00156582
Ústredný kontrolný a skúšobný ústav poľnohospodársky
Matúškova 21, Bratislava - Nové Mesto, 83316, SVK
35693487
Hermes LabSystems, s.r.o.
Púchovská 12, Bratislava, 831 06, SVK
Laboratórna technika
Počítadlo semien, klimatická komora, laboratórny autokláv stolový, vertikálny autokláv, laboratórna chladnička, laminárny box, inkubátor s osvetlením, sterilizátor, bezodťahový digestor, umývačka laboratórneho skla, hlbokomraziaci skriňový box
Tovar, Služba
1. Laboratórna technika na diagnostiku škodlivých organizmov.
|
|
---|---|
Funkcia |
Laboratórna technika na diagnostiku škodlivých organizmov. |
Všetky technické vlastnosti zariadenia sú uvádzané ako najnižšie kvalitatívne parametre jednotlivých technických vlastností, ak nie je uvedené inak („minimálne požadované kvalitatívne parametre“). |
Technické vlastnosti |
Jed |
Mi |
Ma |
Pres |
1. Počítadlo semien | ks | 1 | ||
2. Klimatická komora | ks | 1 | ||
3. Laboratórny autokláv, stolový | ks | 1 | ||
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | ks | 2 | ||
5. Laboratórna chladnička | ks | 2 | ||
6. Laminárny box CLASS II podľa EN 12469 | ks | 2 | ||
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | ks | 3 | ||
8. Sterilizátor | ks | 2 | ||
9. Bezodťahový digestor | ks | 1 | ||
10. Umývačka laboratórneho skla | ks | 1 | ||
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | ks | 1 |
Technické vlastnosti | Hodnota / charakteristika |
1. Počítadlo semien | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
1. Počítadlo semien | Prístroj slúži na počítanie drobných častíc, ako napr. semien rôznych plodín (zrniny, olejniny, strukoviny). |
1. Počítadlo semien | Umožňuje počítanie vopred nastaveného počtu, ako aj počítanie vopred neznámeho množstva (napr. 100 g). |
1. Počítadlo semien | Prístroj musí umožňovať reguláciu rýchlosti počítania, musí mať LED displej pre zobrazenie počtu častíc a predvoleného počtu častíc. |
1. Počítadlo semien | Presnosť prístroja je lepšia ako 1 % (podľa počítaného materiálu a nastavenej rýchlosti počítania). |
1. Počítadlo semien | - ovládanie: predvoľba klávesnicou; - počítanie: 1 až 9999; - zobrazenie: LED displej; - presnosť počítania: cca 1 % - závislé od nastavenia a rýchlosti počítania. |
2. Klimatická komora | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
2. Klimatická komora | Dvojdverová klimatická komora s objemom min. 740 no max. 750 L, s nerezovým interiérom a minimálne 4 ks policových roštov. |
2. Klimatická komora | Nerezový interiér musí mať oblé vnútorné hrany aby sa dal jednoducho čistiť a od dverí musí byť oddelený sklenenými dverami. Vonkajšie opláštenie musí byť zo štruktúrovanej nerezovej ocele. |
2. Klimatická komora | Dvere musia mať dvojitú izoláciu a musia byť opatrené dvojbodovým uzatváracím mechanizmom. |
2. Klimatická komora | Ovládanie komory pomocou dvoch dotykových TFT displejov s vysokým rozlíšením, s možnosťou kalibrácie teploty v troch bodoch. |
2. Klimatická komora | Zariadenie musí umožňovať odpočítavanie času v rozsahu od 1 min. do min. 60 dní ako aj funkciu odloženého štartu, kedy proces odpočítavania začne až po dosiahnutí nastavenej teploty a vlhkosti. |
2. Klimatická komora | Zariadenie musí byť vybavené prechodkou s veľkosťou min. 20 mm, max. 30 mm kvôli možnosti napojenia na externé nezávislé meracie zariadenie. |
2. Klimatická komora | Teplotný rozsah musí byť od +5°C resp. od 20°C pod teplotou okolia do min. +65°C, s presnosťou nastavenia na 0,1°C, ktorú zabezpečujú minimálne 2 ks Pt100 senzorov. |
2. Klimatická komora | Vlhkosť musí byť nastaviteľná v rozsahu od min. 10%RH do min. 90% RH s presnosťou na 0,5%RH. Súčasťou komory musia byť nádoby na deionizovanú vodu, pomocou ktorej sa generuje vlhkosť. |
2. Klimatická komora | Komora musí byť na kolieskach (4 ks) kvôli jednoduchej manipulácii pričom min. 2 kolieska musia byť uzamykateľné. Interface zariadenia musí obsahovať minimálne Ethernetový port a port USB. |
2. Klimatická komora | Súčasťou musí byť aj vykonanie Riadenej kalibrácie protokolom RK1028 ako aj napojenie na OpenLab software autorizovanými technikmi. |
3. Laboratórny autokláv, stolový | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
3. Laboratórny autokláv, stolový | Automatický vertikálny stolový autokláv, vhodný pre prípravu mikrobiologických médií, Pt100 senzor pre prípravu médií resp. autoklávovanie kvapalín. |
3. Laboratórny autokláv, stolový | Ovládanie pomocou dotyk. displeja s veľkosťou min. 7". Súlad s požiadavkami SLP prostredníctvom automatickej dokumentácie používateľov a cyklov. Možnosť integrácie do laboratórnych dátových systémov. |
3. Laboratórny autokláv, stolový | Priemer komory: 260 mm; Hĺbka komory: 350 mm; Odvod vzduchu: "fractional flow"; |
3. Laboratórny autokláv, stolový | Materiál komory: Nerezová oceľ 316L; Prevádzkový tlak: 2,7 bar; Výkon ohrevu: 1300 W; Napájanie: 230 V ±10 % / 50 - 60 Hz. |
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | Mikroprocesorom riadený Vertikálny autokláv s objemom 75 L; min. 10 sterilizačných programov, z ktorých 4 sú fixné a 6 je voľne programovateľných. |
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | Rozmer komory - priemer: min. 400 mm; hĺbka: min. 600 mm. |
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | Rozsah prevádzkových teplôt min. od +100 °C do min. +134 °C. Musí umožňovať tzv. mód na prípravu médií (Agar mode) teda v rozsahu teplôt od +40 °C až do +80 °C). |
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | Rozhranie RS 232; Časovač; Programovateľný automatický štart (24 h); Plne automatické funkcie; Puzdro a kryt veka sú z nehrdzavejúcej ocele AISI 304. |
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | Sterilizačná komora, veko a tesniaci systém sú z nehrdzavejúcej ocele AISI 316; Elektrické vykurovanie s chránenými vykurovacími prvkami vo vnútri komory; Bezpečnostný tlakový ventil. |
4. Autokláv 2,5 bar, 134°C, 75 L | Bezpečnostný termostat; Automatická para riadená mikroprocesorom; Ručné ventily na vyprázdnenie sterilizačnej komory a na vypustenie pary; Napájanie: 230 V 16 A jednofázový. |
5. Laboratórna chladnička | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
5. Laboratórna chladnička | Chladnička v beziskrovom prevedení, teda vnútorný priestor je podľa špecifikácie ATEX Zone II nA pre plyny s prihliadnutím na bezpečnostné požiadavky kategórie materiálu 3G. |
5. Laboratórna chladnička | Musí byť vhodná pre skladovanie výbušných a vysoko horľavých látok. |
5. Laboratórna chladnička | Minimálny objem 180L, max. 200L, bielej farby, displejom zobrazujúcim teplotu, vybavená alarmom otvorených dverí. Výbavu tvoria min. 3 ks sklenených políc. |
5. Laboratórna chladnička | Chladnička má plné dvere na pántoch, ktorých otváranie je možné meniť. Teplotný rozsah od +1°C do +15°C s presnosťou 0,1°C. |
6. Laminárny box CLASS II podľa EN 12469 | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
6. Laminárny box CLASS II podľa EN 12469 | Laminárny box BSC, trieda II podľa normy EN 12469, so šírkou pracovnej plochy min. 1800 mm. |
6. Laminárny box CLASS II podľa EN 12469 | Trojstenný dizajn zabráni kontaminácie prostredia prípadnými netesnosťami v obvodovom plášti. Hlučnosť pri prevádzke nesmie presiahnuť 55 dB. |
6. Laminárny box CLASS II podľa EN 12469 | Samotný box musí mať ULPA filter (filter s vysokou efektivitou filtrácie). Ergonomicky naklonené a ručne ovládané predné sklo vhodné pre ovládanie jednou rukou. |
6. Laminárny box CLASS II podľa EN 12469 | Veľký, dobre čitateľný digitálny displej a rýchly štart. Bočné panely z tvrdeného skla. |
6. Laminárny box CLASS II podľa EN 12469 | Antimikrobiálny náter na všetkých lakovaných povrchoch minimalizuje kontamináciu. Súčasťou dodávky je aj stojan s výškovo nastaviteľnými nohami pre prácu v sede aj v stoji. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Inkubátor s nútenou cirkuláciou vzduchu s osvetlením. Minimálny vnútorný objem 160L no nie viac ako 170L. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Nerezový interiér musí mať oblé vnútorné hrany aby sa dal jednoducho čistiť a od dverí musí byť oddelený sklenenými dverami. Vonkajšie opláštenie musí byť zo štruktúrovanej nerezovej ocele. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Dvere musia mať dvojitú izoláciu a musia byť opatrené dvojbodovým uzatváracím mechanizmom. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Ovládanie komory pomocou dvoch dotykových TFT displejov s vysokým rozlíšením, s možnosťou kalibrácie teploty v troch bodoch. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Zariadenie musí umožňovať odpočítavanie v rozsahu od 1 min. do min. 60 dní ako aj funkciu odloženého štartu, kedy proces odpočítavania začne až po dosiahnutí nastavenej teploty. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Zariadenie musí byť vybavené prechodkou s veľkosťou min. 20 mm, max. 30 mm kvôli možnosti napojenia na externé nezávislé meracie zariadenie. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Teplotný rozsah od min. +10°C nad teplotou okolia do min. +80°C, s presnosťou nastavenia teploty na desatinu stupňa. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Teplota je kontrolovaná dvoma Pt100 senzormi a zariadenie umožňuje trojbodovú kalibráciu teploty. Interface zariadenia musí obsahovať minimálne Ethernetový port a port USB. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Súčasťou musí byť aj vykonanie Riadenej kalibrácie protokolom RK1028 ako aj napojenie na OpenLab software autorizovanými technikmi. |
7. Inkubátor s osvetlením + sitá | Zároveň musí byť zabezpečený prednastavený program sterilizácie počas 4h pri 160°C. Súčasťou dodávky sú minimálne 2 ks políc. |
8. Sterilizátor | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
8. Sterilizátor | Sterilizátor s nútenou cirkuláciou vzduchu. Minimálny vnútorný objem 160L no nie viac ako 170L. Nerezový interiér musí mať oblé vnútorné hrany aby sa dal jednoducho čistiť. |
8. Sterilizátor | Vonkajšie opláštenie musí byť zo štruktúrovanej nerezovej ocele. Dvere musia mať dvojitú izoláciu a musia byť opatrené dvojbodovým uzatváracím mechanizmom. |
8. Sterilizátor | Ovládanie komory pomocou dvoch dotykových TFT displejov s vysokým rozlíšením, s možnosťou kalibrácie teploty v troch bodoch. |
8. Sterilizátor | Zariadenie musí umožňovať odpočítavanie v rozsahu od 1 min. do min. 21 dní ako aj funkciu odloženého štartu, kedy proces odpočítavania začne až po dosiahnutí nastavenej teploty. |
8. Sterilizátor | Zariadenie musí byť vybavené prechodkou s veľkosťou min. 20 mm, max. 30 mm kvôli možnosti napojenia na externé nezávislé meracie zariadenie. |
8. Sterilizátor | Teplotný rozsah od min. +10°C nad teplotou okolia do min. +250°C, s presnosťou nastavenia teploty na desatiny stupňa. Rovnomerná distribúcia tepla je zabezpečená ohrevom z minimálne štyroch strán. |
8. Sterilizátor | Teplota je kontrolovaná dvoma Pt100 senzormi a zariadenie umožňuje trojbodovú kalibráciu teploty. Interface zariadenia musí obsahovať minimálne Ethernetový port a port USB. |
8. Sterilizátor | Súčasťou musí byť aj vykonanie Riadenej kalibrácie protokolom RK1028 ako aj napojenie na OpenLab software autorizovanými technikmi. |
8. Sterilizátor | Súčasťou dodania je aj kalibračný certifikát pri 160°C. Súčasťou dodávky sú minimálne 2 ks políc. |
9. Bezodťahový digestor | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
9. Bezodťahový digestor | Bezodťahový digestor so šírkou pracovnej plochy min. 1200 mm vyrobenej z nerezovej ocele s jedným uhlíkovým filtrom a jedným HEPA filtrom. |
9. Bezodťahový digestor | Testovaný podľa požiadaviek normy ASHRAE 110-2016. |
9. Bezodťahový digestor | Uhlíkový filter bude vybraný pri objednávke z nasledovných možností: - Štandardný filter; - Filter pre kyseliny; - Ortuťový filter; - Sírový filter; |
9. Bezodťahový digestor | Uhlíkový filter bude vybraný pri objednávke z nasledovných možností: - Halogénový filter; - Aldehydový filter; - Amoniak/amínový filter; - Filter chloroformu/éterov |
9. Bezodťahový digestor | Digestor musí byť opatrený antibakteriálnym náterom a súčasťou musí byť senzor prchavých organických látok slúžiacich na monitorovanie účinnosti uhlíkového filtra. |
9. Bezodťahový digestor | Súčasťou dodávky je aj stojan s výškovo nastaviteľnými nohami a 2ks náhradných uhlíkových filtrov a 2ks náhradných HEPA filtrov. |
9. Bezodťahový digestor | Súčasťou bezodťahového digestora je aj validácia podľa požiadaviek na laminárne boxy v min. rozsahu: počítania častíc, určenia efektívnosti filtrácie, meranie rýchlosti prúdenia vzduchu. |
9. Bezodťahový digestor | Súčasťou bezodťahového digestora je aj validácia podľa požiadaviek na laminárne boxy v min. rozsahu: meranie intenzity osvetlenia pracovnej plochy, určenie integrity filtrov. |
10. Umývačka laboratórneho skla | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
10. Umývačka laboratórneho skla | Jeden jednodverový umývací a dezinfekčný automat s teplovzdušným sušením, s ohrevom elektro; max. príkon 9,3 kW; max. vonkajšie rozmery prístroja (v,š,h): 835 (vrátane nerezového veka), 600, 600 mm; |
10. Umývačka laboratórneho skla | vonkajšie opláštenie nerez; dopredu výklopné celonerezové dvere; umývacie a dezinfekčné programy s použitím chémie: pH neutrálne, enzymatické alebo alkalické; |
10. Umývačka laboratórneho skla | prednastavené umývacie a dezinfekčné programy pre laboratórne sklo (napr. ORGANICA, ANORGANICA, atď.); bezškárovo zváraný umývací priestor s hladkými švami; |
10. Umývačka laboratórneho skla | zakryté vykurovacie telesá; systém s prívodom čerstvej vody do každej fázy programu; viackomponentový filtračný systém umývacieho kúpeľa; umývací priestor vybavený dvoma nerezovými umývacími ramenami; |
10. Umývačka laboratórneho skla | kontroly umývacieho tlaku a rotácie ostrek. ramien; počas umývacieho cyklu elektricky blokované dvere; automatické dovieranie a uzamykanie dverí; automatické otvorenie dvierok po skončení programu; |
10. Umývačka laboratórneho skla | vstavaný teplovzdušný sušiaci agregát s ventilačným výkonom min. 45 m3/hod s aktívnym HEPA filtrom triedy H 13 (stupeň filtrácie min. 99,5 %); |
10. Umývačka laboratórneho skla | umývací a dezinfekčný automat s umývacím priestorom s kapacitou až 128 injektorov pre úzkohrdlé laboratórne sklo až do výšky 450 mm, až 196 pipiet až do výšky 450 mm alebo 1600 skúmaviek; |
10. Umývačka laboratórneho skla | výkonné obehové čerpadlo s variabilnými otáčkami s celkovým výkonom min. Qmax 500 l/min; nerezový dotykový ovládací panel s tlačidlami rýchlej voľby; |
10. Umývačka laboratórneho skla | elektronická, programovateľná riadiaca jednotka (min. 14 zákl. programov); dokumentovanie procesov pomocou softvéru (SW musí byť súčasťou dodávky) s modulom Ethernet; |
10. Umývačka laboratórneho skla | 1 vstavaný dávkovač pre tekutú umývaciu chémiu; 1 externé dávkovacie čerpadlo pre tekutú neutralizačnú chémiu; 1 dverný dávkovač pre tekutú oplachovú chémiu. |
10. Umývačka laboratórneho skla | Umývacie koše: spodný kôš s dvoma prípojkami modulov na uloženie až dvoch injektorových modulov alebo nástavcov, automatické uzavretie prípojok, keď sa nepoužívajú; |
10. Umývačka laboratórneho skla | Umývacie koše: horný kôš/lafeta, spredu otvorený, na uloženie nástavcov, výškovo nastaviteľný, výška osadenia 160mm, vstavané ostrekovacie rameno; |
10. Umývačka laboratórneho skla | Umývacie koše: injektorový modul na uloženie laboratórneho skla ako napr. Erlenmeyerových baniek, okrúhlych baniek, laboratórnych fliaš, odmerných baniek a odmerných valcov... |
10. Umývačka laboratórneho skla | Umývacie koše: injektorový modul na uloženie laboratórneho skla - min. 18 x injektorová tryska s plastovou podperou (9 x 90 mm a 9 x 185 mm) s prídržnou mriežkou; |
10. Umývačka laboratórneho skla | Umývacie koše: injektorový modul na uloženie laboratórneho skla - min. 8x injektorová tryska s plastovou podperou (4 x 130 mm a 4 x 210 mm). |
10. Umývačka laboratórneho skla | Umývacie koše: 2 x nerez polokôš pre širokohrdlé labor. sklo (napr. kadiny) s krycou sieťkou; nerez nástavec pre min. 38 polovičiek Petriho misiek s Ø 100 mm, použiteľný v hornom aj spodnom koši. |
10. Umývačka laboratórneho skla | Umývacie koše: injektorový modul na uloženie min. 98 ks pipiet do 45 cm dĺžky. |
10. Umývačka laboratórneho skla | Výrobňa tlakovej DEMI vody: tlakuvzdorná demineralizačná nerezová patróna s odvzdušňovacím pretlakovým ventilom s kapacitou min.19 l. regenerovateľné živice; |
10. Umývačka laboratórneho skla | Výrobňa tlakovej DEMI vody: merací modul vodivosti s rozsahom 0-199,9 microS/cm s dvoma hadicami; 20 l. náhradné regenerovateľné živice. |
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | „minimálne požadované kvalitatívne parametre“ |
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | Hlbokomraziaci box na 4 kolieskach pričom aspoň 2 musia byť uzamykateľné proti pohybu. |
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | Vnútorný objem boxu min. 390L no nie viac ako 400L (resp. na min. 240 ks kryokrabičiek s výškou 50 mm delenie 9x9), nerezový interiér s min. 4 zásuvkami. |
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | Vonkajšia šírka nesmie byť väčšia ako 750 mm (kvôli šírke dverí a plánovanému miestu inštalácie). Jednokompresorový systém s napájaním na 230V (1F). |
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | Teplotný rozsah od -40°C do min. -86°C. Displej s uhlopriečkou min. 4,3" na ktorom sa zobrazuje graf teplôt (priebeh) ako aj chybové hlášky (nie kódy). |
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | Vizuálny a akustický alarm, nastaviteľný pre hornú a dolnú teplotu, otvorených (alebo zle zatvorených dverách), pri zlyhaní teplotnej sondy ako aj pri nízkej hladine kapacity batérie. |
11. Hlbokomraziaci skriňový box 477 L, 230 V | Porty USB a RS485, elektronický dataloger; 100% HCFC/CFC free; Vstupný prechod na externé čidlo. |
Názov |
Vrátane dopravy na miesto plnenia |
1. PREDMET ZMLUVY |
1.1 Predmetom zmluvy je záväzok dodávateľa dodať objednávateľovi nové, nepoužité, nerepasované zariadenia v požadovanom rozsahu a kvalite podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky (ďalej len „tovar/ry“ alebo „zariadenie/zariadenia“) certifikované pre používanie v EÚ alebo ekvivalenty a záväzok objednávateľa prevziať od dodávateľa tovar a zaplatiť mu zaň dohodnutú cenu. |
1.2 Dodávateľ prehlasuje, že sa v plnom rozsahu oboznámil s predmetom zmluvy, rozsahom a povahou dodania tovarov a sú mu známe technické, kvalitatívne a iné podmienky potrebné k realizácii plnenia predmetu tejto zákazky podľa tejto zmluvy. Dodávateľ súčasne prehlasuje, že je personálne, technicky a odborne spôsobilý a oprávnený na dodávanie tovarov uvedených v technickej špecifikácií predmetu zákazky v tejto zmluve v požadovanom rozsahu a kvalite. |
2. SPÔSOB PREDLOŽENIA PODKLADOV K PLNENIU |
2.1 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi podrobný rozpis jednotkových cien jednotlivých položiek podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky s uvedením cien bez DPH ako aj cien vrátane DPH. |
2.2 Jednotkové ceny musia zodpovedať celkovej zmluvnej cene, t. j. súčtu súčinov jednotkových cien a množstiev položiek uvedených v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
2.3 Dodávateľ sa zaväzuje predložiť objednávateľovi informácie o názve dodávateľa, sídle, IČO, DIČ, DIČ DPH, o bankovom spojení dodávateľa v rozsahu - názov banky, číslo účtu, SWIFT (BIC), IBAN, pokiaľ ich už nemá uvedené v systéme EKS. |
2.4 Dodávateľ je povinný splniť si povinnosti podľa bodu 2.1 a 2.3 zmluvy do 3 pracovných dní od uzatvorenia zmluvy, ak nie je uvedené inak, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy. |
2.5 Dodávateľ musí disponovať potvrdením vystaveným výrobcom ponúkaných zariadení, že je autorizovaný na predaj týchto zariadení alebo potvrdením o zakúpení týchto zariadení prostredníctvom autorizovaného predajcu. |
2.6 Dodávateľ musí disponovať certifikátom k zariadeniam o platnosti záruky poskytovanej výrobcom na požadované obdobie podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky. |
2.7 Dodávateľ musí disponovať vyhlásením o zhode technickými špecifikáciami na tovary, ktoré sú predmetom zákazky alebo iný doklad rovnocenný s certifikátom v zmysle zákona 264/1999 Z. z. o technických požiadavkách na výrobky a posudzovaní zhody a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov vystavené v súlade s týmto zákonom. |
2.8 Objednávateľ má právo kedykoľvek počas celého trvania zmluvy požiadať dodávateľa o predloženie potrebných dokumentov podľa bodov 2.5 až 2.7 zmluvy. |
2.9 Dodávateľ je povinný splniť povinnosti podľa bodu 2.8 zmluvy do 7 pracovných dní od zaslania požiadavky objednávateľa o predloženie týchto dokumentov prostredníctvom služieb, kde je možné sledovať čas odoslania a doručenia požiadavky, a to elektronickou formou na emailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy, ak nie je dohodnuté inak. |
2.10 Nesplnenie povinností podľa odseku 2. zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
3. MIESTO A TERMÍNY PLNENIA |
3.1 Zmluvné strany sa dohodli, že miestom plnenia je na pracovisku v Košiciach, Letná 3. |
4. PREDLOŽENIE ÚDAJOV |
4.1 Dodávateľ bezodkladne po nadobudnutí účinnosti zmluvy predloží kontaktné údaje osoby, ktorá je za dodávateľa oprávnená konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy (meno a priezvisko, e-mailovú adresu, telefónne číslo...). |
5. SPȎSOB POSKYTNUTIA PLNENIA |
5.1 Dodávateľ sa zaväzuje dodať objednávateľovi celý predmet zmluvy na miesto plnenia v termíne v zmysle tejto zmluvy. Dodávka predmetu zmluvy na miesto plnenia je možná len v pracovných dňoch v čase od 8:00 do 15:00 hod., ak nie je dohodnuté inak. |
5.2 Dodávateľ sa zaväzuje, že zabezpečí príslušnú inštaláciu a zaškolenie personálu na obsluhu po celkovom dodaní predmetu zmluvy. |
6. PREVZATIE PREDMETU ZMLUVY |
6.1 Prevzatie predmetu zmluvy bude potvrdené oboma zmluvnými stranami formou preberacích protokolov vystavených dodávateľom. |
6.2 Preberací protokol musí obsahovať – Preberací protokol k zmluve č. ............., objednávateľ preberá/nepreberá* predmet zmluvy v rozsahu: názov tovaru, model tovaru, výrobné číslo tovaru, počet ks, s výhradami/bez výhrad*, popis výhrad objednávateľa a termín odstránenia výhrad, * nevhodné prečiarknite, |
V Bratislave, dátum, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa, Meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa, podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za dodávateľa a podpis osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy za objednávateľa. |
6.3 Ak objednávateľ vyznačí na preberacom protokole výhrady, dodávateľ ich v stanovenom termíne odstráni a následne po odstránení bude vypracovaný nový preberací protokol s pôvodným číslom preberacieho protokolu s podlomením číslovaným od čísla 1. |
6.4 Zariadenia musia byť nové, nerozbalené, bez viditeľného poškodenia obalu, bez zjavných vád v okamihu preberania. Zariadenia nesmú byť recyklované, repasované, renovované. |
6.5 Objednávateľ si vyhradzuje právo neodobrať tovar, ktorý nebude v požadovanej kvalite podľa technickej špecifikácie predmetu zmluvy a v súlade s bodom 6.4 tejto zmluvy. |
6.6 Celkovým protokolárnym prevzatím predmetu zmluvy sa rozumie podpísanie posledného preberacieho protokolu oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa po skutočnom dodaní tovarov, ktoré sú predmetom zmluvy. |
7. OSOBITNÉ USTANOVENIA |
7.1 Dodávateľ môže poskytnúť aj ekvivalent zariadenia. Ekvivalentom sa chápe tovar, ktorý dokáže plnohodnotne nahradiť požadované zariadenie bez obmedzení, má všetky technické vlastnosti rovnaké alebo lepšie ako požadované zariadenie uvedené v Technickej špecifikácii predmetu zákazky. |
7.2 Ak technické požiadavky odkazujú na konkrétneho výrobcu, značku, typ, verejný obstarávateľ umožňuje predloženie ekvivalentu za podmienky, že ním ponúkané riešenie spĺňa úžitkové, prevádzkové a funkčné charakteristiky, ktoré sú nevyhnutné na zabezpečenie účelu, na ktorý sú určené a ním ponúknuté riešenie spĺňa požadované technické parametre a špecifikáciu v rovnakom alebo vyššom rozsahu. |
7.3 V prípade dodania ekvivalentu zariadenia, je dodávateľ povinný do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy predložiť objednávateľovi technický popis ekvivalentu zariadenia na e-mailovú adresu kontaktnej osoby objednávateľa oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu zmluvy v rozsahu uvedenom v technickej špecifikácií predmetu zákazky. |
7.4 Ak dodaný ekvivalent zariadenia nebude spĺňať požadované technické parametre podľa Technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ má právo odstúpiť od zmluvy. |
7.5 Dodávateľ sa zaväzuje, že dodá tovar bez vád, riadne, včas, v požadovanej kvalite v súlade s požiadavkami v tejto zmluve. |
7.6 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu z kapitálových výdavkov podľa bodu 9.1 tejto zmluvy. Ak cena niektorého z dodávaných zariadení nebude spĺňať uvedenú podmienku, objednávateľ si vyhradzuje neodobrať časť plnenia predmetu zmluvy v tomto jednotlivom prípade. |
7.7 Objednávateľ zároveň upozorňuje dodávateľa, že v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska, 1.časť „Trhový poriadok, čl. IV „Dodávateľ“, bod 4, dodávateľ sa už samotnou registráciou do EKS zaväzuje akceptovať a dodržiavať Obchodné podmienky elektronického trhoviska, vrátane povinnosti spĺňať všetky kvalifikačné, odborné, technické a akékoľvek iné predpoklady stanovené príslušnými právnymi predpismi vo vzťahu k plneniu, ktoré tvorí predmet zmluvy. |
Všetky ostatné práva a povinnosti objednávateľa a dodávateľa podľa tejto zmluvy sa riadia Obchodnými podmienkami elektronického trhoviska, 2 časť „Všeobecné zmluvné podmienky“. |
8. TRVANIE ZMLUVY, ZODPOVEDNOSŤ ZA ŠKODY, POKUTY |
8.1. Zmluvné strany sa dohodli, že táto zmluva sa uzatvára na dobu určitú, a to do termínu splnenia všetkých záväzkov zmluvných strán podľa tejto zmluvy. |
8.2 Dodávateľ poskytne objednávateľovi záruku na tovary plynúcu od dátumu protokolárneho prevzatia predmetu zmluvy (od dátumu uvedeného na preberacom protokole podpísaného oboma zmluvnými stranami bez výhrad objednávateľa). |
8.3 Dodávateľ pri plnení predmetu tejto zmluvy bude postupovať s odbornou starostlivosťou, technickými znalosťami, potrebnou profesionalitou, osobne, vo vlastnom mene, na svoje náklady a vlastnú zodpovednosť. |
8.4 Zamestnanci dodávateľa sú povinní riadiť sa záväzným predpisom o ochrane zdravia a bezpečnosti pri práci v súvislosti s plnením predmetu tejto zmluvy. |
8.5 Dodávateľ bude poskytovať objednávateľovi záručný servis tovarov v záručnej dobe. Ak sa v priebehu plynutia záručnej doby objaví chyba alebo výrobná chyba tovaru, objednávateľ oznámi dodávateľovi reklamáciu tovarov a dodávateľ je povinný zabezpečiť výmenu chybného tovaru bezplatne, v pracovných dňoch od nahlásenia chyby objednávateľom, ak nie je v jednotlivých prípadoch dohodnuté inak. |
8.6 Reklamácia chyby tovaru musí obsahovať nasledovné údaje: a) číslo a dátum uzavretia zmluvy, b) názov a typ tovaru, c) podrobný opis, ako sa chyba prejavuje, d) prílohu - skenovaný preberací protokol z preberacieho procesu tovaru, e) kontaktné údaje povereného zamestnanca objednávateľa na riešenie záručného servisu tovarov, jeho meno, priezvisko, telefonický a e-mailový kontakt. |
8.7 V prípade porušenia akejkoľvek povinnosti dodávateľa zo zmluvy alebo v prípade, ak sa akékoľvek vyhlásenie dodávateľa ukáže nepravdivým, má objednávateľ nárok na zmluvnú pokutu vo výške 15 % z celkovej ceny plnenia predmetu zmluvy. Nárok na zmluvnú pokutu trvá aj v prípade odstúpenia objednávateľa od zmluvy. Nárok objednávateľa na plnú náhradu škody tým nie je dotknutý. |
9. FAKTURÁCIA CENY A PLATOBNÉ PODMIENKY |
9.1 Predmet zmluvy bude financovaný zo štátneho rozpočtu. Na úhradu za plnenie predmetu zmluvy má objednávateľ vyhradené finančné prostriedky z kapitálových výdavkov, definované v zmysle Metodického usmernenia Ministerstva financií Slovenskej republiky č. MF/010175/2004-42 zo dňa 8. decembra 2004 v platnom znení. |
9.2 Zmluvná cena sa považuje za cenu konečnú, nemennú, celkovú cenu predmetu zmluvy s DPH a platnú počas doby trvania zmluvy. V cene tovaru sú zahrnuté všetky náklady dodávateľa (napr.: doprava na miesto dodania, vyloženie tovarov, DPH, záruka, colné poplatky, likvidácia vzniknutého odpadu a iné súvisiace náklady). |
9.3 Objednávateľ uhradí cenu za predmet zmluvy na základe dodávateľom vystavených faktúr. Faktúry budú vystavené až po celkovom protokolárnom prevzatí predmetu zmluvy podľa bodu 6.6 tejto zmluvy. |
9.4 Dodací list a preberací protokol podľa bodu 6.6 tejto zmluvy sú neoddeliteľnou súčasťou faktúry a musia byť potvrdené oboma zmluvnými stranami (objednávateľ/dodávateľ). Dodací list musí obsahovať rozpis jednotlivých tovarov vrátane jednotkových cien, množstva a celkových cien tovaru, samostatne DPH. Dodací list a preberací protokol budú vyhotovené v štyroch origináloch, z ktorých jeden je pre dodávateľa a tri pre objednávateľa. |
9.5 Faktúry musia obsahovať označenie, že ide o faktúru, všetky náležitosti podľa čl. XI Všeobecných zmluvných podmienok Trhoviska, IČO a bankové spojenie oboch zmluvných strán vo formáte ABO, IBAN a BIC /SWIFT/. |
9.6 Faktúry musia obsahovať čiastku DPH. Okrem toho musí obsahovať: názov zákazky, predmet úhrady, meno a sídlo objednávateľa a dodávateľa, identifikačné údaje objednávateľa a dodávateľa (IČO, DIČ, IBAN), číslo tejto zmluvy (dodatku k tejto zmluve), čiastku k úhrade spolu, samostatne vyčíslenú DPH, číslo účtu dodávateľa vo formáte IBAN, dátum vyhotovenia faktúry. |
9.7 Bankové spojenie dodávateľa uvedené na faktúre musí byť zhodné s bankovým spojením uvedeným v zmluve a/alebo oznámeným podľa bodu 2.3 zmluvy. V opačnom prípade je objednávateľ oprávnený uhradiť fakturovanú sumu na bankové spojenie uvedené na faktúre. |
9.8 Objednávateľ nezodpovedá za škodu spôsobenú uvedením nesprávneho bankového spojenia dodávateľa na faktúre alebo v zmluve. V prípade, ak z takého dôvodu vznikne škoda objednávateľovi, je objednávateľ oprávnený uplatniť si nárok na náhradu škody u dodávateľa v plnom rozsahu. |
9.9 Dodávateľovi sa nebude poskytovať žiadna záloha za tovary, ktoré sú predmetom tejto zmluvy. |
9.10 Faktúry budú vystavené s termínom splatnosti 30 kalendárnych dní odo dňa doručenia jednotlivých faktúr objednávateľovi. |
10. OSTATNÉ USTANOVENIA |
10.1 Dodávateľ predloží zoznam subdodávateľov (ak je to relevantné), prostredníctvom ktorých bude plniť predmet tejto zmluvy. Zoznam subdodávateľov bude obsahovať: obchodné meno alebo názov subdodávateľa, adresa pobytu alebo sídla, IČO, meno a priezvisko osoby oprávnenej konať vo veciach plnenia predmetu tejto zmluvy, funkcia, podiel subdodávky v % a stručný opis predmetu plnenia, ktorý bude predmetom subdodávky. |
10.2 V prípade, ak dodávateľ alebo jeho subdodávateľ majú povinnosť byť zapísaní v registri partnerov verejného sektora v zmysle zákona č. 315/2016 Z. z. o registri partnerov verejného sektora a o zmene a doplnení niektorých zákonov, táto povinnosť musí byť splnená pred nadobudnutím účinnosti tejto zmluvy. Dodávateľ a jeho subdodávateľ musia spĺňať podmienku zápisu počas celého trvania tejto zmluvy. |
10.3 Ak tovar/zariadenie navrhované dodávateľom na dodanie nebude spĺňať minimálne požadované kvalitatívne parametre podľa technickej špecifikácie predmetu zákazky, objednávateľ písomne v súlade s touto zmluvou požiada dodávateľa o výmenu tohto zariadenia/tovaru. Dodávateľ v dohodnutom termíne uskutoční výmenu zariadenia/tovaru za taký, ktorý spĺňa minimálne požadované kvalitatívne parametre, pričom zmena ceny už nie je možná, tzn. za tú istú cenu. V prípade, že dodávateľ požadovanú výmenu neurobí, objednávateľ má právo na odstúpenie od tejto zmluvy. |
10.4 Akékoľvek preukázateľné nesplnenie povinností dodávateľa vyplývajúce mu z tejto zmluvy sa bude považovať za podstatné porušenie zmluvy zo strany dodávateľa a objednávateľ má právo okamžite odstúpiť od tejto zmluvy. |
Letná 3, Košice - mestská časť Staré Mesto, Košice I, Košický, Slovenská republika
29.04.2022 15:00
1,00 celok
160 800,00
134 000,00
Dodávateľ dodá predmet zákazky podľa uvedenej špecifikácie. V prípade vlastného návrhu plnenia zákazky dodávateľ predloží do 3 pracovných dní odo dňa účinnosti zmluvy podrobnú špecifikáciu predmetu zmluvy.
Názov | Merná jednotka | Výhodnejšia hodnota | Váha |
---|---|---|---|
Cena s DPH | € | Menšia | 100 |
17.02.2022 15:56
02.03.2022 10:00
02.03.2022 10:15
20 min.
2 min.
Dátum predloženia | Hodnota | MJ | Kritérium |
---|---|---|---|
25.02.2022 11:34 - Vstupná ponuka | 160 800,00 | € | Cena s DPH |
01.03.2022 09:45 - Najvýhodnejšia ponuka | 160 798,80 | € | Cena s DPH |
Vážený používateľ,
v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša: