• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 15:55

Detail zákazky Z20221141

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 08:08
  •    Predkladanie ponúk
    22.02.2022 13:00
  •    Ukončenie zákazky
    22.02.2022 15:40
  •    Zazmluvnenie zákazky
    22.02.2022 15:55

Základné údaje

Z20221141

OF-250076

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6223573

Objednávateľ

35919001

Národná diaľničná spoločnosť, a.s.

Dúbravská cesta 14, Bratislava, 84104, SVK

Dodávateľ

35728311

AUTOPOLIS, a.s.

Panónska cesta 32, Bratislava, 85104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Nákup terénneho automobilu s uzávierkou zadného diferenciálu

Džíp

  • 34113100-3 - Džípy
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Verejný obstarávateľ požaduje dodanie 1 kusu terénneho automobilu s uzávierkou zadného diferenciálu (ďalej aj len ako „džíp“) pre potreby ústredia Národnej diaľničnej spoločnosti, a.s. (Bratislava), ktoré bude zároveň miestom dodania džípu (ďalej len „miesto dodania“).
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Terénny automobil s uzávierkou zadného diferenciálu ks 1
Zdvihový objem motora cm3 1995
Počet valcov ks 4
Výkon motora kW 150
Prevodovka automatická ° 6
Rozmery vozidla: dĺžka mm 5200 5400
Minimálna svetlá výška mm 220
Schopnosti v teréne: Predný nájazdový uhol ° 29
Prejazdový uhol ° 23
Zadný nájazdový uhol ° 25
Brodivosť mm 700
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Motor: Vznetový
Palivo: Motorová nafta
Pohon: Všetkých kolies
Typ karosérie: Pick-up
Interiér: Min. kombinácia látka/brúsená látka a koža
Farba interiéru: Tmavých odtieňov
Farba karosérie: Strieborná, tmavo šedá alebo čierna
Parkovacia kamera: Zadná
Parkovací asistent: S prednými a zadnými parkovacími senzormi
Elektrické okná: Predné a zadné
Vyhrievané sedadlá: Predné
Uzávierka zadného diferenciálu: Áno
Ťažné zariadenie: Montované vo výrobnom závode
Asistent pre: Rozjazd do kopca
Asistent pre: Zjazd z kopca
Airbagy: Minimálne 7 ks
Klimatizácia: Automatická
Autorádio: S pripojením Bluetooth a s ovládaním rádia na volante (multifunkčný volant) s 8" obrazovkou, 6 reproduktorov s digitálnym príjmom
Modelový rok: Minimálne 2021
Vznetový motor: Spĺňajúci emisnú normu podľa platnej legislatívy v čase dodania predmetu zákazky
Rezerva na oceľovom disku: Min. dojazdová
Alarm: S centrálnym uzamykaním motorového vozidla
Letné komplety na vozidle: Disky kolies z ľahkých zliatin od výrobcu s letnými pneumatikami
Zimné komplety: Disky kolies z ľahkých zliatin od výrobcu so zimnými pneumatikami vzťahujúce sa k predmetu zákazky
Koberce: Gumené koberce sada (interiér) + kufrový gumený koberec
Záruka: Predĺžená záruka na 5 rokov/150 000 km  (platí tá z podmienok, ktorá nastane skôr)
Povinná výbava
Motorový olej v 1 litrovom balení pre ponúkaný predmet zákazky
Navigácia
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
1.3 Osobitné požiadavky na plnenie:
1.3.1 Nákup terénneho automobilu s uzávierkou zadného diferenciálu v súlade s predmetom zmluvy /opisným formulárom predmetu zákazky, spôsobilého na prevádzku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov Slovenskej republiky (ďalej len „SR“) a Európskej únie (ďalej len „EÚ“).
1.3.2 Dodávateľ sa zaväzuje dodať džíp do 300 (tristo) kalendárnych dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy.
1.3.3 Dodávateľ dodá džíp a dopraví džíp na miesto dodania, ak sa s Objednávateľom elektronicky emailom nedohodne inak. Dodávateľ je povinný elektronicky oznámiť osobe oprávnenej prevziať džíp za Objednávateľa, minimálne 5 (päť) pracovných dní pred dodaním džípu, presný termín jeho dodania. Za Objednávateľa je na mieste dodania oprávnený prevziať a podpísať preberací protokol vedúci oddelenia strategického a operatívneho nákupu mechanizácie a dopravy, alebo ním poverený odborný referent strategického a operatívneho nákupu mechanizácie a dopravy.
1.3.4 Dodávateľ dodá džíp vrátane zaškolenia minimálne 2 (dvoch) pracovníkov Objednávateľa v termíne podľa bodu 1.3.3 tohto článku.
1.3.5 Dodávateľ dodá, po dohode s Objednávateľom, doklady potrebné pre uzatvorenie zákonného a havarijného poistenia (osvedčenie o evidencii vozidla časť II - technický preukaz v slovenskom jazyku a faktúru). Pre samotný úkon postačujú fotokópie
1.3.6 Dodávateľ vyhotoví a dodá najneskôr v deň dodania džípu písomnú dokumentáciu súvisiacu s plnením predmetu Zmluvy, a to najmä: preberací protokol, protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, prehlásenie o zhode (Certificate of Conformity - COC), návod na obsluhu a údržbu džípu v slovenskom alebo českom jazyku, záručný list v slovenskom jazyku v zmysle všeobecne záväzných právnych predpisov SR, výbavu a príslušenstvo v rozsahu technickej špecifikácie.
1.3.7 Dodávateľ do 5 (piatich) pracovných dní od uzavretia Zmluvy predloží Objednávateľovi:
a) vyplnenú Prílohu č. 1 – Špecifikácia ceny a Prílohu č. 2 - Návrh na plnenie kritéria. Dodávateľ zodpovedá za to, že celková cena z Elektronického kontraktačného systému je totožná s celkovou cenou z Prílohy č. 1 a z Prílohy č. 2 k Opisnému formuláru;
b) podrobný aktualizovaný rozpočet džípu;
c) podrobnú funkčnú a technickú špecifikáciu džípu v rozsahu propagačných materiálov zverejňovaných výrobcom danej značky džípu s uvedením presného názvu (obchodnej značky) džípu vrátane rozpisu ceny bez dane z pridanej hodnoty (ďalej len „DPH“), sadzby DPH;
d) potvrdenie o autorizovanom obchodnom zastúpení vydané výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku džípu;
e) doklad a podmienky poskytovaného autorizovaného servisu výrobcom alebo zástupcom výrobcu pre danú značku džípu, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky servisné prehliadky a opravy, vrátane dodania náhradných dielov pre danú značku džípu na požiadanie Objednávateľa po dobu plynutia záručnej doby džípu.
1.3.8 Objednávateľ požaduje, aby džíp spĺňal ďalšie, aj v opisnom formulári nevymenované, podmienky vyplývajúce zo všeobecne záväzných a platných právnych noriem SR a EÚ, vzťahujúce sa na džíp, ak sú podľa úpravy požadované.
1.3.9 Dodávateľ je povinný zabezpečiť bezplatný záručný servis, vrátane dodania náhradných dielov v rámci záručnej doby. Servis, v ktorom sa budú uskutočňovať všetky záručné servisné prehliadky džípu odporúčané výrobcom, opravy džípu na požiadanie po dobu trvania záručnej doby, ako aj riešenia reklamácií počas trvania záručnej doby, je Dodávateľ povinný uviesť v preberacom protokole.
1.3.10 Nedodržanie ktorejkoľvek podmienky, resp. požiadavky Objednávateľa uvedenej vo funkčnej a technickej špecifikácií opisného formulára , sa považuje za podstatné porušenie Zmluvy a Objednávateľ má právo odstúpiť od Zmluvy v zmysle Obchodných podmienok elektronického trhoviska/Všeobecných zmluvných podmienok (OPET), a to bez akýchkoľvek ďalších nárokov Dodávateľa.
II. CENA
2.1 Cena za obstarávaný tovar alebo službu súvisiacu s dodaním tovaru musí byť stanovená v zmysle zákona č. 18/1996 Z. z. o cenách v znení neskorších predpisov (ďalej len „zákon o cenách“), vyhlášky Ministerstva financií Slovenskej republiky č. 87/1996 Z. z., ktorou sa vykonáva zákon o cenách.
2.2 V cene musia byť zahrnuté všetky náklady súvisiace priamo či nepriamo s dodaním tovaru, vrátane dopravných nákladov.
2.3 Jednotková cena jednotlivej položky musí byť uvedená maximálne na dve desatinné miesta a je pevná a nemenná počas trvania Zmluvy.
2.4 Celková cena džípu bude vytvorená ako súčin jednotkovej ceny a dodávaného množstva tovaru.
2.5 K cene bude účtovaná DPH v zmysle platných právnych predpisov SR účinných v čase dodania džípu.
2.6 Cena za dodanie džípu je konečná a obsahuje všetky náklady Dodávateľa vrátane primeraného zisku.
III. PLATOBNÉ PODMIENKY
3.1 Splatnosť faktúry je 30 (tridsať) dní odo dňa jej doručenia Objednávateľovi. Prílohu faktúry tvorí preberací protokol a protokol o zaškolení zamestnancov Objednávateľa. Dodávateľ sa zaväzuje poslať vyhotovenú faktúru, vrátane príloh, v listinnej podobe doporučene poštou na adresu sídla Objednávateľa, a to bezodkladne po jej vyhotovení. Faktúra musí obsahovať obligatórne náležitosti podľa ustanovenia § 74 ods. 1 zákona č. 222/2004 Z. z. o dani z pridanej hodnoty v znení neskorších predpisov, pričom je Dodávateľ povinný priložiť k nej požadované prílohy.
Ak faktúra nebude obsahovať uvedené údaje alebo k nej nebudú priložené požadované prílohy, Objednávateľ je oprávnený takúto faktúru vrátiť Dodávateľovi spolu s označením nedostatkov, pre ktoré bola vrátená. V tomto prípade sa plynutie lehoty splatnosti takejto faktúry prerušuje a nová lehota splatnosti začne plynúť dňom nasledujúcim po dni doporučeného doručenia opravenej alebo doplnenej faktúry.
3.2 Objednávateľ je povinný uhradiť cenu za riadne dodanie džípu na miesto dodania, vrátane zaškolenia zamestnancov Objednávateľa, po protokolárnom prevzatí džípu bez vád a nedorobkov Objednávateľom, a zároveň po riadnom zaškolení zamestnancov Objednávateľa jednorazovo formou bezhotovostného platobného styku, na základe Dodávateľom vyhotovenej a doporučene doručenej faktúry s prílohami.
IV. ZÁRUČNÁ DOBA A ZODPOVEDNOSŤ ZA VADY
4.1 Záručná doba uplynie za 24 (dvadsaťštyri) mesiacov odo dňa podpísania preberacieho protokolu Objednávateľom a protokolu o zaškolení zamestnancov Objednávateľa, podľa toho, ktorá skutočnosť nastane neskôr
4.2 V prípade, ak má plnenie predmetu zmluvy/podmienok zmluvy vady, Dodávateľ je povinný džíp prevziať na Objednávateľom elektronicky vopred určenom mieste, čase a na náklady Dodávateľa.
V. ĎALŠIE USTANOVENIA
5.1 Dodávateľ je povinný preukázať, že spĺňa všetky podmienky požadované podľa § 32 ods. 1 zákona č. 343/2015 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len „ZoVO“), a to dokladmi podľa § 32 ods. 2 ZoVO , v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy v elektronickom kontraktačnom systéme (ďalej len „EKS“), ak splnenie všetkých podmienok už nevyplýva z doplnenia dokladov do zoznamu hospodárskych subjektov, ktorý je vedený Úradom pre verejné obstarávanie Slovenskej republiky.
5.2 Doklady podľa ustanovenia § 32 ods.2 písm. a), b), c) a d) ZoVO (pokiaľ už nie sú uvedené v zozname hospodárskych subjektov) Dodávateľ predloží Objednávateľovi ako originál alebo jeho úradne overenú fotokópiu.
5.3 Pokiaľ výpis z obchodného registra, predložený k zápisu do zoznamu hospodárskych subjektov, nezodpovedá aktuálnemu stavu, Dodávateľ je povinný predložiť Objednávateľovi aktuálny výpis z obchodného registra, v lehote do 5 (piatich) pracovných dní odo dňa uzatvorenia Zmluvy v EKS.
5.4 Súčasťou tohto Opisného formulára je Príloha č. 1 – Špecifikácia ceny a Príloha č. 2 – Návrh na plnenie kritéria.
5.5 Podmienky výslovne neupravené v predmete zákazky, resp. v Zmluve sa spravujú 2. časťou „VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY“ platných OPET.
Prílohy
Názov Veľkosť (bajtov) Dátum vytvorenia

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Dúbravská cesta 14, Bratislava, Bratislava, Bratislavský, Slovenská republika

25.02.2022 08:00 — 22.12.2022 14:30

1,00 ks

41 000,00

41 000,00

V zmysle opisného formulára.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena bez DPH € Menšia 100

14.02.2022 08:08

22.02.2022 13:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

22.02.2022 13:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 287
 127
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
22.02.2022 11:01 - Vstupná ponuka 40 999,17 € Cena bez DPH
22.02.2022 12:51 - Najvýhodnejšia ponuka 37 386,00 € Cena bez DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS