• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 14:55

Detail zákazky Z20221145

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 11:23
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 14:42
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 14:55

Základné údaje

Z20221145

OF-250025

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6223579

Objednávateľ

00212008

Generálne riaditeľstvo Zboru väzenskej a justičnej stráže

Šagátova 1, Bratislava, 82108, SVK

Dodávateľ

31642331

Prírodné jódové kúpele Číž, a.s.

Číž , Číž, 98043, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Poskytovanie kúpeľnej starostlivosti zameranej na liečenie chorôb z poruchy látkovej výmeny a žliaz s vnútornou sekréciou

kúpeľná starostlivosť, liečenie, kúpele, choroby

  • 85312510-7 - Rehabilitačné služby pre choroby z povolania
  • 85312500-4 - Rehabilitačné služby
  • 98332000-9 - Kúpeľné služby

Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Poskytovanie kúpeľnej starostlivosti zameranej na liečenie chorôb z poruchy látkovej výmeny a žliaz s vnútornou sekréciou
Funkcia
Poskytovanie kúpeľnej starostlivosti zameranej na liečenie chorôb z poruchy látkovej výmeny a žliaz s vnútornou sekréciou
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Predpokladaný počet účastníkov v priebehu roka osoby 3
Trvanie kúpeľnej starostlivosti jedného účastníka ošetr. deň 21
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Kúpeľná starostlivosť musí zahŕňať základnú lekársku starostlivosť a spĺňať nasledujúce požiadavky:
- ubytovanie v 2-lôžkových izbách v min. vybavení sprcha, WC, telefón, TV, rádio, chladnička
- kúpeľná starostlivosť začína v deň nástupu obedom, končí raňajkami v deň odchodu,
- celodenná strava raňajky, obed, večera a režimové nápoje - vrátane diétnej stravy podľa diagnózy účastníka kúpeľnej starostlivosti
- kúpeľno-liečebné procedúry podľa ordinovania lekára so základnou lekárskou starostlivosťou, v minimálnom počte 3 procedúry denne,
- poskytnutie lekárskeho vyšetrenia do 24 hodín od nástupu na liečebný pobyt.
- 21 ošetrujúcich dní t.j. 22 dní / 21 nocí
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Dodávateľ do päť pracovných dní od uzavretia zmluvy zašle na kontaktný email platné povolenie na prevádzkovanie prírodných liečebných kúpeľov alebo kúpeľných liečební vydané Štátnou kúpeľnou komisiou Ministerstva zdravotníctva Slovenskej republiky.
Nedodržanie špecifikácie a osobitných požiadaviek na plnenie zo strany dodávateľa sa bude považovať za porušenie zmluvy podstatným spôsobom a oprávňuje objednávateľa odstúpiť od zmluvy.
Všeobecné podmienky:
- účastník kúpeľnej starostlivosti predloží pri nástupe potvrdenie o zdravotnom stave a o schopnosti absolvovať kúpeľnú starostlivosť,
- ak účastník kúpeľnej starostlivosti nenastúpi na kúpeľnú starostlivosť z oprávneného dôvodu alebo mu bude kúpeľný pobyt skrátený z dôvodu jeho hospitalizácie v nemocnici, je objednávateľ povinný uhradiť dodávateľovi iba oprávnené a preukázateľne vynaložené náklady,
- v prípade predčasného prepustenia účastníka kúpeľnej starostlivosti pre porušenie lekárskych pokynov alebo domáceho poriadku kúpeľno-liečebného zariadenia je objednávateľ povinný uhradiť dodávateľovi náklady za absolvované dni pobytu,
- dodávateľ je povinný hlásiť nenastúpenie účastníka kúpeľnej starostlivosti do troch pracovných dní od termínu nástupu objednávateľovi; hlásenie musí obsahovať meno, priezvisko účastníka kúpeľnej starostlivosti a číslo poukazu,
- dodávateľ poskytne účastníkom kúpeľnej starostlivosti upravenú a kaloricky vyváženú stravu na raňajky, obed a večeru v hodnote určenej stravnou jednotkou s možnosťou výberu z 3 druhov jedál, vrátane diétnej stravy a režimových nápojov; iné nápoje, ktoré nie sú súčasťou stravy, si účastník kúpeľnej starostlivosti hradí sám,
- dodávateľ vydá účastníkovi kúpeľnej starostlivosti prepúšťaciu správu v deň ukončenia kúpeľnej starostlivosti,
- objednávateľ  si vyhradzuje právo vykonať kontrolu poskytovania kúpeľnej starostlivosti z hľadiska dodržiavania zmluvných podmienok, z hľadiska jej účelnosti, hospodárnosti a z hľadiska zákona č. 578/2004 Z. z. o poskytovateľoch zdravotnej starostlivosti, zdravotníckych pracovníkoch, stavovských organizáciách v zdravotníctve a o zmene a doplnení niektorých zákonov svojimi poverenými pracovníkmi. Pracovníci vykonávajúci kontrolu sú viazaní povinnosťou mlčanlivosti pri skutočnostiach, ktoré sa dozvedeli o zdravotnom stave účastníkov kúpeľnej starostlivosti v priebehu kontrolnej činnosti,
- dodávateľ je povinný poskytnúť potrebnú súčinnosť pracovníkom objednávateľa (na základe písomného splnomocnenia) vykonávajúcim kontrolnú činnosť, pričom umožní vstup do objektov a zariadení, na ich požiadanie predloží príslušnú dokumentáciu a iné doklady potrebné na vykonanie kontroly.
Plnenie zo zmluvy sa uskutoční na základe objednávok vystavených objednávateľom podľa jeho potreby.
Miestna daň za ubytovanie nie je zahrnutá v cene za kúpeľnú starostlivosť a hradí si ju účastník kúpeľnej starostlivosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Šagátova 1, Bratislava - mestská časť Ružinov, Bratislava II, Bratislavský, Slovenská republika

01.03.2022 06:00 — 31.12.2022 12:00

1,00 v celom rozsahu

3 118,00

3 118,00

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2022 11:23

22.02.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 214
 83
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2022 14:35 - Vstupná ponuka 3 118,00 € Cena s DPH
18.02.2022 15:29 - Najvýhodnejšia ponuka 2 929,50 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS