• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2022 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2022 11:50

Detail zákazky Z20221232

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2022 11:36
  •    Predkladanie ponúk
    08.03.2022 11:00
  •    Ukončenie zákazky
    08.03.2022 11:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    08.03.2022 11:50

Základné údaje

Z20221232

OF-250135

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6252542

Objednávateľ

00397865

Univerzita Komenského v Bratislave

Šafárikovo nám. 6, Bratislava, 81499, SVK

Dodávateľ

32627211

Tibor Varga TSV PAPIER

Vajanského 80, Lučenec, 98401, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kancelárske potreby

kancelárske potreby

  • 30192000-1 - Kancelárske potreby
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kancelárske potreby
Funkcia
1. Euroobal A4,lesklý,80mic,transparentný,100 ks, otvor zhora, 5 bal.
2. Euroobal A4,lesklý,50mic,transparentný,100 ks, otvor zhora, 5 bal.
3. Euroobal extra široký,50mic,transparentný,otvor zhora, 200 ks
4. Pákový zakladač A4,šírka stopy 75mm,PP fólia,vrecko s vymeniteľným,štítkom,chrbtový otvor, 15 ks
5. Pákový zakladač A4,šírka stopy 50mm,PP fólia,vrecko s vymeniteľným,štítkom,chrbtový otvor, 15 ks
6. Rýchloviazač závesný A4, so závesom do zakladača,celý kartón, 200g, 20 ks
7. Samolepiace bloky,75x75cm/76x76/,100l, 60 bal.
8. Samolepiace záložky,plast,5x25lístkov,cca45 x 12 rozmer, 15 bal.
9. Zvýrazňovač,sada 4 farby,šírka stopy 2-5mm,nepermanentný, 6 bal.
10. Gélové pero modrá tuha,šírka stopy 0,5mm, 25 ks
11. Mäkká guma na ceruzku, 6 ks
12. Ceruzky bez gumy, B, HB, 10 ks
13. Strúhadlo na ceruzky,nôž kov, so zásobníkom, 3 ks
14. Lepidlo tyčinkové 20g, 6 ks
15. Lepiaca páska transparentná, cca 19-25mm/30m, 9 ks
16. Popisovač n bielu tabuľu, za sucha stierateľný,4 farby, šírka stopy 2-5mm, 3 sady
17. Laminovacie fólie 83x113mm,lesklá,100ks, 125mic, 3 bal.
18. Laminovacie fólie A4,lesklé, 100 mic,priehľadné, 100 ks, 1 bal.
19. Popisovač čierny na CD, DVD, 3 ks
20. Popisovač s vláknový hrotom,červený,šírka stopy 1 mm, 4 ks
21. Popisovač s vláknovým hrotom,sada 4 farby,šírka stopy 1mm, 3 bal.
22. Korekčná páska, cca 4,2mmx10m, 1 ks
23. Odkladacia mapa s 3 chlopňami,s gumičkou,400g,karton, 30 ks
24. Kancelárske spony okrúhle,50mm, 100 ks, 15 bal.
25. kancelárske spony okrúhle 75-78mm, 50ks, 15 bal.
26. Spinky do zošívačky, 24/6, 1000 ks, 15 bal.
27. Zošívačka na nity 24/6, 20l, 1 ks
28. Zakladacie obaly,220x310mm,vpredu okno foĺiované 180x110mm, karton 120-160mic, 50 ks
29. Ceruzky bez gumy, B, HB, 20 ks
30. Spinky do zošívačky, 24/6, 1000 ks, 30 bal.
31. Klip na dokumenty čierny,15mm,12ks, 5 bal.
32. Klip na dokumenty čierny,25mm,12ks, 5 bal.
33. Klip na dokumenty čierny, 51 mm, 12 ks, 2 bal.
34. Klip na dokumenty farebný mix,25mm,12ks, 5 bal.
35. Klip na dokumenty farebný mix, 32mm,12 ks, 5 bal.
36. Kancelárske spony 32-33mm,pozinkované,50-100ks, 10 bal.
37. Kancelárske spony 32-33mm,farebné, 100 ks, 5 bal.
38. Obálka C6 samolepiaca, 100 ks, 2 bal.
39. Záznamová kniha A4, pevná väzba, linajková, 15 ks
40. Záznamová kniha A5, pevná väzba, linajková, 15 ks
41. Euroobal A4,lesklý,55 a viac mic,transparentný, 100 ks,otvor zhora, 3 bal.
42. Zošívačka na nity 24/6, 25-30l, 4 ks
43. Zošívačka 50l, 1 ks
44. Nožnice 18 -20cm,pogumovaná rukoväť, 5 ks
45. Zvýrazňovač,6ks,klinový hrot,2-5mm, 7 x sada
46. Výrazňovač,4ks,klinový hrot,2-5mm, 5 x sada
47. Zvýrazňovač žltý,2-5mm, klinový hrot, 10 ks
48. Mechanická ceruzka, šírka stopy 0,5mm,gumenný úchop, 50 ks
49. Jednorázový liner na atramentovej báze,15/20ks/sada, 2 x sada
50. Pečiatka - dátumovka, mesiac s číslom, 5 ks
51. Korekčný roller 4,2x10-12m,vymeniteľná náplň, 5 ks
52. Zásuvka kancelárska,modrá,A4,stohovanie aj dozadu, plast, 4 ks
53. Zásuvka kancelárska,zelená,A4,stohovanie aj dozadu, plast, 8 ks
54. Zásuvka kancelárska,A4,stohovanie aj dozadu, plast, oranžová, 4 ks
55. Samolepiaci blok,srdce,68x68/70x70/,200l, 4 ks
56. Samolepiaci blok, šípka, 70x70mm,200l, 4 ks
57. Popisovač na flipchart,4 farby,okrúhly hrot,1,5-3mm, 3 x sada
58. Rozošívačka, 2 ks
59. Dierovač celokovový, 30l kapacita, 2 ks
60. Visačka so štipcom a špendlíkom na odev, rozmer cca 90x60mm, 100 ks
61. Visačka na červenom remienku /rozmer do 50cm/, rozmer visačky cca 90x70, 20 ks
62. Magnetický panel A4,čierny, 5 ks
63. Zakladač 2-krúžkový,A4, šírka 4 cm, ružový, lamino, 3 ks
64. Pákový zakladač A4,šírka stopy 50mm,PP fólia,vrecko s vymeniteľným,štítkom,chrbtový otvor, ružový, 3 ks
65. Doska s gumičkou,lamino,A4,šírka chrbta cca 3 cm, ružová, 3 ks
66. Tuhy modré,0,7mm,do pera D.rect311,dlžka 10,3cm, 200 ks
67. Samolepiace bloky,75x75cm/76x76/,100l, 40 bal.
68. Lepidlo tyčinkové 10g, 10 ks
69. Visačka so štipcom a špendlíkom na odev, rozmer cca 90x60mm, 200 ks
70. Stierka magnetická, 6 ks
71. Tuhy modré,0,7mm,do pera D.rect311, dlžka 10,3cm, 300 ks
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Cena musí byť uvedená vrátane všetkých nákladov súvisiacich s predmetom zákazky. S tovarom dodať čitateľný dodací list s jednotlivými položkami s cenou ako podklad pre fakturáciu.
Požaduje sa vystavenie viacerých faktúr, resp. dodanie tovaru vo viacerých balíkoch na základe komunikácie s dodávateľom po zazmluvnení zákazky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Univerzita Komenského v Bratislave, Právnická fakulta, Šafárikovo nám. č. 6, P.O.BOX 313, 810 00 Bratislava, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

11.03.2022 08:00 — 23.03.2022 14:00

1,00 kompletný predmet zákazky

1 095,28

1 095,28

Úspešný uchádzač predloží verejnému obstarávateľovi do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy vlastný návrh na plnenie – t.j. predloží, aký typ a akú značku ponúka, pričom preukáže, resp. potvrdí, špecifikáciu zadanú verejným obstarávateľom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

21.02.2022 11:36

08.03.2022 11:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

08.03.2022 11:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 341
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
08.03.2022 10:59 - Vstupná ponuka 1 095,28 € Cena bez DPH
08.03.2022 10:59 - Najvýhodnejšia ponuka 1 095,28 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS