• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 10:45

Detail zákazky Z20221213

  •    Vyhlásenie zákazky
    16.02.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 09:55
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 10:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 10:45

Základné údaje

Z20221213

OF-219774

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6223603

Objednávateľ

36644331

Stredoslovenský ústav srdcových a cievnych chorôb, a.s.

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, 97401, SVK

Dodávateľ

00602175

TIMED, s.r.o.

Trnavská cesta 112, Bratislava, 82101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Kardioplegický prívodný systém

kardioplégia, krv, roztok, zmiešavanie, výmenník tepla, teplota

  • 33186000-7 - Jednotky pre mimotelový obeh
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Kardioplegický prívodný systém
Funkcia
Systém na zmiešavanie, ohrievanie, ochladzovanie a prívod okysličenej zmesi krvi a kardioplegického roztoku počas kardiochirurgických výkonov v mimotelovom obehu.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
hrúbka ocele mm 0,2
objem výmenníka tepla ml 44
plocha výmenníka tepla m2 0,06
limitovaný tlak vody kPa 276
prietok krvi ml/min 500
port na prítok krvi cm 0,6
port na odtok krvi cm 0,5
teplota vody vo výmenníku tepla stupeň Celzia 42
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1. vonkajšie púzdro číry polykarbonát
2. výmenník tepla nerezová oceľ
3. port na monitorovanie tlaku štandardný, female luer
4. mriežka filtra 150-mikrónová
5. balenie jednorazové sterilné balenie
6. hadicový set zhotovený na mieru pre zákazníka áno
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Vrátane zaškolenia max. 3 osôb v rozsahu max. 1 hodiny
2. Vrátane dopravy na miesto plnenia
3. Požaduje sa predložiť aktualizovaný podrobný rozpočet do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy.
4. Požaduje sa plnenie vo viacerých ucelených častiach a to na základe čiastkových písomných objednávok objednávateľa v množstve podľa jeho aktuálnych prevádzkových potrieb.
5. Na dohodnuté miesto plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa (podrobnosti o mieste plnenia a zodpovednej osobe objednávateľa budú dodávateľovi upresnené bezprostredne po účinnosti zmluvy).
6. S dodacím listom, ktorý musí obsahovať okrem povinných náležitostí aj číslo zmluvy, jednotkovú cenu príslušnej položky bez DPH, s DPH, sadzbu DPH, celkovú cenu príslušnej položky bez DPH a s DPH.
7. Požaduje sa platbu za plnenie realizovať bezhotovostným platobným stykom na základe faktúry doručenej dodávateľovi a to vždy za riadne a včas poskytnutú ucelenú časť plnenia, ktorej povinnou prílohou musí byť aj dodací list a fotokópia objednávky
8. Zmluvné strany sa dohodli a súhlasia, že jednotková cena tovaru musí byť pri každom čiastkovom plnení :
- v súlade s aktuálnym cenovým opatrením MZ SR, ktorým sa ustanovuje rozsah regulácie cien v oblasti zdravotníctva, s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov,
- v súlade s aktuálne platným zoznamom kategorizovaných špeciálnych zdravotníckych materiálov s maximálnou výškou úhrady Všeobecnej zdravotnej poisťovne.
9. Pokiaľ by v dôsledku akýchkoľvek zmien po uzatvorení tejto zmluvy bola jednotková zmluvná cena tovaru vyššia ako určujú vyššie uvedené podmienky, je dodávateľ povinný poskytnúť objednávateľovi tovar za zníženú cenu tak, aby bola v súlade s týmito zmluvnými podmienkami, a to bez potreby osobitného upozornenia zo strany objednávateľa, či potreby uzatvorenia dodatku k tejto zmluve, inak je objednávateľ oprávnený od tejto zmluvy odstúpiť a uplatniť si zmluvnú pokutu vo výške dvojnásobku sumy presahujúcej cenu tovaru podľa týchto podmienok, ktorá je nezávislá od nároku na náhradu škody.
10. Požaduje sa, aby dodávateľ počas trvania zmluvného vzťahu informoval objednávateľa o každej zmene (písomne, bezodkladne najneskôr do 5 kalendárnych dní odo dňa účinnosti zmeny, predložením kópie dokladov, ktorými preukáže oprávnenosť vykonaných zmien):
- údajov týkajúcich sa tovaru (napr. vyradenie/zaradenie tovaru z/do zoznamu kategorizovaných ŠZM, zmena ŠUKL kódu, zmena názvu tovaru atď)
- ceny vyvolanej zmenou jednotlivých regulačných cenových predpisov a zoznamov
11. Požaduje sa predložiť v lehote do 7 kalendárnych dní od uzavretia zmluvy:
- prospektový materiál predmetu zákazky, ktorý musí obsahovať popis technických vlastností tak, aby na ich základe mohol objednávateľ posúdiť splnenie všetkých technických vlastností,
- kód výrobku pridelený Štátnym ústavom pre kontrolu liečiv - výstup z databázy registrovaných/evidovaných zdravotníckych pomôcok, resp. iné doklady, ktoré nahrádzajú požadované potvrdenie,
- sortimentnú skladbu nevyhnutného príslušenstva tovaru týkajúceho sa predmetu zákazky v elektronickej forme podľa zadaného formátu objednávateľom.
12. V prípade, ak sa po uzatvorení tejto zmluvy preukáže, že na relevantnom trhu existuje cena za rovnaké alebo porovnateľné plnenie ako je obsiahnuté v tejto zmluve a dodávateľ už preukázateľne v minulosti za takúto nižšiu cenu plnenie poskytol, resp. ešte stále poskytuje, pričom rozdiel medzi nižšou cenou a cenou podľa tejto zmluvy je viac ako 5% v neprospech ceny podľa tejto zmluvy, zaväzuje sa dodávateľ poskytnúť objednávateľovi pre takéto plnenie objednané po preukázaní tejto skutočnosti dodatočnú zľavu vo výške rozdielu medzi ním poskytovanou cenou podľa tejto zmluvy a nižšou cenou.
13. Zmluvné strany sa dohodli, že pohľadávky, ktoré vzniknú dodávateľovi z tohto zmluvného vzťahu, dodávateľ nie je oprávnený postúpiť tretím osobám bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa. Postúpenie pohľadávok bez predchádzajúceho súhlasu objednávateľa je neplatné. Súhlas dlžníka je platný za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas MZ SR. Súhlas dlžníka s postúpením pohľadávok veriteľa nie je potrebný pri postúpení pohľadávok v lehote splatnosti a 60 dní po lehote ich splatnosti.
14. Nedodržanie ktorejkoľvek požiadavky objednávateľa sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy a zakladá právo objednávateľa na odstúpenie od zmluvy.
15. Dodávateľ tovaru, poskytovateľ služby, resp. zhotoviteľ diela (úspešný uchádzač vo verejnej súťaži, resp. vybraný dodávateľ v prípade iného uplatneného postupu vo verejnom obstarávaní) je povinný vystaviť faktúru za dodávku tovaru, poskytnutie služby, resp. zhotovenie diela najneskôr do piateho pracovného dňa v mesiaci, nasledujúceho po dni dodania tovaru, poskytnutí služby, resp. zhotovení diela.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Cesta k nemocnici 1, Banská Bystrica, Banská Bystrica, Banskobystrický, Slovenská republika

12

200,00 ks

28 500,00

28 500,00

vlastný návrh plnenia zákazky v súlade s osobitnými požiadavkami na plnenie

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

16.02.2022 09:51

22.02.2022 09:55

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2022 10:10

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 338
 1
 1
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
16.02.2022 13:35 - Vstupná ponuka 28 500,00 € Cena bez DPH
16.02.2022 13:35 - Najvýhodnejšia ponuka 28 500,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS