• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 10:08
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 11:05

Detail zákazky Z20221319

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 11:42
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 10:08
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 10:50
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 11:05

Základné údaje

Z20221319

OF-250263

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6237639

Objednávateľ

00399957

Ekonomická univerzita v Bratislave

Dolnozemská cesta 1, Bratislava - mestská časť Petržalka, 85235, SVK

Dodávateľ

35755989

LASER servis, spol. s.r.o.

Lipová 3, Šenkvice, 90081, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kopírovací stroj

Kopírka, tlačiareň, skener

  • 30121100-4 - Fotokopírovacie stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kopírovací stroj
Funkcia
dodávka multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
dodávka  multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
dodávka multifunkčného kopírovacieho stroja vrátane dopravy, inštalácie a zaškolenia na miesto dodania v nižšie uvedenej špecifikácii: Čiernobiele multifunkčné zariadenie (kopírovací stroj) s funkciami: sieťová obojstranná laserová tlač formátu A3-A6, triedenie, 4x zásobník, bočný podavač, pojazdný podstavec, skener, toner 2 ks
Technológia tlače laserová
ovládanie dotykový display farebný minimálne 10,1 uhlopriečka
Čas na zahriatie 18 sek.
Plynula výstupná rýchlosť 25 str/min
Hmotnosť - s SPDF 76,5 kg
Rozmery:ˇŠxHxV s SPDF 587x673x963 mm
Zdroj energie 220 - 240 V,50 - 60 Hz
Tlačiareň
Formát tlače A3/ A4
Optické rozlíšenie max. 1200 x 1200 dpi
Rýchlosť tlače min. 25 strán/min
Automatická duplexná tlač áno
Gramáž papiera: 52 - 300 g / m2,
Celková kapacita vstupných zásobníkov min. 550 listov
Počet vstupných zásobníkov 1 x 550 listov  A6 - A4 + 3x550 listov A6-A3
Bočný zásobník min. 100 listov
Výstupná priehradka 125 listov
Doba prného výtlačku max 4,1 s
Zahrievací čas do 18 s
pamäť celkom 2GB
Pevný disk min. 320GB
Sieťová tlač áno
Triedenie dokumentov áno
Rozhranie Ethernet 10base-T/100base-TX/1000base-T, USB Host I/F typ A, USB Device I/F typ  B,
Podporované OS Win7/XP,Win2003,2008 server
pokračovanie ® Linux, IBM® AIX, 7.6 LTSR, 7.15 LTSR, VirtualApps/Desktops 7 1912 LTSR alebo novší, SAP® R/3®, SAP® S/4®
Kopírka
Počet kópii max. 999 kópií
Optické rozlíšenie max. 600 dpi
Zoom 25-400 % (krok 1 %)
Skener
Rýchlosť skenovania (SPDF) Simpl. 120 / Dupl. 240 obr./min.
Rozlíšenie (max.) 600 dpi
Typy súborov Jednostr. TIFF, Jednostr. JPEG, Jednostranné PDF, Jednostr. vys. kompr. PDF, Jednostr. PDF-A, Viacstr. TIFF, Viacstr. PDF, Vícestr. vys. kompr. PDF, Viacstr. PDF-A
Režimy skenovania E-mail, USB, SD karta, URL, FTP, SMB
Príslušenstvo
Toner 2 ks  čierne tonery (24 000 výtlačkov)
Pojazdný podstavec áno
Odporúčané formáty papiera A3, A4, A5, A6, B4, B5, B6, Obálky
Vstup papiera štd. 1 200 hár.
Vstup papiera max. 4 700 har.
Výstup papiera štd. 500 har.
Výstup papiera max. 1 625 har.
Gramáž papiera 60-300 g/m2
Gramáž papiera - Duplex 52-256 g/m2
Typy papiera Normálny papier, Recyklovaný papier, Špeciálny papier, Farebný papier, Hlavičkový papier, Kartón, Predtlačený papier, Bankový papier, Poťahovaný papier, Obálky, Štítkový papier, OHP fólie
Ekológia
Príkon: max. 1 600 W
Spotreba energie: prevádzka 446 W
Spotreba energie: pripravené 56,4 W
Spotreba energie: spánok 0,57 W
TEC* 0,29 kWh/týždeň
dovoz, inštalácia a zaškolenie na mieste dodania áno
ako napríklad kopírovací stroj  továrenskej značky RICOH IM 2500(A)
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia, inštalácie, zaškolenia a preukázania funkčnosti na mieste dodania
2. Požaduje sa predložiť aktualizovaný rozpočet do 3 dní od uzavretia zmluvy a uvedením značky , typu tovaru a osoby zodpovednej za riadne splnenie predmetu zmluvy.
3. Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
4. Nový doposiaľ nepoužitý tovar.
5. Dodávateľ minimálne 24 hodín pred dodaním tovaru upozorní objednávateľa na dodávku.
6. Dodávateľ na dodacom liste uvedie špecifikáciu dodávaného tovaru s uvedením značky a typu, uvedie záruka výrobné čísla . Záručná doba nesmie byť  kratšia  ako záručná doba poskytnutá výrobcom alebo distribútorom.
7. Dodávateľ dodá k tovaru návod v slovenskom alebo českom jazyku a všetky potrebné inštalačné média.
8.Záručná doba začína plynúť nasledujúci deň po skončení preberacieho konania a podpísania dodacieho listu.
9. Dodávateľ poskytne objednávateľovi bezplatný záručný servis na predmet plnenia zmluvy počas záručnej doby s nástupom technika na servisný zásah najneskôr do 12:00 hod nasledujúceho pracovného dňa po riadnom nahlásení vady.
10. Za riadne nahlásenie vady sa považuje doručenie písomnej žiadosti o vykonanie záručného servisu (vrátane potvrdeného e-mailu) so stručným opisom vady, uvedením času a predpokladaného dôvodu jej vzniku, mena, priezviska a pracovného postavenia oprávneného zástupcu objednávateľa pre tieto účely.
11. Pre odstránenie vady v záručnej dobe sa uplatňuje lehota 2 pracovných dní.
12. Ak ide o vadu, ktorú dodávateľ objektívne nemôže odstrániť do dvoch pracovných dní, poskytne objednávateľovi náhradné zariadenie rovnakých alebo lepších parametrov po dobu odstraňovania vady resp. iné náhradné riešenie.
13. Záručná doba sa predlžuje o dobu, počas ktorej bolo zariadenie v oprave.
14. Záručná oprava sa vykonáva bez nároku na úhradu akýchkoľvek súvisiacich nákladov dodávateľa ako sú napr. dopravné náklady, výmena komponentov alebo iných častí predmetu zmluvy a pod.
15. V prípade, ak sa na nahlásenú vadu nevzťahuje záruka v zmysle záručných a reklamačných podmienok tejto zmluvy a objednávateľ trvá na vykonaní servisnej opravy, táto sa uskutoční na náklady objednávateľa.
16.Nedodržanie predmetu zmluvy a lehoty plnenia sa chápe ako podstatné porušenie zmluvy.
17. Objednávateľ je oprávnený od zmluvy odstúpiť, ak uzavretá zmluva nespĺňa požiadavky určené v predmete zmluvy.
18. Dňom doručenia oznámenia o odstúpení bude zmluva považovaná za ukončenú.
19. Objednávateľ si môže uplatniť voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 50,00 eur za každú aj začatú hodinu, ak dodávateľ nesplní povinnosti uvedené v bode 11. a 12.
Ak opis predmetu zákazky vedie k jedinému výrobcovi objednávateľ umožňuje aj ekvivalentne iný tovar a to s minimálne rovnakými alebo vyššími technickými parametrami ako sú uvedené v predmete tejto zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dolnozemská cesta č.1, Bratislava - mestská časť Petržalka, Bratislava V, Bratislavský, Slovenská republika

29.04.2022 10:09

1,00 kpl

3 108,00

2 590,00

Podľa osobitných požiadaviek na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

18.02.2022 11:42

28.02.2022 10:08

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2022 10:23

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 321
 15
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
18.02.2022 12:35 - Vstupná ponuka 3 105,00 € Cena bez DPH
24.02.2022 16:23 - Najvýhodnejšia ponuka 3 053,07 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS