• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 10:00

Detail zákazky Z20221276

  •    Vyhlásenie zákazky
    28.02.2022 09:47
  •    Predkladanie ponúk
    14.03.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    14.03.2022 09:48
  •    Zazmluvnenie zákazky
    14.03.2022 10:00

Základné údaje

Z20221276

OF-250234

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6262229

Objednávateľ

00691135

Mesto Košice

Trieda SNP 48/A, Košice, 04011, SVK

Dodávateľ

35750774

2imPress s.r.o.

Obchodno – výstavný objekt G, Devínska Nová Ves 7470, Bratislava - mestská časť Devínska Nová Ves, 84107, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Tlač mestských novín

noviny, tlač

  • 79810000-5 - Tlačiarenské služby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tlač mestských novín
Funkcia
Tlač novín pre účely informovania verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
predpokladaný náklad tlače ks/mesiac 110 000
predpokladaný počet mesiacov (apríl - október okrem júl a august) mesiac 5
formát strán A4 mm 210x297
počet strán 1 výtlačok 24
hmotnosť papiera g 80 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch papiera matný
farebnosť 4+4
tlačové podklady pdf
väzba V1
 2. Tlač dvojčísla
Funkcia
Tlač novín pre účely informovania verejnosti
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný náklad / 2 mesiace (júl a august) ks 110 000
formát A4 mm 210x297
počet strán 1 výtlačok 36
hmotnosť papiera g 80 105
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
povrch papiera matný
farebnosť 4+4
tlačové podklady pdf
väzba V1
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 5 dní od uzavretia zmluvy.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Prii Rámcovej dohode - lehota plnenia pre Dodávateľa - do 3 pracovných dní od dodania podkladov v pdf formáte od Objednávateľa.
Celková zmluvná cena zahŕňa všetky náklady spojené s plnením Zmluvy (tlač, balenie, dopravu na miesto plnenia).
Objednávateľ vyžaduje dodržanie správneho a úplného zoradenia strán, kvalitu papiera, farebnosť, väzbu, orez. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade preukázateľne chybného alebo poškodeného predmetu zákazky bezplatne odstrániť zistené vady a dodať opravenú verziu najneskôr do dvoch pracovných dní od dňa doručenia reklamácie.
Dodávateľ zodpovedá za to, že do novín nebudú vložené žiadne reklamné ani iné prílohy, ktoré Objednávateľ vopred neschválil.
Dodávateľ je oprávnený fakturovať zmluvnú cenu na základe preukázateľne zrealizovaného plnenia. Dodávateľ vystaví faktúru za tlač a dodanie plnenia do 10 dní od dodania plnenia.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky Objednávateľa uvedenej v Zmluve sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
TERMÍNY DODANIA PODKLADOV DO TLAČE:VYDANIE APRÍL: 29. 3. 2022 - 30.3.2022 do 9:00 hod., VYDANIE MÁJ: 25. 4. 2022 – 26.4.2022 do 9:00 hod., VYDANIE JÚN: 24. 5. 2022 – 25.5.2022 do 9:00 hod., VYDANIE SEPTEMBER: 23. 8. 2022 – 24.8.2022 do 9:00 hod., VYDANIE OKTÓBER: 27. 9. 2022 – 28.9.2022 do 9:00 hod., VYDANIE JÚL – AUGUST: 20. 6.2022 – 21.6.2022 do 9:00 hod

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Trieda SNP 48/A, Košice, Košice, Košický, Slovenská republika

7

1,00 komplet

96 944,75

80 787,29

Podľa navrhnutých požiadaviek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

28.02.2022 09:47

14.03.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

14.03.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 207
 12
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
10.03.2022 12:10 - Vstupná ponuka 96 789,00 € Cena s DPH
10.03.2022 12:10 - Najvýhodnejšia ponuka 96 789,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS