• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 10:50

Detail zákazky Z20221157

  •    Vyhlásenie zákazky
    21.02.2022 08:03
  •    Predkladanie ponúk
    07.03.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    07.03.2022 10:38
  •    Zazmluvnenie zákazky
    07.03.2022 10:50

Základné údaje

Z20221157

OF-250094

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6249425

Objednávateľ

00328758

Mesto Rožňava

Šafárikova 29, Rožňava, 04801, SVK

Dodávateľ

36391000

DOXX - Stravné lístky, spol. s r.o.

Kálov 356, Žilina, 01001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok

stravné poukážky, stravné lístky, zabezpečenie stravovania v zmluvných zariadeniach

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 55520000-1 - Služby hromadného stravovania
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Zabezpečenie stravovania zamestnancov prostredníctvom stravných poukážok
Funkcia
Zabezpečenie stravovania zamestnancov objednávateľa prostredníctvom stravných poukážok vo vybraných stravovacích zariadeniach zmluvných partnerov dodávateľa, ktorí sú oprávnení tieto služby poskytovať.
Poskytovanie predmetu zákazky musí byť v súlade s ustanovením § 152 zákona č. 311/2001 Z. z. Zákonníka práce v znení neskorších predpisov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota stravnej poukážky - 1ks eur 4,00
Predpokladaný počet stravných poukážok na 12 mesiacov kus 18750
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
Stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu
Stravná poukážka obsahuje rok platnosti stravnej poukážky
Stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky
Predpokladaná hodnota zákazky bola stanovená na predpokladaný počet stravných poukážok 18 750 ks
Kritériom je najnižšia cena pri  predpokladanom počte stravných poukážok Cena za 18 750 ks (nominálna hodnota +/-provízia)
Stravná poukážka nie elektronická karta
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ je povinný v lehote do 3 pracovných dní od nadobudnutia účinnosti zmluvy predložiť objednávateľovi rozpis zmluvnej ceny. Rozpis zmluvnej ceny je neoddeliteľnou prílohou zmluvy a je podkladom pre fakturáciu.
Vrátane dopravy na miesto plnenia - sídlo objednávateľa.
Objednávateľ požaduje predložiť do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy objednávateľovi zoznam zariadení poskytujúcich stravu v meste Rožňava a obchodných reťazcov nachádzajúcich sa v meste Rožňava, s ktorými má dodávateľ uzatvorenú zmluvu a akceptujú jeho stravné poukážky. Minimálny počet takýchto zariadení na poskytovanie stravy je 15, minimálny počet takýchto obchodných reťazcov 3.  Počas platnosti zmluvy je dodávateľ povinný mať uzatvorené zmluvy na využitie stravných poukážok s týmito stravovacími zariadeniami.
Dodávka stravných poukážok sa bude vykonávať mesačne na základe objednávky.
Objednávky môže objednávateľ zadať e-mailom, poštou alebo telefonicky.
Zmena požadovanej nominálnej hodnoty stravnej poukážky počas doby platnosti zmluvy je právom objednávateľa a deje sa na základe vystavenej objednávky, v ktorej bude uvedená nová nominálna hodnota stravnej poukážky. Dodávateľ je povinný zmenu nominálnej hodnoty stravného lístka akceptovať.
Náklady spojené so zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky sú započítané v percente provízie dodávateľa, toto percento zmenou nominálnej hodnoty stravnej poukážky nebude menené.
Celková cena za dodané stravné poukážky bude fakturovaná na základe jednotlivých objednávok.
Množstvo odobratých stravných poukážok sa môže meniť v závislosti od počtu stravníkov objednávateľa.
Objednávateľ vyžaduje dodávať stravné poukážky v množstvách uvedených v objednávke osobitne na meno každého zamestnanca v lehote do 3 pracovných dní od objednávky.
Lehota splatnosti faktúr je 30 dní od jej doručenia objednávateľovi.
Výmena nepoužitých stravných poukážok za stravné poukážky pre nový kalendárny rok je možná jednorázovo najneskôr do 31.01 nasledujúceho kalendárneho roka.
Dodávateľ si pri vrátení ani pri výmene stravných poukážok nebude účtovať žiadne poplatky.
Celková cena fakturovaná za dodané stravné poukážky na základe jednotlivých objednávok bude pozostávať z ceny nominálnej hodnoty objednaného množstva stravných poukážok, z ceny poplatku za poskytnuté služby a z DPH z ceny poplatku za poskytnuté služby, ak je dodávateľ platcom DPH.
Pri uplatnení provízie, výška provízie bude vyjadrená percentom z nominálnej hodnoty stravnej poukážky a počas platnosti zmluvy sa meniť nebude.
V provízii budú zahrnuté všetky náklady dodávateľa súvisiace s vyhotovením a dodaním stravných poukážok.
Dodávateľ je povinný v mesiacoch november a december príslušného kalendárneho roka dodať stravné poukážky, ktoré sú platné v ďalšom kalendárnom roku.
Zmluvné strany sa dohodli, že množstvo stanovených  stravných poukážok je len pravdepodobné a skutočne odobraté množstvo závisí od potrieb objednávateľa.
Zmluva je uzatvorená na dobu určitú: na obdobie 12 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy alebo do vyčerpania celkového vysúťaženého finančného objemu, podľa toho čo nastane skôr.
Od zmluvy môže odstúpiť ktorákoľvek zo zmluvných strán bez udania dôvodu, písomnou formou. Výpovedná lehota je jeden mesiac a začína plynúť prvým dňom kalendárneho mesiaca nasledujúceho po doručení výpovede druhej zmluvnej strane.
Názov Upresnenie
Doba platnosti stravných poukážok Minimálne do konca kalendárneho roka, v ktorom boli vydané.
Interval objednávania stravných poukážok Raz mesačne, v prípade potreby aj viackrát.
Vrátenie nepoužitých stravných poukážok najneskôr 31 dní po ich ukončení ich platnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šafárikova 29, Rožňava, Rožňava, Košický, Slovenská republika

12

18 750,00 ks

75 000,00

75 000,00

v súlade s vyššie uvedeným opisom

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

21.02.2022 08:03

07.03.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

07.03.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 413
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
21.02.2022 08:09 - Vstupná ponuka 74 999,99 € Cena s DPH
22.02.2022 14:41 - Najvýhodnejšia ponuka 74 999,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS