00399957
Ekonomická univerzita v Bratislave
Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK
35755989
LASER servis, spol. s.r.o.
Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK
Kopírovací stroj
Kopírka, tlačiareň, skener
Tovar, Služba
|
1. Kopírovací stroj
|
|
|---|---|
| Funkcia |
| dodávka multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania |
| Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
| dodávka multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania | ks | 1 |
| Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
| dodávka multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania v nižšie uvedenej špecifikácii: | Čiernobiele multifunkčné zariadenie (kopírovací stroj) s funkciami: sieťová obojstranná laserová tlač formátu A3-A6, triedenie, 4x zásobník, bočný podavač, pojazdný podstavec, skener, toner 2 ks |
| Technológia tlače | laserová |
| ovládanie | dotykový display farebný minimálne 10,1 uhlopriečka |
| Čas na zahriatie | 18 sek. |
| Plynula výstupná rýchlosť | 25 str/min |
| Hmotnosť - s SPDF | 76,5 kg |
| Rozmery:ˇŠxHxV s SPDF | 587x673x963 mm |
| Zdroj energie | 220 - 240 V,50 - 60 Hz |
| Tlačiareň | |
| Formát tlače | A3/ A4 |
| Optické rozlíšenie max. | 1200 x 1200 dpi |
| Rýchlosť tlače | min. 25 strán/min |
| Automatická duplexná tlač | áno |
| Gramáž papiera: | 52 - 300 g / m2, |
| Celková kapacita vstupných zásobníkov | min. 550 listov |
| Počet vstupných zásobníkov | 1 x 550 listov A6 - A4 + 3x550 listov A6-A3 |
| Bočný zásobník | min. 100 listov |
| Výstupná priehradka | 125 listov |
| Doba prného výtlačku | max 4,1 s |
| Zahrievací čas | do 18 s |
| pamäť celkom | 2GB |
| Pevný disk | min. 320GB |
| Sieťová tlač | áno |
| Triedenie dokumentov | áno |
| Rozhranie | Ethernet 10base-T/100base-TX/1000base-T, USB Host I/F typ A, USB Device I/F typ B, |
| Podporované OS | Win7/XP,Win2003,2008 server |
| pokračovanie | ® Linux, IBM® AIX, 7.6 LTSR, 7.15 LTSR, VirtualApps/Desktops 7 1912 LTSR alebo novší, SAP® R/3®, SAP® S/4® |
| Kopírka | |
| Počet kópii | max. 999 kópií |
| Optické rozlíšenie max. | 600 dpi |
| Zoom | 25-400 % (krok 1 %) |
| Skener | |
| Rýchlosť skenovania (SPDF) | Simpl. 120 / Dupl. 240 obr./min. |
| Rozlíšenie (max.) | 600 dpi |
| Typy súborov | Jednostr. TIFF, Jednostr. JPEG, Jednostranné PDF, Jednostr. vys. kompr. PDF, Jednostr. PDF-A, Viacstr. TIFF, Viacstr. PDF, Vícestr. vys. kompr. PDF, Viacstr. PDF-A |
| Režimy skenovania | E-mail, USB, SD karta, URL, FTP, SMB |
| Príslušenstvo | |
| Toner | 2 ks čierne tonery (24 000 výtlačkov) |
| Pojazdný podstavec | áno |
| Odporúčané formáty papiera | A3, A4, A5, A6, B4, B5, B6, Obálky |
| Vstup papiera štd. | 1 200 hár. |
| Vstup papiera max. | 4 700 har. |
| Výstup papiera štd. | 500 har. |
| Výstup papiera max. | 1 625 har. |
| Gramáž papiera | 60-300 g/m2 |
| Gramáž papiera - Duplex | 52-256 g/m2 |
| Typy papiera | Normálny papier, Recyklovaný papier, Špeciálny papier, Farebný papier, Hlavičkový papier, Kartón, Predtlačený papier, Bankový papier, Poťahovaný papier, Obálky, Štítkový papier, OHP fólie |
| Ekológia | |
| Príkon: max. | 1 600 W |
| Spotreba energie: prevádzka | 446 W |
| Spotreba energie: pripravené | 56,4 W |
| Spotreba energie: spánok | 0,57 W |
| TEC* | 0,29 kWh/týždeň |
| dovoz, inštalácia a zaškolenie na mieste dodania | áno |
| ako napríklad kopírovací stroj továrenskej značky RICOH IM 2500(A) |
| Názov |
| 1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, zaškolenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania |
| 2. Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy a uvedením značky , typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne splnenie predmetu zmluvy. |
| 3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.. |
| 4. Nový doposiaľ nepoužitý tovar. |
| 5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku. |
| 6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruka výrobné čísla . Záručná doba nesmie byť kratšia ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom. |
| 7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média. |
| 8.Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu. |
| 9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady. |
| 10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely. |
| 11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní. |
| 12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie. |
| 13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave. |
| 14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod. |
| 15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa. |
| 16.Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy. |
| 17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy. |
| 18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú. |
| 19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12. |
| Ak opis predmetu zákazky vedie k jedinému výrobcovi objednávateľ umožňuje aj ekvivalentne iný tovar a to s minimálne rovnakými alebo vyššími technickými parametrami ako sú uvedené v predmete tejto zmluvy. |
Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika
29.04.2022 10:09
1,00 kpl
3 108,00
2 590,00
Podľa osobitných požiadaviek na plnenie
| Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
|---|---|---|---|
| Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
18.02.2022 11:42
28.02.2022 10:08
28.02.2022 10:23
20 min.
2 min.
| Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
|---|---|---|---|
| 18.02.2022 12:35 - Vstupná ponuka | 3 105,00 | € | Cena bez DPH |
| 24.02.2022 16:23 - Najvýhodnejšia ponuka | 3 053,07 | € | Cena bez DPH |
Elektronizácia verejného obstarávaniaVážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: