnej pokuty vo výške 20 € za každé jednotlivé porušenie, a to aj opakovane. |
42. V prípade omeškania dodávateľa s odstránením vád poskytovaných služieb, v zmysle oprávnenej reklamácie, v termínoch dohodnutých v tejto zmluve, má objednávateľ právo účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu za každú nevybavenú oprávnenú reklamáciu vo výške 20 €, za každý aj začatý deň omeškania. |
43. V prípade potvrdeného opakovaného dodania vlhkej/mokrej bielizne, je objednávateľ oprávnený účtovať dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50 % z dohodnutej ceny za dodanú službu. |
44. Zmluvnou pokutou podľa vyššie uvedených bodov nezaniká nárok objednávateľa na poskytnutie objednanej služby, vybavenia oprávnenej reklamácie a náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti dodávateľa. Objednávateľ má nárok na náhradu škody spôsobenú porušením povinnosti dodávateľom v plnej výške. |
45. Dodávateľ v lehote do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy (vygenerovania zmluvy funkcionalitami EKS) predloží objednávateľovi jednotkovú cenu v EUR bez a s DPH za 1 kg prania a chemického čistenia nemocničnej bielizne. Súčasťou jednotkovej ceny musí byť doprava do miesta plnenia (dovoz a odvoz), pranie infekčnej, silne znečistenej nemocničnej a osobnej bielizne, antialergických vankúšov a paplónov, chemického čistenia, dezinfekciu, žehlenie, triedenie, skladanie, balenie a manipuláciu s bielizňou, drobné opravy, vrátane ostatných nákladov spojených s dodávkou. |
46. Dodávateľom uvedené ceny za jednotku množstva sú konečné a zahŕňajú všetky náklady spojené s dodávkou a zároveň budú podkladom pre vystavenie čiastkových objednávok a ich zúčtovanie. |
47. Dodávateľ v lehote do dvoch pracovných dní od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi mená kontaktnej osoby/osôb zodpovedných za plnenie zmluvy (preberanie a odovzdávanie bielizne), vrátane kontaktných údajov (tel., e-mail, fax). |
48. Dohodnutý harmonogram plnenia, termín a miesto preberania a odovzdávania bielizne, zodpovedné osoby objednávateľa a kontaktné údaje budú dodávateľovi poskytnuté objednávateľom v lehote do dvoch pracovných dní od uzavretí zmluvy. |
49. Zmluva sa uzavrie na dobu určitú, na 12 mesiacov od nadobudnutia jej účinnosti, resp. do vyčerpania finančného limitu tvoreného dohodnutou celkovou cenou za pranie a chemické čistenie, podľa toho čo nastane skôr. |
50. Predávajúci je povinný kupujúcemu oznámiť akékoľvek zmeny týkajúce sa zmeny jeho spôsobilosti k plneniu predmetu zákazky, bez zbytočného odkladu. |
51. Objednávateľ môže odstúpiť od zmluvy pre opakované podstatné porušenie zmluvy dodávateľom, na základe predchádzajúceho upozornenia dodávateľa. Podstatným porušením sa rozumie: a) nedodržanie požadovanej lehoty plnenia uvedeného v zmluve, resp. v objednávke, b) opakovaným dodaním služby, ktorá nezodpovedá požadovaným vlastnostiam, kvalite, množstve dohodnutých v zmluve, resp. objednávke a ktoré bránia jej riadnemu prevzatiu a užívaniu, c) dodávateľ stratí spôsobilosť k plneniu predmetu zákazky. |
52. Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku z tejto zmluvy na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Písomný súhlas objednávateľa s týmto úkonom je zároveň platný len za podmienky, že bol na tento úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s týmto ustanovením je podľa § 39 zákona č. 40/1964 Zb. – Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov neplatný. |
53. Ostatné právne vzťahy, výslovne touto zmluvou neupravené, sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka, Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET) a všeobecne záväznými platnými právnymi predpismi Slovenskej republiky. |
54. Zmluvné strany sa dohodli, že vzťahy vzniknuté medzi zmluvnými stranami na základe tejto zmluvy sa budú riadiť slovenským právnym poriadkom. Prípadné spory, o ktorých sa zmluvné strany nedohodli, budú postúpené na rozhodnutie vecne a miestne príslušnému súdu podľa sídla odporcu. |
55. Jednotlivé ustanovenia tejto zmluvy môžu byť zmenené, doplňované, resp. rušené iba písomnou formou po dohode obidvoch zmluvných strán. Všetky zmeny týkajúce sa tejto zmluvy, uvedené v dodatkoch, budú tvoriť neoddeliteľnú súčasť tejto zmluvy. |
56. Táto zmluva nadobúda platnosť dňom jej vygenerovania systémom EKS a účinnosť dňom po jej zverejnení v Centrálnom registri zmlúv. |
57. Zmluva nebude uzavretá s predávajúcim, ktorý má povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nieje zapísaný v registri partnerov verejného sektora alebo ktorého subdodávateľ alebo subdodávatelia podľa osobitného predpisu, ktorí majú povinnosť zapisovať sa do registra partnerov verejného sektora a nie sú zapísaní v registri partnerov verejného sektora. |
58. Zmluvné strany prehlasujú, že si túto zmluvu pred jej uzavretím (vygenerovaním funkcionalitami EKS) prečítali, jej obsahu porozumeli a súhlasia s jej obsahom. |
Malacká cesta 63, Pezinok, Pezinok, Bratislavský, Slovenská republika
01.04.2022 00:00 — 31.03.2023 23:59
108 000,00 kg
129 600,00
108 000,00
Tak ako je uvedené v opise predmetu zákazky
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
24.02.2022 08:22
08.03.2022 10:00
08.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
24.02.2022 10:55 - Vstupná ponuka | 129 600,00 | € | Cena s DPH |
08.03.2022 07:48 - Najvýhodnejšia ponuka | 129 000,00 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: