• Prehľady a registre
    • Prehľad zákaziek
    • Štatistiky a údaje ET
    • Katalóg ponúk ET
    • Centrálny register zmlúv trhoviska
    • Zahraničné zákazky
    • Register objednávateľov
    • Register dodávateľov
    • Register referencií ET
  • Knižnica a nástroje
    • Knižnica opisných formulárov
    • Karanténa opisných formulárov a zákaziek
    • Jednotný európsky dokument
    • Otvorené údaje ET
  • Informácie
    • Zákon
    • Obchodné podmienky EP/ET
    • Dokumenty elektronizácie obstarávania
    • Ochrana osobných údajov
    • Certifikáty a podpisy
    • Cookies
    • Podpora
    • Kontakty
  •  Registrácia
    • Dodávateľ
    • Skupina dodávateľov
    • Objednávateľ
    • Verejnosť
  •  Prihlásenie
  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 11:45

Detail zákazky Z20221134

  •    Vyhlásenie zákazky
    14.02.2022 10:52
  •    Predkladanie ponúk
    21.02.2022 10:00
  •    Ukončenie zákazky
    21.02.2022 11:34
  •    Zazmluvnenie zákazky
    21.02.2022 11:45

Základné údaje

Z20221134

OF-250036

zazmluvnená

http://www.crz.gov.sk/index.php?ID=6220893

Objednávateľ

36126624

Trenčiansky samosprávny kraj

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, 91101, SVK

Dodávateľ

41751477

Martin Gall - MG COMP

Šmeralova 23, Prešov, 08001, SVK

Predmet zákazky

Všeobecná špecifikácia predmetu zákazky

Výpočtová technika

osobný počítač, monitor, tlačiareň štítkov, kazeta s páskou

  • 30213000-5 - Osobné počítače
  • 30231000-7 - Počítačové monitory a konzoly
  • 42991200-1 - Tlačiarenské stroje
  • 60000000-8 - Dopravné služby (bez prepravy odpadu)

Tovar, Služba

Položky opisného formulára
 Rozbaliť položky     Zbaliť položky
 1. Osobný počítač
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Osobný počítač ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný model DELL OptiPlex 3080 alebo ekvivalent
Formát skrine SFF (Small Form Factor)
Pamäť min. 8GB RAM DDR4, min. 1 voľný slot na základnej doske
Pevný disk min. 256 GB SSD, typ PCIe NVMe
Procesor IntelCore i5-10505 alebo ekvivalent, Passmark V10 skóre: min. 11800, single thread: min. 2800, min. 6 jadier, max 65W TDP
USB min. 4x USB 3.2 Typ-A, min. 4x USB 2.0 Typ-A
Grafické výstupy min. 2x DisplayPort, alebo 2x HDMI, prípadne súčasne 1x HDMI a 1x DisplayPort (2 digitálne výstupy)
Grafická karta integrovaná na základnej doske PC alebo do CPU
Ďalšie rozhrania min. 1x RJ-45 Gigabit ethernet zabudovaný, 1x slúchadlá/mikrofón
Príslušenstvo USB klávesnica, USB myš
Bezpečnosť vstavaný TPM 2.0 čip
Operačný systém Windows 10 PRO 64-bit, výrobcom predinštalovaný, lokalizovaný SK, nový, nepoužitý, nerepasovaný. HW kompatibilný s Windows 11
Záruka 3r (3r) On-Site NBD poskytovaná výrobcom
Envirocertifikát Energy Star
 2. Monitor
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Monitor ks 20
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný model DELL E2420HS 23,8"
Technológia panela IPS; LCD
Uhlopriečka displeja 24"
Rozlíšenie 1920×1080 (Full HD)
Povrchová úprava displeja matný
Formát obrazovky 16:9
Výbava reproduktory, VESA, nastaviteľná výška
Rozhranie HDMI, VGA prípadne DisplayPort
Záruka 3r (3r) On-Site NBD poskytovaná výrobcom
Envirocertifikát Energy Star
 3. Tlačiareň štítkov a 10 ks pások do tlačiarne
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Jed­not­ka Mi­ni­mum Ma­xi­mum Pres­ne
Tlačiareň štítkov ks 1
Pásky do tlačiarne ks 10
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
Referenčný model Brother-PT-E550WVP
Podpora štítkov 3.5, 6, 9, 12, 18, 24 mm
Rýchlosť tlače min. 30 mm/s
Rozlíšenie tlače min. 180 dpi
Podpora symbolov min. 384
Písma min. 14 písiem, min. 10 štýlov, veľkosť min. 6-48 bodov, podpora 7 riadkov na štítku
Rozhranie USB 2.0, Wi-Fi, Wireless Direct
Funkcie podpora popisovania káblov, patch panelov, orámovanie
Ďalšie funkcie podpora tlače z PC a mobilu, automatický ostrih pásky, funkcia nástrihu pásky, tlač čiarových kódov
Príslušenstvo AC adaptér, Li-ion článok, podpora AA bateriek, kufrík
Pásky 5x originálna kazeta s páskou k štítkovaču - šírka 9mm, dĺžka 8m, čierna tlač na bielom podklade
Pásky 5x originálna kazeta s páskou k štítkovaču - šírka 12mm, dĺžka 8m, čierna tlač na bielom podklade
 4. Príslušenstvo
Funkcia
Zabezpečenie činnosti zamestnancov.
Technické vlastnosti Hodnota / charakteristika
1 ks Replikátor portov - PremiumCord redukcia USB-C na HDMI + VGA + RJ45 + 2x USB 3.0 + SD card + 3,5mm + PD charge M/F, káblová, 0,15m Typ konektorov Konektor : USB-C (samec) Konektor : HDMI + VGA + RJ45 + 2x USB 3.0 + SD card + 3,5mm + PD charge (samica) Dĺžka kábla: 0,20 m
- ďalšie vlastnosti: rozlíšenie obrazu až 4K * 2K @ 30Hz,Podpora HDCP1.4 a 3D video formát 1920 * 1080p @ 60Hz, konektor typu C female umožňuje nabíjanie alebo napájanie max. 20V 3A (60W)
- ďalšie vlastnosti: konektor RJ45 pripojí na počítačovú sieť ethernet rýchlosťou 10/100 / 1000Mbps
10 ks Video kábel DisplayPort – DVI - dĺžka kábla 2m, DisplayPort (M) na DVI (M), min. podpora 1080p, DisplayPort konektor so západkou proti vypadnutiu
5 ks Video kábel HDMI – DVI - dĺžka kábla 2m, HDMI (M) na DVI (M), min. podpora 1080p
5 ks Video redukcia HDMI – VGA - dĺžka kábla min 15 cm, redukcia z HDMI (M) na VGA D-Sub 15-pin (F), min. podpora 1080p, bez potreby externého napájania, farba čierna
5 ks kábel HDMI 2.0, 2m
1 ks Súprava na opravu elektroniky referenčný model: iFixit Essential Electronics Toolkit V2 - 4 mm magnetický skrutkovač so sadou vymeniteľných bitov a príslušenstva na otváranie elektroniky, oceľové bity S2
- súčasť sady: skrutkovač, uhlová pinzeta, 6x plastové otváracie tipy, 1x oceľový otvárací tip, prísavka, magnetické púzdro
- bity: min. 16 ks skrutkovacích bitov, PH (000, 00, 0, 1, 2), P2, P5, ploché (1, 2.5, 4mm), Torx T4, T5, TR6, TR8, TR10, Y000
20 ks Podložka pod myš ergonomická s vankúšikom,  gélová
Osobitné požiadavky na plnenie
Názov
Objednávateľ požaduje, aby dodávateľ mal v predmete podnikania oprávnenie na dodanie tovaru, ktorý zodpovedá predmetu zmluvy.
Vrátane dopravy na miesto plnenia. Dodávateľ je povinný dodať celý predmet zákazky/plnenie naraz jednou dodávkou v požadovanom množstve na základe uzatvorenej zmluvy.
Cena za dodanie tovaru je cenou, ktorá je uvedená v tejto zmluve uzavretej automatizovaným spôsobom v rámci Elektronického kontraktačného systému a zahŕňa všetky náklady, poplatky a úhrady dodávateľa pri dodaní celého predmetu tejto zmluvy a je nemenná.
Dodávateľ predloží objednávateľovi zoznam kontaktných osôb zodpovedných za plnenie zmluvy do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy.
Požaduje sa predložiť "podrobný aktualizovaný rozpočet" do 2 pracovných dní od uzavretia zmluvy s uvedením presného názvu tovaru (obchodná značka) aj s uvedením jednotkových cien zaokrúhlených maximálne na dve desatinné miesta (rozpis sadzby DPH, ceny s DPH a bez DPH) jednotlivých položiek tovarov uvedených v Technickej špecifikácii predmetu tak, aby celková cena zodpovedala cene uvedenej v zmluve.
Predmet zákazky musí byť nový, nepoužívaný, kompletný, funkčný, v bezchybnom stave, s požadovanými vlastnosťami. V opačnom prípade si objednávateľ vyhradzuje právo nepodpísať preberací protokol a nezaplatiť zmluvnú cenu. Predmet zákazky musí byť zabalený v originálnom balení bez známok poškodenia obalu a bez predchádzajúceho používania. Objednávateľ požaduje sprievodnú dokumentáciu k predmetu zákazky v slovenskom alebo českom jazyku.
Ak sa v technickej špecifikácii predmetu uvádzajú údaje alebo odkazy na konkrétneho výrobcu, výrobný postup, značku, obchodný názov, patent alebo typ, umožňuje sa dodávateľom predloženie ponuky s ekvivalentným riešením s porovnateľnými resp. lepšími parametrami. Nedodržanie porovnateľných alebo lepších parametrov pri ekvivalentom plnení bude považované za porušenie zmluvy a dôvodom na odstúpenie od zmluvy.
Objednávateľ posúdi na základe predložených dokladov, či ponúkaný predmet zákazky spĺňa technické parametre a požiadavky objednávateľa v zmysle zmluvy. V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve je objednávateľ oprávnený takýto tovar neprevziať.
Tovar bude dodaný na základe písomnej výzvy Objednávateľa.
V prípade, ak dodaný tovar nebude zodpovedať technickej špecifikácii uvedenej v zmluve, alebo ak sa vada tovaru zistí až po jeho prevzatí, je dodávateľ povinný doručiť objednávateľovi tovar bez závad v lehote do 5 pracovných dní po uplatnení reklamácie.
Uplatnenie reklamácie sa rozumie záznam v dodacom liste, v ktorom kontaktná osoba objednávateľa uvedie vady tovaru, ktorý neprevzal a odoslanie mailu na adresu dodávateľa v prípade, ak sa reklamácia realizuje po prevzatí tovaru.
Záručná doba je 36 mesiacov. Dodávateľ sa zaväzuje počas záručnej doby bezplatne vymeniť chybný, nekvalitný alebo chýbajúci predmet zákazky do 5 pracovných dní od nahlásenia chyby listom alebo emailom dodávateľovi.
Nedodržanie všeobecnej, funkčnej a technickej špecifikácie jednotlivých položiek a Osobitných požiadaviek predmetu zákazky je podstatným porušením zmluvy a má za následok odstúpenie od zmluvy, náhradu škody a udelenie negatívnej referencie.
Dodávateľ dodá predmet zákazky, ktorý je certifikovaný a schválený na dovoz a predaj v Slovenskej republike, resp. v rámci Európskej únie a bude vyhovovať platným medzinárodným normám, STN a všeobecne záväzným právnym predpisom.
Dodávateľ  nie  je oprávnený postúpiť pohľadávky zo Zmluvy v zmysle § 524 a nasl.  zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov (ďalej len  „Občiansky zákonník“) bez predchádzajúceho súhlasu  objednávateľa. Právny úkon, ktorým budú postúpené  pohľadávky dodávateľa v rozpore s dohodou  objednávateľa  podľa  predchádzajúcej vety, bude v zmysle § 39 Občianskeho zákonníka neplatný. Súhlas objednávateľa je zároveň platný len za podmienky, že bol na takýto úkon udelený predchádzajúci písomný súhlas  štatutárneho orgánu objednávateľa.
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ a tovar bude do SR prepravený z iného členského štátu EÚ, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Ak je Dodávateľ identifikovaný pre DPH v inom členskom štáte EÚ alebo je zahraničnou osobou z tretieho štátu a miesto dodania služby je v SR, tento Dodávateľ nebude pri plnení Zmluvy fakturovať DPH. Vo svojej Kontraktačnej ponuke však musí uviesť príslušnú sadzbu a výšku DPH podľa zákona č. 222/2004 Z. z. a cenu vrátane DPH. Objednávateľ nie je zdaniteľnou osobou a v tomto prípade je/bude registrovaný pre DPH podľa § 7 a/alebo § 7a zákona č. 222/2004 Z. z. a bude povinný odviesť DPH v SR podľa zákona č. 222/2004 Z. z..
Elektronická fakturácia v zmysle zákona č. 215/2019 Z. z. o zaručenej elektronickej fakturácii a centrálnom ekonomickom systéme v platnom znení sa umožňuje a objednávateľ akceptuje predloženie elektronickej fakturácie.
Splatnosť faktúry je 30 dní odo dňa jej doručenia objednávateľovi. Faktúra musí obsahovať rozpis položiek a ich jednotkových cien bez DPH a počet jednotiek vzťahujúcich sa ku každej položke plnenia, sadzbu DPH vzťahujúcu sa na príslušnú položku plnenia a celkovú cenu za položku vrátane DPH. Dodávateľ je oprávnený vystaviť faktúru až po skutočnom dodaní predmetu zmluvy na  základe preberacieho protokolu. Prílohou faktúry je preberací protokol/dodací list potvrdený oprávnenými zástupcami oboch zmluvných strán. Preberací protokol/dodací list vypracuje dodávateľ.
V prípade, že faktúra nespĺňa zákonom stanovené náležitosti alebo nie je vyhotovená v súlade so Zmluvou, má objednávateľ právo vrátiť ju dodávateľovi na zmenu a doplnenie s tým, že k uvedenému dňu prestane plynúť lehota splatnosti pôvodnej faktúry. Nová lehota začne plynúť doručením opravenej, resp. doplnenej faktúry objednávateľovi.
V prípade, ak sa dodávateľ stane počas realizácie zákazky platcom DPH, celkovú fakturáciu bude povinný upraviť tak, aby bola v súlade so zmluvnou cenou, t. j. znížiť základ dane tak, aby hodnota spolu s DPH zodpovedala cene, ktorá sa vysúťažila.
Ak dodávateľ nepredloží alebo predloží objednávateľovi predmet plnenia,  v ktorom hodnoty nebudú v súlade so skutočnými alebo požadovanými vlastnosťami dodávaného plnenia, alebo sa takýto produkt pokúsi dodať', objednávateľ je oprávnený uplatniť si u dodávateľa zmluvnú pokutu v sume 5 % z hodnoty plnenia, najmenej však vo výške 250 EUR za každé také porušenie, tým nie je dotknutý nárok na náhradu škody.
Cieľom zmluvnej pokuty je pokryť náklady, ktoré vzniknú v dôsledku nutnosti rušenia zmluvy a opakovania aukcie vrátane všetkých pridružených procesov. Z dôvodu úmyselného alebo nezodpovedného ponúkania nezodpovedajúceho tovaru alebo služieb, ceny za ktorú nie je možné dodať, alebo nedokázaním splniť osobitné požiadavky.

Rozpory k zákazke ?

Zmluvná špecifikácia

K dolnej stanici 7282/20A, Trenčín, Trenčín, Trenčiansky, Slovenská republika

24.02.2022 10:00 — 10.03.2022 14:00

1,00 celok

17 945,50

14 954,58

Nedokonanie zákazky s jedným dodávateľom

Dodávateľ predloží vlastný návrh plnenia zákazky podľa funkčnej a technickej špecifikácie predmetu zákazky. Ponúkaný tovar dodávateľ identifikuje názvom, obchodnou značkou a pod. tak, aby verejný obstarávateľ mohol jasne a jednoznačne identifikovať ponúkaný tovar a mohol posúdiť, či spĺňa všetky požadované vlastnosti.

Podmienky súťaže

Hodnotiace kritériá
Názov Merná jednotka Výhodnejšia hodnota Váha
Cena s DPH € Menšia 100

14.02.2022 10:52

21.02.2022 10:00

Výzva na účasť v elektronickej aukcii

21.02.2022 10:15

20 min.

2 min.

Výzva na účasť v elektronickej aukcii Výsledok aukcie Záznam aukcie

Ponuky

 549
 112
 4
Dátum predloženia Hodnota MJ Kritérium
14.02.2022 17:04 - Vstupná ponuka 17 945,50 € Cena s DPH
21.02.2022 09:52 - Najvýhodnejšia ponuka 17 900,01 € Cena s DPH

Zmluvné dokumenty

Názov Dátum vytvorenia
Prevziať všetky dokumenty
Späť

Hodnotiace kritériá ponuky

Názov Váha Hodnota Hodnotenie
Cena bez DPH Menšia
Sadzba DPH Menšia
Cena s DPH Menšia

História rozporu opisného formulára

Podanie rozporu na zákazku

Rozpor musí byť podaný v súlade s OPEP, t.j. musí obsahovať identifikáciu pôvodného rozporovaného textu, návrh nového textu a odôvodnenie podania rozporu. Rozpor nesmie obsahovať vulgarizmy a nesmie byť v rozpore s dobrými mravmi a dobrou praxou vo verejnom obstarávaní. Správca si v tejto súvislosti dovolí upozorniť, že aj keď je podanie rozporov anonymné, vie v prípade potreby identifikovať Používateľa podľa IP adresy.


Zobraziť iný text
Opíšte text uvedený vyššie

Zoznam chýb

EKS  Elektronizácia verejného obstarávania

Vážený používateľ,

v súvislosti s povinnosťou elektronizácie verejného obstarávania od 18.10.2018 a zároveň s cieľom vylepšenia používateľského komfortu sme pre vás pripravili novú verziu systému EKS, ktorá so sebou prináša:

  • Elektronizáciu verejného obstarávania
  • Nový dizajn systému EKS
  • Nové funkcionality systému EKS