• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 16:20

Detail zákazky Z20221139

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 08:47
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 15:30
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 16:08
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 16:20

Základné údaje

Z20221139

OF-249713

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6220871

Objednávateľ

00157660

IUVENTA - Slovenský inštitút mládeže

Karloveská 64, Bratislava, 84258, SVK

Dodávateľ

53528654

Up Déjeuner, s. r. o.

Tomášikova 64A, Bratislava - mestská časť Nové Mesto, 83104, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Stravné poukážky

stravné poukážky, dodanie stravných poukážok

  • 30199770-8 - Stravné poukážky
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Stravné poukážky
Funkcia
Stravné poukážky
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Nominálna hodnota v EUR - presne 4,60 ks 1280
Nominálna hodnota v EUR - presne 2,90 ks 1000
Nominálna hodnota v EUR - presne 4,10 ks 1120
Nominálna hodnota v EUR - presne 4,50 ks 120
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Platnosť stravných poukážok do 31.12.2022
Balenie počet ks v jednom balení: 20
Stravná poukážka obsahuje názov a logo dodávateľa
stravná poukážka obsahuje ochranné prvky proti falšovaniu používané pre tlač cenných papierov
stravná poukážka obsahuje dátum platnosti stravnej poukážky
stravná poukážka obsahuje nominálnu hodnotu stravnej poukážky v EUR
stravné poukážky sú vydávané podľa grafických návrhov uchádzačov zodpovedajúce všeobecným právnym predpisom na kvalitu a hygienu tlače a predpisom o ceninách
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Cena musí byť konečná, vrátane všetkých poplatkov, nákladov na dopravu provízií a nákladov uchádzača súvisiacich s poskytovaním predmetu zákazky. Uchádzačovi nevznikne nárok na úhradu dodatočných nákladov, ktoré neboli zahrnuté do ceny predmetu zákazky. Miesto dodania: Bratislava.
Poplatok za poskytnuté služby pokrýva všetky náklady dodávateľa za sprostredkovanie služieb stravovania prostredníctvom stravných poukážok, zahŕňa províziu dodávateľa, dane, balenie, poistenie, storno poplatky za vrátenie alebo výmenu, distribúciu a všetky ďalšie náklady.
Objednávateľ sa zaväzuje zaslať do 3 pracovných dní od uzavretia zmluvy aktualizovaný rozpis jednotkových cien.
Na predmet zákazky objednávateľ neposkytuje žiadne preddavky ani zálohové platby.
Dodanie stravných poukážok do 4 pracovných dní od zaslania objednávky e-mailom.
Spôsob objednania bude prostredníctvom e-mailu kontaktnou osobou objednávateľa.
Kontaktnú osobu objednávateľa určí objednávateľ po nadobudnutí účinnosti zmluvy.
Objednávateľ požaduje vystavenie dvoch faktúr. V prvej faktúre budú fakturované všetky náklady spojené so zabezpečením a dodaním 120ks stravných poukážok v nominálnej hodnote 4,50€. V druhej faktúre budú fakturované náklady spojené so zabezpečením a dodaním zvyšných stravných poukážok.
Objednávateľ požaduje doručenie stravných poukážok spolu s faktúrou do sídla objednávateľa.
Objednávateľ je oprávnený požadovať bezplatnú výmenu stravných poukážok, ktorým skončila doba platnosti, pričom dodávateľ je povinný vymeniť tieto poukážky za platné.
Nahradenie nepoužitých stravných poukážok dodávateľom je právom objednávateľa a prebehne vrátením finančnej čiastky na účet objednávateľa
Platnosť stravných poukážok požadujeme v širokej sieti stravovacích zariadení a obchodov na Slovensku. Zariadenia musia mať celoročnú prevádzku počas pracovného týždňa v časovom intervale od 11:00 hodiny do 15:00 hodiny.
Objednávateľ požaduje celkovú cenu na faktúre rozpísať v nasledovnej štruktúre:
1. nominálna hodnota objednaného množstva stravných poukážok
2. cena poplatku za poskytnuté služby
3. DPH z ceny poplatku za poskytnute služby, ak je dodávateľ platcom DPH
Objednávateľ uhradí faktúru formou bezhotovostného platobného styku bez poskytnutia preddavku. Lehota splatnosti faktúry je 30 kalendárnych dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi pri splnení podmienok uvedených v tejto zákazke. Platobná povinnosť objednávateľa sa bude považovať za splnenú v deň, keď bude z účtu Objednávateľa odpísaná príslušná suma v prospech účtu Dodávateľa.
V prípade, ak faktúra za predmet zákazky nebude obsahovať všetky náležitosti daňového dokladu alebo bude obsahovať nesprávne alebo neúplné údaje, objednávateľ je oprávnený ju dodávateľovi. Dodávateľ faktúru opraví alebo vystaví novú faktúru. Na opravenej alebo novej faktúre vyznačí nový dátum splatnosti.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

Karloveská 64, Bratislava - mestská časť Karlova Ves, Bratislava IV, Bratislavský, Slovenská republika

24.02.2022 00:00 — 01.03.2022 00:00

1,00 podľla rozpisu

13 920,00

13 920,00

rozpis jednotkových cien

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2022 08:47

21.02.2022 15:30

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2022 15:45

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 343
 8
 3
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2022 15:19 - Vstupná ponuka 13 919,99 € Cena s DPH
15.02.2022 09:33 - Najvýhodnejšia ponuka 13 919,97 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS