• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2022 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 15:20

Detail zákazky Z20221264

  •    Vyhlásenie zákazky
    17.02.2022 14:08
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2022 14:30
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 15:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 15:20

Základné údaje

Z20221264

OF-250192

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6226290

Objednávateľ

36513458

Nemocnica Poprad, a. s.

Banícka 803/28, Poprad, 05845, SVK

Dodávateľ

31373861

Linde Gas s. r. o.

Tuhovská 3, Bratislava, 83106, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Mediciálne, technické a špeciálne plyny

Mediciálne plyny, technické plyny, špeciálne plyny, mediciálny kyslík, nájom týchto fliaš a zásobovacej stanice

  • 24111500-0 - Lekárske plyny
  • 24100000-5 - Plyny
  • 24110000-8 - Technické plyny
  • 44612000-3 - Kontajnery na skvapalnené plyny
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Mediciálne, technické a špeciálne plyny
Funkcia
Dodávka technických a medicinálnych plynov, špeciálnych plynov v oceľových/tlakových fľašiach a iných tlakových nádobách, dodávky realizované vrátane dopravy na miesto dodania. Plyny dodávané pre účely zdravotníckeho zariadenia s nepretržitou prevádzkou podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Kyslík medicinálny 1,61 m3/10L fľaša 10
Kyslík medicinálny 1,61m3/10L integ. ventil fľaša 82
Kyslík medicinálny 0,43 m3/2 L fľaša 235
Kyslík medicinálny 0,43m3/2 L integ. ventil fľaša 800
Kyslík medicinálny 10,8 m3/50 L fľaša 2
Kyslík technický plynný 10,8 m3/50 L fľaša 2
Vzduch medicinálny syntetický 10 m3/50 L fľaša 1
Oxid dusný medicinálny + kyslík 50/50 2,8 m3/10 L fľaša 1
Oxid dusný medicinálny 30 kg/40 L fľaša 1
Oxid dusný medicinálny 7,5 kg/10 L fľaša 10
Acetylén technický 8 kg/40 L fľaša 1
Oxid uhličitý medicinálny 30kg/40 L fľaša 11
Oxid uhličitý medicinálny so sifónom 20kg fľaša 1
Denný nájom na techn.plyny 150 a 200 bar max. 23 ks 1 fľaša/deň 8395
Denný nájom acetylén max. 2 ks 1 fľaša/deň 730
Denný nájom med.kyslík LIV max. 133 ks 1 fľaša/deň 48545
Denný nájom -kyslík medicinálny, oxid dusný medicinálny, CO2 med., Vzduch med. max. 125 ks 1 fľaša/deň 45625
Denný nájom - oxid dusný medicinálny zmes 50/50 max. 2 ks 1 fľaša/deň 730
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane dopravy na miesto plnenia.
2. Nový, doposiaľ nepoužitý tovar.
3. Cena musí obsahovať všetky náklady (akékoľvek interné či externé náklady a výdavky) spojené s dodaním tovaru.
4. Okrem uvedených poplatkov vo funkčnej a technickej špecifikácii predmetu si dodávateľ nesmie účtovať žiadne ďalšie poplatky za dopravu a nájom.
5. Požaduje sa dodanie tovaru a poskytnutie služieb na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené po účinnosti zmluvy).
6. Zmluva sa uzatvára na dobu určitú podľa času / lehoty plnenia uvedenej v tejto zmluve alebo do vyčerpania zazmluvneného množstva za celý predmet zákazky v závislosti od toho, ktorá skutočnosť nastane skôr.
7. Do 5 dní od uzatvorenia zmluvy, teda ešte pred samotným plnením zmluvy sa požaduje predložiť kupujúcemu mailom položkovitý rozpis podľa predmetu zmluvy: ceny bez DPH, výšku DPH a ceny s DPH a výšky nájmov.
8. Dodávka medicinálnych, technických plynov, špeciálnych plynov v oceľových /tlakových/ fľašiach a iných tlakových nádobách podľa mailového objednania a umožnenie objednávateľovi užívať dodané oceľové/tlakové fľaše.
9. Objednávateľ bude množstvá jednotlivých plynov upresňovať na základe svojich prevádzkových potrieb prostredníctvom e-mailových objednávok, v ktorých bude uvedený požadovaný termín dodania, resp. v prípade nutnej potreby v daný pracovný deň počas lehoty plnenia zmluvy.
10. Dodávateľ sa zaväzuje dodávať tovar v tlakových fľašiach najneskôr do 2 pracovných dní od potvrdenia objednávky.
11. Dodávateľ sa zaväzuje v prípade akútnej potreby dodať objednaný tovar najneskôr do 24 hodín od objednania.
12. Množstvá zapožičaných fliaš a plynov sa môžu v priebehu doby plnenia zmluvy meniť podľa aktuálnej prevádzkovej potreby a spotreby.
13. V prípade ak objednávateľovi nevznikne prevádzková potreba, vyhradzuje si právo neodobrať zazmluvnené množstvo tovaru a nevyčerpať zazmluvnené objemy denných nájmov.
14. Dodávateľ je povinný dodávať fľaše označené číslom, prípadne čiarovým kódom, ktoré musí byť uvedené aj na dodacom liste.
15. Splatnosť faktúry do 60 dní od jej doručenia.
16. Dodávateľ musí mať platné povolenie na veľkodistribúciu humánnych liekov v rozsahu veľkodistribúcia mediciálnych plynov vydané ŠUKL v zmysle zákona č. 362/2011 Z.z. o liekoch a zdravotníckych pomôckach a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení po celú dobu trvania tejto zmluvy.
17. Objednávateľ neposkytuje na predmet zmluvy preddavky ani zálohy.
18. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena (ďalej tiež ako „nižšia cena“) za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5 % v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa -
18. - tejto zmluvy a nižšou cenou.
19. Zmluvné strany sa dohodli, že dodávateľ nie je oprávnený postúpiť inému svoju pohľadávku vzniknutú z titulu plnenia podľa tejto zmluvy bez predchádzajúceho písomného súhlasu objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú pohľadávky dodávateľa postúpené v rozpore s predchádzajúcou vetou, bude v zmysle príslušných ustanovení Občianského zákonníka neplatný.
20. Zmluvné strany berú na vedomie, že dlžník udelí súhlas s postúpením pohľadávky za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas Ministerstva zdravotníctva SR.
21. Dodávateľ tovaru je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru do 15 dní odo dňa jeho riadneho dodania, najneskôr však do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po mesiaci, v ktorom bol dodaný tovar.
22. V prípade nedodržania termínu lehoty plnenia zmluvy je objednávateľ oprávnený uplatniť u dodávateľa zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z celkovej kúpnej ceny predmetu plnenia denne.
23. Na vzťahy neupravené touto zmluvou sa použijú ustanovenia obchodného zákonníka.
24. V prípade, ak zmluvné strany majú povinnosť byť registrované v Registri partnerov verejného sektora, zmluvné strany týmto vyhlasujú, že splnili povinnosť podľa zákona č. 315/2016 Z.z., inak zodpovedajú za škodu spôsobenú druhej zmluvnej strane porušením vyššie uvedenej povinnosti. Uvedené platí aj pre prípadných subdodávateľov dodávateľa. To sa vzťahuje na celé obdobie platnosti zmluvy.
25. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa uvedenej v článku "Predmet zmluvy" alebo v článku "Zmluvné podmienky" sa bude považovať za podstatné porušenie Zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Banícka 803/28, Poprad, Poprad, Prešovský, Slovenská republika

01.03.2022 00:00 — 28.02.2023 23:59

1,00 komplet

64 019,00

64 019,00

Položkovitý rozpis predmetu zákazky v rozsahu názvu položiek.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

17.02.2022 14:08

23.02.2022 14:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2022 14:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 404
 3
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
17.02.2022 14:53 - Vstupná ponuka 64 019,00 € Cena bez DPH
22.02.2022 09:34 - Najvýhodnejšia ponuka 64 018,50 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS