00351806
Stredná odborná škola obchodu a služieb, Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, 91250, SVK
52913805
Marián Hucík - Kika Wood
Pekárenská 277/29, Brezovica, 02801, SVK
Nákup školských stolov a stoličiek
školské lavice, školské stoličky, zariadenie do tried, stoly lichobežníkové
Tovar, Služba
1. Školský stôl lichobežníkový
|
|
---|---|
Funkcia |
Lichobežníkové stoly možno vzájomne kombinovať do rôznych zostáv. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Školský stôl lichobežníkový s rektifikáciou 120 x 60 x 60 x 76 cm | ks | 18 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Stôl seminárny lichobežníkový | 120 x 60 x 60 x 76 cm |
rektifikácia | vyžaduje sa |
Kovová konštrukcia | zvarená z oceľového profilu, lakovaná komaxitovou farbou |
Nohy stola ukončené plastovými koncovkami | vyžaduje sa |
Nohy pod doskou navzájom pozvárané pomocou oceľového obdĺžnikového profilu 40 x 20 mm. | vyžaduje sa |
Stolová doska v odolnej povrchovej úprave hrúbky | min. 18 mm |
Hladká doska z laminovanej drevotriesky (hr. 18 mm), povrch melamín, priskrutkovaná ku konštrukcii 4 metrickými skrutkami; hrany dosky stola sú chránené 2 mm ABS hranou | vyžaduje sa |
Výška stola | 75 cm |
Farebné prevedenie dosky | profil 13 dub Sonoma svetlý 3025 SN |
Farebné prevedie konštrukcie a nôh stola | Ral 8017 hnedá |
Vzor | obr. 1 |
2. Školské stoličky čalúnené
|
|
---|---|
Funkcia |
Školské stoličky slúžiace na zariadenie učební. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Školské stoličky čalúnené | ks | 32 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kovová konštrukcia z plochooválneho profilu 38 x 20 mm l | vyžaduje sa |
Konštrukcia pod sedadlom stoličky spevnená | vyžaduje sa |
Konštrukcia | lakovaná práškovými farbami (komaxit), Ral 8017 hnedá |
Sedadlo a opierka vyrobené z tvarovanej bukovej sedemvrstvovej lakovanej preglejky, čalúnenej oteruvzdornou sivou látkou | Vyžaduje sa |
Nohy stoličiek musia mať plastové koncovky, aby nepoškodzovali podlahu, nekĺzali a tlmili hluk | vyžaduje sa |
Vysoká pevnosť a stabilita | vyžaduje sa |
Oblé rohy | áno |
Sedáky a opierky sú priskrutkované ku konštrukcii metrickými skrutkami M6. | vyžaduje sa |
Stoličky sú stohovateľné | vyžaduje sa |
Veľkosti (pre stredoškolákov) | č. 6 |
3. Śkolská stolička čalúnená na kolieskách, výškovo nastaviteľná
|
|
---|---|
Funkcia |
Školská stolička slúži na zariadenie učební. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Śkolská stolička čalúnená na kolieskách, výškovo nastaviteľná | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
Kostra stoličky je vyrobená z plochooválneho profilu 38x20mm | vyžaduje sa |
Konštrukcia | lakovaná práškovými farbami (komaxit), Ral 8017 hnedá |
Čalúnenie sedadla a operadla | šedou látkou odolnou voči oteru |
Operadlo a sedadlo | vyrobené min. z 8 mm hrubej preglejky, laminovanej bukovej dosky, zaoblené hrany dosky, |
5-ramenný plastový kríž s kolieskami | vyžaduje sa |
Vysoká pevnosť a stabilita | vyžaduje sa |
Výškové nastavenie | pomocou plynového piestu |
Stolička muí byť otočná | vyžaduje sa |
Názov |
Dodávateľ do 2. pracovných dní po uzatvorení zmluvy oznámi objednávateľovi kontakt na osobu, zodpovednú za plnenie predmetu zákazky. |
Dodávateľ predloží do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy na EKS aktualizovaný položkový rozpočet a doklady preukazujúce splnenie všetkých technických špecifikácií a technických vlastností predmetu zmluvy, obchodnú značku a typ ponúkaného tovaru - napr. prospektový materiál, katalóg, technický list a pod., ktorý musí obsahovať podrobnú technickú špecifikáciu a technické vlastnosti. |
Požaduje sa predložiť Vyhlásenie o zhode a CE certifikát do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy. |
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky kupujúceho v zmysle zmluvy. Ak dôjde k rozporu, prípadne z predložených dokumentov nebude možné zhodu posúdiť, Objednávateľ vyzve Dodávateľa na doplnenie predložených dokumentov. Dodávateľ je povinný doplniť požadované dokumenty do 3 pracovných dní od prevzatia výzvy. Ak po doplnení dokumentov nie je možné jednoznačne posúdiť zhodu s požiadavkami, Objednávateľ má právo jednostranne od tejto Zmluvy odstúpiť. |
Od dodávateľa sa požaduje likvidácia všetkého vzniknutého odpadu a obalového materiálu. |
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom. |
Záruka je min. 24 mesiacov odo dňa prevzatia predmetu zákazky. Všetky náklady spojené s odstránením prípadných nedostatkov v rámci oprávnenej reklamácie v záručnej lehote znáša dodávateľ. |
Predmet plnenia musí spĺňať všetky technické vlastnosti uvedené v technickej špecifikácii. Súčasťou dodania tovaru bude záručný list a preberací protokol. |
Termín dodania zašle dodávateľ objednávateľovi najmenej 1 pracovný deň vopred telefonicky alebo na jeho emailovú adresu. |
Dodávateľ vyhlasuje, že sa pred uzavretím tejto zmluvy riadne oboznámil s Technickou špecifikáciou predmetu zakázky s Osobitnými podmienkami pre plnenie predmetu zakázky. |
Predávajúci berie na vedomie a nebude požadovať od odberateľa preddavok na kúpnu cenu. Splatnosť faktúry je do 30 dní odo dňa jej doručenia obstarávateľovi. Faktúra musí obsahovať všetky náležitosti v zmysle zákona o DPH č. 222/ 2004 v znení neskorších predpisov. |
Faktúra sa vystaví dňom splnenia dodávky. Podkladom na vystavenie faktúry je povinne dodací list/preberací protokol, protokol o zaškolení obsluhy, návod na použitie, certifikáty, správy. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Zahŕňa všetky náklady na dodanie a sprevádzkovanie predmetu obstarania, t.j. kúpnu cenu tovaru, dodanie na miesto dodania, vrátane nákladov na dopravu, vyloženia tovaru, prípadne iné. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH. |
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t.j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila. |
Pri zámene tovaru, zaslaní iného sortimentu alebo množstva môže objednávateľ odmietnuť dodávku, náklady na vrátanie hradí dodávateľ. |
Objednávateľ nie je povinný prevziať a uhradiť predmet zákazky, ak má vady, a to až do ich úplného odstránenia. |
Zodpovednosť za vady: Dodávateľ garantuje, že dodaný tovar bude po dobu záručnej doby spôsobilý na použitie na dohodnutý účel, resp na obvyklý účel a zachová si dohodnuté, resp inak dohodnuté vlastnosti. Záruka za akosť dodávateľom dodaného tovaru sa vzťahuje na všetky jeho vlastnosti po dobu záručnej doby. Dodávateľ poskytne na dodaný tovar záručnú dobu v trvaní min. 2 roky. Dodávateľ zodpovedá za vady tovaru, ktoré má v okamihu, keď prechádza nebezpečenstvo škody na tovare na objednávateľa aj keď sa stane zjavnou až po tomto čase. |
Objednávateľ je povinný oznámiť bez zbytočného odkladu dodávateľovi vady tovaru, zistené pri preberaní dodávaného tovaru, alebo bezprostredne po zistení vady, v písomnej forme prostredníctvom pošty, alebo emailom. Dodávateľ je povinný oznámené vady bez zbytočného odkladu v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie odstrániť na vlastné náklady a bez nároku na kompenzáciu nákladov voči objednávateľovi, pričom odstránením vád sa rozumie výlučne dodanie náhradného tovaru, prípadne dodanie chýbajúceho tovaru. Týmto ustanovením nie je dotknuté právo objednávateľa odstúpiť od zmluvy. |
Zodpovednosť za vady tovaru v rozsahu, ktorý nie je upravený zmluvou bude objednávateľ riešiť v zmysle Obchodného zákonníka. |
V prípade reklamácie náklady súvisiace s odoslaním tovaru k dodávateľovi znáša Dodávateľ. |
Ak sa v opisnom formulári uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými, respektíve lepšími parametrami. |
V prípade, že dodávateľ ponúkne tovar, ktorý považuje za ekvivalentný k požadovanej špecifikácii, požaduje objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy bezodkladné písomné oznámenie dodávateľa, že predkladá ekvivalentný produkt a súčasne požaduje predloženie dokumentácie k dodávanému ekvivalentnému produktu, z ktorej je zrejmé, že tento produkt spĺňa všetky požiadavky na ekvivalentný produkt, špecifikované objednávateľom pri zadaní zákazky do EKS. |
Objednávateľ pripúšťa také ekvivalentné produkty, ktoré spĺňajú požadované technické vlastnosti vyplývajúce z funkčných vlastností požadovaných tovarov, ktoré sa týkajú predovšetkým súladu ekvivalentov s požadovanými normami, požadovanými materiálmi a technickými prvkami. Dodaniu takého ekvivalentu musí predchádzať odsúhlasenie ponúkaného ekvivalentu objednávateľom. |
Pokiaľ dodávateľ nepreukáže, že predkladaný ekvivalent spĺňa požadované špecifikácie, bude to odberateľ považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok s nárokom na odstúpenie od zmluvy. |
Dodávateľ nie je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou objednávateľa podľa predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas zriaďovateľa objednávateľa. |
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa, uvedenej v opisnom formulári, sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok. |
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§ 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení). |
Uchádzač súhlasí so zverejňovaním všetkých zmluvných náležitostí budúcej zmluvy, faktúr a objednávok na webovom sídle objednávateľa. |
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si úroky z omeškania, pričom minimálna výška úrokov je o 5 percentuálnych bodov vyššia ako základná úroková sadzba Európskej centrálnej banky platná k 1. dňu omeškania s plnením, vypočítaná z hodnoty plnenia, s ktorým je Dodávateľ v omeškaní. Objednávateľ má právo v takomto prípade vystaviť penalizačnú faktúru. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Ul. P. Jilemnického 24, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika
01.03.2022 07:00 — 17.03.2022 15:00
1,00 celok
3 984,60
3 320,50
Vlastný návrh požadujeme realizovať v súlade s osobitnými požiadavkami.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2022 08:58
23.02.2022 10:00
23.02.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
18.02.2022 13:32 - Vstupná ponuka | 3 984,00 | € | Cena s DPH |
18.02.2022 17:16 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 982,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.