35629703
Krajský súd v Trnave
Vajanského 2/A, Trnava, 91870, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier A4, A3 a A5.
papier do fotokopírovacieho zariadenia, papier do tlačiarní
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier A4 a A5.
|
|
---|---|
Funkcia |
Papier do tlačiarenských zariadení. |
Papier do rozmnožovacích zariadení. |
Papier do laserových tlačiarní. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
A4 xeroxový papier, hmotnosť/gramáž 80g/m2 | balík | 1800 | ||
A5 xeroxový papier, hmotnosť/gramáž 80g/m2 | balík | 50 | ||
A3 xeroxový papier, hmotnosť/gramáž 80g/m2 | balík | 100 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
cena zahŕňa | balenie (balík) |
cena zahŕňa | naskladnenie tovaru na miesto určenia objednávateľom |
cena zahŕňa | dovoz |
Kancelársky papier A4 : 80g/m2, hrúbka - nanometer min. 106, tuhosť pozdĺž mN 115, tuhosť naprieč mN 50, drsnosť 200ml/min., belosť 161 CIE, opocita min.93%, v balíku po 500 ks, obojstranná tlač, | uvedené parametre sú minimálne |
6ancelársky papier A5 80g/m2, hrúbka - nanometer min. 106, tuhosť pozdĺž mN 115, tuhosť naprieč mN 50, drsnosť 200ml/min., belosť 161 CIE, opocita min. 93%, v balíku 500 ks, obojstranná tlač | uvedené parametre sú minimálne |
Kancelársky papier A3 80g/m2, hrúbka - nanometer min. 106, tuhosť pozdĺž mN 115, tuhosť naprieč mN 50, drsnosť 200ml/min., belosť 161 CIE, opocita min. 93%, v balíku 500 ks, obojstranná tlač | uvedené parametre sú minimálne |
Názov |
Predmet zákazky bude dodaný vo viacerých dodávkach v kalendárnom roku 2022 na základe vopred zaslanej objednávky emailom v pracovných dňoch do 8.00 do 14:00 hodiny. Dodávateľ oznámi objednávateľovi minimálne 24 hodín vopred dodanie predmetu zmluvy. |
Dodávateľ do 48 hodín od uzavretia zmluvy predloží objednávateľovi presne označenie ponúkaného tovaru + špecifikáciu a vlastný návrh na plnenie predmetu zmluvy v rozsahu: jednotková cena bez DPH, vyčíslenie DPH a jednotková cena s DPH. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo tovar pri preberaní prezrieť a v prípade zistenia, že tovar nebol dodaný s počtoch uvedených v objednávke alebo javí známky vady tovaru (dodaný čo i len jeden tovar v rozpore so špecifikáciou uvedenou v zmluve, poškodený, atď) nebude prevzatý celý objem dodávky. |
Záruka 24 mesiacov. |
Faktúra bude predložená na základe objednávateľom potvrdeného preberacieho protokolu. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku, celkovú konečnú cenu predmetu plnenia bez DPH, vyčíslenie DPH a celkovú konečnú cenu predmetu plnenia s DPH. Splatnosť faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia objednávateľovi, bezhotovostne. |
Vrátane dopravy na miesto plnenia, mesto Trnava ( do sídla objednávateľa), na konečné určené miesto, ktoré bude upresnené pri dovoze. V cene predmetu zákazky sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa spojené s dodaním predmetu zákazky do požadovaných priestorov objednávateľa (doprava, balné, vyskladnenie, atď). |
Vyloženie tovaru na miesto určenia objednávateľom. |
Typ musí spĺňať požiadavky na kopírovací papier no rozmnožovanie suchým tonerov a ISO 9706 na stálosť papiera, čo musí dodávateľ preukázať do 48 hodín od uzavretia zmluvy. Pokiaľ dodávateľ poruší túto povinnosť, objednávateľ je oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť. |
Zmluvné plnenie bude na základe skutočne odobratého množstva papiera v termíne platnosti zmluvy. |
Vajanského 2/A, Trnava, Trnava, Trnavský, Slovenská republika
10.03.2022 00:00 — 09.03.2023 00:00
1 950,00 bal.
9 780,00
8 150,00
Žiadame vložiť technický list na kancelársky papier A5, A4 a A3 pred aukciou.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
21.02.2022 08:29
28.02.2022 08:00
28.02.2022 08:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
26.02.2022 18:31 - Vstupná ponuka | 9 780,00 | € | Cena s DPH |
27.02.2022 20:41 - Najvýhodnejšia ponuka | 9 779,97 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.