17336121
Regionálny úrad verejného zdravotníctva so sídlom v Nových Zámkoch
Slovenská 13, Nové Zámky, 94030, SVK
36880574
Ing. Peter Gerši - GC Tech.
Jilemnického 6, Trenčín, 91101, SVK
Kancelársky papier a kancelárske potreby
kancelárske potreby, obálky, perá, ceruzky, gumy, euroobaly, zakladače, zvýrazňovače, tlačivá
Tovar, Služba
1. Kancelársky papier a kancelárske potreby
|
|
---|---|
Funkcia |
Kancelársky papier a kancelárske potreby na zabezpečenie administratívnej činnosti objednávateľa. |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Archívna krabica A4 šírka 80 mm | ks | 10 | ||
2. Baliaci papier (90 cm x 120 cm) | ks | 15 | ||
3. Poznámkový blok s bočnou špirálou linajkový, formát A5, 70 listov | ks | 28 | ||
4. Centropen 2846 čierny | ks | 20 | ||
5. Centropen 2846 modrý | ks | 10 | ||
6. Centropen 2846 zelený | ks | 5 | ||
7. Centropen liner 2811 zelený | ks | 4 | ||
8. Centropen liner 2811 čierny | ks | 4 | ||
9. Centropen liner 2811 červený | ks | 4 | ||
10. Dierovač celokovový | ks | 5 | ||
11. Dátumovka Trodat samonamáčacia | ks | 6 | ||
12. Dosky spisové, tvrdené so šnúrkou | ks | 150 | ||
13. Etiketa samolepiaca, formát A4 (bal. = 100 ks hárkov), 70 mm x 37 mm | bal. | 1 | ||
14. Etiketa samolepiaca, formát A4 (bal. = 100 ks hárkov), 38 mm x 21 mm | bal. | 1 | ||
15. Euroobal formát A4 (obyčajný, bal. = 100 ks) | bal. | 20 | ||
16. Guma mäkká | ks | 12 | ||
17. Sponka na spisy 33 mm (bal. = 100 ks) | bal. | 51 | ||
18. Sponka na spisy 50 mm (bal. = 100 ks) | bal. | 8 | ||
19. Korekčná páska 4,2 mm x 5 m | ks | 26 | ||
20. Korekčný lak 20 ml. | ks | 9 | ||
21. Lepiaca páska 19 mm x 33 m | ks | 15 | ||
22. Lepiaca páska 48 mm x 33 m | ks | 10 | ||
23. Lepiaca tyčinka 40 g | ks | 16 | ||
24. Fixky (sada = 4 farby) | sada | 2 | ||
25. Fixky (sada = 6 farieb) | sada | 1 | ||
26. Ceruzka (tuha HB) s gumou | ks | 15 | ||
27. Náplň do zošívačky 24/6 (bal. = 1000 ks) | bal. | 40 | ||
28. Nožnice kancelárske 21 cm | ks | 6 | ||
29. Obálka samolepiaca C6 (114 mm x 162 mm) bal. = 100 ks | bal. | 6 | ||
30. Obálka samolepiaca C5 (162 mm x 229 mm) bal. = 50 ks | bal. | 4 | ||
31. Obálka samolepiaca s páskou C4 (324 mm x229 mm) bal. = 50 ks | bal. | 3 | ||
32. Obálka TC4 s rozšíreným dnom a postranný záhybom, bal. = 10 ks | bal. | 1 | ||
33. Otvárač listov s plastovou rúčkou | ks | 1 | ||
34. Pravítko farebné - 30 cm | ks | 5 | ||
35. Rozraďovač spisov kartónový 1/3 (105 mm x 240 mm) A4 (bal. = 100 ks) | bal. | 1 | ||
36. Rozšívačka/odsponkovač | ks | 8 | ||
37. Rýchloviazač PP, formát A4 s plastovou priehľadnou prednou stranou | ks | 15 | ||
38. Samolepiace odkazovače 75 mm x 75 mm (blok = 400 ks) | blok | 30 | ||
39. Lístky odkazové sypané 83 mm x 83 mm (bal. = 500 ks) | blok | 14 | ||
40. Strúhadlo na ceruzky so zásobníkom | ks | 12 | ||
41. Kancelársky zakladač A4 s pákou kartónový - šírka 75 mm | ks | 70 | ||
42. Kancelársky zakladač A4 s pákou kartónový - šírka 52 mm | ks | 80 | ||
43. Zošívačka (min. na 20 listov) | ks | 14 | ||
44. Zvýrazňovač farebný (sada = 4 ks) | sada | 22 | ||
45. Plastový rozraďovač 5 - dielny farebný | ks | 5 | ||
46. Guličkové pero so stláčacím mechanizmom - modré | ks | 90 | ||
47. Guličkové pero so stláčacím mechanizmom - červené | ks | 25 | ||
48. Plastový vertikálny zakladač na dokumenty šírka 75 mm - modrý | ks | 15 | ||
49. Plastový vertikálny zakladač na dokumenty šírka 75 mm - červený | ks | 15 | ||
50. Plastový vertikálny zakladač na dokumenty šírka 75 mm - zelený | ks | 15 | ||
51. Odkladač na spisy plastový stohovateľný | ks | 9 | ||
52. PVC obal zakladací "L" formát A4 | ks | 150 | ||
53. Obal na spisy so zaklápacími troma chlopňami A4 | ks | 160 | ||
54. Závesný rýchloviazač A4 (s kovovým závesom) | ks | 300 | ||
55. Rýchloviazač - prešpán - A4 (s dierovaním vo vnútri) | ks | 140 | ||
56. Obal na spisy - prešpán - A4 bez chlopní | ks | 40 | ||
57. Obchodná kniha A4 linajková - 100 listov | ks | 2 | ||
58. Obchodná kniha A5 linajková - 100 listov | ks | 7 | ||
59. Lepidlo kancelárske tekuté 75 g | ks | 1 | ||
60. Písacia podložka s klipom A4 | ks | 6 | ||
61. Náplne do zošívačky s plochým zošívaním NOVUS 24/6 | bal. | 5 | ||
62. Zošívačka s plochým zošívaním (min. na 30 listov) | ks | 1 | ||
63. Razítková farba modrá 30 ml | ks | 2 | ||
64. Označovač prádla (pero - nevyprateľný popisovač) čierny | ks | 2 | ||
65. Poznámkový blok A4 linajkový s bočnou špirálou 70 listov | ks | 27 | ||
66. Mikroténové vrecká 250 mm x 350 mm (50 ks/bal.) | bal. | 5 | ||
67. Permanentný popisovač čierny, šírka stopy 2,5 mm | ks | 17 | ||
68. Obálky malé C6 s doručenkou | ks | 50 | ||
69. Obálky stredné C5 s doručenkou | ks | 10 | ||
70. Obálky stredné C5 s doručenkou "do vlastných rúk" | ks | 50 | ||
71. Obálky veľké C4 s doručenkou | ks | 60 | ||
72. Zošiť A4, linajkový, 40 listov | ks | 10 | ||
73. Zošiť A5, linajkový, 40 listov | ks | 10 | ||
74. Uhľový papier (balenie = 100 ks) | bal. | 5 | ||
75. Korková nástenná tabuľa 60 cm x 40 cm | ks | 1 | ||
76. Poznámkový blok lepený A5 linajkový, 50 listov | ks | 10 | ||
77. Lupa klasická, priemer min. 6 cm, 4 x zväčšenie | ks | 1 | ||
78. Náplň modrá do guličkového pera so stláčacím mechanizmom (vhodné k položke č. 46) | ks | 25 | ||
79. Tlačivá "Spisový obal" A4 dvojlist 80 g (balenie = 500 ks) | bal. | 5 | ||
80. Tlačivo "Podací registratúrny denník" A4, viazané 100 listov | ks | 10 | ||
81. Tlačivo "Dovolenka" samoprepisovacia (blok = 100 listov) | ks | 10 | ||
82. Tlačivo "Žiadanka na prepravu" A6 (blok = 100 listov) | ks | 13 | ||
83. Tlačivo "Pokladničná kniha" A4 samoprepisovacia, viazaná 100 listov | ks | 2 | ||
84. Tlačivo "Zápisník bezpečnosti práce" A5, 48 hárkov | ks | 10 |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia. |
Výška konečnej ceny za predmet zákazky zahŕňa všetky náklady súvisiace s dodaním tovaru, najmä balenie, dopravu a dodanie na miesto určené Objednávateľom (Nové Zámky, Slovenská č. 13). |
Predmet zákazky bude objednávaný a dodávaný počas trvania Rámcovej dohody, t. j. 12 kalendárnych mesiacov od uzatvorenia Rámcovej dohody, na základe samostatných záväzných objednávok. |
Objednávateľ si vyhradzuje právo zadať zákazku pre chránenú dielňu podľa zákona č. 5/2004 Z. z. o službách zamestnanosti a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov. Objednávateľ požaduje do 3 pracovných dní po uzatvorení tejto Rámcovej dohody predložiť doklad preukazujúci priznanie postavenie chránenej dielne. |
Ak sa zmluvné strany nedohodnú inak, Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Rámcovej dohody predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú cenovú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. |
Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa bodu 18.2 písm. u) Všeobecných zmluvných podm. OPET. |
Objednávateľ posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky Dodávateľa (predložený Dodávateľom v ponuke), vzhľadom na požadovanú technickú a funkčnú špecifikáciu položiek predmetu zákazky, definovanú Objednávateľom v opise predmetu zákazky. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky vždy v pracovnej dobe objednávateľa, t. j. od 8:00 h do 15:00 h. |
Dodávateľ dodá predmet zákazky na základe objednávky najneskôr do 5 pracovných dní od prevzatia objednávky, resp. jej doručenia, ak sa písomne (napr. e-mailom) nedohodnú inak. |
Dodávateľ je povinný dohodnúť dodanie predmetu zákazky s kontaktnou osobou Objednávateľa minimálne 1 pracovný deň pred jej dodaním. |
Objednávateľ potvrdí prevzatie predmetu zákazky svojim podpisom, prípadne pečiatkou na dodacom liste Dodávateľa. |
Na predmet zákazky dodaný na základe objednávky bude vystavená samostatná faktúra, ktorej prílohou bude dodací list potvrdený Objednávateľom. |
Originál faktúry musí byť doručený Objednávateľovi na adresu jeho sídla. |
Splatnosť faktúry, ktorá musí spĺňať náležitosti daňového dokladu je minimálne 14 dní od jej doručenia Objednávateľovi. |
V prípade, ak faktúra nebude obsahovať predpísané náležitosti, bude vrátená Dodávateľovi na doplnenie a lehota splatnosti začne plynúť až doručením opravenej faktúry. |
Objednávateľ neposkytuje preddavky ani zálohy, platby budú realizované bezhotovostným stykom. |
Množstvá uvedené v zákazke sú predpokladané množstvá a Objednávateľ si vyhradzuje právo objednávať počas trvania tejto Rámcovej dohody množstvo tovaru podľa svojich skutočných potrieb a finančných možností, maximálne však do výšky celkovej zmluvnej ceny. Dodávateľ si nemôže nárokovať od Objednávateľa odber všetkých druhov tovarov uvedených v dohode. Neodobratie všetkých druhov a počtu tovarov uvedených v dohode nezakladá právo Dodávateľa uplatniť si náhradu škody a ani odstúpiť od dohody z tohto dôvodu. |
Objednávateľ požaduje, aby jednotlivé položky predmetu zákazky boli dodané vždy v spotrebiteľskom balení, boli vždy nové a nepoužité. Balenia uvedené v technickej špecifikácii sú orientačné a ich vynásobením s počtom jednotlivých položiek predstavujú predpokladanú potrebu Objednávateľa. To znamená, že je možné dodať jednotlivé položky predmetu zákazky aj v balení s iným rozsahom, ale v takom množstve, aby to zodpovedalo potrebe Objednávateľa. |
Pri položkách, kde je možná farebná variabilita (napr. zakladače, rýchloviazače, obaly) si Objednávateľ vyhradzuje právo objednať tovar v ním vybranej farbe, pokiaľ to nebude mať vplyv na vysúťaženú cenu. |
Záruka na predmet zákazky a uplatňovanie reklamácií - podľa platných právnych noriem SR. |
Ostatné sa riadi Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2. časť "Všeobecné zmluvné podmienky", verzia platná v čase zadávania tejto zákazky. |
Slovenská č. 13, Nové Zámky, Nové Zámky, Nitriansky, Slovenská republika
25.02.2022 09:00 — 01.01.2023 00:00
3 064,00 ks
2 100,00
2 069,12
Dodávateľ je povinný najneskôr do 3 pracovných dní od uzavretia Kúpnej zmluvy predložiť výsledný návrh plnenia zákazky, ktorý bude o. i. obsahovať podrobnú cenovú kalkuláciu, pričom podrobná cenová kalkulácia bude obsahovať jednotkové ceny všetkých položiek bez DPH, výšku DPH, jednotkové ceny všetkých položiek s DPH, celkovú cenu s DPH a obsah spotrebiteľského balenia. Objednávateľ bezodkladne po uzavretí Zmluvy, najneskôr však do 3 pracovných dní odo dňa uzavretia Zmluvy, posúdi Vlastný návrh plnenia zákazky, a oznámi Dodávateľovi, či Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje alebo či od Zmluvy odstupuje. Ak Objednávateľ do lehoty podľa predošlej vety neoznámi Dodávateľovi, či jeho Vlastný návrh plnenia zákazky akceptuje, považuje sa Vlastný návrh plnenia zákazky uplynutím tejto lehoty za neakceptovaný Objednávateľom a uplynutie lehoty podľa predošlej vety má účinky odstúpenia od zmluvy Objednávateľom podľa Všeobecných zmluvných podm. OPET.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
14.02.2022 13:28
21.02.2022 10:00
21.02.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
21.02.2022 09:24 - Vstupná ponuka | 2 100,00 | € | Cena s DPH |
21.02.2022 09:49 - Najvýhodnejšia ponuka | 2 098,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme niekedy na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Svoj súhlas môžete kedykoľvek zmeniť alebo odvolať.