• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2022 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2022 14:09
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 16:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 17:05

Detail zákazky Z20221254

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2022 14:33
  •    Predkladanie ponúk
    23.02.2022 14:09
  •    Ukončenie zákazky
    23.02.2022 16:52
  •    Zazmluvnenie zákazky
    23.02.2022 17:05

Základné údaje

Z20221254

OF-250218

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6226268

Objednávateľ

00160750

Gymnázium Vavrinca Benedikta Nedožerského, Matice slovenskej 16, Prievidza

Matice slovenskej 16, Prievidza, 97101, SVK

Dodávateľ

46532617

CHANGE COMPUTER s. r. o.

Nedožerská cesta 2, Prievidza, 97101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup VT

Počítač, slúchadlá, interaktívna tabuľa, projektor, reproduktory, tlačiareň

  • 30200000-1 - Počítačové zariadenia a spotrebný materiál
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. PC All-in-One
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
PC  All-in-One ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Displej min. 23,8"
Rozlíšenie min. FHD
Procesor min. 10090 bodov v CPU Passmark
RAM min. 8 GB
HDD min. 256 GB SSD
OS Windows 10 Home, alebo Windows 10 Pro, prípadne už verzia Windows 11
Webkamera min. 720p
Reproduktory vyžadujeme
Klávesnica a myš vyžadujeme
Záruka min. 2 roky
Referenčný model Lenovo IdeaCentre AIO 3 24ALC6, alebo ekvivalent
 2. Slúchadlá
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Slúchadlá - náhlavná stereo súprava s mikrofónom ks 23
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Pripojenie 3,5 mm TTRS konektor
Frekvenčný rozsah 20 - 22 000 Hz
Akustický tlak 102 dB SPL
Impedancia 32 Ohm
Dĺžka kábla min. 1,2 m
Referenčný model KOSS CS200i, alebo ekvivalent
 3. Interaktívna tabuľa
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Interaktívna tabuľa ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Technológia optická
Formát 16:10
Uhlopriečka min. 227 cm / 96"
Výbava 3 bezbatériové perá, ukazovátko, guma
Povrch magnetický a keramický
Funkcia Plug and play
Veľkosť aktívnej plochy 1964 mm x 1145 mm
Softvér v slovenčine
Montáž a inštalácia vyžaduje sa priamo u odberateľa
Záruka min. 2 roky
Referenčný model Gaoke 96, alebo ekvivalent
 4. Projektor k interaktívnej tabuli
Funkcia
Dodávka výpočtovej technike
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Projektor k interaktívnej tabuli ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Typ projekcia - ultrakrátka vzdialenosť
Technológia 3 LCD
Rozlíšenie min. XGA
Svietivosť min. 3800 ANSI
Kontrast min. 2500000:1
Životnosť lampy min. 20 0000 hodín (30 000 hodín v úspornom režime)
Držiak projektora súčasť výbavy
Záruka min. 2 roky
Referenčný model EPSON EB - 720, alebo ekvivalent
 5. Prídavné reproduktory k interaktívnej tabuli
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Prídavné reproduktory k interaktívnej tabuli ks 1
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Výkon Dvojkanálový aktívny zvuk s celkovým výkonom 36 W RMS
Ekvalizér 3 pásmový
Pripojenie Bluetooth 3,0
Rozmer max. 78x910x86 mm
Príslušenstvo držiak na stenu, sieťový adaptér, diaľkový ovládač, 1m minijack (3,5mm) do cinch kábla
Montáž a inštalácia tabule vyžaduje sa priamo u odberateľa
Záruka min. 2 roky
Referenčný model Avtek Soundbar 1SVS08, alebo ekvivalent
 6. Multifunkčná tlačiareň
Funkcia
Dodávka výpočtovej techniky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Multifunkčná tlačiareň ks 2
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Formát A4
Rozlíšenie tlače min. 600x600 dpi
Tlač farebná laserová
Skener obojstranné skenovanie
Obojstranná tlač automatická
Obrazovka dotyková LCD
Rozhrania USB, LAN,  WIFI
ADF Automatický podávač dokumentov na 50 listov
Servis Installation service vrátane zaškolenia priamo u odberateľa
Záruka min. 2 roky
Referenčný model Canon i-SENSYS MF744Cdw, alebo ekvivalent
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia - vyloženie na vrátnici v pracovnom čase od 8,00 do 15,00 hod.
Objednávateľ požaduje dodávku originálneho, nového a nepoužitého tovaru v bezchybnom stave a v originálnom balení. Nedodržanie tejto podmienky sa považuje za podstatné porušenie zmluvných podmienok oprávňujúce objednávateľa neprevziať tovar, na náklady dodávateľa.
Tovar bude doručený bez akýchkoľvek vád. Dodávaný tovar, alebo jeho časť môže objednávateľ odmietnuť prevziať ak zistí preukázateľné vady tovaru, nedostatočnú kvalitu, rozdiel v množstve a zámenu tovaru v porovnaní s kúpnou zmluvou.
Pri reklamácii v rámci bežnej záruky sa požaduje vyzdvihnutie reklamovaného tovaru v sídle objednávateľa a doručenie reklamovaného tovaru späť do sídla objednávateľa na náklady dodávateľa. Porušenie tejto povinnosti sa považuje za podstatné porušenie tejto zmluvy.
Požadujeme záručnú dobu od výrobcu v trvaní 24 mesiacov, ak dodávateľ neposkytne dlhšiu záruku.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v SR, resp. EU a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Požadujeme dodanie tovaru naraz, nie po častiach.
Dodávateľ musí spĺňať zákonné podmienky v súlade s príslušnými ustanoveniami ZVO a zákona č. 315/2016 Z.z. a Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska (OPET).
Požadujeme minimálne 2 dni pred dodávkou tovaru na miesto plnenia kontaktovať objednávateľa telefonicky, prípadne e-mailom.
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet s cenou bez DPH aj s DPH do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy  v súlade s celkovou predloženou kontraktačnou cenou z EKS.
Dodávateľ je povinný doručiť faktúru v deň dodania tovaru spolu s dodacím listom a záručným listom. Kúpna cena je pevná, úplná a nemôže byť menená. Faktúra zahŕňa všetky náklady na dodanie tovaru. Na doručenej faktúre musia byť uvedené jednotkové ceny, DPH a celková cena s DPH.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z..
V prípade neuskutočnenia plnenia predmetu zákazky riadne a včas z dôvodu na strane dodávateľa, má objednávateľ právo uplatniť si voči dodávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 0,05% z kúpnej ceny tovaru za každý, aj začatý deň omeškania. Právo objednávateľa na náhradu škody tým nie je nijako dotknuté.
Objednávateľ upozorňuje záujemcov, že ako uchádzači musia spĺňať podmienku oprávnenosti dodania tovaru (§32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky a požiadavky objednávateľa uvedenej v opisnom formulári sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvných podmienok.
Na dodací list a faktúru požadujeme uviesť číslo zmluvy z EKS.
Názov Upresnenie
Nákup VT - dodávka tovaru najneskôr do 29.03.2022

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Matice slovenskej 16, Prievidza, Prievidza, Trenčiansky, Slovenská republika

28.02.2022 14:12 — 29.03.2022 14:12

51,00 ks

18 771,00

15 642,50

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Oprávnenie uchádzača distribuovať výpočtovú techniku.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

16.02.2022 14:33

23.02.2022 14:09

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

23.02.2022 14:24

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 344
 201
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2022 15:14 - Vstupná ponuka 18 771,00 € Cena s DPH
18.02.2022 16:51 - Najvýhodnejšia ponuka 18 766,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS