35919001
Národná diaľničná spoločnosť, a.s.
Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK
36033987
GAMO a.s.
Kyjevské námestie 6, Banská Bystrica, 97404, SVK
Zaobstaranie SW MS Visual Studio a WMware Workspace
licencia, správa, zariadenie, MDM, softvér pre programovanie
Tovar, Služba
1. SW MS Visual Studio a WMware Workspace
|
|
---|---|
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
Vmware Workspace ONE Advanced (Include AirWatch) Perpetual: 1 User | ks | 25 | ||
Vmware Basic Support/Subscription (Include AirWatch): 1 User for 1 Year | ks | 25 | ||
Visual Studio Professional s MSDN na 3 roky | ks | 4 |
Názov |
I.PLNENIE |
I.1 Miesto dodania je sídlo Objednávateľa: Národná diaľničná spoločnosť, a.s., Dúbravská cesta 14, 841 04 Bratislava. |
I.2 Dodávateľ predloží do 5 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy nasledujúce doklady a dokumenty: |
a) zoznam, v ktorom uvedie kontaktné údaje osoby, ktorá je za Dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia zmluvy a osôb, ktoré budú vykonávať samotné dodanie tovaru predmetu zmluvy v nasledovnom rozsahu: meno, priezvisko, telefón, e-mail. |
b) vyplnenú Prílohu č. 1 a Prílohu č. 2 k Opisnému formuláru vychádzajúcu z celkovej ceny predmetu zmluvy podľa funkčnej a technickej špecifikácie, Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru |
c) technické listy preukazujúce splnenie minimálnych požadovaných parametrov predmetu zákazky. |
I.3 Predmet zákazky musí byť nový, nepoužitý, v originálnom vyhotovení, vyrobený od výrobcu príslušnej značky, pričom môže byť dodaný prostredníctvom elektronického licenčného kľúča. |
I.4 Predmet zákazky musí spĺňať funkčnú a technickú špecifikáciu uvedenú v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.5 Objednávateľ nie je povinný prevziať tovar v prípade, ak nespĺňa funkčné a technické špecifikácie uvedené v predmete zákazky, resp. zmluve. |
I.6 Dodávateľ je povinný dodať Predmet zákazky v zmysle požiadaviek Objednávateľa najneskôr do 15 kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti zmluvy. |
II. CENA |
II.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona NR SR č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií SR č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách. |
II.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením, vrátane nákladov na výjazd technika, dopravné náklady, inštaláciu a poskytovanie všetkých služieb, ktoré sú predmetom zmluvy. |
II.3 Celková cena v zmysle tejto zmluvy bude tvorená ako súčet súčinov prijatých jednotkových cien a množstva skutočne dodaného a prevzatého tovaru. |
II.4 Jednotkové ceny z Prílohy č. 1 k Opisnému formuláru sú pevné a nemenné počas doby trvania zmluvy. |
II.6 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase poskytnutia plnenia. |
II.7 Cena za poskytnutie plnenia je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku. |
III. PLATOBNÉ PODMIENKY |
III.1 Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny za predmet zákazky bude faktúra, vystavená Dodávateľom. Dodávateľovi vznikne právo na vystavenie faktúry dňom riadneho a včasného dodania predmetu zákazky, po podpise preberacieho protokolu alebo dodacieho listu poverenými zástupcami oboch zmluvných strán. |
III.2 Faktúra musí obsahovať rozpis cien jednotlivých položiek v mene euro bez DPH a v mene euro s DPH v zmysle Prílohy č. 1 tohto Opisného formuláru. |
III.3 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte Európskej únie (ďalej len „EÚ“) a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty (ďalej len „zákon o DPH“) a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.4 Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto poskytnutia služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Kúpnej zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona o DPH a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona o DPH a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona o DPH. |
III.5 Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa doporučeného doručenia faktúry poštou, resp. osobne do podateľne v sídle Objednávateľa. V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so zmluvou, má Objednávateľ právo vrátiť ju Dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že lehota splatnosti začne plynúť po doručení opravenej, resp. doplnenej faktúry. Nová lehota začne plynúť odo dňa doručenia opravenej, resp. doplnenej faktúry Objednávateľovi. |
III.6 Dodávateľ je oprávnený fakturovať len skutočne poskytnuté dodanie tovaru. |
III.7 Objednávateľ uhradí cenu za dodanie prostredníctvom bezhotovostného bankového prevodu na číslo účtu uvedené vo faktúre. |
IV. ODSTÚPENIE OD ZMLUVY, PODSTATNÉ PORUŠENIE ZMLUVY, ZMLUVNÁ POKUTA |
IV.1 Nedodržanie požiadaviek na dodanie tovaru uvedené vo funkčnej a technickej špecifikácii uvedenej v predmete zákazky, resp. zmluve sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. V takomto prípade je Objednávateľ oprávnený uplatniť si u Dodávateľa zmluvnú pokutu v sume rovnajúcej sa 3 % z hodnoty zákazky, minimálne však vo výške 300 EUR. |
IV.2 Dodávateľ musí byť podľa § 32 ods. 1 písm. e) zákona č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov oprávnený dodávať tovar a poskytovať službu, ktorá zodpovedá predmetu zákazky, resp. zmluvy, inak ide o podstatné porušenie zmluvy, ktoré je dôvodom na okamžité odstúpenie od zmluvy. |
IV.3 V prípade odstúpenia od zmluvy z dôvodu jej podstatného porušenia Dodávateľom, je Objednávateľ oprávnený vystaviť Dodávateľovi negatívnu referenciu s neuspokojivým hodnotením v EKS ako aj v „Informačnom systéme zber údajov“ vedenom Úradom pre verejné obstarávanie, v ktorej je Objednávateľ oprávnený uviesť, že došlo k predčasnému ukončeniu zmluvného vzťahu z dôvodu podstatného porušenia povinností Dodávateľom. |
V. ĎALŠIE USTANOVENIA |
V.1 Dodávateľ je povinný spĺňať všetky ustanovenia a požiadavky na plnenie, vrátane osobitných, či sa jedná o dodanie tovaru, alebo poskytnutie služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, ktoré sú vyžadované kdekoľvek v zákazke, už v momente predloženia ponuky. |
V.2 Dodávateľ je zodpovedný v plnom rozsahu za akúkoľvek škodu vrátane skutočnej škody, ušlého zisku a iných priamo alebo nepriamo súvisiacich škôd, ktoré vzniknú v dôsledku porušenia akýchkoľvek jeho záväzkov zo zmluvy, právnych predpisov alebo iných pravidiel, ktoré sú pre neho záväzné. |
V. 3 Dodávateľ potvrdzuje, že sa pred uzatvorením tejto zmluvy riadne oboznámil so špecifikáciou uvedenou v predmete zákazky, resp. zmluve. |
V.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 a Príloha č. 2. |
V.5 Podmienky neupravené v zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných a účinných obchodných podmienok elektronického trhoviska Elektronického kontraktačného systému. |
Názov | Veľkosť (bajtov) | Dátum vytvorenia |
---|
Dúbravská cesta 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika
28.02.2022 08:00 — 14.03.2022 15:00
54,00 ks
10 065,00
10 065,00
v zmysle opisného formulára.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena bez DPH | € | Menšia | 100 |
16.02.2022 12:49
23.02.2022 14:00
23.02.2022 14:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
23.02.2022 13:26 - Vstupná ponuka | 7 870,00 | € | Cena bez DPH |
23.02.2022 13:26 - Najvýhodnejšia ponuka | 7 870,00 | € | Cena bez DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: