• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 09:10

Detail zákazky Z20221165

  •    Vyhlásenie zákazky
    22.02.2022 14:24
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 08:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 08:58
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 09:10

Základné údaje

Z20221165

OF-249717

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6249439

Objednávateľ

166481

Generálna prokuratúra Slovenskej republiky

Štúrova 2, Bratislava , 81285, SVK

Dodávateľ

31326650

TEMPEST a.s.

Krasovského 14, Bratislava, 85101, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie vysokej dostupnosti a kapacity IKT v dátových centrách

technická a prevádzková podpora, konfigurácia softvéru, inštalácia technického vybavenia

  • 51610000-1 - Inštalácia počítačov a zariadení na spracovanie informácií
  • 51611100-9 - Inštalácia technického vybavenia (hardvér) počítačov
  • 72265000-0 - Konfigurovanie softvéru
  • 72611000-6 - Technické počítačové podporné služby
  • 71356300-1 - Technická podpora
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Služba, Tovar

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie vysokej dostupnosti a kapacity IKT v dátových centrách
Funkcia
Dodávka tovaru pre aktualizáciu platformy informačného systému
Technická a prevádzková podpora dodávaného tovaru
Včlenenie dodávaného tovaru do existujúcej platformy informačného systému vrátane montáže, inštalácie , konfigurácie a migrácie s dôrazom na zabezpečenie súladu s existenciou produkčnou konfiguráciou prevádzkovanej fyzickej, virtuálnej, monitorovacej a zálohovacej infraštruktúry obstarávateľa
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Obstarávateľ požaduje:
• dodanie plánu dodávky fyzických komponentov a poskytnutia služieb aktualizácie platformy informačného systému včlenením dodávaného tovaru do existujúcej platformy informačného systému,
• vrátane montáže, inštalácie, konfigurácie a migrácie s dôrazom na zabezpečenie súladu s existujúcou produkčnou konfiguráciou prevádzkovanej fyzickej, virtuálnej, monitorovacej a zálohovacej
• infraštruktúry s povinnosťou koexistencie existujúcich a nových komponentov do konca podpory existujúcich komponentov platformy informačného systému,
• pri zabezpečení nepretržitej prevádzky produkčného prostredia vrátane spracovania harmonogramu činností a harmonogramu fakturácie a jeho predloženie na schválenie obstarávateľovi.
• po schválení plánu obstarávateľom realizovať dodávku tovaru a poskytnutie služieb v oblasti v nasledovnom rozsahu
• Požaduje sa dodávka fyzických zariadení spĺňajúcich minimálne nasledovné požadované parametre: 4ks zariadení typu server: vyhotovenie hardvéru ako celok vrátane vstupno-výstupných kariet, z toho
• každý server max 2RU, podpora AC napájania, redundantné zdroje, hot swap vymeniteľné zdroje aj ventilátory, povinnosť kompatibility s virtualizátorom typu VMware ESXi, zariadenie musí obsahovať
• minimálne dve centrálne procesorové jednotky so základňou x64, pričom tieto nesmú mať, z dôvodu dodržania licenčných podmienok pre aplikácie viazané na počet jadier, viac ako osem jadier, a zároveň
• musia spĺňať výkonnostné parametre minimálne na úrovni Intel Xeon Gold 6234 3 alebo ekvivalent, t.j. spec int Rate 121 bodov, musí obsahovať minimálne: 1TB RAM, minimálne 2x16Gbps FC porty aj s SW SFP
• 4x 25Gbps LAN porty aj s SFP28 , musí obsahovať licenciu pre vzdialený prístup na konzolu servera (IMM, ILO, iDRAC, a pod.), musí obsahovať minimálne 2x interný disk pre boot operačného
• systému s hardware radičom s možnosťou minimálne RAID1 a kapacitou min. 480 GB.
• Všetky dodávané komponenty musia byť originálne nové nepoškodené nevystavované nepoužívané nerepasované v prvej akostnej triede s možnosťou potvrdenia týchto skutočností zo strany výrobcu na základe vyžiadania obstarávateľa.
• Súčasťou dodávky musí byť technická podpora výrobcu v trvaní minimálne 3 roky vrátane výmeny zariadenia v prípade poruchy v režime 8x5xNBD na všetky dodané fyzické komponenty v mieste inštalácie.
• Súčasťou dodávky musí byť poskytnutie služieb minimálne v nasledovnom rozsahu: doprava, inštalácia všetkých dodávaných zariadení do dátových rozvádzačov vrátane ich označenia, oživenie zariadení,
• zapojenie do všetkých príslušných sietí (lokálna sieť, dátová sieť, a pod.), aktualizácia SW komponentov riešenia, inštalácia a konfigurácia štyroch ESX hypervizorov na všetky dodané zariadenia
• typu server v súlade s existujúcou produkčnou konfiguráciou existujúcej virtuálnej platformy, zaradenie všetkých dodávaných zariadení do existujúceho produkčného VMware HA prostredia objednávateľa,
• online migrácia virtuálnych serverov na nové dodané zariadenia pri zachovaní nepretržitej prevádzky produkčných prostredí, doplnenie dodaných komponentov do existujúceho
• monitorovacieho systému obstarávateľa, doplnenie dodaných komponentov do existujúceho systému zálohovania a obnovy údajov obstarávateľa vybudovanom na technológii NetBackup, zachytenie zmien nastavení
• existujúcich komponentov a nastavenia nových komponentov sa požaduje zrealizovať aktualizáciou technickej dokumentácie, dodanie aktualizácie administrátorskej príručky – manuálu pre administrátorov.
• Dodávané riešenie musí byť po inštalácii do existujúceho prostredia schopné centrálnej konfigurácie z jedného miesta so zabezpečením vysokej dostupnosti.
• Požaduje sa konfigurácia upozornenia na termín ukončenia podpory dodaných komponentov v časovom intervale podľa požiadaviek obstarávateľa v existujúcom monitorovacom systéme v produkčnom prostredí.
Dokončenie dodávky:
• Dodávka bude považovaná za dokončenú po dodaní, inštalácii a konfigurácii všetkých komponentov a ich sprevádzkovaní v produkčnom prostredí.
Termín:
• Odovzdanie dokladov podľa osobitných požiadaviek na plnenie do 5 pracovných dní od účinnosti zmluvy. • Odovzdanie harmonogramu a plánu dodávky fyzických komponentov a poskytnutia služieb aktualizácie existujúcej platformy do 10 pracovných dní od účinnosti zmluvy po konzultácii s obstarávateľom.
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Vrátane dopravy na miesto plnenia
Nový, doposiaľ nepoužitý tovar
Do 5 pracovných dní od uzavretia zmluvy je Dodávateľ povinný elektronicky emailom na emailovú adresu kontaktnej osoby Obstarávateľa doručiť kópie všetkých požadovaných dokumentov, ktoré sú v zákazke vyžadované a pri dodaní predložiť originály alebo overené kópie. Všetky dokumenty musia byť vydané výrobcami hardware, alebo software, ku ktorým je dokument vyžadovaný, resp. uznanými autoritami.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať dodávku, inštaláciu a konfiguráciu pre jednotlivé ponúkané technológie, čo uchádzač preukáže predložením potvrdení vydaných originálnymi výrobcami ponúkanej technológie. Úspešný uchádzač predloží Obstarávateľovi potvrdenie vystavené výrobcom ponúkanej technológie.
Od uchádzača sa požaduje preukázanie schopnosti zrealizovať podporu pre jednotlivé ponúkané technológie, čo uchádzač preukáže predložením čestného vyhlásenia o prevádzkovaní centra podpory (helpdesk) s možnosťou nahlásenia incidentu prostredníctvom elektronickej pošty, telefonicky, alebo prostredníctvom webového rozhrania v časovom intervale 24x7x365 vrátane uvedenia príslušných kontaktných údajov pre všetky požadované formy komunikácie.
Realizácia predmetu zmluvy musí byť vykonaná špecialistom na existujúcu prevádzkovanú technológiu VMware na úrovni professional (napr.: VMware certified professional Datacenter virtualization alebo ekvivalent), čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia.
Realizácia predmetu zmluvy musí byť vykonaná špecialistom na existujúcu prevádzkovanú technológiu NetBackup na úrovni professional (napr.: Veritas certified professional alebo ekvivalent), čo uchádzač preukáže predložením kópie potvrdenia.
Dodávateľ preukáže schopnosť realizovať zákazku zoznamom dodávok tovaru a služieb podobného alebo rovnakého charakteru za predchádzajúce tri roky od vyhlásenia VO s uvedením cien, lehôt dodania a odberateľov, pričom dokladom je referencia potvrdená odberateľom, ak odberateľom bol verejný obstarávateľ alebo obstarávateľ. Uchádzač musí preukázať, že za rozhodné obdobie poskytol služby rovnakého alebo podobného charakteru ako je požadovaný predmet zákazky, pričom minimálne dve dodávky z uvedeného zoznamu musia byť realizované na technológii, ktorá je predmetom špecifikácie predmetu tejto zákazky.
V technickej špecifikácií môžu byť použité pre uľahčenie identifikácie položiek poradové čísla alebo názvy. Ak je rovnaké poradové číslo alebo názov vo viacerých riadkoch, jedná sa o tú istú položku ktorej špecifikácia je rozdelená do viacerých častí, ktoré spolu súvisia.
V technickej špecifikácií alebo v OP môže byť inak súvislý text rozdelený do riadkov z technických dôvodov. Na takéto rozdelenie sa neprihliada.
Dodávateľ je povinný spĺňať všetky podmienky poskytnutia služieb, poznať a byť schopný preukázať všetky vlastnosti ponúkanej služby, disponovať všetkými potrebnými prostriedkami na vykonanie služieb, ktoré sú vyžadované vo funkčnej špecifikácií predmetu zákazky a aj v technickej špecifikácií predmetu zákazky, už v momente predloženia ponuky.
Zmluvné strany vyhlasujú, že za podstatné porušenie tejto zmluvy sa považuje dodanie Plnenia s akýmikoľvek vadami, omeškanie s riadnym dodaním predmetu plnenia, omeškanie s plnením, plnenie v rozpore s požiadavkami, nedodanie požadovaných dokumentov, nesplnenie ktorejkoľvek časti osobitných požiadaviek na plnenie.
V cene plnenia musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s plnením.
Nesplnenie niektorej z časti osobitných podmienok sa považuje za podstatné porušenie zmluvy, v takom prípade Obstarávateľ od zmluvy odstúpi.
Vrátane inštalácie na mieste plnenia
Požaduje sa predložiť podrobný aktualizovaný rozpočet do 7 dní od uzavretia zmluvy
Požaduje sa predložiť rozpis sadzby DPH a ceny s DPH alebo bez DPH, ktorá ako údaj v zmluve chýba v prípade plnenia zahŕňajúce rôzne sadzby DPH do 7 dní od uzavretia zmluvy

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Štúrova 2, Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Bratislava I, Bratislavský, Slovenská republika

31.07.2022 00:00 — 31.07.2025 00:00

4,00 ks

165 756,34

138 130,28

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

22.02.2022 14:24

07.03.2022 08:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2022 08:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 803
 38
 2
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
04.03.2022 15:50 - Vstupná ponuka 165 756,34 € Cena s DPH
06.03.2022 22:15 - Najvýhodnejšia ponuka 165 750,00 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS