• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 09:50

Detail zákazky Z20221212

  •    Vyhlásenie zákazky
    18.02.2022 09:51
  •    Predkladanie ponúk
    28.02.2022 09:00
  •    Ukončenie zákazky
    28.02.2022 09:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    28.02.2022 09:50

Základné údaje

Z20221212

OF-250166

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6237637

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31344194

JURIGA spol. s r. o.

Gercenova 3, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 19

toner, obrazový valec, prenosový pás, zapekacia jednotka, odpadová nádoba

  • 30125110-5 - Toner do laserových tlačiarní/faxových prístrojov
  • 30125100-2 - Tonerové náplne
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Tonery
Funkcia
ORIGINÁLNE tonery od výrobcu, (okrem položiek pod č. 33 až č. 35, ktoré musia byť KOMPATIBILNÉ, nie repasované) na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC363dn - OKI 46508712 čierny (3500 strán) originál ks 30
2. OKI MC363dn - OKI 46508711 modrý (3 000 strán) originál ks 20
3. OKI MC363dn - OKI 46508709 žltý (3000 strán) originál ks 15
4. OKI MC363dn - OKI 46508710 červený (3000 strán) originál ks 15
5. OKI MC563/573 - OKI 46490608 čierny (7000 strán) originál ks 30
6. OKI MC563/573 - OKI 46490607 modrý (6000 strán) originál ks 20
7. OKI MC563/573 - OKI 46490605 žltý (6000 strán) originál ks 20
8. OKI MC563/573 - OKI 46490606 červený (6000 strán) originál ks 20
9. OKI MC342dn - OKI 44973536 čierny (2200 strán) originál ks 7
10. OKI MC342dn - OKI 44973535 modrý (1500 strán) originál ks 7
11. OKI MC342dn -OKI 44973533 žltý (1500 strán) originál ks 7
12. OKI MC342dn - OKI 44973534 červený (1500 strán) originál ks 7
13. OKI B401d - OKI 44992402 čierny (2500 strán) originál ks 2
14. OKI B840 - OKI 44661802 čierny (20000 strán) originál ks 1
15. OKI MB461dn - OKI 44574802 čierny (7000 strán) originál ks 2
16. OKI MC853dn/MC883 - OKI 45862840 čierny (7000 strán) originál ks 5
17. OKI MC853dn/MC883 - OKI 45862839 modrý (7000 strán) originál ks 3
18. OKI MC853dn/MC883 - OKI 45862837 žltý (7000 strán) originál ks 3
19. OKI MC853dn/MC883 - OKI 45862838 červený (7000 strán) originál ks 3
20. Brother HL-3170 CDW - Brother TN241 modrý (1400 strán) originál ks 3
21. Brother HL-3170 CDW - Brother TN241 žltý (1400 strán) originál ks 3
22. Brother HL-3170 CDW - Brother TN241 červený (1400 strán) originál ks 3
23. HP MFP M480f - HP W2030X čierny (7500 strán) originál ks 3
24. HP MFP M480f - HP W2031X modrý (6000 strán) originál ks 3
25. HP MFP M480f - HP W2032X žltý (6000 strán) originál ks 3
26. HP MFP M480f - HP W2033X červený (6000 strán) originál ks 3
27. Xerox 7220 - Xerox 006R01462 žltý (15000strán) originál ks 1
28. Xerox 7220 - Xerox 006R01463 červený (15000strán) originál ks 1
29. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 čierny (3400 strán) originál ks 8
30. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 modrý (2900 strán) originál ks 6
31. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 žltý (2900 strán) originál ks 6
32. Canon MF8340C Series UFRII LT - Cartridge 718 červený (2900 strán) originál ks 6
33. HP LaserJet Pro P1606dn - CE278A čierny (2100 strán) ks 3
34. HP Laser Jet P2055 HP HP LJ 1102 - HP CE285 čierna (2100 strán) ks 4
35. HP LaserJet 1010 /1020 - Q2612A čierna (2000 strán) ks 2
 2. Obrazové valce
Funkcia
ORIGINÁLNE obrazové valce od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC851dn+ - OKI 44064012 čierny (20000 strán) ks 1
2. OKI MC851dn+ - OKI 44064011 modrý (20000 strán) ks 1
3. OKI MC851dn+ - OKI 44064009 žltý (20000 strán) ks 1
4. OKI MC851dn+ - OKI 44064010 červený (20000 strán) ks 1
5. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44968301 (30000 strán) ks 10
6. OKI MC853dn - OKI 44844472 čierny (30000 strán) ks 2
7. OKI MC853dn - OKI 44844471 modrý (30000 strán) ks 2
8. OKI MC853dn - OKI 44844469 žltý (30000 strán) ks 2
9. OKI MC853dn - OKI 44844470 červený (30000 strán) ks 2
10. Brother HL-3170 CDW - Brother DR241CL (15000 strán) ks 1
 3. Prenosové pásy
Funkcia
ORIGINÁLNE prenosové pásy od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44472202 (60000 strán) ks 15
2. OKI MC563/573 - OKI 46394902 (60000 strán) ks 8
3. OKI MC853dn - OKI 44846204 (80000 strán) ks 2
 4. Zapekacie jednotky
Funkcia
ORIGINÁLNE zapekacie jednotky od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. OKI MC851dn+ - OKI 43529405 (100000 strán) ks 1
2. OKI MC853 - OKI 44848805 (100000 strán) - originál ks 2
3. OKI MC342dn/OKI MC363dn - OKI 44472603 (60000 strán) - originál ks 4
4. OKI MC563/573 - OKI 46358502 (60000 strán) ks 7
 5. Odpadová nádoba
Funkcia
ORIGINÁLNA odpadová nádoba od výrobcu, na kancelárske použitie.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
1. Xerox 7220 - Xerox 008R13089 ks 2
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1. Ak je dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento dodávateľ nebude pri plnení zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z.z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z.z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z.z.
2. Predmet zákazky musí byť dodaný naraz (pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak), v zmluvne dohodnutom množstve a s požadovanými vlastnosťami, v bezchybnom stave a nový (nepoužívaný, nerozbalený).
3. Dodávateľ dodá tovar v požadovanej kvalite a parametroch a dopraví ho na vlastné náklady do sídla objednávateľa. Dodanie predmetu zákazky je možné len v pracovných dňoch v čase od 07:00 h do 13:00 h. Pred dodaním predmetu zákazky je potrebné avizovať termín dodania minimálne dva pracovné dni vopred, a to v čase od 7:00 do 14:00 h.
4. Úhrada plnenia bude uskutočnená bankovým prevodom po riadnom a včasnom dodaní predmetu zákazky na základe doručenej faktúry so splatnosťou 30 dní a s uvedením celkovej ceny s DPH a jednotkových cien s DPH zaokrúhlenými max. na dve desatinné miesta.
5. Nedodržanie technických vlastností tovaru, technickej špecifikácie a osobitných požiadaviek bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
6. Objednávateľ má nárok preveriť si pravosť originálnych tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení u renomovaných spoločností OKI, HP, Canon, Xerox do 14 dní od dodania tovaru.
7. Dodávateľ  v plnom rozsahu zodpovedá za poškodenie tlačiarne spôsobené vadou dodaného materiálu (napr. vysypanie toneru, mazanie papiera, iná vada toneru) a v prípade preukázania takéhoto poškodenia servisným technikom podľa výberu objednávateľa sa dodávateľ zaväzuje uhradiť všetky náklady súvisiace s diagnostikou a opravou takto poškodenej tlačiarne.
8. Dodávateľ na vlastné náklady odoberie použité (prázdne) tonery a ostatný spotrebný materiál a zabezpečí ich ekologickú likvidáciu. Dodávateľ je povinný odobrať tonery a použitý spotrebný materiál v lehote do 5 pracovných dní od emailovej požiadavky objednávateľa (v približnej frekvencii 1x mesačne v trvaní 6 mesiacov od uzatvorenia zmluvy).
9. Pri uplatnení reklamácie je dodávateľ povinný tovar prevziať v sídle objednávateľa na vlastné náklady. Dodávateľ je povinný vyriešiť reklamáciu vád bezodkladne, najneskôr však do 48 hod. od doručenia reklamácie.
10. Dodávateľ je povinný zabezpečiť pri odovzdávaní/preberaní tovaru prítomnosť svojho zástupcu, pričom tovar bude odovzdaný formou preberacieho protokolu, ktorý bude potvrdený obidvomi stranami, t.j. zástupcom dodávateľa a zástupcom objednávateľa.
11. Výraz "kompatibilný" pri toneroch v tejto zákazke znamená, že každá súčiastka kazety (optický valec, magnetický valec, stierky, čipy aj piny a ostatné súčiastky) sú nové, neboli nikdy použité a sú otestované a zapečatené. Pôvodné puzdro musí byť pred montážou očistené v ultrazvukových práčkach. Tieto tonerové kazety sú vyrábané certifikovanými firmami pod prísnym dohľadom autorizovaných technologických pracovísk v súčinnosti s orgánmi technickej kontroly.
Názov Upresnenie
12. Náplne musia mať ochranné známky výrobcu na každej náplni garantujúce nepoškodenie stroja. Nedodržanie tejto podmienky bude objednávateľ považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.

Podané rozpory na opisný formulár

Názov

Dodávka tonerov a spotrebného materiálu do kancelárskych zariadení 19

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery

Obrátkový tovar, tzv. Renovované tonery majú výraznejší dopad na ochranu životného prostredia tým, že zhodnocujú už použité tonery a zabraňuje sa produkcii ďalšieho odpadu. Výrobca obrátkového tovaru, tzv. renovovaných kaziet prevezme záruku za tlačové zariadenia v ktorých sa budú využívať renovované tonerové kazety. Pri renovovaných tonerových kazetách je vopred možná výstupná kontrola, čím sa zabezpečí vyššia spoľahlivosť kvality tlače. Úspora viac ako 50% finančných zdrojov oproti originálnych tonerových kazetách. Obstarávateľ neakceptuje kompatibilné alebo alternatívne kazety. Daná podmienka vyplýva zo zámeru obstarávateľa prispieť k zníženiu environmentálneho dopadu na základe uznesenia Vlády SR o „Zelenom verejnom obstarávaní“.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

15.03.2022 07:00 — 17.03.2022 13:00

1,00 celý rozsah

38 000,00

31 666,67

Dodanie v súlade s opisným formulárom.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

18.02.2022 09:51

28.02.2022 09:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

28.02.2022 09:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 345
 20
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2022 13:59 - Vstupná ponuka 37 999,99 € Cena s DPH
25.02.2022 13:40 - Najvýhodnejšia ponuka 37 500,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS